Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Kiinnittikö muut huomiota siihen, kuinka Taina kutsui itseään läskiksi Jerusalem vlog videossa?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittikö muut huomiota siihen, kuinka Taina kutsui itseään läskiksi Jerusalem vlog videossa?
Kyllä. Taina tekee tuota oman ulkonäkönsä korostamista kyllä jatkuvasti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt iso suuri valhe että syöte olisi Lapissa - monta kilometria eroa kuitenkin!
Väliäkö sillä että videot ovat hyvää mainosta Suomelle ja Lapille, keskitytään toki muutamaan kilometriin :D
Joo. Paluumuuttajana harkitsen nyt jo vakavasti muuttamista takaisin ulkomaille.
Lapsetkin kärsii safariajelulla.
En mäkään mene Vantaalle mainostaakseni siellä että olen Helsingissä. Jos on turistina Pohjois-Pohjanmaalla, niin miksei mainosta sitä Pohjois-Pohjanmaata? Hyvä paikka sekin on ja ihan yhtä lailla mainostamisen arvoinen kuin Lappikin. Ihmisiä ärsyttää tässä se, että Tainalla on jatkuvasti faktat pielessä ja tuntuu värittävän jokaista juttuaan todella paljon. Katsojana siitä tulee huijattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Taina tekee tuota oman ulkonäkönsä korostamista kyllä jatkuvasti muutenkin.
Juu, mutta en oo ennen huomannut että tekisi sitä noin kärkkäästi
Täällä Ivalossa ei ole kyllä viimeisen kahden viikon aikana ollut lähellekään -35 lukemia. -20 kylmimpinä öinä, tavallisesti -15-10-akselilla.
Nämä videothan tulee aika reilulla viiveellä. Että on sitä pakkasta voinut oikeastikin olla. Täällä Pohjois-Pohjanmaalla on ainakin ollut kovia pakkasjaksoja nyt alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt iso suuri valhe että syöte olisi Lapissa - monta kilometria eroa kuitenkin!
Väliäkö sillä että videot ovat hyvää mainosta Suomelle ja Lapille, keskitytään toki muutamaan kilometriin :D
Joo. Paluumuuttajana harkitsen nyt jo vakavasti muuttamista takaisin ulkomaille.
Onko Helsinki Keski-Suomessa? Sama etäisyys kuin Syötteellä ja pohjoisella Lapilla...
Vierailija kirjoitti:
En mäkään mene Vantaalle mainostaakseni siellä että olen Helsingissä. Jos on turistina Pohjois-Pohjanmaalla, niin miksei mainosta sitä Pohjois-Pohjanmaata? Hyvä paikka sekin on ja ihan yhtä lailla mainostamisen arvoinen kuin Lappikin. Ihmisiä ärsyttää tässä se, että Tainalla on jatkuvasti faktat pielessä ja tuntuu värittävän jokaista juttuaan todella paljon. Katsojana siitä tulee huijattu olo.
No ei se kyllä häävi paikka ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä häävi paikka ole.
Kuusamo, Pudasjärvi ja Taivalkoski kuuluvat Koillismaahan, joka on kyllä luonnoltaan hyvinkin mainostamisen arvoinen paikka. Vaikka ei Lappia olekaan.
Oletteko kommentoinut hänen videoihin? Poistaako kaikki "huonot" kommentit?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kommentoinut hänen videoihin? Poistaako kaikki "huonot" kommentit?
Ainakin Husky ride -videon kommenttikentässä on kova p*skamyrsky kun moni ulkomaalainen pitää rekikoira-ajelua eläinrääkkäyksenä. Näihin kommentteihin ei Taina ole vastannut mitään.
Perheeseen kohdistuvista kommenteista en tiedä.
Hyvä että tienaavat mökkilomat nyt ihan itse. Tuskin enää tukia saavat. Mietityttää vaan voiko tuollaisesta äiti Diktaattori perheestä kasvaa tasapainoisia kansalaisia. Normaali perheissä Cleopatran ikäinen tyttö omaa jo omat mielipiteet, mieltymykset ja harvoin liikkuu äidin helmoissa. Vaikuttaa kovin alistetulta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tienaavat mökkilomat nyt ihan itse. Tuskin enää tukia saavat. Mietityttää vaan voiko tuollaisesta äiti Diktaattori perheestä kasvaa tasapainoisia kansalaisia. Normaali perheissä Cleopatran ikäinen tyttö omaa jo omat mielipiteet, mieltymykset ja harvoin liikkuu äidin helmoissa. Vaikuttaa kovin alistetulta.
Luulen, että tytöt etenkin painetaan siihen uskisperheenäidin muottiin. Ihan tasapainoiseksi ei kyllä kasva, jälkiä jää ja ongelmallinen suhtautuminen voi siirtyä lapsiin. Identiteetin kehitys häiriintyy myös jos ei saa vapaasti kokeilla siipiään ja kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helsinki Keski-Suomessa? Sama etäisyys kuin Syötteellä ja pohjoisella Lapilla...
Ja hän väitti olevansa pohjoisessa Lapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa uudessa kelkkailuvideossahan lukee noissa haalareissa ”Iso-Syöte”... eivätkö oikeasti tiedä, ettei Pudasjärvi ole Lapissa?
Heidän katsojat taitaa olla muualta kuin Suomesta, joten ei tuollaista heisät kukaan tajua.
En puhunutkaan katsojista, vaan Licciardo-Toivolan perheestä itsestään. Eikös Taina maininnut jossain aiemmassa videossa, että ovat jossain aivan Lapin yläosissa?
Joo, Taina sanoi että "Here we are, on the top of Lapland" tms. Aika huono yleissivistys hänellä kyllä on ottaen huomioon, että pitää kotikoulua.
Ehkäpä se viittaa korkeuteen eikä pohjoisuuteen? Näin englanninkielisessä maassa asuvana itse tulkitsisin tuon viittaavan ensisijaisesti korkeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satojen kilometrien erosta?
Eli kyse onkin siitä ettei porukka tiedä mistä Lappi alkaa.
Eikös hän puhunut Pohjois-Lapista?
Pohjois-Suomessa asuvat on tässä Lappiasiassa ehkä tarkempia kuin etelän turistit. Mulla on tuttuja sekä Torniossa että Kuusamossa, ja molemmat sanoo että eivät asu Lapissa vaikka Torniokin kyllä kuuluu virallisesti Lapin maakuntaan. Luonto on kyllä minunkin mielestäni pohjoisimmassa Lapissa selvästi erilainen kuin noissa paikoissa.
Kyllä, entisenä rovaniemeläisenä voin sanoa, että on ihan totta. Lappilaiset ovat ihan syvältä siinä snobbailussaan, kun puhutaan, mikä on Lappia ja mikä ei. Jotkut puhuvat Rovaniemestä Lappina, itse en uskalla, koska joillakin se herättää jonkun ihme alkukantaisen reaktion, jos kuulevat sellaista.
Mutta puhuiko hän oikeasti Pohjois-Lapista, (northern Lapland) vai onko tämä nyt joku katsojien sotkema asia ylhäällä olemisesta?
Tuohon säähän liittyen, kyllä päivitteli joku viikko pari sitten ig storyyn tuolta mökiltä, eli nämä videot eivät tule pahasti jäljessä. Ja näissä jäljessä tulevissa videoissahan omega vasta opettelee ja uusissa videoissa kävelee jo todella reippaasti. Eli lappi videot ovat kyllä ihan uusia.
miksi täällä on näin hiljaista
^ Ainakin ite käyn kurkkaa käykö täällä kuhina ja kun ei käy, ei tuu itekkää kirjotettuu. Videot kuolettavan tylsiä, oon vaan vilkassut ja kelaillut eteenpäin nähdäkseni onko niissä mitään vaihtelua - no ei ole.
Eikös hän puhunut Pohjois-Lapista?
Pohjois-Suomessa asuvat on tässä Lappiasiassa ehkä tarkempia kuin etelän turistit. Mulla on tuttuja sekä Torniossa että Kuusamossa, ja molemmat sanoo että eivät asu Lapissa vaikka Torniokin kyllä kuuluu virallisesti Lapin maakuntaan. Luonto on kyllä minunkin mielestäni pohjoisimmassa Lapissa selvästi erilainen kuin noissa paikoissa.