Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Ärsyttää tämä palsta ja nämä viestit tosi paljon. Vaikka olisin vähän ihastunut johonkin mieheen, en kirjoittaisi tänne kaikkea tällaista shittiä, mitä täällä on. Eniten ärsyttää noi hellän kiihkeät päiväunelmat petileikeistä, yök. Sitten tolkuttoman pitkät ja sekavat avautumiset tunteista. Miksi luen edes tätä. Oon niin tyhmä mamma.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri, ettei hän ole kiinnostunut minusta. Mikä vapauttava tunne. Ja samalla tajusin, etten minäkään varsinaisesti hänestä. Hän vain oli siinä, ja ihastumisen tunne on niin koukuttava. Onkohan täällä paljon vastaavia tarinoita?
Mulla toi tunne ei ainakaan kestä kuin korkeintaan päiviä, ja taas ajatukset kääntyvät kaivattuun kun mieli selittelee saadut signaalit mieleisikseen. Pidän sitä jonkin sortin defenssinä, koska se tosiaan tuo helpotuksen - mutta ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä maailman säälittävin ihminen. Olla nyt tällä lailla ihastunut huomattavasti nuorempaan mieheen, joka on mulle ystävällinen vaan siksi että on muillekin. Ja todennäköisesti erittäin vaivaantunut laittamistani viesteistä. Ja nyt välttelee minua. Tsiisus sentään. Miten aikuinen nainen voi olla näin typerä :( eikä tämän ketjun lukeminen ei ainakaan auta tilannetta :D yritän jotenkin pelastautua edes täältä, oikeassa elämässä täytyy varmaan koittaa etsiä sitä oikeaa elämää... tsemppiä vaan muille samassa suossa tarpoville.
häpeän että vastaan täällä mutta toivottavasti tämä oli sulta.huomenna nähdään..oot kyllä kaunis
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä palsta ja nämä viestit tosi paljon. Vaikka olisin vähän ihastunut johonkin mieheen, en kirjoittaisi tänne kaikkea tällaista shittiä, mitä täällä on. Eniten ärsyttää noi hellän kiihkeät päiväunelmat petileikeistä, yök. Sitten tolkuttoman pitkät ja sekavat avautumiset tunteista. Miksi luen edes tätä. Oon niin tyhmä mamma.
Totta. Harhaista settiä on kyl täällä suurinpiirtein joka toisella. Itse viihdyn täällä siksi, kun ei tarvitse tuntea itseään niin hulluksi näiden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän mies ulkonäössäni eniten silmistäni? Sinun silmistäsi tykkään valtavasti.
Silmäsi ovat häikäisevän kauniit. Myös huulesi ovat erittäin sensuellit. Pidän niinikään vartalostasi kokonaisuutena, se on täydellistä hipova paketti. Mutta eivät muutkaan osat vähäisemmäksi jää. Kysymys on hankala, vähän kuin pitäisi määritellä, mikä osa Ferrarista tai omasta kodista tai maapallosta on kaunein. Kokonaisuus ratkaisee.
Minkä väriset silmät minulla on?
Oletko itse tummapiirteinen? Entä missä työpaikassa olette?
Sanoisin että siniset. En osaa nimetä tarkempaa sävyä. Olenhan mies ja kärsin lisäksi värinäön heikkoudesta.
Oliko sinulla joskus tunteita? Ovatko ne kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu. On.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri, ettei hän ole kiinnostunut minusta. Mikä vapauttava tunne. Ja samalla tajusin, etten minäkään varsinaisesti hänestä. Hän vain oli siinä, ja ihastumisen tunne on niin koukuttava. Onkohan täällä paljon vastaavia tarinoita?
Tavallaan, eri syyt vain.
Viimeaikoina olen sisäistänyt, ettei hän vain ole sellainen ihminen jota voisi ajatella mitenkään vakavasti, ja kevyempään (lähinnä seksi siis) voisi muuten sopia, mutta tuskin kykenisin hänen kanssaan siihenkään, koska ällöttäisi liikaa minkälaisia perunoita, kuppajooseppeja ja klamydiaplluja se on tuolla innoissaan kairannut.
Ällöttää liikaa miettiäkin, mitä se on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana ja siksi ei haluta edes fyysisesti.
Kaveri voisin olla, mutta kaikkeen romanttiseen ja/tai seksuaaliseen hän on vain totaalisen epäsopiva.
Minulle siis, jollekin muulle -totaalisen erilaiselle kuin minä- varmaan oikein bueno.
Mutta siis näiden asioiden hiffaaminen on auttanut hyvinkin paljon, ja kuolettanut suurimman osan häneen liittyvistä tunteista.
Sitä myötä tulee tosiaan vapautumisen tunne, rakastuu taas eri tavalla omaan elämään ja tulevaisuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Harhaista settiä on kyl täällä suurinpiirtein joka toisella. Itse viihdyn täällä siksi, kun ei tarvitse tuntea itseään niin hulluksi näiden rinnalla.
Ketään ei kiinnosta.
Äh nyt nää negailijat lääkkeet-tyypit palas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan, eri syyt vain.
Viimeaikoina olen sisäistänyt, ettei hän vain ole sellainen ihminen jota voisi ajatella mitenkään vakavasti, ja kevyempään (lähinnä seksi siis) voisi muuten sopia, mutta tuskin kykenisin hänen kanssaan siihenkään, koska ällöttäisi liikaa minkälaisia perunoita, kuppajooseppeja ja klamydiaplluja se on tuolla innoissaan kairannut.
Ällöttää liikaa miettiäkin, mitä se on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana ja siksi ei haluta edes fyysisesti.
Kaveri voisin olla, mutta kaikkeen romanttiseen ja/tai seksuaaliseen hän on vain totaalisen epäsopiva.
Minulle siis, jollekin muulle -totaalisen erilaiselle kuin minä- varmaan oikein bueno.Mutta siis näiden asioiden hiffaaminen on auttanut hyvinkin paljon, ja kuolettanut suurimman osan häneen liittyvistä tunteista.
Sitä myötä tulee tosiaan vapautumisen tunne, rakastuu taas eri tavalla omaan elämään ja tulevaisuuteensa.
Oliko tämä klamydiapllujen kairaaminen oletus vai tieto?
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo tunnu kuolevan, vaikka vuodet vierii. Miehelle.
Häpeän edelleen..mutta jos toi viesti k oli sulta tiedät kyllä että oot mulle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaikkia mahdollisia, ensimmäisestä kohtaamisesta asti. Hengettömiksi niitä taas ei tunnu saavan millään.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kuvittelet minun olevan sängyssä?
Estoton, aktiivinen ja touhukas. Aloitteellinenkin, otat välillä homman haltuun tuottaaksesi nautintoa kumppanille, et ainostaan odota ohjeita tai että tämä vain tekee hommansa sinulle ja itselleen. Tasavertainen ja huomioiva, mutta myös tiedät ja osaat pyytää, mitä haluat. Seksi on sinulle hauskanpitoa sen ainoan kanssa sen lisäksi että se on äärimmäisen hellää nautintoa ja yhteenkuuluvuuuden kruunaavaa omistautumista ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta.
Paitsi sinua, kun vaivauduit vastaamaan. Voin kuvitella miten joku mammeli siellä kiehuu ihan kiukusta, kun kuulee oman herkän ja kauniin kaipauksen olevan harhaista settiä. 😆
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä maailman säälittävin ihminen. Olla nyt tällä lailla ihastunut huomattavasti nuorempaan mieheen, joka on mulle ystävällinen vaan siksi että on muillekin. Ja todennäköisesti erittäin vaivaantunut laittamistani viesteistä. Ja nyt välttelee minua. Tsiisus sentään. Miten aikuinen nainen voi olla näin typerä :( eikä tämän ketjun lukeminen ei ainakaan auta tilannetta :D yritän jotenkin pelastautua edes täältä, oikeassa elämässä täytyy varmaan koittaa etsiä sitä oikeaa elämää... tsemppiä vaan muille samassa suossa tarpoville.
häpeän että vastaan täällä mutta toivottavasti tämä oli sulta.huomenna nähdään..oot kyllä kaunis
En usko että näen häntä viikonloppuna, ohi meni siis... ei tarvii hävetä, täällähän me kaikki ollaan :) mutta kerro hänelle että on kaunis, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kuvittelet minun olevan sängyssä?
Estoton, aktiivinen ja touhukas. Aloitteellinenkin, otat välillä homman haltuun tuottaaksesi nautintoa kumppanille, et ainostaan odota ohjeita tai että tämä vain tekee hommansa sinulle ja itselleen. Tasavertainen ja huomioiva, mutta myös tiedät ja osaat pyytää, mitä haluat. Seksi on sinulle hauskanpitoa sen ainoan kanssa sen lisäksi että se on äärimmäisen hellää nautintoa ja yhteenkuuluvuuuden kruunaavaa omistautumista ja läheisyyttä.
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta.
Paitsi sinua, kun vaivauduit vastaamaan. Voin kuvitella miten joku mammeli siellä kiehuu ihan kiukusta, kun kuulee oman herkän ja kauniin kaipauksen olevan harhaista settiä. 😆
Ei kiinnosta.
Kokoajan kiinnostaa. Derp.
Ailahtelevat miehet ei nappaa. Ovat jotenkin....naisellisia.