Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2721/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään sille, että karvaiset käsivartesi ja rintakarvasi saavat minut kuumaksi. Tämä nuorelle miehelle.

Vierailija
2722/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kuvittelet minun olevan sängyssä?

Estoton, aktiivinen ja touhukas. Aloitteellinenkin, otat välillä homman haltuun tuottaaksesi nautintoa kumppanille, et ainostaan odota ohjeita tai että tämä vain tekee hommansa sinulle ja itselleen. Tasavertainen ja huomioiva, mutta myös tiedät ja osaat pyytää, mitä haluat. Seksi on sinulle hauskanpitoa sen ainoan kanssa sen lisäksi että se on äärimmäisen hellää nautintoa ja yhteenkuuluvuuuden kruunaavaa omistautumista ja läheisyyttä.

Miehelle?

Kyllä. M -> M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitään sille, että karvaiset käsivartesi ja rintakarvasi saavat minut kuumaksi. Tämä nuorelle miehelle. Toivoo Pertti 63 v

Vierailija
2724/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
2725/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani kaikesta. Mua turha pahalla on muistella. Vastaantulijoiden kaistalla, on vittumaista luistella.

Kun sitä tuskin edes voi aavistaa, unissaan, kuka saa ja kenelle annetaan.

Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan.

Vierailija
2726/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän edelleen..mutta jos toi viesti k oli sulta tiedät kyllä että oot mulle tärkeä.

Häpeät mitä ja mihin viestiin viittaat tällä? :)

Vierailija
2727/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä palsta ja nämä viestit tosi paljon. Vaikka olisin vähän ihastunut johonkin mieheen, en kirjoittaisi tänne kaikkea tällaista shittiä, mitä täällä on. Eniten ärsyttää noi hellän kiihkeät päiväunelmat petileikeistä, yök. Sitten tolkuttoman pitkät ja sekavat avautumiset tunteista. Miksi luen edes tätä. Oon niin tyhmä mamma.

Totta. Harhaista settiä on kyl täällä suurinpiirtein joka toisella. Itse viihdyn täällä siksi, kun ei tarvitse tuntea itseään niin hulluksi näiden rinnalla.

Ketään ei kiinnosta.

Paitsi sinua, kun vaivauduit vastaamaan. Voin kuvitella miten joku mammeli siellä kiehuu ihan kiukusta, kun kuulee oman herkän ja kauniin kaipauksen olevan harhaista settiä. 😆

Ei kiinnosta.

Kokoajan kiinnostaa. Derp.

Koko_ajan.

Ole hyvä.

Vierailija
2728/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän edelleen..mutta jos toi viesti k oli sulta tiedät kyllä että oot mulle tärkeä.

Häpeät mitä ja mihin viestiin viittaat tällä? :)

Aioin kysyä samaa ja selasin vähän taakse päin. Olikohan tää nuoremmalta mieheltä vanhemmalle naiselle? Sellaisessa ainakin puhuttiin häpeämisestä. Noh, ei liity siis minuun.

Vierailija
2729/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estoton, aktiivinen ja touhukas. Aloitteellinenkin, otat välillä homman haltuun tuottaaksesi nautintoa kumppanille, et ainostaan odota ohjeita tai että tämä vain tekee hommansa sinulle ja itselleen. Tasavertainen ja huomioiva, mutta myös tiedät ja osaat pyytää, mitä haluat. Seksi on sinulle hauskanpitoa sen ainoan kanssa sen lisäksi että se on äärimmäisen hellää nautintoa ja yhteenkuuluvuuuden kruunaavaa omistautumista ja läheisyyttä.

Miehelle?

Kyllä. M -> M

Pyh. Naiselle mieheltä. Ap

Vierailija
2730/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle?

Kyllä. M -> M

Pyh. Naiselle mieheltä. Ap

Ei ollu

Vierailija
2731/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kaikesta. Mua turha pahalla on muistella. Vastaantulijoiden kaistalla, on vittumaista luistella.

Kun sitä tuskin edes voi aavistaa, unissaan, kuka saa ja kenelle annetaan.

Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan.

En oo kertonut vauvasta mut ei koskaan oo tullu sitä korttia vaikka lupasit.

Vierailija
2732/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet nukkumaan nyt!

Vierailija
2733/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri, ettei hän ole kiinnostunut minusta. Mikä vapauttava tunne. Ja samalla tajusin, etten minäkään varsinaisesti hänestä. Hän vain oli siinä, ja ihastumisen tunne on niin koukuttava. Onkohan täällä paljon vastaavia tarinoita?

Tavallaan, eri syyt vain.

Viimeaikoina olen sisäistänyt, ettei hän vain ole sellainen ihminen jota voisi ajatella mitenkään vakavasti, ja kevyempään (lähinnä seksi siis) voisi muuten sopia, mutta tuskin kykenisin hänen kanssaan siihenkään, koska ällöttäisi liikaa minkälaisia perunoita, kuppajooseppeja ja klamydiaplluja se on tuolla innoissaan kairannut.

Ällöttää liikaa miettiäkin, mitä se on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana ja siksi ei haluta edes fyysisesti.

Kaveri voisin olla, mutta kaikkeen romanttiseen ja/tai seksuaaliseen hän on vain totaalisen epäsopiva.

Minulle siis, jollekin muulle -totaalisen erilaiselle kuin minä- varmaan oikein bueno.

Mutta siis näiden asioiden hiffaaminen on auttanut hyvinkin paljon, ja kuolettanut suurimman osan häneen liittyvistä tunteista.

Sitä myötä tulee tosiaan vapautumisen tunne, rakastuu taas eri tavalla omaan elämään ja tulevaisuuteensa.

Oliko tämä klamydiapllujen kairaaminen oletus vai tieto?

Vahva oletus! Laajahkot ja ilmiselvät perusteet siis olettaa näin olevan.

Vierailija
2734/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakruja hihityttää seksi ja homot 😄

Vierailija
2735/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri, ettei hän ole kiinnostunut minusta. Mikä vapauttava tunne. Ja samalla tajusin, etten minäkään varsinaisesti hänestä. Hän vain oli siinä, ja ihastumisen tunne on niin koukuttava. Onkohan täällä paljon vastaavia tarinoita?

Tavallaan, eri syyt vain.

Viimeaikoina olen sisäistänyt, ettei hän vain ole sellainen ihminen jota voisi ajatella mitenkään vakavasti, ja kevyempään (lähinnä seksi siis) voisi muuten sopia, mutta tuskin kykenisin hänen kanssaan siihenkään, koska ällöttäisi liikaa minkälaisia perunoita, kuppajooseppeja ja klamydiaplluja se on tuolla innoissaan kairannut.

Ällöttää liikaa miettiäkin, mitä se on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana ja siksi ei haluta edes fyysisesti.

Kaveri voisin olla, mutta kaikkeen romanttiseen ja/tai seksuaaliseen hän on vain totaalisen epäsopiva.

Minulle siis, jollekin muulle -totaalisen erilaiselle kuin minä- varmaan oikein bueno.

Mutta siis näiden asioiden hiffaaminen on auttanut hyvinkin paljon, ja kuolettanut suurimman osan häneen liittyvistä tunteista.

Sitä myötä tulee tosiaan vapautumisen tunne, rakastuu taas eri tavalla omaan elämään ja tulevaisuuteensa.

Oliko tämä klamydiapllujen kairaaminen oletus vai tieto?

Vahva oletus! Laajahkot ja ilmiselvät perusteet siis olettaa näin olevan.

HEI! Se, että olen komea, ei tee minusta jokapaikanhöylää!

Vierailija
2736/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Jos vaan tietäisi kenelle nämä viestit on, niin olisi helpompaa vastata? Sano edes joku vinkki? Ei tuo juttu koskaan etene muuten.

Vierailija
2737/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta kuvittelen sinun olevan sängyssä enemmän sellainen kovakourainen kuin hellä. Miehelle. Tai kovakourainen on huono sana, mutta ehkä saat kiinni.

Ronski? Norsu posliinikaupassa?

Minulla on muusikon herkät sormet ja sielu. Olen toki sua isompi ja vahvempi, mutta en mikään kolho runttaaja, vaan jokainen lihassäie väräjää sinun kehosi tahdissa herkällä otteella ja sinua seuraillen ja aistien. 

Vierailija
2738/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta rakkautta on saada olla vapaa ja oma itsensä. Haluaisin käyttää sen vapauden kanssasi.

Nuku hyvin Howie <3

Vierailija
2739/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ota rohkaisuryyppy tai lääkettä. Jos olisit irl tuttavani ja jauhaisit tuollaista ääneen, kävisin taatusti juttelemassa ihastuksellesi puolestasi niin päästäisin tuosta jumittamisesta eroon, Oon nimittäin tehnyt tuota tumpelo kavereideni puolesta.

Vierailija
2740/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla joskus tunteita? Ovatko ne kuolleet?

Oli tunteita ja on edelleen. Tunteeni eivät ole kuolleet todellakaan.

Ketju on lukittu.