Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä painan 74kg ja on jonkun verran lihastakin. Jos nainen lihoisi parisuhteen aikana sairauden tai raskauden takia yli 70 kiloiseksi niin tietenkin olisin hänen kanssaan. Mutta ihan komeana ja seksikkäänä miehenä ei kyllä tulisi mieleenkään noin painavan kanssa alkaa seurustelemaan.
Ootpas sä sit varmaan lyhyt.
175 cm eli varmaan aika normaali pituinen? Muistaakseni Suomessa miesten keskipituus on 178cm, mutta harvemmin meitä 175 cm miehinä nyt vielä lyhyiksi on ....
Jos keskipituus on 178 cm, niin silloihan sitä on lyhyt jos on alle sen.
Ajattelen että kuulostaa ihan mun mieheltä :)
Ei hän ole mielestäni juurikaan pinnallinen, mutta ei vain pidä viehättävänä jos naisella on ylimääräistä/läskiä. Lihaksikkaat naiset taas ovat hänen mielestään maskuliinisia ja yleisesti suosii vähän ehkä lyhyempiä naisia, vaikka onkin yli 180cm.
Tosin voisi ehkä seurustella naisen kanssa jos tämä olisi muuten tosi fiksu ja kiinnostava, mutta jos tiedossa olisi pelkästään tuo naisen paino, niin ehkä sitten jäisi väliin.
121212 kirjoitti:
Mainittu uusi normaali:
Hoikka -> anorektikko
Normaalipainoinen -> hoikka
Lievästi ylipainoinen -> normaalipainoinen
Selvästi ylipainoinen -> lievästi ylipainoinen
Pallo -> muodokas, kurvikas
Lyhyt --> normaali pituinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienelle osalle naisista 70+ kg on terveellinen/normaali paino.
Itselle 174cm pituisena miehenä 65+ kg tarkoittaa jo vatsaa, tai sitten lihasta joka näkyykin.
En ole kysellyt tuntemieni naisten painoista, mutta yhden tiedän. 55-kiloisena näytti jo mallimaisen laihalta...siis ei ihan terveeltä. 60-kiloisena aika täydelliseltä. Pituutta on kylläkin selkeästi yli 180cm.
Lihavuudesta on tullut Uusi Normaali.Itse olen 180cm pitkä ja olin hoikka 75 kiloisena. Kun painoin 70kg, alkoi ihmiset olla huolissaan, kun mun kylkiluut paistoi. Nyt olen ylipainoinen ja yritän laihduttaa tuohon 70-80 kiloon.
Meitä on erilaisia. 180cm kuitenkin alkaa olemaan harvinaisen pitkä naiseksi. Uskon kyllä että sulle 70+ on terveellinen paino. Mutta harvalle naiselle on.
Luusto vaikuttaa, ja sekin minne paino kerääntyy. Esimerkiksi mulle kerääntyy vatsaan, ei tasaisesti ympäri kehoa. Se tarkoittaa sitä ettei painoa auta kasata, yhtään.
Yritin tuoda ilmi sitä että meille tuputetaan käsitystä että pitäisi alkaa pitämään ylipainoa normaalina ja terveellisiä mittoja epänormaalina.
Jos keskivertoihminen on lihava ja lihakseton, mä en ole sitä mieltä että standardeja pitäisi muuttaa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Mainittu uusi normaali:
Hoikka -> anorektikko
Lyhyt --> normaali pituinen
Normaalipituinen = normaali pituinen
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tarkalleen ottaen miesten pituus liittyy ylipainoisuuteen?
Ymmärrän jos naiset vastaavat että hei, te miehetkin olette ylipainoisia.
Mutta miten helvetissä pituus liittyy asiaan?
Tai naisen pituus? Täällä jauhetaan, että nainen on automaattisesti ylipainoinen jos hän on 70 kg. Vaikka naisen kehonkoostumuksella ja pituudella lienee aika iso vaikutus siihen painoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä painan 74kg ja on jonkun verran lihastakin. Jos nainen lihoisi parisuhteen aikana sairauden tai raskauden takia yli 70 kiloiseksi niin tietenkin olisin hänen kanssaan. Mutta ihan komeana ja seksikkäänä miehenä ei kyllä tulisi mieleenkään noin painavan kanssa alkaa seurustelemaan.
175 cm eli varmaan aika normaali pituinen? Muistaakseni Suomessa miesten keskipituus on 178cm, mutta harvemmin meitä 175 cm miehinä nyt vielä lyhyiksi on ....
Jos keskipituus on 178 cm, niin silloihan sitä on lyhyt jos on alle sen.
Tuolla logiikalla 165 cm nainen joka painaa 58 kg on laiha ja 60 kg on läski. (59 kg on normaalipainon keskellä)
Miksi ihmeessä siitä pitäisi ajatella jotain muuta, kuin että mies haluaa alle 70 kg naisen? Joku toinen mies voi vastaavasti haluta alle 60 kg painavan tai alle 50 kg painavan naisen. Vastaavasti aika moni nainen haluaa yli 180 cm miehen, jotkut yli 185 cm pitkän, ja melko harvat naiset nimenomaan haluavat alle 180 cm miehen. Se ovatko tällaiset kriteerit järkeviä elämänkumppania valittaessa, on kokonaan toinen asia.
Tottakai asiasta voi päätellä sen, että naisten haluttavuuteen vaikuttaa paino, ja miesten haluttavuuteen pituus. Painoon voi osittain vaikuttaa itse, mutta pituuteen ei - aivan kuten ei rumiin kasvonpiirteisiinkaan. Nekään eivät ole reiluja, mutta silti ihmisillä on oikeus haluta sitä, että kumppanin piirteet eivät ole itselle vastenmieliset. Kuitenkin on olemassa naisia ja miehiä, joille alle 180 cm pituus tai yli 70 kg painava nainen ei ole ongelma. Harvemmassa on niitä, joille kumppanin ulkomuoto on täysin yhdentekevä asia. Ja vielä harvemmassa niitä, joille kumppanin henkiset ominaisuudet ovat täysin yhdentekeviä - etenkin koska lähes kaikki naiset antavat arvoa korkealle koulutukselle ja sivistyneelle käytökselle.
Jokainen voi omaksi onnekseen asettaa omat kriteerinsä ja valita itse, ollako yksin vaiko joustaa niistä, jollei juuri sitä haluamaansa saa. Jostain syystä miehet mieluummin joustavat naisia koskevista painokriteereistään kuin valitsevat yksinolon. Ja silti he yrittävät sitkeästi painostaa naisia muuttumaan mieleisikseen. Ehkä juuri siksi niin moni nainen sanoo lopulta "kiitos ei" parisuhteelle miesten jäädessä ikuisesti jankuttamaan siltä haluamiaan asioita (jotka naisten pitäisi täyttää). Moni nainen valitsee mieluummin yksinolon kuin tyytyy johonkin itsensä pituiseen ja itseään heikommin koulutettuun perusjamppaan saati että alkaisi muokkamaan kehoaan jonkun sivistymättömän miehen mieltymyksiä vastaavaksi. Suotakoon se heille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt kovin hyvää kuvaa esim deittisivulla antaisi, vaikka kriteeri täyttyisikin.
Voi vaikka kertoa että on itse normaalipainoinen ja elää terveellisesti, ja toivoo samaa naiseltakin.
Mutta tuossahan mies ei kaipaa normaalipainoista, vaan lyhyt saa olla lihava, mutta pitkän pitää olla laiha. Outo fetissi.
Olen 180 cm pitkä nainen ja olisin aika pullukka tai vaihtoehtoisesti melko lihaksikas, jos painaisin 70 kg. Jos nainen ei ole todella urheilullinen, on 70 kg jo läskin puolella, olipa kuinka pitkä hyvänsä.
180 cm pitkä ja 70kg nainen on kyllä bmi:n mukaan normaalipainoinen. Sekoitatte nyt omat mielipiteenne painoindeksiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä siitä pitäisi ajatella jotain muuta, kuin että mies haluaa alle 70 kg naisen? Joku toinen mies voi vastaavasti haluta alle 60 kg painavan tai alle 50 kg painavan naisen. Vastaavasti aika moni nainen haluaa yli 180 cm miehen, jotkut yli 185 cm pitkän, ja melko harvat naiset nimenomaan haluavat alle 180 cm miehen. Se ovatko tällaiset kriteerit järkeviä elämänkumppania valittaessa, on kokonaan toinen asia.
Tottakai asiasta voi päätellä sen, että naisten haluttavuuteen vaikuttaa paino, ja miesten haluttavuuteen pituus. Painoon voi osittain vaikuttaa itse, mutta pituuteen ei - aivan kuten ei rumiin kasvonpiirteisiinkaan. Nekään eivät ole reiluja, mutta silti ihmisillä on oikeus haluta sitä, että kumppanin piirteet eivät ole itselle vastenmieliset. Kuitenkin on olemassa naisia ja miehiä, joille alle 180 cm pituus tai yli 70 kg painava nainen ei ole ongelma. Harvemmassa on niitä, joille kumppanin ulkomuoto on täysin yhdentekevä asia. Ja vielä harvemmassa niitä, joille kumppanin henkiset ominaisuudet ovat täysin yhdentekeviä - etenkin koska lähes kaikki naiset antavat arvoa korkealle koulutukselle ja sivistyneelle käytökselle.
Jokainen voi omaksi onnekseen asettaa omat kriteerinsä ja valita itse, ollako yksin vaiko joustaa niistä, jollei juuri sitä haluamaansa saa. Jostain syystä miehet mieluummin joustavat naisia koskevista painokriteereistään kuin valitsevat yksinolon. Ja silti he yrittävät sitkeästi painostaa naisia muuttumaan mieleisikseen. Ehkä juuri siksi niin moni nainen sanoo lopulta "kiitos ei" parisuhteelle miesten jäädessä ikuisesti jankuttamaan siltä haluamiaan asioita (jotka naisten pitäisi täyttää). Moni nainen valitsee mieluummin yksinolon kuin tyytyy johonkin itsensä pituiseen ja itseään heikommin koulutettuun perusjamppaan saati että alkaisi muokkamaan kehoaan jonkun sivistymättömän miehen mieltymyksiä vastaavaksi. Suotakoon se heille myös.
Olisi hauska nähdä kuinka naiset reagoisivat jos miesten keskipituus muuttuisi samoin kuin naisten keskipaino.
Varmasti tyyliin 168cm kelpaisi kaikille, kun tää on kato miesten keskipituus nykyään.
177/72 ja omaan silmään olen hoikka ja urheilullinen. Reisi-pakaraosasto kerää helposti lihasta, joten sieltä ainakin löytyy painoa. Keskivartalo on napakka ja kädet jopa rimpulat.
Oon painavimmillani ollu 77kg, enkä silloinkaan ollut läski, hieman pehmeämpi ja lihaserottuvuus heikompi, mutta silti terveen ja normaalipainoisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
177/72 ja omaan silmään olen hoikka ja urheilullinen. Reisi-pakaraosasto kerää helposti lihasta, joten sieltä ainakin löytyy painoa. Keskivartalo on napakka ja kädet jopa rimpulat.
Oon painavimmillani ollu 77kg, enkä silloinkaan ollut läski, hieman pehmeämpi ja lihaserottuvuus heikompi, mutta silti terveen ja normaalipainoisen näköinen.
Eipä tuossa mitään.
Aika monelta vastaajista se paino löytyykin vatsa- ja vyötäröosastolta. Ja sitä on sitten aivan turha selitellä millään rotevuuksilla. Keskivartalossa ei kuulu olla ylimääräistä, piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain taas kerran vinoutuneesta käsityksestä normaalipainosta. Esim. olen itse 185cm pitkä mies ja painan 75kg joka myös sattuu olemaan painoindeksin mukaan täysin keskellä normaalipainon vaihteluväliä. Siitä huolimatta täälläkin on saman kokoisia ihmisiä kutsuttu nimillä ruipelo, hobitti jne.
121212 kirjoitti:
Mainittu uusi normaali:
Hoikka -> anorektikko
Viestisi meni varmaan väärään ketjuun. Koko ketjunhan tässä on jauhettu siitä, miten 70kg paino on aivan liikaa ellei nainen sitten ole poikkeuksellisen pitkä, eli yli 180cm. Kuitenkin 170 cm pituisellekin 70 kg on ihan bmi mukaan normaalipaino. Paitsi tämän ketjun mukaan kauhea läski.
Ja kyllä 170cm/70kg naisena tätä ketjua on aika hupaisaa lukea.
Hintelä ravunsyötti tai naissukupuolta alistava sovinisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä kirjoitti:
Nyt vähän jotain todellisuudentajua. Yli 60kg naiset ovat poikkeuksetta ihan käsittämättömiä siiderivalaita. Ei miesten tarvitse moisiin tyytyä vain teidän laiskuutenne vuoksi.
Näin typerään ja ilkeilevään kommenttiin ei nyt pitäisi lainkaan edes vastata, mutta kommentoidaan kuitenkin. Kun painoin 65 kiloa, oli koko lähipiirini huolestunut "alipainostani". Todellisuudessa tuo on ollut tervein paino itselleni, missä olen todella hoikka, mutta rinnat eivät ole hävinneet. Kun joskus laihdutin 58 kiloiseksi, katosi rinnat lähes kokonaan (koko AA), kylkiluut paistoivat läpi ja olkapäät törröttivät. Pituuteni on 165cm joten ei ehkä uskoisi, mutta tämä on ihan faktaa.
Nykyään olen vanhempi ja painavampi mutta jos saisin valita ihannepainoni, olisi se tuo 65 kiloa jossa olen ollut kaikkein kauneimmillani ja terveimmilläni.
😂😂 58 kiloinen ja 165 senttinen luurankomaisen laiha???? 😂
Mä painan tuon ja olen senttikaupalla sua pitempi ja tosi muodokas.
Tiedätkö mitä, uskon sinuakin, koska olen vertaillut painoja kavereitteni kanssa. Tämä ei nyt poista sitä faktaa että minun kropassani tuo laihuus oli jo silminpistävää ja rumaa. Ongelmana tässäkin keskustelussa on se, että kaikki pitävät omaa kroppaansa "normaalina" ja standardina, ja kuvittelevat että jokainen joka sanoo jotain muuta, valehtelee.
165cm 60kg painava voi olla ulkonäöllisesti todella laiha tai todella lihava, se on kiinni kyseisen henkilön fysiikasta. Voin kyllä etsiä esimerkkejä julkkiksistakin, mikäli tämä saisi silmäsi avautumaan?
Joo sama luuranko meillä kaikilla on täällä alla. Ei oo lihavia luurankoja tai hoikkia luurankoja.
165 cm pitkän normipaino on muutaman kilon alle 60 kiloa. Terve paino.
En usko että työskentelet terveydenhuollossa, koska käsityksesi on niin suppea. Oletkohan koskaan pannut merkille että ihmisillä on eri vartalonmalleja? Esimerkkinä sirosta vartalonmallista otetaan vaikka Kiira Korpi. Esimerkkinä tukevammasta vartalonmallista otetaan vaikka Jenni Vartiainen. Kummatkin ovat erittäin hoikkia, mutta vartalomalliltaan erilaisia. He eivät ole täysin samanpituisia, mutta laihduttamallakaan emme voi Vartiaisesta saada yhtä siroa kuin Korvesta.
Työskentelen. Olen siis suorittanut lukuisat anatomian opintoni ja nähnyt lukuisia luurankoja. Ei ole olemassa lihavia luurankoja. Tai edes vankkatekoisia.
Miksi jankkaat luurangoista? Kukaan muu ei ole niitä ottanut tässä ketjussa puheeksi kuin sinä.
Vartalonmalleista vaikka sen verran, että "päärynän muotoinen" nainen voi olla erittäin hoikka muuten (litteä vatsa, hoikat käsivarret) mutta lantiolla on rasvaa. Jotkut naiset ovat myös rotevampitekoisia kuin toiset (Anna Wintour vs. Donatella Versace). Ihmisiä ei voi verrata toisiinsa ihan yksi yhteen.
Ei ole olemassa "luonnostaan rotevatekoisempia" jos viittaat muuhun kuin pituuteen. Muun rotevuuden määrä on täysin riippuvainen rasvan määrästä kehossa. Samanpainoisina wintour ja donatella olisivat myös samankokoisia.
Kauhea kun ylipainoiset eivät voi vain myöntää, että ovat isoja rasvamäärän takia. Täytyy keksiä kaikkia selityksiä.
Todellakin on.,Esim suomalaisten yleisin luurangon muoto on leveä ja lyhytjalkainen, isokalloinen, kun taas jonkun muun maan asukkaalla on aivan eri rakenne. Kai ymmärrät että luuranko on se malli mille ruumin rakentuu, ei tyypillisen suomalaisen ruumiinrakenteen omaavasta voi koskaan tulla kapeaa hentorakenteista ihmistä, vaikka kuolisi nälkään.
Suomalainen on kuin arktinen gorki, jos sellanen koirarotu olisi ja ihminen olisi koira. Venäläinen olisi vinttikoira.Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että luulee ihmis"rodut" ja ihmiset identtisiksi keskenään.
Ihmisen luuranko painaa 7-12kg joten ei niistä luiden painosta mitään kovin merkittäviä painoeroja synny ihmisten välille..
Oikein ja luonnollista, yli 70kg nainen on LÄSKI, eikä näin ollen osaa pitää huolta itsestään / terveydestään. Olisi todella epänormaalia valita tällainen elämänkumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt kovin hyvää kuvaa esim deittisivulla antaisi, vaikka kriteeri täyttyisikin.
Voi vaikka kertoa että on itse normaalipainoinen ja elää terveellisesti, ja toivoo samaa naiseltakin.
Mutta tuossahan mies ei kaipaa normaalipainoista, vaan lyhyt saa olla lihava, mutta pitkän pitää olla laiha. Outo fetissi.
Olen 180 cm pitkä nainen ja olisin aika pullukka tai vaihtoehtoisesti melko lihaksikas, jos painaisin 70 kg. Jos nainen ei ole todella urheilullinen, on 70 kg jo läskin puolella, olipa kuinka pitkä hyvänsä.
180 cm pitkä ja 70kg nainen on kyllä bmi:n mukaan normaalipainoinen. Sekoitatte nyt omat mielipiteenne painoindeksiin.
Sinä sekoitat painoindeksin nyt todellisuuteen.
Pinnallinen äijä, jolla ei ilmeisesti kaikki muumit ole laaksossa, inkkareista puhumattakaan, jotka ovat jääneet kanootista rannalle.
Mainittu uusi normaali:
Hoikka -> anorektikko