Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Ettei tykkää naisellisista naisista vaan poikamaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ei ilmeisesti etsi paljoakaan treenaavaa naista.
Pitkäkin nainen saa olla kyllä aika treenattu, että 70 kg ylittyy.
Edelleen, painoindeksi 21,6 on oikein hyvä (180 cm) ja sitä ei tarvitse millään lihaksilla selitellä.
Sitten on kyllä oltava ne kuuluisat isot luut. Itse olen ollut pullukimmillani 62 kg, ihan hyvässä lihaskunnossa ja oli läskejäkin mistä puristella. T. Se 180 cm pitkä
Olet ollut siis aina alipainoinen, luultavasti "läskit" ovat olleet vaan pääsi sisallä. Vähän surullista.
Itse aloituksesta ajattelen että mulla ja tolla miehellä tuskin olisi kovin paljon yhteistä muutenkaan. Aika typerä rajoitus joka ei oikeasti kerro ulkonäöstä välttämättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ettei tykkää naisellisista naisista vaan poikamaisista.
Tämäkin on taas vartalonmallista kiinni. Minulla vartalo ei ole suora tai harteikas missään painossa, vaan lantio reilusti vyötäröä leveämpi alipainoisenakin. Toki rinnat olivat silloin hyvin pienet. Mutta ei minua olisi kukaan voinut mieheksi luulla, ei mistään päin katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hän on aika pieni mies, tyyliin mikkihiiri.
En minäkään haluaisi olla itseäni pienemmän miehen kanssa, en halua näyttää miltään amatsoonilta miehen rinnalla, niin että hätätilassa minä olen se joka puolustaa miestä isommilta miehiltä...
Jos nyt otetaan huomioon että miehen ja naisen ollessa samankokoisia mies on keskimäärin yli 50% voimakkaampi, luuletko tosissasi että jos mies on sinua 1,257cm lyhyempi ja 5,9724678kg kevyempi niin sinä olet se joka pärjää paremmin tappelussa siellä lähiräkälässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hän on aika pieni mies, tyyliin mikkihiiri.
En minäkään haluaisi olla itseäni pienemmän miehen kanssa, en halua näyttää miltään amatsoonilta miehen rinnalla, niin että hätätilassa minä olen se joka puolustaa miestä isommilta miehiltä...
Heh. Naisilla on kova tarve todistaa mies pieneksi ja heikoksi luuseriksi jonka itsetunto ei kestä isoa naista.
Hassua kyllä palstallahan on ollut se tutkimuskin.
Kävi ilmi että pienet miehet ovat halukkaampia ottamaan isokokoisen naisen, kun taas pitkät ja raamikkaat suosivat voimakkaammin pieniä ja siroja naisia.
Eli ei kun dumppaatte ne typerät 185cm miehet jotka asettavat painorajoja, ja alatte katselemaan pieniä miehiä :D :D :D
Teillähän ei mitään vastaavia rajoja ole, onhan se lapsellista semmoinen.
Palstalla ei ollut mitään tutkimusta vaan kysely. Siihen saattoi kuka vaan vastata mitä vaan ja vaikka monta kertaa. Miehet naisina jne. Yrittäkää nyt opetella, mikä on tutkimus ja mikä jotain hömppää.
Sen sijaan oikeissa tieteellisissä tutkimuksissa on todettu, että naiset suosivat keskimittaista ja lähelle itsensä pituista, eivät niinkään pitkää miestä. Mulla olisi tästä monta hyvää lähdettä, mutta viestit jäävät av:lla haaviin joka kerta, vaikka mitään outoja sanoja niissä ei ole. Yritin just varmaan puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva paino on pituus miinus 110 ja +/- 5 kg.
Ihannepaino on pituus -110. Tämä faktatieto ei vain sovi näille nykyajan lumihiutaleille.
Olen 152 cm pitkä ja olen painanut aikuisiällä tuon 41 kg. Silloin lääkärikin sanoi, että painoa pitäisi saada lisää. Laihtumiseni johtui pitkästä sairastelukierteestä. Näytin muuten oikeasti aika pahalle niin hoikkana, kylkiluut ja solisluut näkyi selvästi ja posket lommolla. Jollain toisella rasva jakautuu taas eri tavalla eikä välttämättä näytä tuossa painossa niin pahalle kuin minä. Parhaimmalle olen näyttänyt noin 46-47 kg painoisena, nyt painan 52 kg ja haluaisin painoa pois...
Ei tuo laskukaava taida oikein toimia alle 155cm pituisille. Esim 153cm/43kg on lievästi alipainoinen bmi 18.37 mutta 170cm/60kg on bmi 20.76!
Kyllä naisen kannattaa olla alle 70kg. Jos nyt parimetrinen tai lähelle sitä on pituutta, niin sitten en ota kantaa, mutta muussa tapauksessa en juurikaan ymmärrä, miksi nainen painaisi yli 70kg.
Saa alapeukuttaa.
Fiksu mies.
En ymmärrä miksi lihavuus pitäisi hyväksyä.
Suomalaisten naisten keskipituus on alle 170 cm, ja lähes kaikille naisille sopii kaava "Oma pituus minus 100". Eli 165-senttiselle hyvä paino on noin 65 kg.
Sirommille naisille taas sopii "Oma pituus miinus 110".
Esim. minä olen 162 cm, ja olisin todella läski 62-kiloisena!!
Olen 52 kg ja juuri sopiva. Hoikka, sopusuhtainen, rasvaa on jonkin verran, lihasta myös. En ole muodoton tikku mutta en todellakaan mikään muodoton möhkäle, joka tällä ruumiinrakenteella kyllä olisin, jos olisin 10 kiloa painavampi.
Eli aloituksessa mainittu mies omaa terveen suhtautumisen painoon.
Vaikka ylipaino on yleistä, se ei ole normaalia.
Ja moni mieshän ei halua seurustella hirveän pitkän naisen kanssa, joten eiköhän se max 170 cm ole aika monelle max 180-senttiselle miehelle ihan unelma.
Toki olisi ihan suositeltavaa että tuolla tavalla ajatteleva mies ei itse olisi kovin lihava, vaan hoikka ja sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
On tosi pinnallista jos on joku tuollainen ehdoton ulkonäköön liittyvä kriteeri. Ymmärrän sairaalloisen lihavuuden mutta 70kg ei ole sitä millään pituudella. Samaa mieltä kun edelliset, tälläiset tyypit on itse usein hentoja miehiä ja homma lähtee oman itsetunnon puutteesta kun ei halua näyttää pieneltä.
Kaikki ei kiihotu ihrasta.
itse en voi seurustella yli 165cm tai valkoisen naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
En ymmärrä miksi lihavuus pitäisi hyväksyä.
Suomalaisten naisten keskipituus on alle 170 cm, ja lähes kaikille naisille sopii kaava "Oma pituus minus 100". Eli 165-senttiselle hyvä paino on noin 65 kg.
Sirommille naisille taas sopii "Oma pituus miinus 110".
Esim. minä olen 162 cm, ja olisin todella läski 62-kiloisena!!
Olen 52 kg ja juuri sopiva. Hoikka, sopusuhtainen, rasvaa on jonkin verran, lihasta myös. En ole muodoton tikku mutta en todellakaan mikään muodoton möhkäle, joka tällä ruumiinrakenteella kyllä olisin, jos olisin 10 kiloa painavampi.Eli aloituksessa mainittu mies omaa terveen suhtautumisen painoon.
Vaikka ylipaino on yleistä, se ei ole normaalia.
Ja moni mieshän ei halua seurustella hirveän pitkän naisen kanssa, joten eiköhän se max 170 cm ole aika monelle max 180-senttiselle miehelle ihan unelma.
Toki olisi ihan suositeltavaa että tuolla tavalla ajatteleva mies ei itse olisi kovin lihava, vaan hoikka ja sopusuhtainen.
Tuon paremmin ei asiaa voi kiteyttää ja käytännön elämässä tuo on tullut myös todistettua niin monet kerrat, että ihan täyttä faktaa puhut.
"Ja moni mieshän ei halua seurustella hirveän pitkän naisen kanssa, joten eiköhän se max 170 cm ole aika monelle max 180-senttiselle miehelle ihan unelma."
Täyttä roskaa.
Tuosta oli tutkimuskin. Lähes kaiken pituisille miehille yli 170cm oli vielä ok. Siinä vaiheessa kun naisten pituus alkoi ylittämään 173cm, 165cm miesten testiryhmä alkoi suosimaan lyhyempiä.
Se kertoo sen että mies itse todennäköisesti on hintelä tai pieni mies joka kokisi itsensä heiveröiseksi 70kg naisen rinnalla. Veikkaisin että mies reilusti alle 180cm ja kapeaharteinen.
Suomen missitkandidaatitkin on olleet noin 55-65 kg paikkeilla, jos haluaa etsiä tuohon vertailukohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Ettei se ole seurustellut yli 170cm pitkän ja urheilullisen naisen kanssa
Aika pitkä saa olla, että urheilullinen nainen painaa yli 70 kiloa. Minä olen 175 cm ja painan 67 kiloa. Olen painoindeksin keskivaiheilla mutta urheilulliseksi naiseksi (kauniisti sanoen) raskasrakenteinen. Harrastan pitkän matkan juoksua.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo sen että mies itse todennäköisesti on hintelä tai pieni mies joka kokisi itsensä heiveröiseksi 70kg naisen rinnalla. Veikkaisin että mies reilusti alle 180cm ja kapeaharteinen.
Suomen missitkandidaatitkin on olleet noin 55-65 kg paikkeilla, jos haluaa etsiä tuohon vertailukohtaa...
Nyt projisoit miehiin naisten tavan ajatella. Naisilla on tuo vertailufetissi jossa mietitään koko ajan miltä näytetään mieheen verrattuna. Miehistä juuri ne maskuliiniset etsivät feminiinisiä naisia, eli pieniä ja siroja, koska tietävät sellaisia saavansa. Hemmetin usein ne ovat pikkumiehiä jotka ihastelevat pitkiä ja reidekkäitä amatsoneja.
Tiedän, koska olen itse yksi heistä.
Ja missikandidaatit ovat tyypillisesti 175cm tienoilla, ja käyvät salilla treenaamassa. Kun miinustat tuosta 10cm ja vähän lihaksia, ja lisäät massaa 5-15kg...miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Jos misseihin haluat verrata, niin ehkä "raskaimmat" heistä 65kg, joka muuten on alle 70kg, ja siinäkin tapauksessa nainen on ollut lähempänä 180cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt projisoit miehiin naisten tavan ajatella. Naisilla on tuo vertailufetissi jossa mietitään koko ajan miltä näytetään mieheen verrattuna. Miehistä juuri ne maskuliiniset etsivät feminiinisiä naisia, eli pieniä ja siroja, koska tietävät sellaisia saavansa. Hemmetin usein ne ovat pikkumiehiä jotka ihastelevat pitkiä ja reidekkäitä amatsoneja.
Tiedän, koska olen itse yksi heistä.
Ja missikandidaatit ovat tyypillisesti 175cm tienoilla, ja käyvät salilla treenaamassa. Kun miinustat tuosta 10cm ja vähän lihaksia, ja lisäät massaa 5-15kg...miltä näyttää?
mm. Chapmanin yliopisto on tutkinut asiaa. Mitä komeampi mies koki olevansa (ja jokainen mies tietää pitkän ja raamikkaan olevan lyhyttä ja hintelää komeampi), sitä todennäköisemmin hän vaati naisen olevan hoikka ja siro.
Sorry naiset. Haluatte varmasti kuvitella että hintelä mikkihiiri se siellä vaatii missiä kun ei ole miestä ottamaan möhköfanttia. Tilastollinen todennäköisyys kuitenkin kertoo että kyseessä on pitkä ja harteikas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt kovin hyvää kuvaa esim deittisivulla antaisi, vaikka kriteeri täyttyisikin.
Voi vaikka kertoa että on itse normaalipainoinen ja elää terveellisesti, ja toivoo samaa naiseltakin.
Mutta tuossahan mies ei kaipaa normaalipainoista, vaan lyhyt saa olla lihava, mutta pitkän pitää olla laiha. Outo fetissi.
Olen 180 cm pitkä nainen ja olisin aika pullukka tai vaihtoehtoisesti melko lihaksikas, jos painaisin 70 kg. Jos nainen ei ole todella urheilullinen, on 70 kg jo läskin puolella, olipa kuinka pitkä hyvänsä.
180 cm pitkä ja 70kg nainen on kyllä bmi:n mukaan normaalipainoinen. Sekoitatte nyt omat mielipiteenne painoindeksiin.
Sinä sekoitat painoindeksin nyt todellisuuteen.
Se voi olla sinun todellisuuttasi ja todella onkin, kun luulet olevasi tiedettä pätevämpi.
Olen 152 cm pitkä ja olen painanut aikuisiällä tuon 41 kg. Silloin lääkärikin sanoi, että painoa pitäisi saada lisää. Laihtumiseni johtui pitkästä sairastelukierteestä. Näytin muuten oikeasti aika pahalle niin hoikkana, kylkiluut ja solisluut näkyi selvästi ja posket lommolla. Jollain toisella rasva jakautuu taas eri tavalla eikä välttämättä näytä tuossa painossa niin pahalle kuin minä. Parhaimmalle olen näyttänyt noin 46-47 kg painoisena, nyt painan 52 kg ja haluaisin painoa pois...