Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 28-vuotiaalle naiselle 45 seksikumppania paljon?

Vierailija
20.12.2018 |

Seksielämä aloitettu 23-vuotiaana...

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on, mutta ei se tarkoita, etteikö niin montaa saisi olla. Saa olla vaikka tuhat. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään sinun tekemisesi. 

Vierailija
22/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on paljon. Ei se silti ole mitenkään paha asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se yhdelle viikonlopulle aikas paljon.

Vierailija
24/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko jyrkästi kiinnostavuus laskee jo muutaman jälkeen. En kelpuuttaisi puolisoksi tuollaisella lukemalla.

Vierailija
25/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso sänky sulla oikein on jos siihen mahtuu 45 ihmistä?

Vierailija
26/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheaa, en vain voi muuta sanoa suunnilleen saman ikäisenä naisena... En usko että maailmassa on edes olemassa noin monta miestä jotka voisin kelpuuttaa sänkyyni vaikka olisin sinkku. Neitsyyteni menetin 17-vuotiaana ensimmäiselle avomiehelleni josta erosin viitisen vuotta myöhemmin. Nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut nyt noin viisi vuotta. Lisäksi on kolmen vuoden mittainen teiniseurustelusuhde, jossa ei kuitenkaan ollut seksiä. Yhdenillanjuttuja ei ole. En osaa kuvitella tuollaista elämää kuin ap... Hirvittävää.

Vierailija
27/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle olisi paljon tuossa ajassa.

Vierailija
28/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö toosa löysty jos noin monen kanssa....? Kaikilla eri pituisia, eri paksuisia, eri muotoisia? :D

t: Samanikäinen jolla ollut vain 3, viimeisimmän kanssa avoliitossa ja menossa naimisiin

Vierailija
29/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tuntee itsensä ihan poikaseksi... Olen 34 vuotias mies ja 2 naisen kanssa olen ollut elämäni aikana.

Vierailija
30/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon asiakkaita? Taksasi ovat liian alhaiset, jos on ollut tuollainen kysyntä!

Vierailija
31/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 10 suhdetta/vuosi. Ihan ok jos ei oo löytynyt sitä oikeeta...

Vierailija
32/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö toosa löysty jos noin monen kanssa....? Kaikilla eri pituisia, eri paksuisia, eri muotoisia? :D

t: Samanikäinen jolla ollut vain 3, viimeisimmän kanssa avoliitossa ja menossa naimisiin

Tässä taas virheellisesti luullaan, että paljon harrastavan värkit jotenkin löystyy 🙄 Tosiasiassa lihakset nimenomaan vahvistuu ja pysyy tiukempana

Vierailija
33/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes kehtaa sanoa kuinka monta minulla on mutta nyt oon nykyisen mieheni kanssa ja en todellakaan aio ikinä kertoa sille koska häipyis heti. :D eikä se oikeasti kuulu kenellekkään muulle kuin sinulle itsellesi. 

Vierailija
34/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas virheellisesti luullaan, että paljon harrastavan värkit jotenkin löystyy 🙄 Tosiasiassa lihakset nimenomaan vahvistuu ja pysyy tiukempana

Mitä enemmän polkee, sitä enemmän kuluu.

Aika paljon kilometrejä AP:llä takanaan siis :DD

Vierailija
35/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 45-vuotiaalle naiselle 28 seksikumppania on paljon.

Vierailija
36/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on. Itselläni vähän yli kymmenen seksikumppania ja sekin tuntuu aika paljolta. Aloitin kuitenkin seksin harrastamisen jo 14-vuotiaana...

Vierailija
37/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 44v ja minulla takana 14:n kanssa seksisuhteet. 18-vuotiaasta saakka.

Toki noista 2 kertaa kahden miehen kanssa samaan aikaan, joten lasketaanko ne käytännössä yhdeksi?

Vierailija
38/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän polkee, sitä enemmän kuluu.

Aika paljon kilometrejä AP:llä takanaan siis :DD

Mikäs logiikka tässä nyt on? :D eli naisella, joka on ollut vaikka 10 vuotta naimisissa ja harrastavat seksiä kerran viikossa (eli on 520 kertaa pannut) on moninkertaisesti löysempi kuin vaikkapa sadan eri miehen kanssa kerran panneella. Ei tuollaisilla asioilla ole kuule merkitystä, löysin on varmaan sillä, joka kaikkein harvemmin panee.

Vierailija
39/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderoiko joku lukutaidoton virolainen näitä kirjoituksia, kun h_u_o_r_a -sanaa ei saa kirjoittaa, mutta tuntihintaa voi kysellä.

Anna mun kaikki kestää :)

Vierailija
40/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on. Aivan liian paljon