Kirjoittaakohan Sanna Marin kirjansa itse? Vai tekeekö kirjoitustyön Sannan kirjailijaäiti?
Onko kukaan muuten lukenut Sannan äidin kirjoja? Kirjoittaa nimellä Amanda Pendolin, uusin kirja on Rakkauteni savanni.
Kommentit (42)
Sanna Marinin kirjailijaäiti on ihan henkilö itsekin. Ei hänen tekemisiinsä Sannan persoonan tarvitse vaikutta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä äitinsä tietäisi montako munaa pimppi on kokeillut, tai huumehommat yms.
Mikä sinua vaivaa?
Kumpi äiti?
Esiintyykö jossain roolissa muksu ja lapsenlapsi?
Kukaan kirjailija ei oikeasti kirjoita kirjojaan. Niitten äidit kirjoittaa ne kirjat.
Sanna Marin on fiktiivinen pseudonyymi.
Pendolin muka syntynyt 1974. Onko saanut Sannan 19v vai eikö kerro oikeaa ikäänsä?
Luuleeko joku että tusinajulkkikset itse kirjottaa elämänkertansa?
Tai Kimi Räikkönen runoilemassa soljuvaa tekstiä renkaanvaihdosta 200 sivua.
Ei Räikköstä ole esitettykään elämäkertansa kirjoittajaksi. Kannessa ja nimiösivulla lukee tekijä: Kari Hotakainen.
Vierailija kirjoitti:
Pendolin muka syntynyt 1974. Onko saanut Sannan 19v vai eikö kerro oikeaa ikäänsä?
Pendolino on juna. Viittaako nimi jotenkin lapsentekoprosessiin?
Vierailija kirjoitti:
Sanna syntynyt vuonna 1985 eli olisi saanut Sannan 11-vuotiaana tai sitten valehtelee.
Iltalehden näyte kirjan sisällöstä oli kyllä niin kliseistä harlekiiniä että pakko olla tekoälyn kirjoittamaa.
Ei kukaan nykyään kirjoita itse muistelmiaan ilman apua.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on syntynyt -85.
Nojoo, uskoohan vielä monikin että artistit laulaa livenä keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin kirjailijaäiti on ihan henkilö itsekin. Ei hänen tekemisiinsä Sannan persoonan tarvitse vaikutta (🤔) ollenkaan.
Kumpi / kuka niistä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on vuosikertaa 1985
Vierailija kirjoitti:
Syntymäaika keksitty.
Pendolin on salanimi. Oikea nimi on Nina Ranne.
😅