Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 28-vuotiaalle naiselle 45 seksikumppania paljon?

Vierailija
20.12.2018 |

Seksielämä aloitettu 23-vuotiaana...

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt miettii, mikä siinä monen kanssa panneessa on pahaa, niin en pysty arvostamaan naista, joka on innostunut kymmenistä miehistä niin paljon, että on harrastanut seksiä heidän kanssaan. Miksei muka jatkossakin innostuisi ihan yhtä paljon. Miten kenestäkään tulisi yhtäkkiä jotenkin erityinen hänelle. Tai ehkä vähäksi ainaa kyllä, mutta eiköhän se vanha luonne sieltä puskisi esiin.

Itse kokisin myös tällaisen ihmisen vääräksi kumppaniksi itselleni, koska asenteeni seksiin on aivan erilainen. Arvomaailmat rysähtäisivät nokikkain. Varmasti kaksi vapaammasta seksuaalisuudesta pitävää (helppoa edetä seksiin lähes tuntemattoman kanssa ja suhtautua siihen vähemmän "henkilökohtaisesti") taas sopii erinomaisesti yhteen ja jakavat muutenkin samoja elämänarvoja.

Vierailija
82/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt miettii, mikä siinä monen kanssa panneessa on pahaa, niin en pysty arvostamaan naista, joka on innostunut kymmenistä miehistä niin paljon, että on harrastanut seksiä heidän kanssaan. Miksei muka jatkossakin innostuisi ihan yhtä paljon. Miten kenestäkään tulisi yhtäkkiä jotenkin erityinen hänelle. Tai ehkä vähäksi ainaa kyllä, mutta eiköhän se vanha luonne sieltä puskisi esiin.

Eikö miesten kohdalla voisi ajatella ihan samoin? Lähes jokaisella heteromiehellä on varmaan ollut elämänsä aikana satoja ellei tuhansia naisia, joista on innostunut niin paljon, että olisi voinut harrastaa seksiä heidän kanssaan, jos tilaisuus olisi tullut. Tarkoittaako tämä sitä, että ketään heistä ei voi arvostaa, eikä kenestäkään naisesta voi tulla kenellekään heteromiehelle mitenkään erityinen?

Pöh. ”Lähes jokaisella..” En minä sitten tiedä missä porukoissa sinä pyörit, mutta en tunne ainuttakaan miestä, jolla olisi mitään satoja kumppaneita ollut.

Ei tässä kumppaneiden määrästä puhuttukaan, vaan siitä, kuinka monesta naisesta mies olisi kiinnostunut niin paljon, että olisi voinut harrastaa heidän kanssaan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi harkitakaan kumppaniksi ihmistä, jolla on useita seurustelusuhteita takana.

Kertoo vain siitä, ettei osaa sitoutua ja on luultavasti vielä tyhmäkin, kun tarvitsee parisuhteen (mitään true lovejahan ne eivät ole olleet, jos niitä on monta).

Tyhmyydestä ja paskasta logiikasta kertoo myös se, jos jeesustelee harrastavansa seksiä ”vain parisuhteessa”, ja näitä parisuhteita on kuitenkin useita.

Ei se seksi ole sen kunniallisempaa sarjamonogamistin parisuhteessa kuin toisten yhden illan jututkaan, sillä sarjamonogamistit parisuhde on aina lopulta merkityksetön välivaihe ennen seuraavaa partneria.

Sarja”sitoutujan” seksi yhden partnerin kanssa kestää vain vähän pidempään, eikä se tee siitä sen hienompaa.

Suomalaiset parisuhteethan on verrattavissa m u slimien väliaikaisiin avioliittoihin, joita solmitaan seksin ja muiden hyödykkeiden (lähinnä naiselle massia) vuoksi ilman aikomusta todella sitoutua.

Tietyissä m u s l imimaissa täytyy olla virallisesti avioliitossa saadakseen harrastaa seksiä ilman sosiaalista häpeää, joten on keksitty porsaanreiäksi väliaikainen avioliitto ihan kuten Suomessa ”parisuhde” ja ”avoliitto” joka tekee seksin harrastamisesta sosiaalisesti hyväksyttyä, vaikka partneri välillä vaihtuisikin - olittehan sentään SUHTEESSA, ihan kuten se m u s l imi avioliitossa.

Vierailija
84/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi harkitakaan kumppaniksi ihmistä, jolla on useita seurustelusuhteita takana.

Kertoo vain siitä, ettei osaa sitoutua ja on luultavasti vielä tyhmäkin, kun tarvitsee parisuhteen (mitään true lovejahan ne eivät ole olleet, jos niitä on monta).

Tyhmyydestä ja paskasta logiikasta kertoo myös se, jos jeesustelee harrastavansa seksiä ”vain parisuhteessa”, ja näitä parisuhteita on kuitenkin useita.

Ei se seksi ole sen kunniallisempaa sarjamonogamistin parisuhteessa kuin toisten yhden illan jututkaan, sillä sarjamonogamistit parisuhde on aina lopulta merkityksetön välivaihe ennen seuraavaa partneria.

Sarja”sitoutujan” seksi yhden partnerin kanssa kestää vain vähän pidempään, eikä se tee siitä sen hienompaa.

Suomalaiset parisuhteethan on verrattavissa m u slimien väliaikaisiin avioliittoihin, joita solmitaan seksin ja muiden hyödykkeiden (lähinnä naiselle massia) vuoksi ilman aikomusta todella sitoutua.

Tietyissä m u s l imimaissa täytyy olla virallisesti avioliitossa saadakseen harrastaa seksiä ilman sosiaalista häpeää, joten on keksitty porsaanreiäksi väliaikainen avioliitto ihan kuten Suomessa ”parisuhde” ja ”avoliitto” joka tekee seksin harrastamisesta sosiaalisesti hyväksyttyä, vaikka partneri välillä vaihtuisikin - olittehan sentään SUHTEESSA, ihan kuten se m u s l imi avioliitossa.

Minun mielestäni kyse ei ole siitä, että parisuhteessa oleminen jotenkin antaisi siunauksen seksille. Vaan siitä, että yhdenyön juttuja harrastavat ihmiset kokevat seksin niin irtonaisena (joskin mukavana) tekemisenä, että sitä voi harrastaa aivan tuntemattomankin ihmisen kanssa yhtä helposti kuin juttelemista ämpärijonossa. Ne ihmiset, joille seksi on syvemmän välittämisen osoitus, voivat tällaisen ihmisen kohdatessaan ihan ymmärrettävästi kokea, että toiselle seksi ei merkitse mitään, ja olla haluamatta minkäänlaiseen suhteeseen näin poikkeavin arvoin elävän ihmisen kanssa.

Vierailija
85/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kyse ei ole siitä, että parisuhteessa oleminen jotenkin antaisi siunauksen seksille. Vaan siitä, että yhdenyön juttuja harrastavat ihmiset kokevat seksin niin irtonaisena (joskin mukavana) tekemisenä, että sitä voi harrastaa aivan tuntemattomankin ihmisen kanssa yhtä helposti kuin juttelemista ämpärijonossa. Ne ihmiset, joille seksi on syvemmän välittämisen osoitus, voivat tällaisen ihmisen kohdatessaan ihan ymmärrettävästi kokea, että toiselle seksi ei merkitse mitään, ja olla haluamatta minkäänlaiseen suhteeseen näin poikkeavin arvoin elävän ihmisen kanssa.

Tottakai, ihan kuten itse tällaisena elämänkumppanuutta preferoivana sitoutuja-ihmisenä päättelen, ettei sitoutuminen merkitse sarjamonogamistille mitään enkä täten halua sitoutua mieheen, jolla on exiä.

En muuten itse harrasta yhden yön juttuja, tää sarjamonogamistien logiikka vain sattuu aivoon.

Vierailija
86/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nauti nuori nainen seksistä kun sitä vielä on kun tulet tänne viiskymppiseksi niin harvenee kun rupsahdat ja tarjokkaita ei enään ole. nimim.kokemusta

Ohis, muttei pidä paikkaansa. Mulla pyörii miehiä ympärillä enemmän kuin koskaan. "Saisin" niin paljon kuin huvittaisi. Jostain syystä myös nuoremmat, 35 v ja sillain, on kiinnostuneita ja yrittää treffeille, ei millään tahdo uskoa, ettei kiinnosta, vaikka sanon, että olen varattu (olen rakastunut ja suhteessa). Yhteydenottoja ja ehdotuksia tulee joka päivä.

Olen miettinyt näkeekö tai vaistoaako minusta päälle, että rakastan seksiä.

Olen kyllä aika kivan näköinen, mutten mikään kaunotar. Jotta toivoa on viisikymppisilläkin!

Vierailija
87/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, ihan kuten itse tällaisena elämänkumppanuutta preferoivana sitoutuja-ihmisenä päättelen, ettei sitoutuminen merkitse sarjamonogamistille mitään enkä täten halua sitoutua mieheen, jolla on exiä.

En muuten itse harrasta yhden yön juttuja, tää sarjamonogamistien logiikka vain sattuu aivoon.

Itsekin toivoisin miestä, jota seksi ei ole koskaan kiinnostanut ennen kuin hän tapaa minut. Harmi kyllä olen itse ehtinyt seurustella aiemmin, joten en voi vaatia häneltä tällaista. Lika barn leka bäst, seksuaalisesti vapaammalle omanlaisensa ja avioliittoon säästäjälle omanlaisensa.

Vierailija
88/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti uuden ihanan ihmisen kanssa suhteeseen syöksyvä ja parin kuukauden kuluttua eroava on varmasti lähinnä lyhytnäköinen ja tyhmä - paitsi jos hän suoraan toteaa, että me ajattelimme Jaken kanssa nyt seurustella kaksi kuukautta ja katsoa sitten uusiksi. Yhdenyön juttuja harrastava taas hyvin monesti ymmärtää täysin, mitä tekee ja mitä haluaa, mutta seksillä vain on hänelle erilainen merkitys kuin jollekulle toiselle.

Vierailija
89/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni todella paljon, mutta mitä väliä minun mielipiteelläni on?

Jos nyt aateltaisiin, että aloitus ei olisi ollut trolli, niin kysyisin, oletko itse tyytyväinen vai vaivaako asia sinua? Nautitko seksistä vai haet hyväksyntää?

Varmaan ehkäiset ja käytät kumia, ettet saa tauteja.

Outoa tuo kaksinaismoraali. Miehellä 50 kumppania = kunnon panomies, naisella 50 kumppania = (sensuroitu).

Minun kumppanini voi laskea sormilla mutta kukin elää niin kuin haluaa. Onneksi.

Muuten joku käski valehdella miehille kumppanien määrän, olipa ällöttävä neuvo. Valehteleminen on aina huono idea suhteessa. Jos sillä aloittaa suhteen. niin ennustan huonoa koko suhteelle.

Vierailija
90/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no jos on sinkkuna ollut tuon ajan se tekee seksiä pahimmillaan vain alle 10krt/vuosi niin on se kyllä aika vähän.

Vai onko naisen pakko alistua kiltisti selibaattiin jos ei vakituista kumppania löydy?

Vierailija
91/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö toosa löysty jos noin monen kanssa....? Kaikilla eri pituisia, eri paksuisia, eri muotoisia? :D

t: Samanikäinen jolla ollut vain 3, viimeisimmän kanssa avoliitossa ja menossa naimisiin

Tässä taas virheellisesti luullaan, että paljon harrastavan värkit jotenkin löystyy 🙄 Tosiasiassa lihakset nimenomaan vahvistuu ja pysyy tiukempana

Mitä enemmän polkee, sitä enemmän kuluu.

Aika paljon kilometrejä AP:llä takanaan siis :DD

Kuluuko miehenkin vehkeet käytössä? Siksikö monella miehellä on niin onneton nysä enää tähteellä?

Vierailija
92/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tosi paljon

Vierailija
93/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perusmäärä monta vuotta sinkkuna olleelle kauniille naiselle joka pitää seksistä. Ne ihmiset tosin eivät ole täällä palstalla vastailemassa, vaan ulkona pitämässä hauskaa

Vierailija
94/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittanut 23v,nyt 28. 6v harrastanut siis. Noin 7,5 henkilöä pannut vuodessa keskimäärin. Onko se nyt ihan tajuton määrä muka

Vierailija
95/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes kehtaa sanoa kuinka monta minulla on mutta nyt oon nykyisen mieheni kanssa ja en todellakaan aio ikinä kertoa sille koska häipyis heti. :D eikä se oikeasti kuulu kenellekkään muulle kuin sinulle itsellesi. 

Suomalainen nainen on sitten ihan paras. Miksi ette vain mieluummin etsi miestä jolle sillä teidän menneisyydellä ole mitään väliä kun sen sijaan perustatte suhteenne valheelle?

Vierailija
96/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö toosa löysty jos noin monen kanssa....? Kaikilla eri pituisia, eri paksuisia, eri muotoisia? :D

t: Samanikäinen jolla ollut vain 3, viimeisimmän kanssa avoliitossa ja menossa naimisiin

Tässä taas virheellisesti luullaan, että paljon harrastavan värkit jotenkin löystyy 🙄 Tosiasiassa lihakset nimenomaan vahvistuu ja pysyy tiukempana

Mitä enemmän polkee, sitä enemmän kuluu.

Aika paljon kilometrejä AP:llä takanaan siis :DD

Kuluuko miehenkin vehkeet käytössä? Siksikö monella miehellä on niin onneton nysä enää tähteellä?

Niin kyllähän terotinkin kuluu, mutta monen monta kynää ehtii kaluta loppuun ennen kuin tylstyy.

Vierailija
97/104 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon. Itsellä on vain 5miestä ollut. Aloitin 17- vuotiaana. Pitkiä suhteita. Nyt kolme vuotta sanan kanssa ja kihloissa.

N25

Jep, sama täällä. Kolme pitkää suhdetta, neljä seksikumppania. Aloitin 15,8 vuotiaana, nyt 33v Mies.

Mukava lukea et samantyylisiä naisiakin on. Hirveesti on näköjään oikeesti naisilla kumppaneita. Kun saavat nimettömästi kertoa. Hyi.

Vierailija
98/104 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon. Itsellä on vain 5miestä ollut. Aloitin 17- vuotiaana. Pitkiä suhteita. Nyt kolme vuotta sanan kanssa ja kihloissa.

N25

Jep, sama täällä. Kolme pitkää suhdetta, neljä seksikumppania. Aloitin 15,8 vuotiaana, nyt 33v Mies.

Mukava lukea et samantyylisiä naisiakin on. Hirveesti on näköjään oikeesti naisilla kumppaneita. Kun saavat nimettömästi kertoa. Hyi.

Miten niin oikeesti? Ja miten niin hyi? Anna toisten elää niin kuin ne haluaa, miten se sun elämää heikentää?

Vierailija
99/104 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvikään soutamalla kulu...

Vierailija
100/104 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt kysyä että miksi jotkut harrastavat seksiä joka kerta uuden ihmisen kanssa? Ei se määrä vaan laatu. Eikö olisi kätevämpää sekstailla yhden hyväksi todetun kanssa useammin kuin ottaa aina uusi.

Niin no en tiedä kuinka sulla on tapana toimia, mutta meillä päin seksiä harrastetaan vain molempien halusta. Jos siis päädyn jonkun kanssa sänkyyn, en oikein voi vaatia että sinä tulet minun kanssani harrastamaan seksiä jatkossakin, koska en halua aina ottaa uutta.