Ai että meidän mökin uus keittiö on nätti kun mikä ja just sellainen kuin haaveilin!
Syksyllä valmistui. Katselin just kuvia. Ihan onnessani kokeilin erilaisia sisustusjuttuja sinne, mulla on kaikenlaista mitä olen jemmannut just tuota tarkoitusta varten. Verhotkin ostin sinne jo ennen kuin oli koko remonttia edes aloitettu😄
Keväällä sitten paremmin pääsee laittelemaan paikkoja järjestykseen. Ja uusi jääkaappi pitäis ostaa.
Kommentit (5)
Meillä kans uudistu kodin keittiö ja ostin verhot valmiiksi, enneku oli valmis. 40 vuotta eri asunnoissa olen kattonu liki täys valkoisia keittiöitä ja nyt on tumma ekaa kertaa. Ihana.
Mekin saimme IKEAn keittiöpalveluiden kautta kauniin ja toimivan keittiön. Luottamusta herätti myös IKEAn tuotteilleen antama takuu. Esimerkiksi Metod-keittiöjärjestelmän takuu on 25 vuotta ja Ketojen keittiöön valituilla kodinkoneillakin on viiden vuoden takuuaika. Suosittelen lämpimästi IKEAn keittiöpalveluita kaikille!
https://www.ikea.com/fi/fi/customer-service/services/kitchen-planning/
Vierailija kirjoitti:
Meillä kans uudistu kodin keittiö ja ostin verhot valmiiksi, enneku oli valmis. 40 vuotta eri asunnoissa olen kattonu liki täys valkoisia keittiöitä ja nyt on tumma ekaa kertaa. Ihana.
Minkä värinen tuli keittiöstä? Meillä punainen.
Haaveissa olisi smegin retrojääkaappi mutta ovat järkyttävän kalliita joten jää haaveeksi. Joskus katselin niitä halpisversioita mutta niissä ei muistaakseni ollut missään oven kätisyys vaihdettavissa ja niissä oli just väärällä puolella kahva.