Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2521/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan molemmat näyttelijät oikeassa elämässä, sekä samalla tietenkin sarjan tekijät, ovat kaksosia. Sopii kyllä hyvin, uskon että sarja perustuu paljon "omiin kokemuksiin" ja elämänkatsomukseen.

Vierailija
2522/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan molemmat näyttelijät oikeassa elämässä, sekä samalla tietenkin sarjan tekijät, ovat kaksosia. Sopii kyllä hyvin, uskon että sarja perustuu paljon "omiin kokemuksiin" ja elämänkatsomukseen.

Monissa sarjoissa on muuten oudosti samaa merkkiä paljon.

Esim. buffyssa oinaita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, nappiin meni! Entäs Vesa joka ei tajuu?

Vierailija
2524/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, nappiin meni! Entäs Vesa joka ei tajuu?

Hänen näyttelijästään lukee Wikipediassa vain syntymävuosi.

Vierailija
2525/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuneito kirjoitti:

Voisiko joku joka tuntee astrologia tehdä tulkinnan musta? Koska, vaikka olen kiinnostunut horoskoopeista, en osaa tehdä kunnolla tulkintoja niin olisi kivaa, jos joku astrologian tunteva voisi tehdä sellaisen :)

Olen siis aurinko rapu joka on nouseva neitsyt jousimies kuussa.

Planeetat ovat:

Merkurius leijona

Venus leijona

Mars vaaka

Jupiter oinas

Saturnus härkä

Uranus vesimies

Neptunus vesimies

Pluto jousimies

Vierailija
2526/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan jaksa tuntemattomia tulkita.

Vierailija
2527/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne neitsyt, nouseva leijona ja kuukauris. 

Ellu härkä, nouseva rapu ja kuuskorpioni. 

Vesa vaaka, nouseva kauris ja kuurapu.

Vierailija
2528/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne kaksonen

Ellu kalat

Entä Vesa? Ja miten perustelet nää merkit?

Tuli mieleen, että Elluhan kuvittelee itsestään vähän liikoja (olevansa psykologi) ja kokee Tarjan uhkana, haluaa olla aina Tarjaa ja koulupsykologia parempi

Anne eläväinen ja nokkeloi, mielestään, ilmamerkki. Ei maamerkkien juurevuutta, ei tulisuutta, eikä vesimerkkien tunnepitoisuutta.

Ellu kalana boheemimpi, jopa tunteikas Anneen verrattuna.

Musta Vesa on selviö skorpioni. Ellun kanssa löytyi hetken yhteinen sävel.

Anne on selkeästi älykäs, kieltenopettaja ja lopulta rehtori, ja samalla hänessä on ilmamerkin huolettomuutta ja tietynlaista viileyttä rakkausasioissa. Itsekin sanoisin kaksonen, ehkä myös vesimies tai neitsyt. Itsevarmuuttakin häneltä löytyy, että ehkä jossain on leijonaa. 

Ellu haluaa enemmän miellyttää ja on epävarmempi ja tunteellisempi tapaus, joten veikkaisin rapua tai skorpionia. Hän voisi ulkonäkönsä puolesta olla nouseva härkä, ehkä myös Mars oinaassa koska varsinkin humalassa sanoo asiat aika suoraan :D

Vierailija
2529/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin varmaan kaksonen. Exäni oli kaksonen ja pettäjä. Toisaalta toinen pojistani on myös kaksonen ja aivan erityyppinen kuin tuntemani kaksoset, ainakin toistaiseksi. Oinas on lukemani mukaan myös aika hanurista. Ja toinen poikani on oinas ja erittäin itsepäinen. Niin hyvässä kuin pahassakin. Itse olen neitsyt. Itseäni ei höiritse omat tyypilliset neitsyen parjatut ouolet kuten pikkumaisuus vaan nimenomaan inhoan ihmisissä epäpikkumaista piirrettä. :D Parasta vaikea sanoa..ehkä kauris?

Vierailija
2530/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi tarkoittaa jos kartassa on nouseva Mars? Tuon astro.cafeastrology-sivuston mukaan minulla on mars-vaaka nousussa (12.huone)

Samaisen sivuston mukaan kartallani on 3 Yodia/Jumalan sormea.

Yodin sanotaan tarkoittavan jotain suurta tapahtumaa elämässä, onko kenelläkään esimerkkiä millaista?

Nousevat planeetat hallitsevat yleensä koko karttaa. Sulla se on vähän erilainen, koska osuu 12 huoneeseen, eikä ekaan.

Mars on nousevana yleinen esim. urheilijoilla, mutta sulla tosiaan voi toimia sen 12 huoneen kautta, jolloin se on hyvin erilainen kuin ensimmäisessä huoneessa.

3 yodia on hyvin, hyvin harvinaista, katso tarkkaan mihin ne kärjet osoittaa, ne on tavallaan avaimia sen yodin aiheuttamaan ongelmaan.

Eli jos nouseva mars on koko karttaa hallitseva planeetta ja yleinen urheilijoilla (1.huoneessa ollessaan?), niin minulla sen ollessa 12. huoneessa vaikuttaisi sitten vahvasti alitajuisiin/henkisiin kykyihin?

Kolmen yodini terävin kärki osoittaa kahdessa venus-härkään 8.huoneessa ja kolmannessa 8.huoneen härkä-chironiin, mitä mahtaa merkitä?

Vierailija
2531/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on oinas

Paras on neitsyt

Vierailija
2532/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja.

Umpihulluja...

Vierailija
2533/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi tarkoittaa jos kartassa on nouseva Mars? Tuon astro.cafeastrology-sivuston mukaan minulla on mars-vaaka nousussa (12.huone)

Yodin sanotaan tarkoittavan jotain suurta tapahtumaa elämässä, onko kenelläkään esimerkkiä millaista?

Nousevat planeetat hallitsevat yleensä koko karttaa. Sulla se on vähän erilainen, koska osuu 12 huoneeseen, eikä ekaan.

Mars on nousevana yleinen esim. urheilijoilla, mutta sulla tosiaan voi toimia sen 12 huoneen kautta, jolloin se on hyvin erilainen kuin ensimmäisessä huoneessa.

3 yodia on hyvin, hyvin harvinaista, katso tarkkaan mihin ne kärjet osoittaa, ne on tavallaan avaimia sen yodin aiheuttamaan ongelmaan.

Eli jos nouseva mars on koko karttaa hallitseva planeetta ja yleinen urheilijoilla (1.huoneessa ollessaan?), niin minulla sen ollessa 12. huoneessa vaikuttaisi sitten vahvasti alitajuisiin/henkisiin kykyihin?

Kolmen yodini terävin kärki osoittaa kahdessa venus-härkään 8.huoneessa ja kolmannessa 8.huoneen härkä-chironiin, mitä mahtaa merkitä?

Huonesijainnit ja nouseva merkki ovat eri asioita. Esim. itselläni on nouseva merkki neitsyessä (luin, että Suomen leveysasteilla kaksonen-kalat -akseli nousevana merkkinä on paljon yleisempi kuin oinas-härkä) mutta Mars ensimmäisessä huoneessa. Tietenkin jos Mars on ensimmäisessä huoneessa, nousumerkki on sama kuin Marsin merkki. :)

Vierailija
2534/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaaka on kaikista pahin merkki, jos nyt joku pitää valita. Kaikki tuntemani aurinkovaa'at ovat ainakin jossain määrin epäluotettavia luonteita. Nautinnonhaluisia ja mukavia, kyllä, mutta koska he pyrkivät olemaan mukavia kaikille, he eivät ole lojaaleja kenellekään. Vaa'at eivät tajua, ettei kaikkia voi ikinä miellyttää ja että ihmiset arvostavat lopulta selkärankaa paljon enemmän kuin small talkin taitamista - itse ainakin. Vaakaa hiertää ajatus, että joku ei jostain syystä hänestä pitäisikään ja usein ottaa avukseen jopa mielistelyn. Se, että joku haluaa häntä, menee uskollisuudessa monesti parisuhteenkin edelle. Lisäksi vaaka ei ota tekemisistään vastuuta eikä näe omissa teoissaan mitään moitittavaa. Riidan välttäminen viimeiseen asti luo henkilön, joka ei lopulta uskalla asettua puolustamaan ketään. Vaaka on mukava ystävä silloin, kun kaikki on hyvin, mutta vaikeuksien sattuessa hän kaikkoaa hämmentävän nopeasti muualle. Tähän kun lisätään vielä taipumus juoruiluun sekä armoton pinnallisuus, niin ollaan pohjimmiltaan todella epämiellyttävän ihmisen kanssa tekemisissä. 

Vaaka hallitsevana planeettana luo myös samoja luonteenpiirteitä. 

T. Neitsyt

Vierailija
2535/12684 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonesijainnit ja nouseva merkki ovat eri asioita. Esim. itselläni on nouseva merkki neitsyessä (luin, että Suomen leveysasteilla kaksonen-kalat -akseli nousevana merkkinä on paljon yleisempi kuin oinas-härkä) mutta Mars ensimmäisessä huoneessa. Tietenkin jos Mars on ensimmäisessä huoneessa, nousumerkki on sama kuin Marsin merkki. :)

Juu, olen nousevalta merkiltä (asc) Vaaka, mutta syntymähetkelläni mars on nousussa ollut planeetta. Eri asia siis kuin nouseva merkki.

Vaikka myös mars minulla on Vaaka.

Vierailija
2536/12684 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonaan liitetään aurinko ja kulta sekä kuninkaallisuus. Näin anonyymisti voin myöntää, että skorpionina tuo on aina ärsyttänyt minua, koska olen pienestä asti mieltänyt skorpionin ja leijonan kiehtovimmiksi horoskooppimerkeiksi. Eläinradan vaarallisimmat ja ominaisuuksiltaan dramaattisimmat. Tunnen, että leijonan ja ehkä myös kauriin kanssa on päällä aina vähän pieni kilpailu koska ne ovat ainoat merkit joilla on voimaa panna skorpionille hanttiin. Paras ystäväni on leijona, ja meillä ainakin on vähän sellainen paremmuuskisa käynnissä, mutta olemme todella tasavertaiset. 

Vierailija
2537/12684 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona. Tuntemani ainakin ihan omahyväinen, ei paljoa juttele jos on kylässä vaan tuijottaa kännykkäänsä, jne.

Parasta en tiedä.

Ite oon kalat.

Vierailija
2538/12684 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonaan liitetään aurinko ja kulta sekä kuninkaallisuus. Näin anonyymisti voin myöntää, että skorpionina tuo on aina ärsyttänyt minua, koska olen pienestä asti mieltänyt skorpionin ja leijonan kiehtovimmiksi horoskooppimerkeiksi. Eläinradan vaarallisimmat ja ominaisuuksiltaan dramaattisimmat. Tunnen, että leijonan ja ehkä myös kauriin kanssa on päällä aina vähän pieni kilpailu koska ne ovat ainoat merkit joilla on voimaa panna skorpionille hanttiin. Paras ystäväni on leijona, ja meillä ainakin on vähän sellainen paremmuuskisa käynnissä, mutta olemme todella tasavertaiset. 

Höpö höpö. Olen nouseva leijona ja kuuskorpioni.

Olen täysin mitäänsanomaton. Ja aurinko - oinas.

Minussa ei ole mitään dramaattista eikä mieleenpainuvaa.

Olen ihminen enkä eläin.

Vierailija
2539/12684 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2540/12684 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonan ja skorpionin ero on siinä, että leijona ei käy mielessään mitään paremmuuskilpailua kenenkään, varsinkaan ystäviensä kanssa. Leijonalla on tarpeeksi hyvä itsetunto olla sitä, mitä on, eikä tarkkailla pakkomielteisesti muiden tekemisiä ja olemisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan