Jäätävän kallista postitella joulukortteja
Ei montaa tarvi lähettää niin menee 30 euroa rikki.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää lähettää joulukortteja v. 2025?
Lähetin viimeksi ehkä 10 vuotta sitten.
Aika moni.
Kalliita on postimerkit. Kortteja temutin 😅
Miksi sinä ap täällä siitä avaudut ? Oma on vikasi jos lähettelet jäätävän kalliita postikortteja Pyydä soskusta se 30€ jos ei perse kestä sellaista menoa Aamen
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap täällä siitä avaudut ? Oma on vikasi jos lähettelet jäätävän kalliita postikortteja Pyydä soskusta se 30€ jos ei perse kestä sellaista menoa Aamen
Palveluista joilla ei ole kilpailijaa voi mielestäni avautua. -ap
Voivat tulla perille jopa ensi vuoden jouluksi. Ja ajatella, silloin jopa aikaisemman postimaksun hinnalla!
Vierailija kirjoitti:
e-kortit halpoja
Askarteleppa niitä sitten itse.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetän. Kännykällä laitetut jouluterveiset eivät ole mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palveluista joilla ei ole kilpailijaa voi mielestäni avautua. -ap
Avaudu sitten postiin Hittoako täällä mesoat kun ei aiheesi edes kiinnosta !
Miksi kaikesta pitää aina valittaa? Eihän niitä joulukortteja lähetellä kuin kerran vuodessa. Minä olen askarrellut kaikki joulukortit joita lähetän. En voisi lähettää halpisjoulukortteja joita saa 10 kpl eurolla. Eihän se joulupostimerkki ole kuin 1,75 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetän. Kännykällä laitetut jouluterveiset eivät ole mistään kotoisin.
Mitäs sitten täällä itket? Palveluista pitää maksaa.
Joulukortit on niin last season. Tylsiä ja persoonattomia.
Vierailija kirjoitti:
e-kortit halpoja
Ne eivät ole aitoja joulukortteja.
Hyvin epäekologista lähetellä pahvikortteja, jotka heitetään roskikseen heti joulun mentyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikesta pitää aina valittaa? Eihän niitä joulukortteja lähetellä kuin kerran vuodessa. Minä olen askarrellut kaikki joulukortit joita lähetän. En voisi lähettää halpisjoulukortteja joita saa 10 kpl eurolla. Eihän se joulupostimerkki ole kuin 1,75 €.
1,70
Minä olen ostanut vain postimaksu maksettu -joulukortteja jo muutaman vuosikymmenen. Menevät ykköspostina ympäri maailman. Ovathan ne vähän kalliimpia, mutta kaupan vähänkin nätimpi kortti ja ykkösluokan merkki tulee usein kalliimmaksi. Ne kortit, mitkä jäävät postittamatta, ovat päteviä vielä tulevinakin vuosina. Lisäksi siinä tulee harrastettua hyväntekeväisyyttä, ei tarvitse näille kadullakerjääjille enää antaa mitään.
Jäätävän vaikeaa lähetellä joulukortteja, kun postilastikkoja on nykyään niin harvassa. Ja joulumerkit oli loppu eilen kaikista "posteista" eli R-kioskeilta. Kaupasta onneksi sain. Eihän täällä lähiössä mitään posteja enää ole. Muutaman joulukortin lähettäminen on kyllä tehty kohtuuttoman vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin kulttuuri saatu tapettua tekemällä siitä niin kallista, ettei tavallisella kadun tallaajalla ole siihen varaa.
Postimaksu on pieni, kun vaivalla luo taidetta tervehdyksiin. On iso työ liimailla päällekkäin erilaisia kuvioita kartonkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita on postimerkit. Kortteja temutin 😅
Eikö Temu-kortit voi tilata suoraan jokaisen sukulaisen osoitteeseen, saa ilmaisen postituksen kaikkialle?