Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2501/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nousuneitsyt ja parisuhteessa rakastava ja lämmin mutta itsenäinen. Henkinen yhteys ja keskustelut ovat minulle tärkeitä, samoin fyysinen läheisyys. Eikös Venuksen sijainti kerro tästä enemmän? Ja onko siis niin, että parisuhteessa pitää katsoa henkilön laskevaa merkkiä eli tässä tapauksessa kaloja? En ole ikinä kuullut tällaisesta, mihin se perustuu? 

Se perustuu siihen, että laskeva merkki osuu seiskahuoneeseen, joka on parisuhteen huone.

Eli ihminen on parisuhteessa niin kuin nousevan merkin vastamerkki, nousurapu on kaurismainen parisuhteessa, nousuvaaka oinasmainen jne.

Ihan perusastrologiaa. Myös dclle osuvat planeetat vaikuttaa paljon siihen millainen on parisuhteessa.

Vierailija
2502/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuneitsyt on tosiaan niin kuin kalat parisuhteessa, erittäin herkkä jne. mutta yrittää pitää tiettyä viileyttä ja etäisyyttä (tyypillistä kalaa), uhrautuva ja kalat sisältää kaikki 12 merkkiä, eli nousuneitsyt pärjää periaatteessa kaikkien merkkien kanssa.

Kalat on omituisin kaikista merkeistä ja täynnä ristiriitoja, joten se on outo asema seiskahuoneelle.

Itsekin olen nousuneitsyt ja olen aina ollut todella varovainen parisuhteiden kanssa, tiedän sen miten kiltti ja uhrautuva olen parisuhteessa, joten varon.

Olen naimisissa nousukauriin kanssa ja suosittelen niitä muillekin nousuneitsyille, nousukauris on rapumainen parisuhteessa ja ehkä ainoa, joka voi ymmärtää tietynlaista kalamaisuutta parisuhteen sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousuneitsyt on tosiaan niin kuin kalat parisuhteessa, erittäin herkkä jne. mutta yrittää pitää tiettyä viileyttä ja etäisyyttä (tyypillistä kalaa), uhrautuva ja kalat sisältää kaikki 12 merkkiä, eli nousuneitsyt pärjää periaatteessa kaikkien merkkien kanssa.

Kalat on omituisin kaikista merkeistä ja täynnä ristiriitoja, joten se on outo asema seiskahuoneelle.

Itsekin olen nousuneitsyt ja olen aina ollut todella varovainen parisuhteiden kanssa, tiedän sen miten kiltti ja uhrautuva olen parisuhteessa, joten varon.

Olen naimisissa nousukauriin kanssa ja suosittelen niitä muillekin nousuneitsyille, nousukauris on rapumainen parisuhteessa ja ehkä ainoa, joka voi ymmärtää tietynlaista kalamaisuutta parisuhteen sisällä.

No ilmankos minun ja lasteni isän pitkästä suhteesta ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan vaikka olemme muka niin yhteensopivat Kaksoset ja Vaaka, nousu-Vaaka ja nousu-Kauris, olen siis oinasmainen ja hän rapumainen parisuhteessa :D

Tunnistan kyllä selvästi hänestä fiilisten pohjamudissakin möyrivän Ravun, itse ollessani spontaani, kärsimätön ja intohimoinen...

Eron jälkeen aurinko-Oinaat on vienyt jalat alta ;)

Vierailija
2504/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on leijona/skorpioni! Molemmat rohkeita, tulisia ja itsevarmoja (ja ehkä vähän söpöjä<3)

Pahin on ehdottomasti neitsyt! Mulla on ollut kaksi tyttöystävää jotka oli molemmat neitsyitä. Molemmat olivat epäluotettavia eikä kertoneet menoistaan ja kerran toinen tuli kotiin neljältä aamuyöllä oltuaan koko yön poissa kysyin "missä olet ollut?" hän vastasi "yhe kaverin luona vaa" ja kun kysyin oliko hän juonut, hän kiisti sen vaikka haisi ihan alkoholilta ja myöhemmin löysin vieraan miehen bokserit hänen hallustaan... Neitsyyt ovat ilkeitä ja epäluotettavia viettilijöitä.

Vierailija
2505/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astro fi astrologi ennusti että hallitus kaatuu ja Sipilä jättikin hallituksen.

Tuohon ei ennustajaa edes tarvittu.

Vierailija
2506/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on sosiaalinen, huolehtiva, luotettava, rohkea ja tuntemani 'oinattaret' myös viehättäviä ja hyvin kauniita.

Vierailija
2507/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen Kumman kaa-jakson missä Anne ja Ellu mietti niitä miesten horoskooppeja ja Ellu baaritiskillä kyseli muilta miehiltä, että "heiii et sattuis oleen härkä??" Ja Anne selitti Vesalle että sun pitää vesa hei ymmärtää kun tää mun uus poikaystävä on kauris.. Harmittaa kun sarjan tekijät varmasti tarkoituksella jättivät kuitenkin pimentoon että mitkä ovat Annen ja Ellun horoskooppimerkit.

Onko teillä ehdotuksia? :D

Vierailija
2508/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että puolison mukaan valitsee. Sehän nyt ei ole kauhea omasta mielestä. 

Vierailija
2509/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne kaksonen

Ellu kalat

Vierailija
2510/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kalat, koska minä olen kalat. Pahin on kalat samasta syystä. 

Vierailija
2511/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne neitsyt

Ellu rapu

Vierailija
2512/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat ovat epämiellyttäville ihmisille tahallaan vielä epämiellyttäviämpiä. En suosittele riidan haastamista heidän kanssaan.

Harva kyllä riitaa alkaa haastamaan. Niin, itsessähän kukaan ei näe koskaan vikaa?

Vierailija
2513/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minä olen kaksonen ja mieheni vaaka. En ole koskaan pettänyt, mutta mieheni on, joten eiköhän sovita, että horoskooppimerkit eivät määrää ihmisen luonnetta ja käyttäytymistä. Kivaa hömpänpömppää vaan..

Sä olet hömpänpömppä. Sun mies ei.

Hömppä pöppää muutkin puheet. Ihmisissä on eroja, kuten parisuhde jos pelaa tai ei pelaa. Jos pelaa löytää varmasti täältä haukuttuja puheita, vaikka oma suhde pelaa erinomaisesti.

Vierailija
2514/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatellut, että vaaleampi siinä kumman kaa sarjassa on kaksoset ja se tummempi on leijona, se vesa on joku onneton pitkämielinen vesimies.

Kaksosilla ja leijonilla on yhdessä juuri sellainen huumori mitä noilla kahdella on, ja samanlaiset jutut.

Vierailija
2515/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne kaksonen

Ellu kalat

Entä Vesa? Ja miten perustelet nää merkit?

Tuli mieleen, että Elluhan kuvittelee itsestään vähän liikoja (olevansa psykologi) ja kokee Tarjan uhkana, haluaa olla aina Tarjaa ja koulupsykologia parempi

Vierailija
2516/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, Anne kaksonen, Ellusta ehkä maamerkki kuitenkin.

Vierailija
2517/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, Anne kaksonen, Ellusta ehkä maamerkki kuitenkin.

Kaksoset ei olisi välttämättä maamerkin kanssa bff.

Vierailija
2518/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tuntenut samanlaisuutta Anneen, terveisin kaksonen

Vesa vois olla rapu, kun se on niin perhekeskeinen eikä siksi jätä Annea pulaan.

Vierailija
2519/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tuntenut samanlaisuutta Anneen, terveisin kaksonen

Vesa vois olla rapu, kun se on niin perhekeskeinen eikä siksi jätä Annea pulaan.

Vesa olisi rapuna todella kiukkuinen, hakisi huomiota draamalla ja mielialanvaihdoksilla, se haluaisi olla se autettava, ei se auttaisi muita.

Vierailija
2520/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne kaksonen

Ellu kalat

Entä Vesa? Ja miten perustelet nää merkit?

Tuli mieleen, että Elluhan kuvittelee itsestään vähän liikoja (olevansa psykologi) ja kokee Tarjan uhkana, haluaa olla aina Tarjaa ja koulupsykologia parempi

Anne eläväinen ja nokkeloi, mielestään, ilmamerkki. Ei maamerkkien juurevuutta, ei tulisuutta, eikä vesimerkkien tunnepitoisuutta.

Ellu kalana boheemimpi, jopa tunteikas Anneen verrattuna.

Musta Vesa on selviö skorpioni. Ellun kanssa löytyi hetken yhteinen sävel.