Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Näin 181-senttisenä miehenä en kyllä ottaisi itseäni 10 kiloa painavampaa naista. Oikeat himourheilijat ja ne kuuluisat "kurvikkaat" naiset ovat turn off.
Sinä olet kyllä tosi laiha että tuskin ne 70 kg painavat naisetkaan sinuun vilkuilevat.
Vierailija kirjoitti:
Huh kehtaan kaikkia lukematta väittää, että ylipaino on niin yleistä, että moni "normaalivartaloiseksi" ilmoittautuva on ylipainoinen tai juuri nipin napin normaalipainoinen ja keskinkertaisen vartalon omaava. Selvästi suurimmalla osalla naisista 70 kilon paino tarkoittaa juuri tuota, joten jos mies ei viehäty naisista, joilla on keskinkertainen tanakka varsi niin ei hän nyt sentään sika ole. On ihan hyväkin, että joku vielä tunnistaa mikä on tervettä eikä pitä kaikkea "normaaliksi" muodotunutta terveenä tai ollenkaan ihanteellisena.
Nipin napin normaalipainoinen on normaalipainoinen.
Ja täten terveyden kannalta hyvällä alueella.
Se että jollakin on keskinkertainen vartalo SINUN mielestäsi, ei tätä tosiasiaa muuta
Sinulla saa olla mitkä tahansa kriteerit naiselle mutta todella junttia on kuuluttaa sitä ääneen.
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.
Ajattelisin että mies ei ehkä osaa ilmaista mitenkään fiksummin haluavansa naisen, jolla ei ole ylimääräistä. Tämä ketju jaksaa kyllä ihmetyttää, ilmeisesti valtava määrä ihmisiä ei vieläkään ymmärrä että sama paino voi näyttää eri ihmisillä hyvin erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kehtaan kaikkia lukematta väittää, että ylipaino on niin yleistä, että moni "normaalivartaloiseksi" ilmoittautuva on ylipainoinen tai juuri nipin napin normaalipainoinen ja keskinkertaisen vartalon omaava. Selvästi suurimmalla osalla naisista 70 kilon paino tarkoittaa juuri tuota, joten jos mies ei viehäty naisista, joilla on keskinkertainen tanakka varsi niin ei hän nyt sentään sika ole. On ihan hyväkin, että joku vielä tunnistaa mikä on tervettä eikä pitä kaikkea "normaaliksi" muodotunutta terveenä tai ollenkaan ihanteellisena.
Ja täten terveyden kannalta hyvällä alueella.Se että jollakin on keskinkertainen vartalo SINUN mielestäsi, ei tätä tosiasiaa muuta
Sinulla saa olla mitkä tahansa kriteerit naiselle mutta todella junttia on kuuluttaa sitä ääneen.
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.
Alle 168 cm pitkä on 70 kg painoisena YLIpainoinen. 167/70 ei ole terveyden kannalta hyvällä alueella.
Vastaavasti 194 cm pitkä on 70 kg painoisena NORMAALIpainoinen. 194/70 on terveyden kannalta hyvällä alueella.
https://www.reddit.com/r/fatlogic/comments/4cu91x/same_weight_different…
Jätän tämän vaan tähän. Kaikki nämä naiset painavat 70 kg.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo sen että mies itse todennäköisesti on hintelä tai pieni mies joka kokisi itsensä heiveröiseksi 70kg naisen rinnalla. Veikkaisin että mies reilusti alle 180cm ja kapeaharteinen.
Suomen missitkandidaatitkin on olleet noin 55-65 kg paikkeilla, jos haluaa etsiä tuohon vertailukohtaa...
Olen 105-kiloinen entinen kilpakehonrakentaja ja käyn yhä salilla tosissani. En haluaisi yli 70-kiloista naista rinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täten terveyden kannalta hyvällä alueella.Se että jollakin on keskinkertainen vartalo SINUN mielestäsi, ei tätä tosiasiaa muuta
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.Alle 168 cm pitkä on 70 kg painoisena YLIpainoinen. 167/70 ei ole terveyden kannalta hyvällä alueella.
Vastaavasti 194 cm pitkä on 70 kg painoisena NORMAALIpainoinen. 194/70 on terveyden kannalta hyvällä alueella.
194/70 on jo alipainoinen, käytä vaikkapa laskuria :)
On se varmaan pidemmän päälle vaivalloista kuljetella sitä vaakaa mukana treiffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vaan tähän. Kaikki nämä naiset painavat 70 kg.
Ja kaikki kauniita! M49
Vierailija kirjoitti:
Ettei tykkää naisellisista naisista vaan poikamaisista.
Menee taas samaan kategoriaan, kuin "pienet/lyhyet naiset on vartaloltaan lapsia ja niistä pitävät miehet pedofiileja" :D
Alle 70kg tai hoikka nainenhan onkin automaattisesti poikamainen...edes pienipovisuus tai lyhyt tukka ei tee naisesta välttämättä poikamaista vartaloltaan.
Ajattelen, että on ihan tavallinen mies jolla mahdollisesti hyvä maku naisten suhteen. Arvelen että arvostaa siroa ja sopusuhtaista naisvartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että on ihan tavallinen mies jolla mahdollisesti hyvä maku naisten suhteen. Arvelen että arvostaa siroa ja sopusuhtaista naisvartaloa.
Onko sinusta esimerkiksi kolmas oikealta jotenkin epä-siro tai epäsopusuhtainen?
Miten te, aikuiset ihmiset, olette noin kiinnostuneita omasta ja muiden painosta? Sivutolkulla kiistellään siitä, mikä on sopiva paino minkäkin pituiselle. Eikö voi kumppanin valinnassa ihan silmillä katsomalla todeta, miellyttääkö toinen, sen sijaan, että lähtisi selvittämään vaa'an lukemaa? Minä en tiennyt juuri kenenkään deittikumppanini painoa silloin, kun olin sinkku, enkä todellakaan olisi kysynyt asiaa. Samoin pidin junttimaisena sitä, jos joku kysyi minun painoani chattaillessa. Painoni ei ole salaisuus, voin kyllä sanoa sen ääneen vaikkapa työkavereille, jos tulee puhetta erilaisista vartalotyypeistä tai vaikka iän myötä kehossa tapahtuvista muutoksista. Sen sijaan se, että kysytään painoa suoraan, vaikka valokuvakin on saatavilla, antaa minulle henkilöstä aika yksioikoisen vaikutelman. Tinder-profiilissani oli kuitenkin sekä kasvo- että kokovartalokuva, kumpikin tuoreita ja rehellisiä.
Ajattelisin että se on hänen asiansa, enkä ole hänestä kiinnostunut.
t. N 171/73
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos naisia ei kuulu eikä näy omalla tontillasi , niin jospa lakkaat ensitöiksesi arvostelemasta naisia päin näköä ja pidät kriteerisit omana tietonasi, voit toki toimia niiden mukaan.Alle 168 cm pitkä on 70 kg painoisena YLIpainoinen. 167/70 ei ole terveyden kannalta hyvällä alueella.
Niinhän minä käytinkin.
Tuo on 18.6 mikä on normaalipainon alarajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä käytinkin.
Tuo on 18.6 mikä on normaalipainon alarajalla.
18-18,9 on lievä alipaino
19-24,9 on normaalipaino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tykkää lyhyistä naisista.
Olen itse pitkähkö ( yli 170cm) nainen ja painan 60 kiloa. Jos painaisin 70 kiloa olisin aika turpeassa kunnossa. Raskaana ollessa painoin sen verran.
Kyllä 70 kiloa on aika paljon, jos ei pituus ole yli 180 naisella...Tämä menee nyt vähän ohi aloituksen, mutta entä sitten? Jos elämäntavat on pääosin terveelliset.
Se on silti se rasvakerros siellä sisäelimien päällä.
No ei välttämättä. Voihan se olla myös tasaisemmin jakautunut, tai painottunut takapuoleen. Lievä ylipaino ei edes nosta merkittävästi riskiä sairastua, mikäli elämäntavat on muuten terveelliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä kirjoitti:
Nyt vähän jotain todellisuudentajua. Yli 60kg naiset ovat poikkeuksetta ihan käsittämättömiä siiderivalaita. Ei miesten tarvitse moisiin tyytyä vain teidän laiskuutenne vuoksi.
Näin typerään ja ilkeilevään kommenttiin ei nyt pitäisi lainkaan edes vastata, mutta kommentoidaan kuitenkin. Kun painoin 65 kiloa, oli koko lähipiirini huolestunut "alipainostani". Todellisuudessa tuo on ollut tervein paino itselleni, missä olen todella hoikka, mutta rinnat eivät ole hävinneet. Kun joskus laihdutin 58 kiloiseksi, katosi rinnat lähes kokonaan (koko AA), kylkiluut paistoivat läpi ja olkapäät törröttivät. Pituuteni on 165cm joten ei ehkä uskoisi, mutta tämä on ihan faktaa.
Nykyään olen vanhempi ja painavampi mutta jos saisin valita ihannepainoni, olisi se tuo 65 kiloa jossa olen ollut kaikkein kauneimmillani ja terveimmilläni.
😂😂 58 kiloinen ja 165 senttinen luurankomaisen laiha???? 😂
Mä painan tuon ja olen senttikaupalla sua pitempi ja tosi muodokas.
Tiedätkö mitä, uskon sinuakin, koska olen vertaillut painoja kavereitteni kanssa. Tämä ei nyt poista sitä faktaa että minun kropassani tuo laihuus oli jo silminpistävää ja rumaa. Ongelmana tässäkin keskustelussa on se, että kaikki pitävät omaa kroppaansa "normaalina" ja standardina, ja kuvittelevat että jokainen joka sanoo jotain muuta, valehtelee.
165cm 60kg painava voi olla ulkonäöllisesti todella laiha tai todella lihava, se on kiinni kyseisen henkilön fysiikasta. Voin kyllä etsiä esimerkkejä julkkiksistakin, mikäli tämä saisi silmäsi avautumaan?
Joo sama luuranko meillä kaikilla on täällä alla. Ei oo lihavia luurankoja tai hoikkia luurankoja.
165 cm pitkän normipaino on muutaman kilon alle 60 kiloa. Terve paino.
Joo, ja mittasuhteet on meillä kaikilla samat. Ei ole lyhytsäärisiä tai pitkäselkäisiä, ei kapeaharteisia tai leveälantioisia.
Kuinkas esteettinen silmä?