Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...

Vierailija
24.10.2018 |

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Kommentit (716)

Vierailija
641/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.

Eikö juuri tuollainen moimitäkuuluu ole kaavamainen iskurepliikki? Ja eikö juuri niitä tässä ketjussa moni nainen ole toivonut miesten välttävän?

Minkähänlaisessa maailmassa sinä elät, jos "mitä kuuluu" on iskurepliikki? :D Se on ihan normaali keskustelun aloitus, eikä mikään iskurepliikki. Iskurepliikki on juuri sellainen, jolla pyritään erottumaan joukosta ja ilmaisemaan, että nyt ollaan deittailumielessä kiinnostuneita. "Mitä kuuluu" on vain ihan neutraali tapa aloittaa keskustelu kenen tahansa kanssa ilman temppuilua tai ennakkoon mietittyä käsikirjoitusta. 

Missä maailmassa ei ole lainkaan kontekstia? Se "moimitäkuuluu" tarkoittaa eri asiaa sanottuna vaikka kummitädille, ja sitten sellaiselle jonka kanssa haluat ehkä suhteen. Kummitädille se tarkoittaa oikeaa kuulumisten kysymistä, ihmiselle jota et eläissäsi ole tavannut viesti ei ole aito kuulumisten kysyminen, vaan yritys herättää huomiota. Heikko yritys, joka oikein alleviivaa sitä, että sanoo noin jokaiselle, eikä ole kiinnostunut muuta kun saada pildeä, ihan sama keneltä. Naisille tuollainen mies ei kelpaa edes siihen kertapanoon, epätoivoiset pildenhaluajat  eivät kiinnosta ketään.

Tosiaan tämä ketju vahvistaa käsitystä, että enemmistössä tapauksia joissa ei kumppania löydy, vika näkyy tasan peilissä. 

No ei tarkoita välttämättä eri asiaa. Vaikka lähestyt henkilöä deittisovelluksesssa, voit silti aloittaa tutustumisen neutraalilta pohjalta, eikä pelkästään parisuhde/seksitoivepohjalta. Onko sinulle tosiaan ihan vieras sellainen ajatus, että tutustut ihmiseen, ennen kuin päätät, mitä hänestä oikeastaan haluat? Että se deittisovelluksen tyyppi olisikin ihminen eikä pelkästään kumppaniehdokas? Jos sinä pystyt juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle ainoastaan saadaksesi häneltä seksiä tai parisuhteen, älä oleta, että muut ovat samanlaisia. Minä tutustun ensisijaisesti ihmisiin ja vasta kun olen tutustunut, alan esittämään niitä sirkustemppujani. 

Nyt heitit oikeasti hauskan, että "moimitäkuuluu" onkin tutustumista? Eihän se ole, sen on pokausklisee deittipalstalla huono sellainen. Jos oikeasti haluaa tutustua, kertoo itsestäkin jotakin, ja kiinnostuu ja ottaa selvää siitä profiilista edes sen verran, että löytää jotakin sanottavaa juuri tälle ihmiselle, johon siis on tutustumassa. Jolloin voi aloittaa persoonallisesti, ei huonolla kliseellä.

Mikä ihmeen pokausklisee? Kyllä minä voisin sanoa tuon naapurin ukolle tai siskontytöllekin, vaikken heitä ole pokaamassa. Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Yleinen tietenkin, mutta ei todellakaan mikään pokausklisee. Nuo sinun mainitsemasi nimenomaan ovat pokauskliseitä. Toimitaan siis jonkun käytöskoodiston mukaan, joka liittyy nimenomaan pokaamiseen. Sinun logiikallasi minä yritän pokata esimiestäni, kun toivotan huomenta ja hyvää joulua. 

Vierailija
642/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ihmeen aspergereitä täällä on, jos normaalit tervehdykset, kiitokset ja anteeksipyynnöt ovat pokausrepliikkejä? :'D Me normaalit ihmiset kutsumme niitä käytöstavoiksi ja ne tulevat ihan luonnostaan ja miettimättä. Pokausrepliikit taas ovat sellaisia, joita joutuu vähän miettimään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.

Eikö juuri tuollainen moimitäkuuluu ole kaavamainen iskurepliikki? Ja eikö juuri niitä tässä ketjussa moni nainen ole toivonut miesten välttävän?

Minkähänlaisessa maailmassa sinä elät, jos "mitä kuuluu" on iskurepliikki? :D Se on ihan normaali keskustelun aloitus, eikä mikään iskurepliikki. Iskurepliikki on juuri sellainen, jolla pyritään erottumaan joukosta ja ilmaisemaan, että nyt ollaan deittailumielessä kiinnostuneita. "Mitä kuuluu" on vain ihan neutraali tapa aloittaa keskustelu kenen tahansa kanssa ilman temppuilua tai ennakkoon mietittyä käsikirjoitusta. 

Missä maailmassa ei ole lainkaan kontekstia? Se "moimitäkuuluu" tarkoittaa eri asiaa sanottuna vaikka kummitädille, ja sitten sellaiselle jonka kanssa haluat ehkä suhteen. Kummitädille se tarkoittaa oikeaa kuulumisten kysymistä, ihmiselle jota et eläissäsi ole tavannut viesti ei ole aito kuulumisten kysyminen, vaan yritys herättää huomiota. Heikko yritys, joka oikein alleviivaa sitä, että sanoo noin jokaiselle, eikä ole kiinnostunut muuta kun saada pildeä, ihan sama keneltä. Naisille tuollainen mies ei kelpaa edes siihen kertapanoon, epätoivoiset pildenhaluajat  eivät kiinnosta ketään.

Tosiaan tämä ketju vahvistaa käsitystä, että enemmistössä tapauksia joissa ei kumppania löydy, vika näkyy tasan peilissä. 

No ei tarkoita välttämättä eri asiaa. Vaikka lähestyt henkilöä deittisovelluksesssa, voit silti aloittaa tutustumisen neutraalilta pohjalta, eikä pelkästään parisuhde/seksitoivepohjalta. Onko sinulle tosiaan ihan vieras sellainen ajatus, että tutustut ihmiseen, ennen kuin päätät, mitä hänestä oikeastaan haluat? Että se deittisovelluksen tyyppi olisikin ihminen eikä pelkästään kumppaniehdokas? Jos sinä pystyt juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle ainoastaan saadaksesi häneltä seksiä tai parisuhteen, älä oleta, että muut ovat samanlaisia. Minä tutustun ensisijaisesti ihmisiin ja vasta kun olen tutustunut, alan esittämään niitä sirkustemppujani. 

Nyt heitit oikeasti hauskan, että "moimitäkuuluu" onkin tutustumista? Eihän se ole, sen on pokausklisee deittipalstalla huono sellainen. Jos oikeasti haluaa tutustua, kertoo itsestäkin jotakin, ja kiinnostuu ja ottaa selvää siitä profiilista edes sen verran, että löytää jotakin sanottavaa juuri tälle ihmiselle, johon siis on tutustumassa. Jolloin voi aloittaa persoonallisesti, ei huonolla kliseellä.

Mikä ihmeen pokausklisee? Kyllä minä voisin sanoa tuon naapurin ukolle tai siskontytöllekin, vaikken heitä ole pokaamassa. Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Yleinen tietenkin, mutta ei todellakaan mikään pokausklisee. Nuo sinun mainitsemasi nimenomaan ovat pokauskliseitä. Toimitaan siis jonkun käytöskoodiston mukaan, joka liittyy nimenomaan pokaamiseen. Sinun logiikallasi minä yritän pokata esimiestäni, kun toivotan huomenta ja hyvää joulua. 

Konteksti. Et voi olla noin tyhmä, ethän?

Googleta vaikka, jos et oikeasti ymmärrä, mitä konteksti tarkoittaa merkitsee. Tulee kyllä väkisin mieleen autismin kirjon häiriö, jos ihminen ei ymmärrä "moi, mitä kuuluu" -fraasin eroa esitettynä vaikka sukujuhlissa Liisa-tädille versus deittipalstalla tai -sovelluksessa.

Vierailija
644/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva2233 kirjoitti:

Lopettakaa hölmöt noiden deittisovellusten käyttö. Menkää ulos ja puhukaa ihmisille face-to-face.

Ettekö te nyt tajua mitä roskaa nuo deittisovellukset oikeasti ovat ja mitä ne todellisuudessa tekevät teille?

Ne on suunniteltu ainoastaan yhtä tarkoista varten: tuhota teidän motivaatio lähestyä vastakkaista sukupuolta. Ne ovat vain yksi työkalu muiden joukossa pudottaa syntyvyyttä entisestään. Deittisovellukset ovat pariutumisen este ja siksi ne myös johtavat syntyvyyden putoamiseen. Apuvälineitä nimenomaan parisuhteen muodostamiseen ne eivät missään nimessä ole.

Herätkää pahvit ja ymmärtäkää.

Vaikea mennä juttusille kenenkään tuntemattoman kanssa  face-to-face, varsinkin kun nykypäivänä vallitsee Metoo-psykoosi, minkä vuoksi kenet tahansa voidaan leimata "ahdistelijaksi" vaikka juttelisi vain niitä näitä ilman mitään taka-ajatuksia. Varsinkin jos on vähän huonommannäköinen mies, niin tämä idea on silkkaa itsensä ampumista jalkaan.

Jep, kuinka monta "metoo"-ahdistelutapausta tiedät? Sellaista, joissa mies on puhunut niitänäitä naiselle? Tuo on vain tekosyy sille, ettet uskalla sanoa mitään. Eipä siinä mitään, koska en itsekään uskalla tai osaa tuntemattomille naisille mitään sanoa, mutta en pidä sitä metoon syynä, vaan se tuntuu täysin luonnottomalta itselle.

Koskaan ei voi tietää, että mikä on toiselle ihmiselle ahdistelua, ja mikä ei. Joku voi kokea ahdisteluksi jopa sen, että vieras mies tulee juttusille keskellä katua, varsinkin jos mies ei ole 190 cm pitkä pankkiiri-lääkäri / jännämiäs. 

Kuten jo yllä kysyttiin monta tälläistä tapausta tiedät?

Useita. Itse en viitsi ottaa riskiä yrittää itse, koska en halua saada väritettyä ahdistelusyytettä, sillä se mustaisi tämän hetkisen elämäni entistä pahemmin. Mieluummin olen pelkkä luuseri kuin syyttömänä tuomittu luuseri.

Kerrotko vähän lisää missä näihin olet törmännyt. Mitä tapahtunut. Mitä miehet ovat tehneet kun tuomioitakin tullut.

Vierailija
645/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on hyvä aloitusrepliikki: "Hei hei mitä kuuluu? Sä kusetit, että kaikki on ok."

Vierailija
646/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tarvitsee olla neuroottinen, jos moi mitä kuuluu -aloitukset ei iske.

Vierailija
647/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on hyvä aloitusrepliikki: "Hei hei mitä kuuluu? Sä kusetit, että kaikki on ok."

Eiks se mennytkään, että: "Hei hei, mitä kuuluu" sä kysyt ja kaikki on ok?

Vierailija
648/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konteksti. Et voi olla noin tyhmä, ethän?

Googleta vaikka, jos et oikeasti ymmärrä, mitä konteksti tarkoittaa merkitsee. Tulee kyllä väkisin mieleen autismin kirjon häiriö, jos ihminen ei ymmärrä "moi, mitä kuuluu" -fraasin eroa esitettynä vaikka sukujuhlissa Liisa-tädille versus deittipalstalla tai -sovelluksessa.

Tuolla logiikalla et voi sanoa deittisovelluksessa mitään niin, ettei se olisi klisee. Ja niitähän naiset vihaavat, joten ei saa lähestyä deittisovelluksessa. Itse ajattelen, että mitäkuuluu on vähiten kliseinen pokaustapa, koska se on luontevaa muissakin yhteyksissä. Muunkaltaiset aloitukset ovat niin vahvasti sidoksissa siihen pelimiehen sääntökirjaan.

Vierailija
649/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva2233 kirjoitti:

Lopettakaa hölmöt noiden deittisovellusten käyttö. Menkää ulos ja puhukaa ihmisille face-to-face.

Ettekö te nyt tajua mitä roskaa nuo deittisovellukset oikeasti ovat ja mitä ne todellisuudessa tekevät teille?

Ne on suunniteltu ainoastaan yhtä tarkoista varten: tuhota teidän motivaatio lähestyä vastakkaista sukupuolta. Ne ovat vain yksi työkalu muiden joukossa pudottaa syntyvyyttä entisestään. Deittisovellukset ovat pariutumisen este ja siksi ne myös johtavat syntyvyyden putoamiseen. Apuvälineitä nimenomaan parisuhteen muodostamiseen ne eivät missään nimessä ole.

Vaikea mennä juttusille kenenkään tuntemattoman kanssa  face-to-face, varsinkin kun nykypäivänä vallitsee Metoo-psykoosi, minkä vuoksi kenet tahansa voidaan leimata "ahdistelijaksi" vaikka juttelisi vain niitä näitä ilman mitään taka-ajatuksia. Varsinkin jos on vähän huonommannäköinen mies, niin tämä idea on silkkaa itsensä ampumista jalkaan.

Jep, kuinka monta "metoo"-ahdistelutapausta tiedät? Sellaista, joissa mies on puhunut niitänäitä naiselle? Tuo on vain tekosyy sille, ettet uskalla sanoa mitään. Eipä siinä mitään, koska en itsekään uskalla tai osaa tuntemattomille naisille mitään sanoa, mutta en pidä sitä metoon syynä, vaan se tuntuu täysin luonnottomalta itselle.

Koskaan ei voi tietää, että mikä on toiselle ihmiselle ahdistelua, ja mikä ei. Joku voi kokea ahdisteluksi jopa sen, että vieras mies tulee juttusille keskellä katua, varsinkin jos mies ei ole 190 cm pitkä pankkiiri-lääkäri / jännämiäs. 

Useita. Itse en viitsi ottaa riskiä yrittää itse, koska en halua saada väritettyä ahdistelusyytettä, sillä se mustaisi tämän hetkisen elämäni entistä pahemmin. Mieluummin olen pelkkä luuseri kuin syyttömänä tuomittu luuseri.

Et erota ahdistelua ja normaalia kontaktia toiseen ihmiseen? 

Sitä terapiaa nyt, siat kuntoon ja kaikki naishaaveet jäihin.  Kymmenen vuoden päästä sitten uudestaan, eikä silloinkaan, ellei osaa ottaa kontaktia ahdistelematta.

Käyn jo terapiassa, ja ahdistelupelkoa ei ole, koska en aio ottaa kasvotusten kontaktia yhteenkään naiseen ikinä. Päätin juuri, että on parempi elää loppuelämä ilman yhtäkään naiskontaktia. Netissä puhuminen erikseen.

Vierailija
650/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva2233 kirjoitti:

Sitä terapiaa nyt, siat kuntoon ja kaikki naishaaveet jäihin.  Kymmenen vuoden päästä sitten uudestaan, eikä silloinkaan, ellei osaa ottaa kontaktia ahdistelematta.

Käyn jo terapiassa, ja ahdistelupelkoa ei ole, koska en aio ottaa kasvotusten kontaktia yhteenkään naiseen ikinä. Päätin juuri, että on parempi elää loppuelämä ilman yhtäkään naiskontaktia. Netissä puhuminen erikseen.

Luulenpa, että tässä kohtaa on aiheellista kiittää kaikkien meidän naisten puolesta.

Vierailija
651/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se mennytkään, että: "Hei hei, mitä kuuluu" sä kysyt ja kaikki on ok?

Voi olla. Mä kuulen aina kaikki sanotukset väärin. Mutta voi sen aloitusrepliikin silti sanoa noin :D

Vierailija
652/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tarvitsee olla neuroottinen, jos moi mitä kuuluu -aloitukset ei iske.

Tismalleen!

Koskaan en ole välittänyt miesten iskureploista, vaan ihan aidoista keskusteluista, ja juuri nämä tapaukset aloittivat keskustelun:"Moi mitä kuuluu?"

Jos toisen moottori lähtee käyntiin jostain iskureplasta, niin kertoo se jotain sellaisesta neidosta jo paljon.

Kannattaa kuunnella, mitä toisella on sanottavaa, ennen kuin käännätte ne miehet jonkun tyhmän iskureplan puutteen vuoksi.

Vierailija
653/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva2233 kirjoitti:

No ole sitten yksinäinen luuseri, sinun valintahan tuo on.

t. Nainen, joka ei koskaan ole tehnyt rikosilmoitusta pokausyrityksestä.

Vierailija
654/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva2233 kirjoitti:

Sun tekstistäsi kieltämättä huokuu, että et ole ihan normiyksilö ja jos tosiaan ei voi kyetä ymmärtämään keskustelun ja ahdistelun eroa, voi olla parempi, että keskityt elämässäsi muihin asioihin kuin vastakkaisen sukupuolen huomion tavoittelu. Mutta ei se mitään, sillä maailma on kaunis ja kiehtova paikka eli tekemistä ja kokemista riittää paljon myös seksin ja romantiikan ulkopuoleltakin!

Vierailija
655/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en kirjota sen takia mitään, koska ei voi ikinä tietää että mikä tieto itsestäni on naisille turn off ja mikä ei, ja mitään turhia en aio alkaa jaarittelemaan niinkuin koulujen kirjoitelmissa. Jos ei tule niin sitten ei tule. En halua ottaa turhia riskejä epäonnistumiseen.

Hajuton ja mauton on parempi kuin sinä itse?

Olipas typerä vastaus. Ensinnäkin, en halua kirjoittaa esim. Tinder-profiiliini mitään sen takia, ettei kukaan tuntematon saisi tietää liikaa itsestäni, ja toiseksi, ei tarvitse ottaa turhaa stressiä siitä, että kiinnostuisiko kukaan itsestäni kirjoittamani tekstin perusteella. Itselleni naisten saaminen ei ole mikään itseisarvo, vaan se on vain bonusta kaiken muun lisäksi, joten siksi en halua ottaa typeriä murheita vastaan deittailumaailmassa.

Mitä sinä siellä teet jos et halua kertoa itsestäsi mitään? Miksi ajattelit että kukaan sinusta kiinnostaisi? Pelkän ulkonäön perusteella on parempi kuin sinun itsesi?

Miksiköhän näihin kysymyksiin ei koskaan vastata. Liian kiperiä varmaan.

Vierailija
656/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en kirjota sen takia mitään, koska ei voi ikinä tietää että mikä tieto itsestäni on naisille turn off ja mikä ei, ja mitään turhia en aio alkaa jaarittelemaan niinkuin koulujen kirjoitelmissa. Jos ei tule niin sitten ei tule. En halua ottaa turhia riskejä epäonnistumiseen.

Hajuton ja mauton on parempi kuin sinä itse?

Olipas typerä vastaus. Ensinnäkin, en halua kirjoittaa esim. Tinder-profiiliini mitään sen takia, ettei kukaan tuntematon saisi tietää liikaa itsestäni, ja toiseksi, ei tarvitse ottaa turhaa stressiä siitä, että kiinnostuisiko kukaan itsestäni kirjoittamani tekstin perusteella. Itselleni naisten saaminen ei ole mikään itseisarvo, vaan se on vain bonusta kaiken muun lisäksi, joten siksi en halua ottaa typeriä murheita vastaan deittailumaailmassa.

Mitä sinä siellä teet jos et halua kertoa itsestäsi mitään? Miksi ajattelit että kukaan sinusta kiinnostaisi? Pelkän ulkonäön perusteella on parempi kuin sinun itsesi?

Miksiköhän näihin kysymyksiin ei koskaan vastata. Liian kiperiä varmaan.

Nämä miesten toiveet on ristiriitaisia. Niin pitkään kuin muistan, täällä on valitettu siitä, että naiset tekevät aloitteita vain omasta mielestään hyvännäköisille miehille eli ulkonäön perusteella. Nyt sitten kuullaan, että nimenomaan pelkän ulkonäön perusteella niitä pitäisikin tehdä.

Onneksi ei ole enää omalla kohdalla ajankohtaista.

Vierailija
657/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siellä Tinderissä sitten teet, jos naista lähestyessäsi et edes pyri erottumaan joukosta ja ilmaisemaan että olet deittailumielessä kiinnostunut? Koska sehän on vähän niinku se oletus siellä. Jos tulee match, niin kumpikin on jo ilmaissut toiselle että kiinnostaa. Sitten vaan suoraan asiaan markkinoimaan itseään persoonallisella ja kiinnostavalla viestillä, siinä vaiheessa pelkkä moi mitä kuuluu on ihan turha, koska annat itsestäsi ensivaikutelman että moi mitä kuuluu on sinusta kiinnostavaa keskustelua. Esim. mun mielestä ei ole, eikä mun suosimat sanavalmiit, nokkelat ja hauskat tyypit aloita keskustelua noin, joten "moimitäkuuluu" meinaa mulle samaa kuin "enpä nyt keksi parempaakaan". Odotukset olisivat siis lattianrajassa tälle keskustelulle.

Jos on ihan pakko saada sanoa nuo maagiset taikasanat, niin parempi on heittää se personoiva läppä heti perään. Siis "Moi, mitä kuuluu? Sulla on tosi kiinnostavat valokuvat, harrastatko kuvausta?". Huomatkaa että tää on sitten mun mielipide, ei koske kaikkia naisia. Mutta varmaan monia niitä, jotka eivät lämpeä mitäkuuluuttelulle.

T. Mitä kuuluu, kukkuluuruu

Vierailija
658/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin muuten yhen kaverin kanssa testi: molemmat latasimme Tinderin puoli vuotta sitten, ja itse kirjoitin pitkän bion itsestäni, ja heitin sekaan myös monia humoristisia vitsejä, ja kaverini ei ole kirjoittanut mitään biohonsa missään vaiheessa.

Lopputulos: itselläni on about 100 matchia ja olen sinkku ja kaverillani +1000 ja hän seurustelee tällä hetkellä. Ilmeisesti naama on kuitenkin tärkeämpi, koska olen meistä kahdesta se rumempi osapuoli :D

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Sama juttu se on naisillakin. Mitä kauniimpi olet, sitä enemmän mätsejä. Ja ai niin, sata mätsiä puolessa vuodessa ei ole minusta yhtään vähän. Päinvastoin. Itse en naisena ole saanut lähellekään noin paljon mätsejä kymmenessä kuukaudessa.

Veikkaisin, että nämä molemmat kaverukset ovat aika nuoria. Nimittäin perinteiselle, suht koht normaalinnäköiselle, somea aktiivisesti käyttävälle 20-25v miehelle (joka asuu isossa kaupungissa) mikään 100 matchia puolessa vuodessa Tinderissä ei ole kummoinenkaan saavutus.

Okei. Eli tavallisilla nuorilla miehillä menee pariutumismarkkinoilla ihan kohtuullisen hyvin kuitenkin? Tämä on kyllä aika mukava tietää. Tältä palstalta kun saa päivittäin lukea kuinka tavalliset nuoret miehet syrjäytyvät ja lyövät hanskat tiskiin siksi, että naista on käytännössä mahdotonta löytää, niin on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan pahalta tavallisten nuorten miesten puolesta. Mutta ilmeisesti todellisuudessa tilanne ei lainkaan huono olekaan, vaan kyse on lähinnä yksittäisten miesten henkilökohtaisesta kokemuksesta, jonka he virheellisesti yleistävät koskemaan huomattavasti suurempaa miesjoukkoa kuin se itse asiassa koskee?

Puhuinkin nyt nuorista miehistä, joilla on asiat ns. hyvin (koulut käyty, töitä on, ei ylipainoa, hygienia ja tyyli kunnossa tms, ei sosiaalisia ongelmia). Kyllä sellaiset saa usein edes joitain naisia, olettaen että asuvat suuressa kaupungissa, ehkä jopa PK-seudulla.

Joo on ne naiset sikoja, eivät huoli kouluttamatonta työtöntä lihavaa miestä joka ei käy suihkussa. Senkin prinsessat 😂!

Ongelma on nykypäivänä vain siinä, että jos mies vuorostaan hylkää kouluttamattoman/työttömän lihavan naisen niin heti ollaan haukkumassa pinnalliseksi, naisvihaajaksi ja kaappihomoksi tms 😅 Mutta se onkin ”yllättäen” hyväksyttyä, jos nainen tekee noin miehelle.

Eikä ole hyväksyttyä missään universumissa, ei kummallekaan sukupuolelle kumpaankaan suuntaan. Ihmiset valitettavasti tekee noin silti. Mutta ihan voit neutraalisti huomauttaa, jos kuulet jonkun dissaavan toista siksi että tämä on työtön tai lihava. Vähän ku koulukiusaamisessa; jos seisot vieressä katsomassa etkä tee mitään, osallistut passiivisesti tapahtumaan. Eli rohkeasti vaan tarttumaan tähän ongelmaan ja toimimaan itse aktiivisesti ja esimerkkiä näyttämään.

Vierailija
659/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva2233 kirjoitti:

"Ihmiset on psykoosissa, en voi jutella niille". Tiiätkö että minä en ainakaan anna mielisairaiden ja psykoosissa olevien ihmisten määrittää miten elän. Jos mun käytöstavat on normaalit ja mulla on puhtaat jauhot pussissa, niin ihan sama jos joku kilahtaa että ahdistelen seksuaalisesti, jos vain kysyn saanko istua tähän En minä siitä itseeni ottaisi, eihän se olisi edes totta.

Niin jos oot normaali ihminen ja omaat normaalit käytöstavat etkä tosiaan ahdistele ketään seksuaalisesti, niin ei sulla oo mitään hätää. Jos et tee rikoksia, ei sua voida niistä perusteetta syyttääkään. Ihan turha työntää päätä pensaaseen ja sanoa että oon mieluummin ilman sitten. Se on vaan yksi niistä monista tekosyistä mitä sulla on.

Vierailija
660/716 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin muuten yhen kaverin kanssa testi: molemmat latasimme Tinderin puoli vuotta sitten, ja itse kirjoitin pitkän bion itsestäni, ja heitin sekaan myös monia humoristisia vitsejä, ja kaverini ei ole kirjoittanut mitään biohonsa missään vaiheessa.

Lopputulos: itselläni on about 100 matchia ja olen sinkku ja kaverillani +1000 ja hän seurustelee tällä hetkellä. Ilmeisesti naama on kuitenkin tärkeämpi, koska olen meistä kahdesta se rumempi osapuoli :D

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Sama juttu se on naisillakin. Mitä kauniimpi olet, sitä enemmän mätsejä. Ja ai niin, sata mätsiä puolessa vuodessa ei ole minusta yhtään vähän. Päinvastoin. Itse en naisena ole saanut lähellekään noin paljon mätsejä kymmenessä kuukaudessa.

Veikkaisin, että nämä molemmat kaverukset ovat aika nuoria. Nimittäin perinteiselle, suht koht normaalinnäköiselle, somea aktiivisesti käyttävälle 20-25v miehelle (joka asuu isossa kaupungissa) mikään 100 matchia puolessa vuodessa Tinderissä ei ole kummoinenkaan saavutus.

Okei. Eli tavallisilla nuorilla miehillä menee pariutumismarkkinoilla ihan kohtuullisen hyvin kuitenkin? Tämä on kyllä aika mukava tietää. Tältä palstalta kun saa päivittäin lukea kuinka tavalliset nuoret miehet syrjäytyvät ja lyövät hanskat tiskiin siksi, että naista on käytännössä mahdotonta löytää, niin on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan pahalta tavallisten nuorten miesten puolesta. Mutta ilmeisesti todellisuudessa tilanne ei lainkaan huono olekaan, vaan kyse on lähinnä yksittäisten miesten henkilökohtaisesta kokemuksesta, jonka he virheellisesti yleistävät koskemaan huomattavasti suurempaa miesjoukkoa kuin se itse asiassa koskee?

Puhuinkin nyt nuorista miehistä, joilla on asiat ns. hyvin (koulut käyty, töitä on, ei ylipainoa, hygienia ja tyyli kunnossa tms, ei sosiaalisia ongelmia). Kyllä sellaiset saa usein edes joitain naisia, olettaen että asuvat suuressa kaupungissa, ehkä jopa PK-seudulla.

Joo on ne naiset sikoja, eivät huoli kouluttamatonta työtöntä lihavaa miestä joka ei käy suihkussa. Senkin prinsessat 😂!

Ongelma on nykypäivänä vain siinä, että jos mies vuorostaan hylkää kouluttamattoman/työttömän lihavan naisen niin heti ollaan haukkumassa pinnalliseksi, naisvihaajaksi ja kaappihomoksi tms 😅 Mutta se onkin ”yllättäen” hyväksyttyä, jos nainen tekee noin miehelle.

Mikä ihmeen ongelma tuo on? Totta kai asiat pitää olla kunnossa ennen parisuhdetta, jos on todella suuria henkilökohtaisia ongelmia ne kannattaa ratkaista ennen mitään parisuhdetta. Asiansa sössineet eivät ole haluttuja sukupuolesta riippumatta, eikä se ole mikään ongelma, vaan normaalia elämää.

Sanoppa ihan suoraan: miten itse reagoisit, jos olisit lihava, kouluttamaton/työtön nainen, ja yrittäisit iskeä komean, pitkän ja hyvätuloisen miehen, joka kuitenkin torjuisi sinut heti törkeästi? Voin melkein lyödä vetoa siitä, että suuttuisit häneen, ja pitäisit häntä silloin pinnallisena k*sipäänä. Eikö totta?

Ohis, mutta itse uskoisin, että jos ko. nainen tosiaan lähtee tosissaan pokaamaan miestä, joka pelaa noinkin vahvasti eri liigassa, kyseinen nainen on selkeästi hieman todellisuudesta harhaantunut yksilö. Tällöin en pitäisi ihmeellisenä, että kyseinen mt-ongelmista kärsivä/luonnehäiriöinen yksilö saattaakin hyvinkin suuttua pakeista. Älä kuitenkaan oleta, että ns. täysillä käyvät ihmiset käyttäytyisivät niin. Itse en ihan puskista edes lähestyisi miestä, jonka arvioisin itseäni huomattavasti korkeatasoisemmaksi. Toki jos pyörittäisiin samoissa piireissä ja hän osoittaisi kiinnostumisen merkkejä, pyrkisin juttusille. Jos jossain mielenhäiriössä pyytäisinkin häntä ulos ja hän kieltäytyisi, olisin toki nolostunut, mutta en minä hänelle suuttuisi. Kaikilla on oikeus kieltäytyä. Ja itse en edes ole ylipainoinen ja kouluttamaton.

Yleensä nuo ovat niitä naisia, jotka ovat teini-iässä olleet hoikkia ja hyvännäköisiä, mutta lihoneet ja rupsahtaneet nopeasti sen jälkeen, ja alitajuisesti vieläkin kuvittelevat olevansa niitä A-luokan naisia, vaikka peilikuva sanoo nykyisin muuta.

Kaipa heillekin se totuus jossain vaiheessa valkenee. Vähän kuin palstamiehillekin. Sitä odotellessa; elä ja anna toisten elää.