Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12684)

Vierailija
2461/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi Mercury retrogade kalojen merkeissä! :O 

Vierailija
2462/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis...mikä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes hevonen kirjoitti:

Hevonen on pahin! Sillä on hirveä potenssi ja se ei voi toteuttaa sitä ku muiden hevosten kans. Harvinainen merkki, karkauspäivänä vaan.

Kiinalaisessa horoskoopissa hevonen on hyvinkin voimakas ja dynaaminen merkki. Vastaa länsimaisen horoskoopin kaksosta. 

Ihan mielenkiinnosta, mitä merkkiä sika vastaa? Olen syntynyt sian vuonna ja nytkin taitaa olla maasian vuosi. Entä käärme? Lapseni on käärme. :)

Itseäkin alkoi kiinnostaa, olen syntynyt kukon vuonna. Löysin nopealla googletuksella tällaisen:

MERKKIEN VASTINEET

Ei ole helppo vertailla länsimaista ja kiinalaista astrologiaa 

koska myös tapa mitata vuodenaikojen vaihtelua on erilainen. 

Samoin kalenterit poikkeavat toisistaan suuresti. 

Siksi jos ajattelemme kiinalaisia kuunkierrosta syntyneitä merkkejä, 

ne eivät tarkoin vastaa vuodenaikoja

eikä meidän aurinkoeläinradan merkkejä.  

Mutta seuraavassa vastineet osapuilleen:

Rotta = Jousimies = Joulukuu

Puhveli = Kauris = Tammikuu

Tiikeri = Vesimies = Helmikuu

Jänis = Kalat = Maaliskuu

Lohikäärme = Oinas = Huhtikuu

Käärme = Härkä = Toukokuu

Hevonen = Kaksonen = Kesäkuu

Vuohi = Rapu = Heinäkuu

Apina = Leijona = Elokuu

Kukko = Neitsyt = Syyskuu

Koira = Vaaka = Lokakuu

Sika = Skorpioni = Marraskuu

Vierailija
2464/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä että poikani olemme kiinalaisessa horoskoopissa käärmeitä.

Onko tällä jokin merkitys?

Poika on rapu ja minä olen vaaka. Äärettömän rakas lapsi!

Vierailija
2465/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis...mikä? 

Merkurius peruuttaa.

Jos noita seurailee, niin huomaa hyvin nopeasti, että merkuriuksen peruuttaessa oikeasti tapahtuu kaikkea kummallista koko ajan, kommunikaatio katkeilee, sähkölaitteet menee rikki jne.

Vierailija
2466/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis...mikä? 

Merkurius peruuttaa.

Jos noita seurailee, niin huomaa hyvin nopeasti, että merkuriuksen peruuttaessa oikeasti tapahtuu kaikkea kummallista koko ajan, kommunikaatio katkeilee, sähkölaitteet menee rikki jne.

https://www.instagram.com/p/Buov5hWnBKH/

Vierailija
2467/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi tarkoittaa jos kartassa on nouseva Mars? Tuon astro.cafeastrology-sivuston mukaan minulla on mars-vaaka nousussa (12.huone)

Samaisen sivuston mukaan kartallani on 3 Yodia/Jumalan sormea.

Yodin sanotaan tarkoittavan jotain suurta tapahtumaa elämässä, onko kenelläkään esimerkkiä millaista?

Nousevat planeetat hallitsevat yleensä koko karttaa. Sulla se on vähän erilainen, koska osuu 12 huoneeseen, eikä ekaan.

Mars on nousevana yleinen esim. urheilijoilla, mutta sulla tosiaan voi toimia sen 12 huoneen kautta, jolloin se on hyvin erilainen kuin ensimmäisessä huoneessa.

3 yodia on hyvin, hyvin harvinaista, katso tarkkaan mihin ne kärjet osoittaa, ne on tavallaan avaimia sen yodin aiheuttamaan ongelmaan.

Vierailija
2468/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis...mikä? 

Merkurius peruuttaa.

https://www.astrologyhoroscopereadings.com/2019-mercury-retrograde-cale…

Mercury Retrograde at the Personal Level

One way of looking at Mercury Retrograde is that it reveals the shadow or disowned component in our awareness, communication, and interaction with others and with the world around us.

Mercury rules the signs Gemini and Virgo. With Gemini, Mercury expresses the way that we reach out into our neighborhood, interact and discriminate. The shadow of Gemini is Sagittarius.

When Mercury is retrograde, it often expresses the negative or disowned nature of Sagittarius. When this happens, the tendency is to generalize, anticipate, gloss over, judge or assume, without reality checking.

The other expression of Mercury Retrograde is through the shadow of the sign Virgo. With Virgo, Mercury expresses the way that we integrate what we experience and how we make sense of the world around us through our mind. The shadow of Virgo is Pisces.

When Mercury is retrograde, often the negative or disowned nature of Pisces is expressed. We may think that someone else will do it, or we may imagine that things will turn out for ‘the best’ or we may imagine or hope instead of doing something for ourselves. Often the disowned nature of Pisces is revealed in our disconnection to our core and in seeking that connection outside of ourselves instead.

Vierailija
2469/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on aurinko rapu, kuu jousimiehessä, venus neitsyessä ja mars vaa'assa. Kävi häiritsemään tuo kuu jousimiehessä, kun sain sen selville. Haluaisin vihdoin rauhallisen yhteiselämän. Itse olen leijona, kuu härässä, venus leijonassa ja mars oinaassa, nouseva rapu.

Vierailija
2470/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että olen Meganin lailla leijona, nouseva rapu. Hyväsydäminen ja suvun toimesta vähätelty.

Vierailija
2471/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi tarkoittaa jos kartassa on nouseva Mars? Tuon astro.cafeastrology-sivuston mukaan minulla on mars-vaaka nousussa (12.huone)

Yodin sanotaan tarkoittavan jotain suurta tapahtumaa elämässä, onko kenelläkään esimerkkiä millaista?

Nousevat planeetat hallitsevat yleensä koko karttaa. Sulla se on vähän erilainen, koska osuu 12 huoneeseen, eikä ekaan.

Mars on nousevana yleinen esim. urheilijoilla, mutta sulla tosiaan voi toimia sen 12 huoneen kautta, jolloin se on hyvin erilainen kuin ensimmäisessä huoneessa.

3 yodia on hyvin, hyvin harvinaista, katso tarkkaan mihin ne kärjet osoittaa, ne on tavallaan avaimia sen yodin aiheuttamaan ongelmaan.

Nyt en sitten löydäkään tuota sivua/kohtaa missä yodit oli näytetty :(

Onko kaikki yodin kolme pistettä tärkeitä vai se kolmion terävin kärki?

Jossain sanottiin että nousevana Mars voisi tuoda oinasmaisia piirteitä, sinänsä hassua että nousuVaakana ilmeisesti "ihannemieheni" tai mitä haen olisi Oinas ja heidän kanssa tuntuukin sillä saralla synkkaavan. Oinasta ei kartallani ole, Vaakaa (Oinaan vastamerkkiä) sitten onkin paljon. Ja oinaan planeetta mars vaa´assa ja vielä nousevana marsina :D

Vierailija
2472/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en sitten löydäkään tuota sivua/kohtaa missä yodit oli näytetty :(

Onko kaikki yodin kolme pistettä tärkeitä vai se kolmion terävin kärki?

Jossain sanottiin että nousevana Mars voisi tuoda oinasmaisia piirteitä, sinänsä hassua että nousuVaakana ilmeisesti "ihannemieheni" tai mitä haen olisi Oinas ja heidän kanssa tuntuukin sillä saralla synkkaavan. Oinasta ei kartallani ole, Vaakaa (Oinaan vastamerkkiä) sitten onkin paljon. Ja oinaan planeetta mars vaa´assa ja vielä nousevana marsina :D

Lisään vielä että mun lemppariOinaallani on Mars ja Venus auringon lisäksi Oinaassa, mitenhän tämä minun nouseva Mars-Vaaka häneen voisi vaikuttaa? Hyvä vai huono sopivuus?

Vierailija
2473/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tai pahinta merkkiä en osaa sanoa sanoa, koska nämä ovat aina tapauskohtaisia. Esim peruskoulussa mulla oli luokallani 2 jousimiestä joista yksi oli kiva ja siitä mie pidin, kun taas toinen korosti kokoajan olevansa paras ja se oli muutenkin todella inhottava mua kohtaan.

No mitä tulee muihin merkkeihin niin mun isosisko on oinas ja olen sen kanssa hyvissä väleissä, vaikka olen kuullut, että oinas ja rapu ovat haastava pari (oinas jyrää, rapu murjottaa, yms...) mutta sisaruus on kai sitten asia erikseen

Vierailija
2474/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanottu, että jos taloudessa on kaksi käärmettä alkavat he kahdehtia toisiaan ja voivat olla mustasukkaisia toisistaan. Käärmeellä on jalo taito muuttaa romu kullaksi. Todistan kaiken todeksi, koska entisessä työpaikassani oli toinen käärme ja kitka välillämmä oli valmis ennen kuin mitään edes oli tapahtunut. Tämä toinen käärme ei sietänyt minun loistoa ja oli mustasukkainen.

Vierailija
2475/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja äitini olemme Koiria. Isäni, velipuoleni sekä exä/lasteni isä Apinoita.

Äiti-Koira(härkä) erosi isä-Apinasta(kaksoset) ja löysi oikein sopivan parin Kukosta(neitsyt).

Minä-Koira(kaksoset) erosin exä-Apinasta(vaaka) ja olen löytänyt hyvin kiehtovan Kukon(oinas).

Kummaa :D

Lapseni ovat Hevonen ja Jänis :)

Vierailija
2476/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että oinas on sen takia pahin horoskooppimerkki, kun oinaat sattuu olemaan vähän itsepäisiä ihmisiä?!

Vierailija
2477/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yodini ovat:

Venushärkä huone8 - ascvaaka huone 1/marsvaaka huone 12 - uranusjousimies huone 3

Venushärkä - mcrapu - uranusjousimies

Chironhärkä huone8 - plutovaaka huone 1 - neptunusjousimies huone 3

Olisi todella mielenkiintoista jos joku osaisi näistä tulkita!

Vierailija
2478/12684 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku joka tuntee astrologia tehdä tulkinnan musta? Koska, vaikka olen kiinnostunut horoskoopeista, en osaa tehdä kunnolla tulkintoja niin olisi kivaa, jos joku astrologian tunteva voisi tehdä sellaisen :)

Olen siis aurinko rapu joka on nouseva neitsyt jousimies kuussa.

Planeetat ovat:

Merkurius leijona

Venus leijona

Mars vaaka

Jupiter oinas

Saturnus härkä

Uranus vesimies

Neptunus vesimies

Pluto jousimies

Vierailija
2479/12684 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saa pönkitystä Kaksosmiesten petturuus... vuorokauden sisällä jo toinen varattu sellainen kerjää s-seuraa!

Vierailija
2480/12684 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kuspiät skorppari (mies) ja rapu (nainen)

Elämäni valo kalat (mies)