Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2481/12684 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa olla Ihminen!

Vierailija
2482/12684 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahimmat" merkit on oinas ja kaksonen jotka on mielestään aina oikeassa, silloinkin kun ovat täysin kuutamolla, ja nämähän ovat täysin kuutamolla todella usein. Syy se että ajatuksenjuoksu on molemmilla nopea (keväällä syntyneillä yleensä on, eikä se varmaan planeetoista johdu), ja tekevät  lopulliset päätelmät heti. Ei jakseta ajatella sen pidemmälle, ja olennainen jää usein ymmärtämättä. Rasittava piirre, mutta muuten hauskoja ja kivoja olentoja, hyvää seuraa varsinkin. 

"Parhaita" merkkejä vaikea sanoa. Kaikki muut paitsi kaksi edellistä, heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/12684 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahimmat" merkit on oinas ja kaksonen jotka on mielestään aina oikeassa, silloinkin kun ovat täysin kuutamolla, ja nämähän ovat täysin kuutamolla todella usein. Syy se että ajatuksenjuoksu on molemmilla nopea (keväällä syntyneillä yleensä on, eikä se varmaan planeetoista johdu), ja tekevät  lopulliset päätelmät heti. Ei jakseta ajatella sen pidemmälle, ja olennainen jää usein ymmärtämättä. Rasittava piirre, mutta muuten hauskoja ja kivoja olentoja, hyvää seuraa varsinkin. 

"Parhaita" merkkejä vaikea sanoa. Kaikki muut paitsi kaksi edellistä, heh.

Myönnän osittain, Oinaita tapailleena ja itse Kaksosena, tosin moninkertaisena Vaakana katson ja punnitsen asioita paljon ja monelta kannalta.

Vierailija
2484/12684 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistä että Venus ja Mars on henkilön kartassa samassa merkissä?

Olen katsonut tapaamieni kiinnostavien miesten karttoja ja tosi monella on,

esim oinas-oinas, härkä-härkä, skorpioni-skorpioni

Vaikuttaako se jotenkin huomattavasti jos nuo ovat henkilöllä samassa?

Vierailija
2485/12684 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on rapu ja skorppioni.

Rapu on narsistinen, epäluotettava ja skorppioni, tökerö, luulee ittestään enemmän kuin on, jyrää toiset ja jos puolustaudut, se on sodan julistus.

Vierailija
2486/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku skorpioni, joka käy äänestämässä jatkuvasti omaa merkkiään? :D Sen verran täällä merkkiä haukuttu, että kummallista miten onkin jo jaetulla kakkossijalla äänestyksessä...

Vierailija
2487/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku skorpioni, joka käy äänestämässä jatkuvasti omaa merkkiään? :D Sen verran täällä merkkiä haukuttu, että kummallista miten onkin jo jaetulla kakkossijalla äänestyksessä...

Tapa on aika yleinen vauvapalstalla, ja sinänsä myös skorpionimaista käytöstä tuo välimuistin pyyhkiminen ;)

Vierailija
2488/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Skorpparit ja kaksoset haukuttu varmaan yhtä paljon ja kaksonen hännillä mutta skorppari kärkisijoilla. LOL. Voisin hyvin kuvitella että joku/jotkut edustamani merkin kantajat toimisi tolleen, superhuvittavaa. Itseä nolottaa nyt merkkini puolesta. 

Joku vähemmän kehittynyt skorppari jääny tänne jynkyttämään omaa nappiaan kun kaksoset on jo keksinyt muuta puuha?

Vierailija
2489/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriit ovat mukamas hyviä mutta laskelmoivat jatkuvasti. Herkemmät ahdistuvat lopulta heidän seurassaan.

Vierailija
2490/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neitsyt :D kirjoitti:

Pahimmat on oinas ja skorpioni. Kaikki oinaat jotka tunnen on tosi ilkeitä ja aggressiivisia tietämättä sitä. Skorpioneja en tunne paljon mutta niiden kanssa on aina ongelmia.

Oletko koskaan tavannut rauhallista ja herkkää oinasta, joka on hyväntahtoinen ja kiltti kaikille?

Minä olen mielestäni tällainen oinas... Omasta (ja monen muun) mielestä olen varsinainen lammas oinaaksi, en tippaakaan aggressiivinen, kiivas, määräilynhaluinen tai pomottaja, miten oinasta usein kuvaillaan.

Sama täällä! Kärsimätön olen, asioiden pitää tapahtua nyt heti. Mutten ollenkaan aggressiivinen, kiivas tai pomottaja, päinvastoin. Olen lammas oinaan vaatteissa.

Vierailija
2491/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko vaaka

Nouseva skorppari

Kuu oinaassa

Mars ravussa

Merkurius neitsyessä

Venus neitsyessä

Kiinalaisessa käärme

Tulkintoja minusta?

Vierailija
2492/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minä olen kaksonen ja mieheni vaaka. En ole koskaan pettänyt, mutta mieheni on, joten eiköhän sovita, että horoskooppimerkit eivät määrää ihmisen luonnetta ja käyttäytymistä. Kivaa hömpänpömppää vaan..

Vierailija
2493/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorpioni ja eniten tykkään ravusta, neitsyestä, kauriista ja leijonasta. Paras ystäväni on oinas ja tullaan kyllä hyvin toimeen!

Härkä on varmaan ärsyttävin merkki. Se tylsyys, jääräpäisyys ja hitaus on rasittavaa. Usei neitsyistä valitetaan, kuinka he ovat nipoja, mutta härkä on kyllä pahempi. Ikinä ei voi tehdä kompromisseja, koska heidän tapa on mukamas aina se "paras ja oikea".

Kaksonen on myös 👎, jos kaksonen sanoo tekevänsä jotain, niin voit olla aivan varma, että hän tekee juuri päinvastoin. Rakastavat juoruilua ja pahan puhumista. Myös vaaoissa on jotain teennäistä, vaikka eivät muuten ole ilkeitä vaan tosi diplomaattisia.

Vierailija
2494/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astro fi astrologi ennusti että hallitus kaatuu ja Sipilä jättikin hallituksen.

Vierailija
2495/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on rapu ja skorppioni.

Rapu on narsistinen, epäluotettava ja skorppioni, tökerö, luulee ittestään enemmän kuin on, jyrää toiset ja jos puolustaudut, se on sodan julistus.

Rapu ei ole narsistinen vaan pahimmillaan manipuloiva ja hyvin hyvin ovela. Parhaimmillaan rapu on lempeä, rakastava ja kiltti perhekeskeinen koti-ihminen. <3

Vierailija
2496/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä minä että poikani olemme kiinalaisessa horoskoopissa käärmeitä.

Onko tällä jokin merkitys?

Poika on rapu ja minä olen vaaka. Äärettömän rakas lapsi!

On sanottu, että jos taloudessa on kaksi käärmettä alkavat he kahdehtia toisiaan ja voivat olla mustasukkaisia toisistaan. Käärmeellä on jalo taito muuttaa romu kullaksi. Todistan kaiken todeksi, koska entisessä työpaikassani oli toinen käärme ja kitka välillämmä oli valmis ennen kuin mitään edes oli tapahtunut. Tämä toinen käärme ei sietänyt minun loistoa ja oli mustasukkainen.[/quote

Käärme olisi siis vintagessa loistava?

Vierailija
2497/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minä olen kaksonen ja mieheni vaaka. En ole koskaan pettänyt, mutta mieheni on, joten eiköhän sovita, että horoskooppimerkit eivät määrää ihmisen luonnetta ja käyttäytymistä. Kivaa hömpänpömppää vaan..

Sä olet hömpänpömppä. Sun mies ei.

Vierailija
2498/12684 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kukaan nousuneitsyt? Minkälainen nousuneitsyt on parisuhteessa kun neitsyen vastamerkki on kalat. Onko kokemusta?

Vierailija
2499/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nousuneitsyt ja parisuhteessa rakastava ja lämmin mutta itsenäinen. Henkinen yhteys ja keskustelut ovat minulle tärkeitä, samoin fyysinen läheisyys. Eikös Venuksen sijainti kerro tästä enemmän? Ja onko siis niin, että parisuhteessa pitää katsoa henkilön laskevaa merkkiä eli tässä tapauksessa kaloja? En ole ikinä kuullut tällaisesta, mihin se perustuu? 

Vierailija
2500/12684 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras merkki leijona, ovat aurinkoisia, energisiä ja aikaansaavia.

Kamalin on kaksoset, kaksosnaiset puuttuvat ihan aina toisten asioihin, käsitys siitä mikä kuuluu itselle ja mikä muille on olematon. Luulevat että kaikki asiat kuuluvat heille. Vältän.