Onko 28-vuotiaalle naiselle 45 seksikumppania paljon?
Kommentit (104)
Tulevalla miehelläsi on semisti kermaveljiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt miettii, mikä siinä monen kanssa panneessa on pahaa, niin en pysty arvostamaan naista, joka on innostunut kymmenistä miehistä niin paljon, että on harrastanut seksiä heidän kanssaan. Miksei muka jatkossakin innostuisi ihan yhtä paljon. Miten kenestäkään tulisi yhtäkkiä jotenkin erityinen hänelle. Tai ehkä vähäksi ainaa kyllä, mutta eiköhän se vanha luonne sieltä puskisi esiin.
Eikö miesten kohdalla voisi ajatella ihan samoin? Lähes jokaisella heteromiehellä on varmaan ollut elämänsä aikana satoja ellei tuhansia naisia, joista on innostunut niin paljon, että olisi voinut harrastaa seksiä heidän kanssaan, jos tilaisuus olisi tullut. Tarkoittaako tämä sitä, että ketään heistä ei voi arvostaa, eikä kenestäkään naisesta voi tulla kenellekään heteromiehelle mitenkään erityinen?
Pöh. ”Lähes jokaisella..” En minä sitten tiedä missä porukoissa sinä pyörit, mutta en tunne ainuttakaan miestä, jolla olisi mitään satoja kumppaneita ollut.
Eihän tässä ollut kyse harrastamisesta, vaan innostumisesta.
Mutta miten pelkkä innostuminen liittyy tähän mitenkään? Tietysti seksuaaliset ihmiset, sekä miehet että naiset, fantasioivat. On täysin eri asia fantasioida kuin toteuttaa käytännössä fantasioitaan lukuisten kumppanien kanssa.
Jäätävän paljon. Vaikkakin ap jo tiesi vastauksen, kunhan trollaa tekemisen puutteessa. Mene töihin.
Eli 9 miestä/ vuosi. No jos ajattelee että ap käy joka toinen vklp esim ravintolassa, eli 26 kertaa vuodessa, niin joka kolmas kerta tarttuu mies mukaan. Ei kai se paljoa ole?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä ihan anatomia hallussa näillä, jotka kuvittelevat paikkojen löystyvän seksiä harrastamalla. Jäikö peruskoulu kesken?
Samaa ajattelin. Ja samaan aikaan nämä järjen jättiläiset valitsisivat mieluummin yhden pitkässä parisuhteessa olleen naisen kuin naisen, jolla on ollut useita yhden yön juttuja tai lyhyitä parisuhteita. He eivät tajua, että se Maija joka on ollut suhteessa Megalo-Maken kanssa 16-26 vuotiaana on saanut nautinnosta huutaen sitä megalomaanista meisseliä paljaalla jopa tuhansia kertoja kun taas Sinkku-Sirkalla seksiä on ollut ehkä muutaman kymmenen kertaa, kaikki kumin kera ja mukana on varmasti useita pettymyksiä.
Mutta ei se mitään, jatkakaa loistavaa logiikkaanne, pojat :DDD
Nämä ketjut pääsevät aina yllättämään. Ap:tä haukutaan kyläpyöräksi ja maksulliseksi ja hänen paikkojensa kuntoa epäillään. Eiköhän pitkässä parisuhteessa elänyt ole harrastanut keskimäärin enemmän seksiä kuin vastaavan ajan sinkkuna viettänyt. Jos ap on ollut kuusi vuotta sinkkuna, ja kumppaneita on ollut tänä aikana 45, tarkoittaa se uutta kumppania puolentoista-kahden kuukauden välein. Ei kuulosta miltään seksihurjastelulta. Samoin mistään maksusta ei myöskään tainnut ap mainita, tai siitä, että kuka vain kelpaa. Näillä kyläpyörävitsailijoilla on todella vääristynyt käsitys vapaamielisesti seksiin suhtautuvista naisista: samassa ajassa, jossa on ollut 45 kumppania, on varmasti ollut moninkertainen määrä miehiä, joiden ehdotuksista ap on kieltäytynyt.
Jos on vaikka juuri kuusi vuotta sinkkuna, mikä on sovelias kumppanien määrä? Viisi? Tämä on vähemmän kuin yksi vuodessa. Onko sinkkunaisen ainoa vaihtoehto siis elää ilman seksiä odotellessaan sen oikean löytymistä? Vakavaan parisuhteeseen aletaan nykyään monesti vasta kolmenkympin korvilla, joten pitkä aika on odotettavana nykynaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on. Itselläni vähän yli kymmenen seksikumppania ja sekin tuntuu aika paljolta. Aloitin kuitenkin seksin harrastamisen jo 14-vuotiaana...
Ja silti sinä pikkulutka ja teinihutsu täällä moralisoit muita? Millainen ihminen aloittaa 14-vuotiaana?
Varmasti hyvin erilainen ihminen kuin se, joka katsoo asiakseen haukkua nuoria naisia pikkulutkiksi ja teinihutsuiksi. Arvaan, että olit koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt miettii, mikä siinä monen kanssa panneessa on pahaa, niin en pysty arvostamaan naista, joka on innostunut kymmenistä miehistä niin paljon, että on harrastanut seksiä heidän kanssaan. Miksei muka jatkossakin innostuisi ihan yhtä paljon. Miten kenestäkään tulisi yhtäkkiä jotenkin erityinen hänelle. Tai ehkä vähäksi ainaa kyllä, mutta eiköhän se vanha luonne sieltä puskisi esiin.
Eikö miesten kohdalla voisi ajatella ihan samoin? Lähes jokaisella heteromiehellä on varmaan ollut elämänsä aikana satoja ellei tuhansia naisia, joista on innostunut niin paljon, että olisi voinut harrastaa seksiä heidän kanssaan, jos tilaisuus olisi tullut. Tarkoittaako tämä sitä, että ketään heistä ei voi arvostaa, eikä kenestäkään naisesta voi tulla kenellekään heteromiehelle mitenkään erityinen?
Pöh. ”Lähes jokaisella..” En minä sitten tiedä missä porukoissa sinä pyörit, mutta en tunne ainuttakaan miestä, jolla olisi mitään satoja kumppaneita ollut.
Eihän tässä ollut kyse harrastamisesta, vaan innostumisesta.
Mutta miten pelkkä innostuminen liittyy tähän mitenkään? Tietysti seksuaaliset ihmiset, sekä miehet että naiset, fantasioivat. On täysin eri asia fantasioida kuin toteuttaa käytännössä fantasioitaan lukuisten kumppanien kanssa.
Niin, sitähän minäkin tässä kyseenalaistan, että miten pelkkä innostuminen liittyy asiaan mitenkään. Tarkemmin sanottuna: miksi nimenomaan naisten kohdalla innostuminen useasta vastakkaisen sukupuolen edustajalla olisi merkki siitä, ettei nainen pysty olemaan parisuhteessaan uskollinen, mutta miestin kohdalla mahdollisesti (?!) ei. Kysypä tätä siltä, ketä alunperin lainasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on. Itselläni vähän yli kymmenen seksikumppania ja sekin tuntuu aika paljolta. Aloitin kuitenkin seksin harrastamisen jo 14-vuotiaana...
Ja silti sinä pikkulutka ja teinihutsu täällä moralisoit muita? Millainen ihminen aloittaa 14-vuotiaana?
Varmasti hyvin erilainen ihminen kuin se, joka katsoo asiakseen haukkua nuoria naisia pikkulutkiksi ja teinihutsuiksi. Arvaan, että olit koulukiusaaja.
Minä taas veikkaan, että tuo kirjoittaja oli se kiusattu. Ei uskaltanut pitää puoliaan mutta näppikseltä kyllä lähtee oksennusta. Sellainen reppana.
Vietin railakasta opiskelijaelämää ja varmaan on seksikumppaneita saman verran kuin aloittajalla.
Sen jälkeen kuitenkin rauhoituin ja nyt olen ollut jo 20 vuotta saman miehen kanssa.
On todella paljon. Kertoo moraalistasi oleellisen asian. En miehenä ole kiinnostunut sinusta.
No mulle miehenä ei olisi missään nimessä ongelma, enkä tuollaista kyselisikään. Mutta jos me oltaisiin suhteessa, niin en vastaavasti haluaisi että myöskään sinä utelisit minun kumppanimääriä. Nimittäin kokemusta on, että jos hiemankin toiselle aukeaa, ettei nyt ihan ensimmäinen kumppani tai viideskään, niin naiset helposti itse muuttavat suhtautumistaan minuun jotenkin vertailevaksi.
Ne määrät kun ei määritä ihmistä.
Tuskin olet ainakaan välttynyt seksitaudeilta.
Mun mielestä on aika paljon, ja suurin osa varmaan yhden illan juttuja, joita en ymmärrä. Mulla kertyi muutaman sinkkuvuoden aikana noin 10 kumppania ja sekin vähän harmittaa. Nyt olen pari vuotta seurustellut vakavasti eikä haittaa yhtään vaikkei tulisi enää muita.
Pakko nyt kysyä että miksi jotkut harrastavat seksiä joka kerta uuden ihmisen kanssa? Ei se määrä vaan laatu. Eikö olisi kätevämpää sekstailla yhden hyväksi todetun kanssa useammin kuin ottaa aina uusi. Kokemuksesta voin sanoa, että seksi on ylivoimaisesti parasta silloin, kun on tuttu kumppani, joka tietää mistä pidän ja jota kohtaan on lämpimiä tunteita. Uuden kumppanin kanssa ei ole koskaan ollut mitään erityisen hyvää seksiä ekalla kerralla.
Itse olen saman ikäinen ja seksikumppaneita on ollut kahdeksan. Parin kanssa heistä ei ole edetty käsipeliä pidemmälle, mutta lasken heidät mukaan. Pidän omaakin määrääni liikana, joten sinun määräsi kuulostaa aika hurjalta. En silti tuomitse, sillä miehille tuo on tuossa iässä aivan normaali määrä. Kai vain suhtaudut seksiin kuten keskivertomies, etkä kuten tällainen hissukampi nainen!
Ja sarjamonogamistit paheksumassa yhden illan juttujen harrastajaa, perus.:D
Ei ole kyllä ihan anatomia hallussa näillä, jotka kuvittelevat paikkojen löystyvän seksiä harrastamalla. Jäikö peruskoulu kesken?