Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että on ihan tavallinen mies jolla mahdollisesti hyvä maku naisten suhteen. Arvelen että arvostaa siroa ja sopusuhtaista naisvartaloa.
https://www.reddit.com/r/fatlogic/comments/4cu91x/same_weight_different…
Onko sinusta esimerkiksi kolmas oikealta jotenkin epä-siro tai epäsopusuhtainen?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kehtaan kaikkia lukematta väittää, että ylipaino on niin yleistä, että moni "normaalivartaloiseksi" ilmoittautuva on ylipainoinen tai juuri nipin napin normaalipainoinen ja keskinkertaisen vartalon omaava. Selvästi suurimmalla osalla naisista 70 kilon paino tarkoittaa juuri tuota, joten jos mies ei viehäty naisista, joilla on keskinkertainen tanakka varsi niin ei hän nyt sentään sika ole. On ihan hyväkin, että joku vielä tunnistaa mikä on tervettä eikä pitä kaikkea "normaaliksi" muodotunutta terveenä tai ollenkaan ihanteellisena.
Nipin napin normaalipainoinen on normaalipainoinen.
Ja täten terveyden kannalta hyvällä alueella.Se että jollakin on keskinkertainen vartalo SINUN mielestäsi, ei tätä tosiasiaa muuta
Sinulla saa olla mitkä tahansa kriteerit naiselle mutta todella junttia on kuuluttaa sitä ääneen.
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.Alle 168 cm pitkä on 70 kg painoisena YLIpainoinen. 167/70 ei ole terveyden kannalta hyvällä alueella.
Vastaavasti 194 cm pitkä on 70 kg painoisena NORMAALIpainoinen. 194/70 on terveyden kannalta hyvällä alueella.
170 cm ja 70 kg BMI on 24 ja risat . Eli se nipin napin normaalipainoinen.
Terveyden kannalta täysin ok.
Voi olla ettei ulkonäöltään vastaa sinun kriteerejäsi mutta älä sekoita näitä kahta asiaa.
194 cm ja 70 kg on myös nipin napin normaalipainoinen eli BMI 18.
Mutta ulkonäöltään ei missään nimessä kelpaisi minulle jos miehistä puhutaan.
En sitä sano kenellekään ääneen vaan toimin ja olen tähänkin asti toiminut sen mukaan.
T. Nirso mutta kohtelias kaikille
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Että kyseinen mies arvostaa muutakin kuin hoikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies joka haluaa tasokkaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miten te, aikuiset ihmiset, olette noin kiinnostuneita omasta ja muiden painosta? Sivutolkulla kiistellään siitä, mikä on sopiva paino minkäkin pituiselle. Eikö voi kumppanin valinnassa ihan silmillä katsomalla todeta, miellyttääkö toinen, sen sijaan, että lähtisi selvittämään vaa'an lukemaa? Minä en tiennyt juuri kenenkään deittikumppanini painoa silloin, kun olin sinkku, enkä todellakaan olisi kysynyt asiaa. Samoin pidin junttimaisena sitä, jos joku kysyi minun painoani chattaillessa. Painoni ei ole salaisuus, voin kyllä sanoa sen ääneen vaikkapa työkavereille, jos tulee puhetta erilaisista vartalotyypeistä tai vaikka iän myötä kehossa tapahtuvista muutoksista. Sen sijaan se, että kysytään painoa suoraan, vaikka valokuvakin on saatavilla, antaa minulle henkilöstä aika yksioikoisen vaikutelman. Tinder-profiilissani oli kuitenkin sekä kasvo- että kokovartalokuva, kumpikin tuoreita ja rehellisiä.
Niinpä. Aika masentava ketju. Hirveän tunnekylmää porukkaa liikkellä :(
En mitään. Mä en halua yli 75kg miestä.
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan pidemmän päälle vaivalloista kuljetella sitä vaakaa mukana treiffeillä.
Riittää kun on silmät päässä. Joku näyttää jo 60-kiloisen pullataikinalta, toinen urheilulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan itse yli 70kg ja ajattelisin, että hyvä jos tietää mitä ei halua tai haluaa. Tuskin kumpikaan menetämme toisissamme mitään. Yleisesti ottaen voisi myös todeta, että kiinnostaa lyhyemmät naiset. Esim.170cm nainen on vielä normaalipainoinen yli 70kiloisena ja lihas painaa läskiä enemmän. Eli jos haluaa pitkän, niin pitää ottaa sellainen vähemmän timmi.
Onko oikeasti....mä olen tuon mittainen, 59 kiloinen ja näytän michelin ukolta, kun istun. Nyt jo vaatekoko L.
Jos tähän lisäisi 11 kiloa niin aika valas oisin.
Täähän nyt on makuasia, mutta mun mielestä tuossa on tosi kaunis kroppa. Ei se ainakaan läski ole.
https://www.instagram.com/megsquats/?hl=fi
Kisaa -63kg luokassa ja on 160cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan itse yli 70kg ja ajattelisin, että hyvä jos tietää mitä ei halua tai haluaa. Tuskin kumpikaan menetämme toisissamme mitään. Yleisesti ottaen voisi myös todeta, että kiinnostaa lyhyemmät naiset. Esim.170cm nainen on vielä normaalipainoinen yli 70kiloisena ja lihas painaa läskiä enemmän. Eli jos haluaa pitkän, niin pitää ottaa sellainen vähemmän timmi.
Onko oikeasti....mä olen tuon mittainen, 59 kiloinen ja näytän michelin ukolta, kun istun. Nyt jo vaatekoko L.
Jos tähän lisäisi 11 kiloa niin aika valas oisin.Täähän nyt on makuasia, mutta mun mielestä tuossa on tosi kaunis kroppa. Ei se ainakaan läski ole.
Shut up Meg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kehtaan kaikkia lukematta väittää, että ylipaino on niin yleistä, että moni "normaalivartaloiseksi" ilmoittautuva on ylipainoinen tai juuri nipin napin normaalipainoinen ja keskinkertaisen vartalon omaava. Selvästi suurimmalla osalla naisista 70 kilon paino tarkoittaa juuri tuota, joten jos mies ei viehäty naisista, joilla on keskinkertainen tanakka varsi niin ei hän nyt sentään sika ole. On ihan hyväkin, että joku vielä tunnistaa mikä on tervettä eikä pitä kaikkea "normaaliksi" muodotunutta terveenä tai ollenkaan ihanteellisena.
Ja täten terveyden kannalta hyvällä alueella.Se että jollakin on keskinkertainen vartalo SINUN mielestäsi, ei tätä tosiasiaa muuta
Sinulla saa olla mitkä tahansa kriteerit naiselle mutta todella junttia on kuuluttaa sitä ääneen.
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.
Tää on muuten huvittavaa. Jos painoindeksi on 24.9, olet terveellä alueella, mutta kun se nousee vaikka 25.5 olet automaattisesti epäterve. Ei se ihan niin mene. Tämän sanoi minulle myös lääkäri, kun totesi ettei laihdutustarvetta terveyden kannalta ole vaikka painoindeksi ylipainon puolella onkin. Estetiikka on sitten toinen juttu, jokaisella on oma mielipiteensä siitä, näytänkö hyvältä vai en. Ja se on heidän ongelmansa, ei minun. Mun painoni ei minua ahdista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee lyhyestä ja lihavasta tasokkaan? Eli tyhmä mies. Tuo raja ei kerro mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tähän lisäisi 11 kiloa niin aika valas oisin.Täähän nyt on makuasia, mutta mun mielestä tuossa on tosi kaunis kroppa. Ei se ainakaan läski ole.
On kyllä aika hot tietyissä kuvissa. Salilla fitnessiä (eikä mitään ryhmäliikuntaa) treenava, onkin ainoa poikkeus. Noita on 1/10.000, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee lyhyestä ja lihavasta tasokkaan? Eli tyhmä mies. Tuo raja ei kerro mistään mitään.
Tietenkin kertoo. Se ei vaan kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.
Yhtä lailla nipin napin normaalipainon ja alipainon rajalla keikkuva mieskin voi olla normaalipainoinen.
Aika moni nainen kuitenkin sanoisi että liian laiha, ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka monella naisella on tuon verran lihaksia? Kuinka moni 163cm palstamamma vetäisee maasta 180 kiloa, niin kuin Meg?
https://www.instagram.com/p/Bn_-poQgeBJ/?taken-by=megsquats
Eli lähemmäs 200 fcking kiloa maasta nostava voimanainen olisi vielä keskipituisena alle 70kg.
Joo-o.
Me satakiloiset keski-ikäiset miehetkin ollaan lihaksikkaita, ei mitään kaljamahoja. Me joudutaan nostelemaan kotona tavaroita kuitenkin, viime kuussakin siirrettiin kahden kaverin kanssa uusi sohva olohuoneeseen.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Mainittu uusi normaali:
Hoikka -> anorektikko
Normaalipainoinen -> hoikka
Lievästi ylipainoinen -> normaalipainoinen
Selvästi ylipainoinen -> lievästi ylipainoinen
Pallo -> muodokas, kurvikas
Viestisi meni varmaan väärään ketjuun. Koko ketjunhan tässä on jauhettu siitä, miten 70kg paino on aivan liikaa ellei nainen sitten ole poikkeuksellisen pitkä, eli yli 180cm. Kuitenkin 170 cm pituisellekin 70 kg on ihan bmi mukaan normaalipaino. Paitsi tämän ketjun mukaan kauhea läski.
Ja kyllä 170cm/70kg naisena tätä ketjua on aika hupaisaa lukea.Avausviestissä ei muuten edes sanottu että 70kg nainen olisi aina kauhea läski. En ole bongannut vastauksistakaan viestejä joissa väitettäisiin että 70kg nainen olisi aina kauhea läski. Moni on kylläkin painottanut että enemmistö naisista on tuon painoisina läskejä.
Avausviesti tarkoittanee ettei ko. miehelle käy kauhea läski, 180cm kurvikuningatar tai 170cm voimanostajatar. "Iso" nainen siis ei käy, oli se koko sitten läskiä, pituutta tai lihaksia.
Nyt kun tämä mainittiin, miten on palstanaiset: käykö teille pieni mies? Vaikkapa teitä huomattavasti pienempi?
"Moni on kyllä painottanut että enemmistö naisista on tuon painoisina läskejä."
Juuri niin. Eli sinun esittelemäsi "uusi normaali" -taulukko ei tämän ketjun perusteella pidä paikkaansa. Tai sitten laitoit viestisi väärään ketjuun.
Minä en muiden palstanaisten puolesta voi puhua, mutta itselleni ei ole mitään merkitystä miehen pituudella eikä edes painolla, kunhan ei niin lihava ole, ettei enää sängystä ylös pääse. En valitse puolisoa ulkonäön perusteella enkä ole milloinkaan valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.Tää on muuten huvittavaa. Jos painoindeksi on 24.9, olet terveellä alueella, mutta kun se nousee vaikka 25.5 olet automaattisesti epäterve. Ei se ihan niin mene. Tämän sanoi minulle myös lääkäri, kun totesi ettei laihdutustarvetta terveyden kannalta ole vaikka painoindeksi ylipainon puolella onkin. Estetiikka on sitten toinen juttu, jokaisella on oma mielipiteensä siitä, näytänkö hyvältä vai en. Ja se on heidän ongelmansa, ei minun. Mun painoni ei minua ahdista.
Terveyden kannalta painorajat ovat sopimuskysymyksiä ja perustuvat tutkimuksiin joten olet ilman muuta oikeassa . Ja terveyteen vaikuttavat niin monet muutkin asiat ettei vähäinen ylitys tilannetta suuresti hetkauta suuntaan tai toiseen.
Mutta huvittaa nämä muutamat tyypit jotka vetoavat terveyteen vaikka heitä ei naisen terveys vähempää voisi kiinnostaa . Oikeasti heitä kiinnostaa ulkonäkö eikä siinäkään mitään mutta mikä ihme siinä on ettei sitä pystytä pitämään omana tietona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/b43f79b9c6211b764f0315ae802…
Tosi kaunis kroppa? Älä nyt viitsi.
Lol.
"Urheillullinen" = Kuulantyöntäjä.