Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leevin, 25, vaimo on indonesialainen malli: ”Tarjolla oli hunkseja ja massia, mutta hän valitsi minut: rahattoman duunarin”

Vierailija
24.11.2018 |

Miksi tästä puhutaan jotenkin positiivisena asiana?

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0840cc36-d52b-413a-…

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pituusero on lähinnä ällöttävä.. mun on 169-senttisenä hankala kuvitella itseni 125-senttisen kanssa ilman, että tuntisin itseni... öhöm.

Vierailija
82/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tuo oli hellyttävä ja kiva tarina. Toki lyhytkin voi olla malli, jos tekee mainosmallin töitä eli joissain katalogeissa esittelee vaatteita. Näytösmallit sen sijaan ovat pidempiä ja hoikempia.

Katalogimallit on aina vähintään sen 175 myös.

Niillä on usein myös kauniit kasvot, eikä ne ole ylipainoisia (indonesiassa tuo tyttö on aika pahasti pulleampi kuin muut).

Haista nyt sen "pulleas" kanssa sanonko minkä. Tuo tyttö ei ole pullea mistään kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi on mun tyokaveri. Aidosti mukava tyyppi, sellanen iso kiltti jattilainen. Toivon heille aidosti onnea, taa vaimo vaikuttaa ihan erilaiselta kuin se aiempi onnenonkija, joka oli just sellainen stereotyyppi. Osa naista tarinoista voi olla onnellisiakin!

Vierailija
84/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leevi on mun tyokaveri. Aidosti mukava tyyppi, sellanen iso kiltti jattilainen. Toivon heille aidosti onnea, taa vaimo vaikuttaa ihan erilaiselta kuin se aiempi onnenonkija, joka oli just sellainen stereotyyppi. Osa naista tarinoista voi olla onnellisiakin!

Kyllä se onnenonkija on ollut ihan joku muu kuin se tyttö.

Esim. länsimaalainen mies, joka lähtee köyhään maahan hakemaan ******.

Vierailija
85/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tuo oli hellyttävä ja kiva tarina. Toki lyhytkin voi olla malli, jos tekee mainosmallin töitä eli joissain katalogeissa esittelee vaatteita. Näytösmallit sen sijaan ovat pidempiä ja hoikempia.

Katalogimallit on aina vähintään sen 175 myös.

Niillä on usein myös kauniit kasvot, eikä ne ole ylipainoisia (indonesiassa tuo tyttö on aika pahasti pulleampi kuin muut).

Haista nyt sen "pulleas" kanssa sanonko minkä. Tuo tyttö ei ole pullea mistään kohti.

Lähinnä näyttää kärsivän nälästä ja köyhyydestä, mutta siitähän te suomimiehet tykkäättekin. Nälkiintymisen tuomasta siroudesta ja lyhyydestä.

Vierailija
86/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesta löytyy tuo muija. Siitä sitten vaan lokaa esille kaivamaan.

Eipä löydy mallitoimiston nimeä eikä mallikuvia sieltä.

Vierailija
87/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo kovin hääppönen malli varmaan ole, jos on noin persaukinen akka.

Jos nyt oikeasti oletetaan, että on malli, niin voit varmaan kuvitella miten isot markkinat tuolla on. Valtava määrä toinen toistaan kauniimpia tyttöjä tarjolla. Jos onnistuu jonkun keikan saamaankin, pitää sillä elää pitkään. Kaikki mallit eivät mitenkään voi rikastua. Suomessa on hieman toisenlaiset markkinat, muutama sama suosittu naama joka paikassa. Taitaa myös alkaa olemaan jo liian vanha malliksi, kun noita 15-kesäisiä pukkaa tilalle.

Vierailija
88/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan tästäki lanka. Ehdin jo huolestua. Hyvähän se on kaksmetrisenä kaappina, mutta oleppa 175cm pitkä mies. Tarjolla on vain kurjuutta. 

Lakkaa jo ruikuttamasta, paitsi jos haluat esittää martyyria. (Se on muuten vastenmielisimpiä piirteitä ihmisessä.)

Mulla 2/3 miehistä on olleet alle 175, toinen alle 170. Olen itse 160, kuten tuon jutun nainenkin. 

Niin mikäs siinä kun miehet ovat aina sua pidempiä :/

Ai nyt se 175 ei olekaan toivoton pituus jolla ei voi saada minkäänlaista naista. xD Päättäkää nyt jo.

Vierailija
89/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon aina , että kaukorakkaudet onnistuuu, mutta jutussa oli niin paljon hälytyskelloja, jotka laskivat onnistumisen lähes loton tasolle. Esim. kyllähän tuon naisen kannattaisi hakea jotain malliviisumia  eurooppaan jne. vokki antaa hylyn noilla  tuloilla jne. 

Vokki?

Anyway, ainoa mikä itseäni jutussa hämmentää on Leevin jatkuva puhe ulkonäöstä. Mutta miehet tunnetusti ovat pinnallisia, minkä tämäkin todisti.

Vierailija
90/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun he tulevat Suomeen?

Onko Leevi yhtä rakas edelleen vai mission completed?

Kovin tuli Semille kiirus naimisiin.

Löyhästi suomalainen versio 90 päivää morsiamena formaatista.

Vierailija
91/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina huvittaa miten aasialaisten naisten lompakkoloisiminen on aina ihan eri asia kuin suomalaisten naisten, joista harva nainen edes on sellainen täällä. Sitä katsotaan läpi sormien.

Itse ainakin olen hyvää hyvyyttäni syytänyt useita satoja euroja kulloisenkin miesystävän harrastuksiin, on tultu käsi ojossa pyytämään rahaa harrasteauton ja moottorikelkan menoihin - sinänsä siis pelkkiin turhuuksiin. Enkä minä ole siitä katkera, ihanaa auttaa. Mutta että pyörii se ratas toiseenkin suuntaan.

Vierailija
92/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttö kestää Suomen talvea. Kaikki ei kestä, vaan muuttaa parissa vuodessa takaisin.

Vierailija
93/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon aina , että kaukorakkaudet onnistuuu, mutta jutussa oli niin paljon hälytyskelloja, jotka laskivat onnistumisen lähes loton tasolle. Esim. kyllähän tuon naisen kannattaisi hakea jotain malliviisumia  eurooppaan jne. vokki antaa hylyn noilla  tuloilla jne. 

Vokki?

Anyway, ainoa mikä itseäni jutussa hämmentää on Leevin jatkuva puhe ulkonäöstä. Mutta miehet tunnetusti ovat pinnallisia, minkä tämäkin todisti.

Ja kumma kun heti se kaunein tyttö häntä eniten kiinnosti. Hyvä vaisto Leevillä, haistoi oitis kunnon tytön :)

Vierailija
94/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavan näköinen ja kiltin oloinen tuo Leevi miksi ihmeessä hän ei muka saisi ketään. Taitaa olla vaan huono itsetunto.

Tai liian korkeat odotusarvot kumppanin suhteen. Tässä maassa on tosi paljon leevejä: tavallien näköisiä miehiä, joilla ei ole tai eivät saa naista, koska sen naisen pitäisi tosiaan olla "malli" eli hyvin kaunis, hyvävartaloinen jne. Tavalliset naiset eivät enää kiinnosta, koska nykyinen some- ja insta-kulttuuri ovat luoneet harhamielikuvan siitä, että ympäröivä maailma vilisee näitä somebeibejä mutristelemassa huuliaan hieman etukumarassa asennossa. Sitten nämä miehet ihmettelevät baarissa, että missä ne kaikki naiset ovat, eihän täällä ole kuin tavallisia, not interested.

Vierailija
95/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyttö nyt on ihan mitäänsanomattoman näkönen, mutta tuo Leevi.. ei selkeästikkään mikään fiksu kun ei muut kelpuuta kuin nämä onnenonkijat. Ylipainoa ja pituutta myös liikaa.

Pituutta liikaa? Eikö tuo 190cm pitkä raamikas mies olekkaan joka naisen unelma? 

Tämä mies on 204 mikä on aivan liikaa esim. minulle. 175 olisi unelmapituus miehelle. T. 162cm

Ah my mistake. Harmi ettei Leevillä ole lahjoja jääkiekkoon. NHL-seurat nimittäin tappelisivat 204cm pitkästä nhl-pelaajasta. M175cm

Vierailija
96/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin surettaa, kun tasoista puhutaan nykyään näköjään aivan itsestään selvänä faktana. Olen itse 10-vuotiaan pitkäaikaissairas (fyysinen sairaus) äiti ja tuntuu, että nyt olen itsestä riippumattomien asioiden takia jotain alinta kastia ja naimakelvoton. Olen kuitenkin ihan sivistynyt ja kunnon ihminen, enkä päihde-wt.

Sama fiilis. Olen itse yhden lapsen yh ja ilmeisesti olen nykyään sen takia ihan pohjasakkaa, jonka kelpuuttaisi korkeintaan joku elämänkoululainen. Sillä ei ole mitään väliä, että olen korkeasti koulutettu, päihteetön, perusnätti, elämänhallinta kunnossa jne. Tinderin suhteen luovutin jo ajat sitten. Jos siellä mainitsee profiilissa olevansa äiti, matcheja tulee suurinpiirtein nolla. Jos ei mainitse ja kertoo asian vasta keskustelussa, tuntuu kuin pettäisi vastapuolen jotenkin. Sen pettymyksen voi suorastaan aistia, että aijaa, sä olitkin joku leväperäinen yh...

Vierailija
97/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavan näköinen ja kiltin oloinen tuo Leevi miksi ihmeessä hän ei muka saisi ketään. Taitaa olla vaan huono itsetunto.

Tai liian korkeat odotusarvot kumppanin suhteen. Tässä maassa on tosi paljon leevejä: tavallien näköisiä miehiä, joilla ei ole tai eivät saa naista, koska sen naisen pitäisi tosiaan olla "malli" eli hyvin kaunis, hyvävartaloinen jne. Tavalliset naiset eivät enää kiinnosta, koska nykyinen some- ja insta-kulttuuri ovat luoneet harhamielikuvan siitä, että ympäröivä maailma vilisee näitä somebeibejä mutristelemassa huuliaan hieman etukumarassa asennossa. Sitten nämä miehet ihmettelevät baarissa, että missä ne kaikki naiset ovat, eihän täällä ole kuin tavallisia, not interested.

Mitä tässä nyt sitten tarkoitettaisiin tavallisilla naisilla? Prisman kassat ovat kyllä sikäli pullollaan ihan perusnättejä normaalipainoisia/hoikkia nuoria naisia. M175cm.

Vierailija
98/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta.

Muistan kun täällä riehui joku onneton mies, se linkitteli ruotsalaisen fitnessmallin instakuvia, joissa oli noin kymmenen filtteriä. 

Sillä oli silmätkin filtteröity sellaisen sarjakuvahahmon näköisiksi kirkkaan sinisiksi, se mies intoili ja intoili sen täydellisestä ihosta, sinisistä silmistä jne. 

Miten voi olla noin yksinkertainen.

Vierailija
99/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se onnenonkija on ollut ihan joku muu kuin se tyttö.

Esim. länsimaalainen mies, joka lähtee köyhään maahan hakemaan ******.

Tämä.

Vierailija
100/240 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vokki?

Ja kumma kun heti se kaunein tyttö häntä eniten kiinnosti. Hyvä vaisto Leevillä, haistoi oitis kunnon tytön :)

Juuri näin. Kun nainen selaa tinderiä, niin pitäisi tunnistaa ne kiltit ja mukavat miehet ja ymmärtää oma tasonsa eikä swaippailla oikealle niitä komistuksia. Miehille on ilmeisesti eri säännöt.

Ketju on lukittu.