Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3261/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi meistä ihastui ensin, mitä veikkaat mies?

Sinä. Näin sen sinusta. Tyhmänä otin etäisyyttä. Kyllä, kadun. Nyt on liian myöhäistä, kun sinäkin olet ankkuroitumut vaiavaan suhteeseen.

Sä et siis ollut aluksi kiinnostunut etkä ihastunut häneen, meneeks näin? Entä nyt? Jos olet ihastunut, niin mitä tapahtui?

En sanonut, että en ollut kiinnostunut, mutta se ei ollut vielä niin syvällistä. Minun ihastumiseni oli vielä kepeää mielestäni, mutta toinen vaikutti jo selvästi ihastuneemmalta. Ja pelästyin, en tiedä miksi. Tai oikeastaan tiedän. Luulin, että minua vedätetään. Miten ihmeessä joku voisi minuun ihastua?. Ei pidä käsittää väärin, menneisyyteni vuoksi asiat pitää odellakin väänttä rautalangasta, ennen kuin uskon. Olen vähän sellainen entinen ruma ankanpoikanen.

Tietääkö kaivattusi että sä luulit että sua vedätetään ja koulukiusaus taustastasi? Vai luuleeko että sä et ole ollut ihastunut häneen, etkä kiinnostunut hänestä.

Ei tiedä, En ole kertonut. Häpeän tuota asiaa elämässäni. Pelkään, että jos olisin kertonut siitä, olisi hän nähnyt todellisen, ruman ja haavoittuneen minäni. Kenties joutuisin pilkan kohteeksi. Onhan tämä typerän kuulostakin, mutta näin ajattelin.

Vierailija
3262/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni Meriläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me saamme vielä toisemme. Tavalla tai toisella. Musta vaan tuntuu mies että ei tää tähän jääny..

Uskon samoin. Sen vuoksi varmaan olemme voitokkaat. Kun meitä on kaksi. Se on enemmän kuin maailma, joka on yksin meitä vastaan, alivoimaisena. Jos verrataan kirjaan tai ylipäänsä tarinaan, niin meillä oli vasta epilogi. Ei edes trilogian ekaa osaa. Mikä tarina nyt noin tyngäksi jäisikään? Ei ainakaan meidän.

Prologi korjaan. :D

Jo prologi oli niin mukaansa tempaava, että jäin täysin koukkuun! Mitenhän tarina jatkuu? :)

Jos mä kirjoitan ja sä oot laajavaltuuksinen kustannustoimittaja? Pidettäisiinkö jonkinlainen palaveri jossa voidaan käydä läpi käsiksen juonta ja tarinan yleiskuvausta alustavasti? Järkkää palaveriin kahvit niin mä tuon hierontaöljyn.

No nyt kuullostaa hyvältä! Todellakin pidetään :)) en vaan juo kahvia niin kelpaisko Akvavitixin keittämä taikajuoma? Sujuis palaverikin lennokkaammin ja öljykin leviäisi, kuin itsestään. Millon laitetaan pata tulille? :)

Vierailija
3264/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä höpöä tämä touhu täällä...😊

Vierailija
3265/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä. Näin sen sinusta. Tyhmänä otin etäisyyttä. Kyllä, kadun. Nyt on liian myöhäistä, kun sinäkin olet ankkuroitumut vaiavaan suhteeseen.

Sä et siis ollut aluksi kiinnostunut etkä ihastunut häneen, meneeks näin? Entä nyt? Jos olet ihastunut, niin mitä tapahtui?

En sanonut, että en ollut kiinnostunut, mutta se ei ollut vielä niin syvällistä. Minun ihastumiseni oli vielä kepeää mielestäni, mutta toinen vaikutti jo selvästi ihastuneemmalta. Ja pelästyin, en tiedä miksi. Tai oikeastaan tiedän. Luulin, että minua vedätetään. Miten ihmeessä joku voisi minuun ihastua?. Ei pidä käsittää väärin, menneisyyteni vuoksi asiat pitää odellakin väänttä rautalangasta, ennen kuin uskon. Olen vähän sellainen entinen ruma ankanpoikanen.

Tietääkö kaivattusi että sä luulit että sua vedätetään ja koulukiusaus taustastasi? Vai luuleeko että sä et ole ollut ihastunut häneen, etkä kiinnostunut hänestä.

Ei tiedä, En ole kertonut. Häpeän tuota asiaa elämässäni. Pelkään, että jos olisin kertonut siitä, olisi hän nähnyt todellisen, ruman ja haavoittuneen minäni. Kenties joutuisin pilkan kohteeksi. Onhan tämä typerän kuulostakin, mutta näin ajattelin.

Yleensä ihmiset kokee sellaisen henkilön helpommin lähestyttäväksi ja inhimillisemmäksi, jolla tietävät olleen vaikeuksia tai joka on avautunut heille heikkouksistaan.

Etenkin ihastunut ihminen saattaa luoda kohteestaan jumalkuvitelmia joihin vertaillen häpeää itseään, jolloin kohteen vaikeuksista tietäminen voi helpottaa tilannetta.

Itselläni ainakin tunteet syvenee kunnolla ja rakkaus astuu esiin vasta, kun miehestä tulee ilmi heikkouksia, traumoja, vaikeuksia tms.

Jos en tiedä miehestä mitään tuollaisia juttuja, minun on vaikea nähdä häntä kovin inhimillisenä olentona ja luon helposti omia mielikuvia miehestä ylimielisenä pilkkaajana, tunteettomana huijarina yms.

Ja jos en ihan noin negatiivisia juttuja, niin vähintään alan vertailemaan ja totean, ettei meillä ole mitään yhteistä.

Vierailija
3266/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt, ettei meistä tule paria ja olen aina myös hyväksynyt sen - olen erittäin salaa erittäin rakastunut sinuun. Nyt minun täytyy ihan tosissani yrittää päästä irti sinusta ja saada tunteeni kuolemaan, muuten paljastun pian. Liian monta vähältä piti-tilannetta on jo ollut, ja läheiset välimme kiinnittävät muiden huomion.

Olisipa se helppoa, jos voisi vain kytkeä tunteensa pois päältä :D

Vierailija
3267/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuvan otti rakas kummipoikani 13 vee. Olipa hauska sattuma!

Vierailija
3268/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos palaveriin nyt tulossa useampikin kustannustoimittaja? Mitenhän sellainen onnistuu... ehkä taikajuoma auttaa, ja kelpaa mainiosti, mutta itse tarvitsen silti kahviannokseni. Obelixille ei sitten tarjoilla! Paitsi kahvia.

Vierailija
3269/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tiennyt, ettei meistä tule paria ja olen aina myös hyväksynyt sen - olen erittäin salaa erittäin rakastunut sinuun. Nyt minun täytyy ihan tosissani yrittää päästä irti sinusta ja saada tunteeni kuolemaan, muuten paljastun pian. Liian monta vähältä piti-tilannetta on jo ollut, ja läheiset välimme kiinnittävät muiden huomion.

Pöh. Sitten on kaksi vastakkaista näkökantaa, alkuun viitaten. En usko sua. :D Väittely! :D

Vierailija
3270/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Sitten on kaksi vastakkaista näkökantaa, alkuun viitaten. En usko sua. :D Väittely! :D

:D Mihin alkuun suvaitset viitata? Meinaatko, että kahdella ihmisellä ei voi olla läheisiä välejä siten, että toinen on rakastunut ja toinen ei? Kyllä voi :D

Vierailija
3271/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos palaveriin nyt tulossa useampikin kustannustoimittaja? Mitenhän sellainen onnistuu... ehkä taikajuoma auttaa, ja kelpaa mainiosti, mutta itse tarvitsen silti kahviannokseni. Obelixille ei sitten tarjoilla! Paitsi kahvia.

Kahvilla ja taikajuomalla sitten mennään. Mä kyllä ajattelisin, että laitetaan hiidenkiven hakuun Obelix ja tämä mahdollinen ylimääräinen kustannustoimittaja jos ilmaantuvat paikalle :) työrauhan takia.

Vierailija
3272/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla ja taikajuomalla sitten mennään. Mä kyllä ajattelisin, että laitetaan hiidenkiven hakuun Obelix ja tämä mahdollinen ylimääräinen kustannustoimittaja jos ilmaantuvat paikalle :) työrauhan takia.

Hyvä tuuma. Obelix voisikin lähtiessään ohimennen antaa rentouttavan niska-hartiaseurujen hieronnan ylimääräisille paikalle pyrkijöille, toimittivatpa nämä sitten kustannuksia tahi tyhjää. Kukaan ei ole koskaan palannut valittamaan Obelixin hieronnan laadusta saati vaatimaan ilmaista uusintaa, joten siinä on kyllä asiansa osaava vetreyttäjä. 

Vierailija
3273/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan hänelläkin olla jotain menneisyyden mörköjä jotka vaikuttavat käyttäytymiseen. Just saying. Ihan omakohtaisella kokemuksella.

Vierailija
3274/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko keskustella nainen kanssani jossain muualla kuin täällä? Siis vaikka ihan vaan keskustella. Ja jos, niin missä?

Haluaisin. Voitaisiin mennä vaikka kävelylle johonkin?

Vierailija
3275/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hulluksi, kun ajattelen sinua P. 

Olisin halunnut kävellä  suoraa niiden kaikkien esteiden yli syliisi istumaan. 

Vierailija
3276/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen hulluksi, kun ajattelen sinua P. 

Olisin halunnut kävellä  suoraa niiden kaikkien esteiden yli syliisi istumaan. 

Olisit kävellyt vaan. Sä sopisit mun syliin.

Vierailija
3277/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne säännöllisin väliajoin jauhamaan paskaa.

Mulla on joku tunne, ja sitten selittelen kaipausketjussa päinvastaista ja saan näin vakuutettua itseni siitä, ettei mulla ole sitä tunnetta.

Vierailija
3278/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa selviä signaaleja pyytämälläkään, saati spontaanisti. Täytynee päästää vain irti ja nuolla hiljaa haavansa.

Vierailija
3279/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanat kaipaajat! Pitäkää järki päässä ja lippu korkealla! Aikansa kaikella, eikö?

Vierailija
3280/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihanat kaipaajat! Pitäkää järki päässä ja lippu korkealla! Aikansa kaikella, eikö?

Ärsyttävää.

Ketju on lukittu.