Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta kuvittelen sinun olevan sängyssä enemmän sellainen kovakourainen kuin hellä. Miehelle. Tai kovakourainen on huono sana, mutta ehkä saat kiinni.
Ronski? Norsu posliinikaupassa?
Minulla on muusikon herkät sormet ja sielu. Olen toki sua isompi ja vahvempi, mutta en mikään kolho runttaaja, vaan jokainen lihassäie väräjää sinun kehosi tahdissa herkällä otteella ja sinua seuraillen ja aistien.
Todellakaan mikään kolho runttaaja, minunkaan (sivusta) mielestäni. Hellempää, mutta määrätietoisempaa saa varmaan hakea. Mutta haluaisit varmaan silti joskus hurjastella. Jos nyt viboista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjun tuottamat maanis-depressiiviset ailahtelut ovat karseita. Vuorokauden sisään voi hekumoida kuinka kaikki merkit täsmäävät ja taatusti se on se oma kaivattu nainen joka kirjoittelee juuri minusta. Sitten tulee realismin romahdus joka jyrää kaiken onnen alleen ja jäljelle jää synkkä yksinäisyys; ei, se ei voi olla. Samat merkit sopivat tuhansiin ja hän olisi kyllä tuonut asian esiin oikeassa elämässä eikä täällä hilluisi.
Täällä hilluva on mitä suurimmalla varmuudella ypöyksin ja toivottomassa tilanteessa. Siksihän tänne on tullutkin. Hakemaan kesken jääneiden asioiden loppuunkäsittelyä itsensä kesken, koska ei ole vaihtoehtoja, tai elättelemään täysin mahdottomia haaveita ja luomaan harhaisia ajatuksia tai vahvistamaan niitä. Mikä kumma meitä ihmisiä ajaa tällaiseen hulluuteen? Muutoin järkeviä otuksia, kykeneviä itsestään huolehtimaan.
Miksi niin hieno ja iloinen asia kuin rakkaus (kaikissa aste- ja muotoeroissaan) kääntyy meitä vastaan ja alkaa nävertää sisintämme, jättää onnettomia parittomia lillumaan poolittomina muun porukan elämän iloiseen liuokseen, sammuttaa tähdet ja auringon, lakastaa nurmikot ja kukat ja sitten komentaa; selvittelepä itse sotkusi - unohda, nouse ja mene eteenpäin. Kun ei se alkujaankaan ollut oma valinta. Nuolen ampui joku sadistinen pikkupiru ja pakeni rikospaikalta naurettavilla minisiivillään liihottaen, räkänaurun saattelemana.
Tosi hyvää perjantaita ja viikonloppua kaipaamalleni naiselle ja tietysti kanssakärvistelijöillekin!
Tässä tekstissä oli kaikki kohdallaan. Ajatella, jos olisit kaipaamani mies.
❤️Rakkausrunoja rakastavat kaikki, mutta runoilijaa tuskassaan ei kukaan. Kauneuden synnyttämisen ikiaikainen tragedia. :(
Älä ole niin varma. ❤️
Prove me wrong. <3
"Anna mun olla, anna mun olla, sulle se minä joka on nyt kaks piste nolla..
Sä toisit mun elämään paremman flown, hymys sais mut sanoon hei honey I'm home.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.
No ota rohkaisuryyppy tai lääkettä. Jos olisit irl tuttavani ja jauhaisit tuollaista ääneen, kävisin taatusti juttelemassa ihastuksellesi puolestasi niin päästäisin tuosta jumittamisesta eroon, Oon nimittäin tehnyt tuota tumpelo kavereideni puolesta.
Taidat olla aika nuori? Aikuisten maailmassa ei käytetä enää wingmanejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri, ettei hän ole kiinnostunut minusta. Mikä vapauttava tunne. Ja samalla tajusin, etten minäkään varsinaisesti hänestä. Hän vain oli siinä, ja ihastumisen tunne on niin koukuttava. Onkohan täällä paljon vastaavia tarinoita?
Tavallaan, eri syyt vain.
Viimeaikoina olen sisäistänyt, ettei hän vain ole sellainen ihminen jota voisi ajatella mitenkään vakavasti, ja kevyempään (lähinnä seksi siis) voisi muuten sopia, mutta tuskin kykenisin hänen kanssaan siihenkään, koska ällöttäisi liikaa minkälaisia perunoita, kuppajooseppeja ja klamydiaplluja se on tuolla innoissaan kairannut.
Ällöttää liikaa miettiäkin, mitä se on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana ja siksi ei haluta edes fyysisesti.
Kaveri voisin olla, mutta kaikkeen romanttiseen ja/tai seksuaaliseen hän on vain totaalisen epäsopiva.
Minulle siis, jollekin muulle -totaalisen erilaiselle kuin minä- varmaan oikein bueno.Mutta siis näiden asioiden hiffaaminen on auttanut hyvinkin paljon, ja kuolettanut suurimman osan häneen liittyvistä tunteista.
Sitä myötä tulee tosiaan vapautumisen tunne, rakastuu taas eri tavalla omaan elämään ja tulevaisuuteensa.Oliko tämä klamydiapllujen kairaaminen oletus vai tieto?
Vahva oletus! Laajahkot ja ilmiselvät perusteet siis olettaa näin olevan.
HEI! Se, että olen komea, ei tee minusta jokapaikanhöylää!
En minä nyt millekään ulkonäölle arviotani perusta.
Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken.
Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken.
Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.
Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?
En jaksa enää. Elämäni ja ajatukseni on mennyt umpisolmuun. Sinä ja minä. Meistä ei ikinä tullut meitä. Sulla on jo toinen nainen. Ja mun sydän on särkynyt palasiks. Miten pääsisin tästä suosta ylös, kun ajatukseni riivaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vastaan, kuin kaivatulleni: Huomenta! Joko viikko meni? Ihanaa, että vihdoin olemme tässä tilanteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustutaan. Minäkin haluan.
Sano jotain, josta tiedän, että se olet sinä.
Sano sinä. Sinulla on myös kaikki avaimet.
Noin se lähti näpsästi aukeamaan. (huvitti sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?
Haluaisin, jos se olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.
Kohta saamme todistaa historian ensimmäisiä palstahäitä😂😂😂🤣
Ei helvetti kun täällä on tyhmää sakkia! Palstalla lupaudutaan jopa lähes puolisoksi..vaikkei tunneta, vaikkei ole yhteystietoja! On joku epätoivoinen!
T;realisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei olisi mahdollista?
Uskotko että voisit joskus lakata ajattelemasta mitä muut (lähinnä kai työkaverit) ajattelee? Elätkö sä elämäsi todella niin, että se näyttää sun työkavereiden silmissä hyvältä ja hyväksyttävältä, ettei kukaan heistä varmasti pääse puhumaan pahaa? Tekeekö se sinusta todella aidosti onnellisen loppupeleissä? Entä jos kukaan heistä ei edes tosiasiassa välitä siitä, että millaista elämää elät, ei jaksa loppupeleissä edes juoruta. Aika tyhjä saa kenenkään elämä olla, että jaksaa kovin pitkään toisten elämästä puhua ja kiinnostua. Sellaisia ihmisiä vartenko sä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.
Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.
Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä leikitkö kanssani. Jos siis olet sinä. Oletko? Annoin selkeät "avaimet". Sinä et. Olen ymmälläni. Mieluisinta ja helpointa minulle on selvittää asioita irl. En pysty siihen täällä tämän enempää. Sinulla on yhteystietoni. ☀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.
Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.
Miksi et näkisi häntä enää? Onko hän muuttanut kuuhun? Miksi sitä paitsi pitäisi nähdä face to face, että voisi käydä keskustelua? Onhan viestimetkin olemassa.
Jos toisen osapuolen mielestä mitään selvitettävää ei ole, on sekin jo yksi selvä vastaus. Silloin kyse voi todellakin olla siitä, että olet ylitulkinnut häntä. Jo tuokin selvittäisi tilannetta, vaikkei lopputulos olisikaan se, mitä itse olisit halunnut.
Luultavasti pääsisit tuonkin selvyyden jälkeen paremmin eteen päin elämässäsi. Eipä tarvitsisi ainakaan enää haaveilla turhia.
Ellet sitten nimenomaan halua haaveilla turhia :) Sellaisestakin voi tulla riippuvaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä leikitkö kanssani. Jos siis olet sinä. Oletko? Annoin selkeät "avaimet". Sinä et. Olen ymmälläni. Mieluisinta ja helpointa minulle on selvittää asioita irl. En pysty siihen täällä tämän enempää. Sinulla on yhteystietoni. ☀️
Anna jokin "sisäpiirin" vihje. Jos ymmärrän sen, lähestyn sinua irl.
Palasin kämpilleni parisen tuntia sitten jouluisilta useamman viikon sukuloinneiltain. Nyt sain palautettua tietoliikenneyhteytein. Vaihoin kulkuvälinettä entisessä kotikunnassais. Ostin lipun laitoksesta joka sijaitsee sen nimisellä kadulla, jollainen on sekä nykyisessä kotikaupungissasi että omassa vastaavassani. Eilen ensimmäisen etapin lippua kotikuntani matkakeskuksessa ostaissani naapuriluukulla joku lähetti tavaraa nykyiselle työnantajallesi, tai ainakin kyseinen organisaatio maksoi rahdin vastaanottajana. Asiaan: Hyvän yön toivotus, suukko & hali kovasti kaipaamallein vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja parin kuntarajan takkaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Jos suinkin saatan, pyrin käymään paikkakunnallais tapahtumissa huomenna. Hyvää yötä rakas