Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...

Vierailija
24.10.2018 |

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Kommentit (716)

Vierailija
681/716 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.

Eikö juuri tuollainen moimitäkuuluu ole kaavamainen iskurepliikki? Ja eikö juuri niitä tässä ketjussa moni nainen ole toivonut miesten välttävän?

Minkähänlaisessa maailmassa sinä elät, jos "mitä kuuluu" on iskurepliikki? :D Se on ihan normaali keskustelun aloitus, eikä mikään iskurepliikki. Iskurepliikki on juuri sellainen, jolla pyritään erottumaan joukosta ja ilmaisemaan, että nyt ollaan deittailumielessä kiinnostuneita. "Mitä kuuluu" on vain ihan neutraali tapa aloittaa keskustelu kenen tahansa kanssa ilman temppuilua tai ennakkoon mietittyä käsikirjoitusta. 

Mitä sä siellä Tinderissä sitten teet, jos naista lähestyessäsi et edes pyri erottumaan joukosta ja ilmaisemaan että olet deittailumielessä kiinnostunut? Koska sehän on vähän niinku se oletus siellä. Jos tulee match, niin kumpikin on jo ilmaissut toiselle että kiinnostaa. Sitten vaan suoraan asiaan markkinoimaan itseään persoonallisella ja kiinnostavalla viestillä, siinä vaiheessa pelkkä moi mitä kuuluu on ihan turha, koska annat itsestäsi ensivaikutelman että moi mitä kuuluu on sinusta kiinnostavaa keskustelua. Esim. mun mielestä ei ole, eikä mun suosimat sanavalmiit, nokkelat ja hauskat tyypit aloita keskustelua noin, joten "moimitäkuuluu" meinaa mulle samaa kuin "enpä nyt keksi parempaakaan". Odotukset olisivat siis lattianrajassa tälle keskustelulle.

Jos on ihan pakko saada sanoa nuo maagiset taikasanat, niin parempi on heittää se personoiva läppä heti perään. Siis "Moi, mitä kuuluu? Sulla on tosi kiinnostavat valokuvat, harrastatko kuvausta?". Huomatkaa että tää on sitten mun mielipide, ei koske kaikkia naisia. Mutta varmaan monia niitä, jotka eivät lämpeä mitäkuuluuttelulle.

T. Mitä kuuluu, kukkuluuruu

Miksi yrittäisin viestiä, että olen deittailumielessä kiinnostunut, ennen kuin olen vaihtanut yhtään sanaa? En ollut tinderissä markkinoimassa itseäni, vaan katsomassa, millaista sakkia siellä on ja keiden kanssa juttu luistaa. Minusta kuulostaa kummalliselta tuollainen markkinointi, ikään kuin ei olisi mitään väliä, kenelle kelpaa, kunhan kelpaa. Minä haluan ensin tietää kenen kanssa olen tekemisissä ennen kuin alan markkinoimaan. 

Kuulostaa myös omituiselta, että ainoa ja ratkaiseva kriteeri miehelle on hänen sanavalmiutensa ja lähestymistapansa, kun nimenomaan ne sanavalmiimmat tyypit ovat useimmiten pleijereitä, jotka katoavat varsin pian. Ja miksi ihmeessä keskustelunanaus pitäisi jo itsessään olla kiinnostavaa keskustelua. Minusta on ihan kohteliasta ensin tervehtiä ja antaa toisen reagoida siihen, ennen varsinaista keskustelun alkua. Ensiviesti ei kerro yhtään mitään keskustelun jatkumisen edellytyksistä, ellei se ole tyyliin "lähetkö paneen". 

Olen muuten nainen ja löysin tinderistä jo parisuhteen, joten ensimmäisen virkkeen oletuksesi menivät vähän mönkään. 

Ok, sori jos oletin että olet siellä. Hyvä ettet ole, se on kuulemma ihan pimeä paikka. :D

Kerroinkin jo tuossa jossain viestissä, että satun vain itse olemaan tällainen sana-ihminen. Sen vuoksi juuri minulle olisi tärkeää, että heti aloitusviesti iskee. Tiedän, että on muitakin samanlaisia tässä asiassa kuin minä, naisiakin. Puhun nyt myös heidänkin puolestaan. Olen yrittänyt myös tuoda esille pitkin tätä ketjua, että kaikki naiset eivät ole tällaisia. Jotkut tykkäävät moimitäkuuluusta ja pitävät sitä näppäränä tapana aloittaa keskustelu. Tää sanailu nyt vaan sattuu olemaan se mikä sytyttää juuri mussa kipinän. Tykkään riimitellä, leikkiä sanoilla, räpätä, runoillakin, mitä tahansa. Ymmärrän, että se on jonkun mielestä outoa. Ihan kuten minusta on outoa harrastaa bikini fitnessiä, mutta jokainen tyylillään. Varmaan ne fitnessnaiset laittaa aiheeseen liittyviä kuvia tai profiilitekstin itsestään houkutellakseen samasta asiasta kiinnostuneita miehiä. Niin sama juttu mulla, että samankaltaisuus kiehtoo. Sanavalmius ja hauskuus. Pleijeriys liittyy vissiin irtoseksiiin tai useiden ihmisten samanaikaiseen pyöritykseen, niin se ei taida olla relevanttia tässä keskustelunaiheessa kuitenkaan.

Olet siinä oikeassa, että ensiviesti ei kerro mitään keskustelun jatkumisen edellytyksistä. Mutta se antaa ensivaikutelman ja kertoo viestin saajalle jotain sinusta, jonka mukaan hän saattaa tehdä päätöksen esim. ettei halua kirjoitella takaisin. Eli ensiviesti voi vaikuttaa paljonkin keskustelun jatkumisen todennäköisyyteen.

"Miksi yrittäisin viestiä, että olen deittailumielessä kiinnostunut, ennen kuin olen vaihtanut yhtään sanaa?", kysyit tuolla yllä. Voi olla että olen käsittänyt väärin, kun en tosiaan tindereissä ole ollut, mutta etköhän sinä ole sen deittailumielessä kiinnostuneisuutesi ilmaissut jo siinä vaiheessa, kun on paineltu niitä sydämiä tai annettu matcheja tai mitä siellä pitääkään nyt tapahtua, ennen kuin pääsee kirjoittelemaan toiselle. Kaikki mitä sen matchin, vai mikä onkaan, jälkeen tapahtuu, lähtee siitä oletuksesta että toinen kiinnostaa.

"En ollut tinderissä markkinoimassa itseäni, vaan katsomassa, millaista sakkia siellä on ja keiden kanssa juttu luistaa. Minusta kuulostaa kummalliselta tuollainen markkinointi, ikään kuin ei olisi mitään väliä, kenelle kelpaa, kunhan kelpaa.", kirjoitit. En tarkoittanut markkinoinnilla sitä, että pitäisi pitää itsestään hirveää show'ta siellä. Tarkoitin sitä, että kun sitten kaiken sen ihmisten tsiigaamisen ja tarkan harkinnan jälkeen päädyt lähettämään viestin jollekin, niin siinä viestissä antaisit persoonasi näkyä, ns. markkinoisit itseäsi. Ja miksikö markkinoida? Olen kuullut, että siellä on paljon enemmän miehiä kuin naisia ja juttusille pääsy ei olekaan itsestäänselvyys. Omien mahdollisuuksien parantamisesta puhuin.

Niin, ehkä se parantaa niitä mahdollisuuksia, jos yrittää erottua. Mutta näen jotenkin naurettavana ja lapsellisena sen lähtökohtaisen vaatimuksen, että ei missään nimessä saa aloittaa "moi, mitä kuuluu" -viestillä. Ja minusta on myös tyhmää se, että naiset julistavat tätä jonain yleisenä totuutena, jos muka tarkoittavatkin sitä, että tämä toimii nyt sattumalta heidän omalla kohdallaan. Aika harva tässäkään ketjussa on tuonut ilmi sitä, että tarkoittavat nimenomaan omia mieltymyksiään, vaan suurin osa viesteistä on kirjoitettu sävyyn "tottakai tämä on ehdoton sääntö, jos aikoo ketään lähestyä". 

Ja tuosta ensivaikutelmasta. Se on toki tärkeä, mutta kyllä minä lasken ensivaikutelmaan paljon muutakin kuin sen yhden aloitusviestin. Minusta nerokaskaan aloitusviesti ei kyllä toimi, jos heti seuraavassa viestissä paljastuukin, että se aloitusviesti oli pitkän harkinnan tulos ja väkisin jonkin pelikirjan mukaan väännetty. Monesti ehdotetaan esimerkiksi, että kysytään vaikka lempikirjaa tai -elokuvaa. Jos joku kysyy tällaista eikä sitten keksikään, mitä siitä aiheesta sen jälkeen voisi jutella, kun ei oikeastaan tunnekaan sitä vastaajan lempielokuvaa, niin siihen tyssää koko keskustelu. Sitten keksitään hätäpäissään vain joku toinen yhtä teennäinen kysymys ja päädytään sellaiseen ystäväkirjamaiseen haastatteluun. Toisin käy todennäköisesti, jos aloitetaan sillä kuulumisten kyselyllä, koska siinä ei ole niin tarkkaan rajattu se vastauksen luonne. Eli sen ensivaikutelman antamisen kustannuksella sitten ajaudutaankin vain kiusalliseen tilanteeseen ja syntyikin vaikutelma feikkaajasta, joka ei tiedä yhtään, mitä on tekemässä. 

Siinä mielessä ymmärsit mua vähän väärin, että ei mulla ole lähtökohtainen vaatimus että pitää aloittaa jollain muulla kuin mitäkuuluulla. Hyvä vaan että jokainen on oma itsensä, ja näin näen heti kättelyssä että kuka ei ainakaan minulle sovi. Eli jokainen laittakoon justiinsa sitä mikä itsestä parhaalta tuntuu. Jokainen etsiköön niiden joukosta sen oman kultansa. Olen kyllä yrittänyt myös alleviivata, että kaikki naiset eivät ole tällaisia kuin minä, että meitä on moneen junaan mutta jotkut ja kai ilmeisen monet ovat tässä asiassa samanlaisia kuin minä. Jos siis sanalliset asiat kiinnostaa. Toisia kiinnostaa enemmän vaikkapa liikunta ja urheilu. Makuasioita, ei sen kummempaa. Kirjoitin muuten toissaviestini loppuun (joka löytyy tästäkin lainausketjusta) "Huomatkaa että tää on sitten mun mielipide, ei koske kaikkia naisia. Mutta varmaan monia niitä, jotka eivät lämpeä mitäkuuluuttelulle.!", joten aika hienosti saat vetää tän jälkeen johtopäätöksen että nyt kirjoitellaan kaikkien naisten puolesta.

Se on hyvä että sulle toimii kuulumisten kysely, jatka ihmeessä samalla tavalla jos se sulle toimii. Niinhän se pitää tehdäkin. Ja minä jatkan sillä mikä mulle toimii.

Vierailija
682/716 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, määrä laitan just noin. Mun kuvat on semmosia jänniä ja sitten jään odottamaan jos naisella jää raksuttamaan ja kyselee niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/716 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en kirjota sen takia mitään, koska ei voi ikinä tietää että mikä tieto itsestäni on naisille turn off ja mikä ei, ja mitään turhia en aio alkaa jaarittelemaan niinkuin koulujen kirjoitelmissa. Jos ei tule niin sitten ei tule. En halua ottaa turhia riskejä epäonnistumiseen.

Hajuton ja mauton on parempi kuin sinä itse?

Olipas typerä vastaus. Ensinnäkin, en halua kirjoittaa esim. Tinder-profiiliini mitään sen takia, ettei kukaan tuntematon saisi tietää liikaa itsestäni, ja toiseksi, ei tarvitse ottaa turhaa stressiä siitä, että kiinnostuisiko kukaan itsestäni kirjoittamani tekstin perusteella. Itselleni naisten saaminen ei ole mikään itseisarvo, vaan se on vain bonusta kaiken muun lisäksi, joten siksi en halua ottaa typeriä murheita vastaan deittailumaailmassa.

Mitä sinä siellä teet jos et halua kertoa itsestäsi mitään? Miksi ajattelit että kukaan sinusta kiinnostaisi? Pelkän ulkonäön perusteella on parempi kuin sinun itsesi?

Haluan vain yhden illan juttuja, joten minulle on parempi, että mitä vähemmän nainen tietää minun oikeasta elämästäni. Siksi vaikuttaisi aika typerältä jakaa elämäntarinaa ihmisille, joita tulen tapaamaan maksimissaan kerran elämässäni.

Tyhjä bio siis kertoo tässä tapauksessa, että mies on vain p*llun perässä. Sellaisille ei siis kannata vastata, ellei itsenolle pelkän k*llin perässä.

Yksi syys lisää olla vastaamatta näille moi-miehille.

No kyllä. Ja se ettei kaveri saa sanottua mitään sellaista josta voisi päätellä että hän on lukenut sinun profiilisi, kertoo vaan siitä että hän massapostaa sitä samaa "moimitäkuuluu" kaikille naisille.

Ja toi odotus, että kuvasta pitäisi kiinnostua...ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa edes enemmistölle naisista. Ja mitä kiinnostavaa on jossakin selfie-kuvassa tai baariotoksessa? Mistä pitäisi kiinnostua, siitäkö onko lasissa  kolmos- vai neloskaljaa?

Vierailija
684/716 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle lähetti äsken OKCupidissa muuten kivan oloinen mies viestin, mutta hän oli profiilissaan vastannut "yes" kysymykseen "would you strongly prefer to date someone of your own skin color / racial background". Vastailen kyllä muuten "moi, mitä kuuluu?" -tyyppisiin keskustelunaloituksiin, mutta mm. tuon vastauksen takia olen jättänyt monelle komealle ja muuten kiinnostavalle vastaamatta.

Niin on varmasti parempi ihan kaikille, cause:

Once you go black there's no going back.

Once you go black we don't want you back.

Ainakin neidon/ruovan jälleenmyyntiarvo romahtaa kantaväestön miesten silmissä.

Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee mutta valinnoilla on todellakin väliä ja niiden vaikutukset voivat kestää todella kauan, mitä ei ehkä silloin aiemmin tullut ajatelleeksi.

Mieti siis miten valitset.

Että oikein jälleenmyyntiarvo. Eipä ole yksikään mies ikinä minulta kysynyt seksihistoriastani. Onnellisesti parisuhteessa olen kantasuomalaisen miehen kanssa. Enkä ole kysellyt hänen historiastaan.

Valetta, yksikään (suomalainen) nainen ei voi olla onnellisesti parisuhteessa kantasuomalaisen miehen kanssa.

Lue tätä palstaa vähän enemmän niin koet valaistuksen, ja jätät sen sian.

Vierailija
685/716 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"

Kyllä tuollainen esittely herättää aivan suunnattoman suuren kiinnostuksen kysellä lisää... Tai sitten ei. En laittaisi tuon kirjoittajalle enää yhtään mitään ja pudottaisin hänet kokonaan ajatuksista pois. Mitä luultavimmin tyyppi ei naamatustenkaan keksisi yhtään enempää juteltavaa tai kysyttävää, eli se siitä.

No se on sitten sinun oma asiasi.

Ihan uteliaisuudesta olisi kiva kuulla mikä tai mistä miehien olisi syytä kirjoittaa?

Lisääkö se naisten mielenkiintoa jos mies kuuntelee Ludwig van Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa?

Tai haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen hidastavasti, vihrein arvoin?

Siis sinähän etsit parisuhdetta, tai näin oletan? Etsit siis ihmistä, jonka kanssa sinulla on jotain yhteistä. Parasta on siis kertoa sinusta itsestäsi sellaisia asioita, joiden koet olevan itsellesi merkityksellisiä ja toivot, että kumppanisi myös arvostaa niitä asioita.

Et sinä ole etsimässä viittäsataa naista, vaan sitä yhtä, joka kiinnostuu sinusta ihmisenä. Ei sun profiilin tarkoitus ole houkutella tuhansia naisia, jotka kuitenkin sitten lopulta hylkäävät, vaan karsia ne joukosta ja etsiä sellaista, jonka kanssa voisi oikeasti synkata.

Vierailija
686/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen ne miehet, jotka lähettävät aloitusviestinä "moi" eivät osaa pitää keskustelua yllä. Varsinaisesti siis minulla ei ole mitään "moi"-viestiä vastaan, mutta se hyvin harvoin johtaa mihinkään. Viimeeksi eilen kävin tällaisen keskustelun:

Mies: Moi.

Nainen: Moi

M: Mitä kuuluu?

N: Hyvää. Tässä vaan istuskelen koneen ääressä ja kuuntelen musiikkia. Mitä itselle?

M: Hyvää. Tulin juuri töistä.

N: Mitä teet työksesi? Itse olen juuri lomalla, ihana kun saa vaan rentoutua ja ei tarvi aamulla herätä aikaisin.

M: Olen insinööri.

En jaksanut enää vastata koska mies ei keksinyt mitään muuta sanottavaa. Ois vaikka voinut kysyä mitä minä teen työkseni tai kertoa päivästään tai mitä tahansa. Ei niiden viestien tarvi olla ihmeellisiä, mutta kun nämä "moi"-miehet eivät osaa keskustella ollenkaan.

Vierailija
687/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen ne miehet, jotka lähettävät aloitusviestinä "moi" eivät osaa pitää keskustelua yllä. Varsinaisesti siis minulla ei ole mitään "moi"-viestiä vastaan, mutta se hyvin harvoin johtaa mihinkään. Viimeeksi eilen kävin tällaisen keskustelun:

N: Hyvää. Tässä vaan istuskelen koneen ääressä ja kuuntelen musiikkia. Mitä itselle?

N: Mitä teet työksesi? Itse olen juuri lomalla, ihana kun saa vaan rentoutua ja ei tarvi aamulla herätä aikaisin.

En jaksanut enää vastata koska mies ei keksinyt mitään muuta sanottavaa. Ois vaikka voinut kysyä mitä minä teen työkseni tai kertoa päivästään tai mitä tahansa. Ei niiden viestien tarvi olla ihmeellisiä, mutta kun nämä "moi"-miehet eivät osaa keskustella ollenkaan.

No eipä nuo sinunkaan vastauksesi huokuneet mitään maailmaa mullistavaa.

Jopa ihan perusinsinöörikin kaipaa jännempää naista, kuin kotona möllöttävän emännän..

Vierailija
688/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kyseinen herra miettii että mikä on vikana insinöörin ammatissa kun hyvin alkanut keskustelu tyrehtyi siihen :D Itsekin kyllästyin noihin haastateltaviin yksilöihin, joita Tinderissä tuntuu olevan ainakin 70% miehistä, joten poistin koko sovelluksen.

Vierailija
689/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminenalfamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa ihan perusinsinöörikin kaipaa jännempää naista, kuin kotona möllöttävän emännän..

Kyllä. Juuri töistä tullut insinööri kuulostaa todella jännältä.

Itsekin olen miehiltä saanut näitä "just tulin kotiin" -viestejä. Selvä.

Vierailija
690/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on monen viestin verran jo yritetty toitottaa että ei tarvikaan olla maailmaa mullistavaa. Ihan peruskeskustelu riittää mutta siihen keskusteluun tarvii kaksi osallistujaa ja pitää osata kirjoittaa lauseita joissa on enemmän kuin kaksi sanaa.

Vierailija
691/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kerran jatkoin samankaltaista keskustelua vielä kysymällä pitääkö mies työstään. Vastaus oli "on se ihan ok". Fiilis on sama kuin sillon kun on sukulaisilla kylässä ja yrittää keskustella ujon 6-vuotiaan kanssa.

Vierailija
692/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juuri töistä tullut insinööri kuulostaa todella jännältä.

Itsekin olen miehiltä saanut näitä "just tulin kotiin" -viestejä. Selvä.

”Tulin just kotiin”- viesti tarkoittaa sitä, että nyt voi riisuutua, laittaa pokeleffan pyörimään ja alkaa onanoimaan. Joten alappa tyttö näppäilemään jotain seksiviestejä mulle, homman nimi on tästä eteenpäin ”txtsex, baby”.

Etkö tiennyt?

En tiennyt. Pitää kysyä seuraavalla kerralla että mikä leffa pyörii. No mutta tosissaan, jos jäbä on noin laiska edes sekstareden kirjoittelussa, niin aikamoinen lahna se on varmasti livenäkin.

Vierailija
693/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kerran jatkoin samankaltaista keskustelua vielä kysymällä pitääkö mies työstään. Vastaus oli "on se ihan ok". Fiilis on sama kuin sillon kun on sukulaisilla kylässä ja yrittää keskustella ujon 6-vuotiaan kanssa.

😆😆😆

Vierailija
694/716 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Ulkonäöstä. Jos mies on voittanut geeniloton niin hän voi noin kirjoittaa ja saada yhteydenottoja. Itse taas missaat mahdollisuuden, jos et kirjoita.

Vierailija
695/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PSA. Seksityöläiset on hienoja ihmisiä.

Ei tartte nöyristellä naisten perässä:

-"Pliiiis. Anna mun rakastaa sua. Annan mun omistaa koko elämäni sulle."

-"Tiihiihii. Ehkä.... Osaatko kieriä ja antaa tassua.? Tihihii."

Rahat tiskiin ja girlfriend experience tulee samantien ilman mitään alentavaa kerjäämistä.

Miehet! Lopettakaa naisten perässä juokseminen. Pystytte keskittymään elämään paremmin jos vaan luovutatte ja ryhdytte käyttämään seksityöläisten palveluita!

Uskokaa minua!

-Jeesus

Aika harvalla on rahaa sellaiseen. Onko sulla Jeesus vinkkiä tähän ongelmaan?

Vierailija
696/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naispuolista ystävääni lainatakseni "tekstillä tai sen puutteella ei ole merkitystä deitti palveluissa kun tykkäykset jaetaan kuvien perusteella"

Vierailija
697/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin lienee yksilökohtaisempi juttu kuin sukupuolikysymys. Naisissa paljon tuota samaa keskustelutyyliä harjoittavia. 

Suurin syy on ainekin itsellä aikamoinen kyllästyminen nettideittailuun. Käyt läpi niitä samoja perusjuttuja uudestaan ja uudestaan. Sitten treffeillä huomaat, ettei toinen vastaa yhtään profiiliaan tai kumpaakaan ei muutenkaan kiinnosta toinen pätkän vertaa. 

Vierailija
698/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?

Koska nähdään? En etsi kirjekaveria. Kysymällä selviää lisää.  Ilmoituksessasi hait lapsettomia miehiä, itselläni on 17- ja 19-vuotiaat mutta ovat melkolailla jo itsenäisiä, eivät enää silleen kaipaa äitiä ja isää joka hetki. Lisäksi minulla on 26-v tytär jolla on jo vauva eli olen jo isoisäkin. 

Olen kiltti ja luotettava enkä ikinä löisi naista. 

Koska tulen kahville luoksesi? 

Vierailija
699/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen mitään maailmaa mullistavaa tarvitse ollakaan, mutta onhan tuossa nyt paljon enemmän tartuntapintaa, josta voi lähteä liikkeelle. 

eri

Vierailija
700/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?

Koska nähdään? En etsi kirjekaveria. Kysymällä selviää lisää.  Ilmoituksessasi hait lapsettomia miehiä, itselläni on 17- ja 19-vuotiaat mutta ovat melkolailla jo itsenäisiä, eivät enää silleen kaipaa äitiä ja isää joka hetki. Lisäksi minulla on 26-v tytär jolla on jo vauva eli olen jo isoisäkin. 

Olen kiltti ja luotettava enkä ikinä löisi naista. 

Koska tulen kahville luoksesi? 

Kahden lapsen isä vastaa tyypille, joka hakee lapsetonta miestä?