Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3221/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin aina kertoa sinulle, kun tajuan jonkun jutun, tapahtuu jotain jännää tms. Oikein kärvistelen, kun en voi tuosta vaan lähettää sinulle viestiä. Sielunkumppanille.

Sama tunne. On paljon asioita mitä haluaisin jakaa sinun kanssasi. Voit laittaa minulle aina viestiä kun siltä tuntuu. Sielunkumppanini.

Vierailija
3222/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin taas sinun kuvaasi. Se saa minussa aikaan samanlaisen reaktion kuin sinun näkemisesi. Nykyään kuvasi katsominen on kuitenkin ainoa tapa laukaista tuo reaktio. Tulee sellainen sanoinkuvaamaton välittämisen ja yhteenkuuluvuuden tunne, ettei millään muulla ole merkitystä. Kuvassa on se huono puoli, että ikävä pahenee aina huomattavasti sitä tuijotellessa. Sinun näkemisesi taas tuntui siltä, että olisi tullut kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemmeko me mielestäsi enemmän samanlaisia vai erilaisia? Mitä samaa meissä mielestäsi on?

Herkkyys yhdistänee meitä. Kuvittelen meille molemmille olevan tärkeää se, että rakastettu koskettaa arjessa, hellii ja hyväilee muutenkin kuin seksiä halutessaan. Minä olen päällepäin vähän sellainen jäämies, mutta sisältä erittäin kiihkeä ja kuuma. Olen rauhallinen, mutta elän vahvasti tunteella. Sinä olet varmasti avoimempi ja sosiaalisempi. Meidän arjessamme olisi paljon kosketusta ja hellimistä. Huumorintajua on paljon meillä molemmilla. Sinä hymyilet enemmän. Kun minuun tutustuu paremmin, niin minusta paljastuu paljon enemmän huumoripuolta, kuin ensinäkemältä arvaisi. En ole todellakaan tosikko. Sinä pohdit asioita järkiperäisemmin kuin minä. Ainakin kuvittelen näin. Me molemmat olemme  tosissamme, jos me johonkin ryhdymme.

Vaikutat häneltä! Tuskin oikeasti olet. <3 silti...

Saatan hyvin ollakin, jos olet tutustunut minuun Suomessa, mutta varsin kansainvälisessä tapahtumassa. Sinä olit töissä ja minä osallistujana. Keskustelimme paljon ja sinulla on kauniit silmät ja ihana hymy. Siitä on jo aikaa.

Vierailija
3224/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemmeko me mielestäsi enemmän samanlaisia vai erilaisia? Mitä samaa meissä mielestäsi on?

Pintapuolisesti alkutuntuman perusteella varsin samanlaisia. Kunnollinen tutustuminen paljastaisi enemmän, mutta siihen meillä ei valitettavasti ole ollut mahdollisuutta.

Ainakin meitä yhdistää monet mielenkiinnon kohteet ja samanlainen suhtautuminen moniin asioihin, huumorintaju, samankaltaiset taustat, arvomaailma vähintäänkin suurin piirtein, sosiaalisuus, ja tietty ehkä hieman ambiversio, jonka vaihtelun samankaltaisuudesta en tosin ole varma, mutta vaikuttaisi kuitenkin siltä, että kumpikin olemme välillä hyvin sosiaalisia ja välillä taas vetäytyvämpiä. Molemmat olemme aika järkeviä ja rationaalisia, mutta myös vahvasti tuntevia. Olemme älyllisesti suunnilleen samalla tasolla ja sieltä korkeammasta päästä. Olemme myös uteliaita ja avoimia uusia asioita ja tietoa kohtaan. 

Mahdolliset erilaisuudet tuskin ovat kovinkaan räikeitä ristiriitoja aiheuttavia, vaikka esimerkiksi persoonallisuuksissamme sellaisiakin on; minä olen enemmän joustava ja mukautuva, sinä puolestasi ehkä vähän jyrkempi katsantokantojesi suhteen. 

Hyvin muotoiltu. Natsaisi myös minuun ja häneen. Ja kymmeniin tuhansiin muihin, tiedän. Toisella meistä amk- ja toisella yliopistotutkinto,  mutta voisi olla melkein mitkä vain paperit.

Tuokin täsmää. Kuten varmasti yhä tuhansiin. Mutta... palstaharha, here we go! :D Leikin, että olisit hän. Toivottavasti sulla on ollut mukava viikonloppu. Mulla oli kiireistä ja raskasta monista eri syistä. Päivällä yksin metsässä ajattelin paljon sinua. Siellä oli kaunista, lumista ja hiljaista. Jäniksenjälkiä seurailin. Oli jäniskin tutkinut minun jälkiäni, kuten aiempaa nuotiopaikkaani. Huomisesta alkaa arki täydellä teholla, rutiinien normalisoituessa. Toivottavasti mieleni rauhoittuu tästä myllerryksestä sen myötä vähitellen. Hyvää alkanutta vuotta sinne jonnekin sekä hyvää yötä!

Vierailija
3225/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys yhdistänee meitä. Kuvittelen meille molemmille olevan tärkeää se, että rakastettu koskettaa arjessa, hellii ja hyväilee muutenkin kuin seksiä halutessaan. Minä olen päällepäin vähän sellainen jäämies, mutta sisältä erittäin kiihkeä ja kuuma. Olen rauhallinen, mutta elän vahvasti tunteella. Sinä olet varmasti avoimempi ja sosiaalisempi. Meidän arjessamme olisi paljon kosketusta ja hellimistä. Huumorintajua on paljon meillä molemmilla. Sinä hymyilet enemmän. Kun minuun tutustuu paremmin, niin minusta paljastuu paljon enemmän huumoripuolta, kuin ensinäkemältä arvaisi. En ole todellakaan tosikko. Sinä pohdit asioita järkiperäisemmin kuin minä. Ainakin kuvittelen näin. Me molemmat olemme  tosissamme, jos me johonkin ryhdymme.

Vaikutat häneltä! Tuskin oikeasti olet. <3 silti...

Saatan hyvin ollakin, jos olet tutustunut minuun Suomessa, mutta varsin kansainvälisessä tapahtumassa. Sinä olit töissä ja minä osallistujana. Keskustelimme paljon ja sinulla on kauniit silmät ja ihana hymy. Siitä on jo aikaa.

Valitettavasti ei osu... :(

Vierailija
3226/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Toivottavasti sinulla on ollut hyvä päivä. Minulla tämä oli aika raskassoutuinen päivä. Rakastan sinua. Olen vähän huolestunut, onko sinulla kaikki hyvin. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
3227/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nuku hyvin. Olen jo viikkoja kärsinyt univaikeuksista. Heräilen keskellä yötä ja valvon sitten tuntikausia miettien kaikkia murheitani.

Vierailija
3228/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne sua edes sen vertaa, että voisin edes alkaa luetella asioita, joissa olemme samankaltaisia tai erilaisia. Varmasti molempia löytyisi - niin kuin moneen muuhunkin ihmiseen verrattuna.

Ja silti sussa oli jokin tuttuus, jopa siinä määrin, että jossain vaiheessa tuli sellainenkin ajatus, että ei kai me vaan olla jonkin mutkan kautta sukua toisillemme. No eipä tarvitse tuostakaan huolehtia. "Always look on the bright side of life"...

Miksei tarvitse huolehtia? Onko kaikki jo ohi? Vai teitkö sukuselvityksen?

Ei meille koskaan tullut sellaisia välejä, että olisi oikeasti tarvinnut asiaa tarkistella (edes vitsinä), ja sitten tiet erkanivat jo muutenkin.

Vierailija
3229/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri kämpällein vierailulta asuinkunnassais. Kävin kattomassa "tapahtumaa", joka tänäkään vuonna ei tehnä vaikutusta isosta rahasta ja ilmasuuesta huolimatta. En jaksana käyä kaikissa kohteissa ja siirryinkin kuin huomaamatta kortteliisi kerroksesi valoja hetkiseksi tiiraamaan. Tuli hyvä mieli, kaihoisan sävyinen taloa, jossa asut kattoissain. Sitten palasin keskemmälle pitäjätä ja sieltä kulkupelillä tänne Junttilaan. Mietin joko tämän vuojen puolella pääsen yksiin kanssais.

Hyvän loppiaisillan sekä yön toivotus haleineen,suukkoineen elämäin naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Oomme opiskelleet samassa yliopistossa ja kummallakin meillä on pariton määrä sisaruksia. Nuku hyvin Rakas, huomiseen

Vierailija
3230/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta huutelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tunteesi viilenneet vai miksi välttelet minua? Annoit ymmärtää että sinäkin olet kiinnostunut mutta viimeaikoina olet ollut kylmempi.

Mitä sitten jos osoitan lämpimiä tunteita? Muuttuuko mikään?  Et uskalla tehdä mitään kuitenkaan. Parempi, että asiat jää näin. Vaikuttaa liian hankalle kaikki, joten jääköön. Annettava mahdollisuus eräälle toiselle, helpommin saatavilla olevalle ja aikamoisen ihanallekin.

Helppo saatavuus on tietty yhdenlainen valintakriteeri mutta itse kyllä katsoisin ns. kaikki kortit varsinkin jos molemminpuolisia tunteita on. Jos vain spekuloi toisen rohkeudella, edes kysymättä suoraan, niin siinähän on aikamoinen riski tehdä emämunaus. Kerran suora kysymys tyyliin ”olisitko valmis” ja asia on sitä myöten selvä. Toisen pään sisään ei kukaan pääse ja epäselvissä tilanteissa tulkintavirhe on suuresti mahdollinen.

Tämä tilanne kun on jatkunut jo liian kauan. Pelkkien katseiden varaan ei tosiaan mitään laskea. Ei ole mitään tapahtumassa kuin ei aiemminkaan. Hän haluaa vain leikitellä kustannuksellani. Saa toki jatkossakin, mutta vastakaikua ei enää tule.

Ja tämän kaiken olet päätellyt puhumatta asianomaisen kanssa? Raukkamaista tehdä omia tulkintoja edes yrittämättä puhua.

Raukkamaista miten sä vedät jo heti johtopäätösiä tietämättä laisinkaan koko tarinaa, vain pari lauseen perusteella sä olet jo valmis ja tiedät kaikesta kaiken. Noinko toimit elämässäsi muuallakin? Olet ainakin mestari tuomitsemaan ihmisen heti kättelyssä. Ei hyvä piirre jos noin on.

En uskalla tehdä aloitetta koska en ole tunteistasi varma. Annoit ymmärtää paljon katseilla ja eleillä, nyt tuntuu että välttelet. Miksi ajattelet että leikittelen kanssasi? Omalta osaltani mikään ei ole muuttunut.

-ap

Siksi, että juttu junnaa paikallaan, ei edisty mihinkään suuntaan. Ei jaksaisi epäselviä asioita kovin pitkään, kuluttavaa. En minäkään uskalla tai kehtaa enää edes näyttää kiinnostustani, kun aikaa kulunut.

Vierailija
3231/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan siltikin vaikka aikaa kulunut...

Vierailija
3232/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin juuri kämpällein vierailulta asuinkunnassais. Kävin kattomassa "tapahtumaa", joka tänäkään vuonna ei tehnä vaikutusta isosta rahasta ja ilmasuuesta huolimatta. En jaksana käyä kaikissa kohteissa ja siirryinkin kuin huomaamatta kortteliisi kerroksesi valoja hetkiseksi tiiraamaan. Tuli hyvä mieli, kaihoisan sävyinen taloa, jossa asut kattoissain. Sitten palasin keskemmälle pitäjätä ja sieltä kulkupelillä tänne Junttilaan. Mietin joko tämän vuojen puolella pääsen yksiin kanssais.

Hyvän loppiaisillan sekä yön toivotus haleineen,suukkoineen elämäin naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Oomme opiskelleet samassa yliopistossa ja kummallakin meillä on pariton määrä sisaruksia. Nuku hyvin Rakas, huomiseen

OMG

Vierailija
3233/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pintapuolisesti alkutuntuman perusteella varsin samanlaisia. Kunnollinen tutustuminen paljastaisi enemmän, mutta siihen meillä ei valitettavasti ole ollut mahdollisuutta.

Ainakin meitä yhdistää monet mielenkiinnon kohteet ja samanlainen suhtautuminen moniin asioihin, huumorintaju, samankaltaiset taustat, arvomaailma vähintäänkin suurin piirtein, sosiaalisuus, ja tietty ehkä hieman ambiversio, jonka vaihtelun samankaltaisuudesta en tosin ole varma, mutta vaikuttaisi kuitenkin siltä, että kumpikin olemme välillä hyvin sosiaalisia ja välillä taas vetäytyvämpiä. Molemmat olemme aika järkeviä ja rationaalisia, mutta myös vahvasti tuntevia. Olemme älyllisesti suunnilleen samalla tasolla ja sieltä korkeammasta päästä. Olemme myös uteliaita ja avoimia uusia asioita ja tietoa kohtaan. 

Mahdolliset erilaisuudet tuskin ovat kovinkaan räikeitä ristiriitoja aiheuttavia, vaikka esimerkiksi persoonallisuuksissamme sellaisiakin on; minä olen enemmän joustava ja mukautuva, sinä puolestasi ehkä vähän jyrkempi katsantokantojesi suhteen. 

Hyvin muotoiltu. Natsaisi myös minuun ja häneen. Ja kymmeniin tuhansiin muihin, tiedän. Toisella meistä amk- ja toisella yliopistotutkinto,  mutta voisi olla melkein mitkä vain paperit.

Hauskaa kun aina kaikki pitää itseään älykkyydessä keskivertoa korkeammalla 😂 toki voi olla, mut näissä kaikissa melkeen on sanottu jotain sen suuntaista.

Voihan se olla että tämä ketju vetää älykkäitä ihmisiä puoleensa (sekopäiden lisäksi). Älykkäät ihmiset ovat kuitenkin harkitsevampia ja pohdiskelevat enemmän. Eivät ole ehkä suuna päänä kertomassa tunteistaan. Tyhmemmät ei ehkä niin mieti, ne menee ja pussaa kärjistetysti ja asiat selviävät sillä.

Vierailija
3234/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin taas sinun kuvaasi. Se saa minussa aikaan samanlaisen reaktion kuin sinun näkemisesi. Nykyään kuvasi katsominen on kuitenkin ainoa tapa laukaista tuo reaktio. Tulee sellainen sanoinkuvaamaton välittämisen ja yhteenkuuluvuuden tunne, ettei millään muulla ole merkitystä. Kuvassa on se huono puoli, että ikävä pahenee aina huomattavasti sitä tuijotellessa. Sinun näkemisesi taas tuntui siltä, että olisi tullut kotiin.

Tiedän tuon tunteen. Itselläni vielä heittää massiiviset henkiset punastelut ja ujostelut päälle. Miettii että niin, tuossa on tuo olento ja se on niin ihmeellinen, kaunis ja komea. Ja olkoonkin jotain ärsyttäviä puolia (no juuri nyt en edes mitään kunnolla ärsyttävää edes keksi). En niitäkään pois vaihtaisi, koska ei hän silloin olisi itsensä. Aina on ollut voimakkaana tuo kodin tunne, vaikka silloin ihan alkuun en vielä tajunnutkaan sen suuruutta tai mistä on kyse, se uinui vielä. En tiedä mistä se tulee ja miksi, mutta enää en sille kaipaa selitystäkään. Se vain on elämääni kuuluva fakta. Usein nähdessä se tunne peittyy jännittämisen ja panikoimisen alle, mutta ihanaa on ollut rauhallisina hetkinä se tuntea kotona itsekseen häntä miettiessä, kauempaa häntä katsoessa kun ei huomaa minun katsovan ja joskus kun on ollut hieman estottomampi olo ja on saanut olla kaksin hänen kanssaan samassa tilassa, ihan lähelläkin jopa. Halauksessa. Siinä on rauha. 

Neljäs viesti ja miten näin kummasti jumitinkin aatoksiin puoli tuntia pidempään kuin piti. Kumma juttu :D.

Vierailija
3235/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinä, muruseni.

Hyvää yötä.

Voin jo paremmin, elä huoli.

Kaikki järjestyy.

Vierailija
3236/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me saamme vielä toisemme. Tavalla tai toisella. Musta vaan tuntuu mies että ei tää tähän jääny..

Vierailija
3237/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen niin loputtoman pahoillani, että se suru piti kärsiä kaksinkertaisesti, kahdessa osoitteessa ja näin pitkästi. Olisipa se ollut vain minä.

Vierailija
3238/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amor, sinäkö se minun "suullani" puhut tutun kuulosia lausahduksia?

Vierailija
3239/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, kun toisen katseen edessä tuntui tulleensa kotiin. Niin syvää yhteyttä ensi hetkistä. Hyvää oloa. Sellaista sielun yhteyttä ettei koskaan. Sielunkumppanuuttako siis. Ja turhaan täällä huutelen. Huutelen silti ja ihmettelen. Juuri niin kauan kun siltä tuntuu. Lämpimin ajatuksin. Mukavaa päivää sinne!

Vierailija
3240/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha en tajuu mistä tää loputon ikävä kumpuaa.

Haista paska kun jätit mut tänne yksin. Näenköhän sua enää koskaan?

Ketju on lukittu.