Lesbous on jotenkin vastenmielistä mielestäni - miten pääsisin omista tuntemuksistani?
Olen koko elämäni taistellut sellaista vastaan. Vihaan sellaisia piirteitä itsessäni. Kunpa kenenkään ei tarvitsisi olla sellainen. On todella ankea kohtalo ihmiselle, kun kukaan ei tule koskaan rakastamaan. Aiempi aloitukseni poistettiin varmaankin siksi, kun puhuin niin vastenmielisestä teemasta.
Kommentit (5)
Taidat olla melko pahasti vielä jumissa aiheeseen. Mietit vastenmielisyytesi kohdetta jatkuvasti. Ettet vain salaa janoaisi naisen huulien ja kielen kosketusta klitallasi...
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko pahasti vielä jumissa aiheeseen. Mietit vastenmielisyytesi kohdetta jatkuvasti. Ettet vain salaa janoaisi naisen huulien ja kielen kosketusta klitallasi...
En mä edes halua mitään noin graafista muutenkaan. Haluaisin vain rakkautta ja läheisyyttä, mutta sellaista on mahdotonta saada muutenkin. En halua mitään likaista ja saastaista juttua kuitenkaan.
Mä taidan olla bi. Naisvartalo on kauniimpi ja kiihottavampi mun silmään kuin miesten.
Joskus olen suudellut jotain naispuolista opiskelukaveria ja olin hetken ihan rakastunut. Olisin ollut valmis menemään sänkyynkin.
Lopulta sillä ei varmaan ole kovin paljon väliä, onko miehen vai naisen kanssa sängyssä.
Ap, etsi jo bi kiinnostunut nainen, se voisi toimia
Se mun ihastukseni teki aivan oikein, kun antoi pakit mulle ja hylkäsi. Ansaitsen sen kaiken pahan ja ikävän sekä yksinäisyyden. Mun tulee kärsiä nahoissani oma kuvottavuuteni.