Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?

Vierailija
16.10.2018 |

Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea kaveri. Itsellä se raja on 65kg.

-mies

Vierailija
322/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa miksi niin moni on vetänyt oletuksen että joku pieni mies on kyseessä?

Mistä lähtien isot, raamikkaat ja komeat miehet on suosineet lihavia/rotevia/isoja naisia?

Ainakin mun lähipiirissä ne on nämä (suosituimmat) miehet joiden käsipuolessa kulkee hoikkia ja siroja naisia, jotka ei takuulla paina 70+ kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan itse yli 70kg ja ajattelisin, että hyvä jos tietää mitä ei halua tai haluaa. Tuskin kumpikaan menetämme toisissamme mitään. Yleisesti ottaen voisi myös todeta, että kiinnostaa lyhyemmät naiset. Esim.170cm nainen on vielä normaalipainoinen yli 70kiloisena ja lihas painaa läskiä enemmän. Eli jos haluaa pitkän, niin pitää ottaa sellainen vähemmän timmi.

Onko oikeasti....mä olen tuon mittainen, 59 kiloinen ja näytän michelin ukolta, kun istun. Nyt jo vaatekoko L.

Jos tähän lisäisi 11 kiloa niin aika valas oisin.

Täähän nyt on makuasia, mutta mun mielestä tuossa on tosi kaunis kroppa. Ei se ainakaan läski ole.

https://www.instagram.com/megsquats/?hl=fi

Kisaa -63kg luokassa ja on 160cm pitkä.

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/b43f79b9c6211b764f0315ae802…

Tosi kaunis kroppa? Älä nyt viitsi.

Tää nyt saattaa tulla yllätyksena ihmiselle, joka seuraa vain instabikinifitnessmalleja, mutta tuolta se aikuisen naisen kroppa näyttää, kun siinä on normaali määrä rasvaa, eikä kuvaa ole juuri käsitelty. Jos tuo ei mahdu sun kauneusihanteeseen, ei voi mitään. Mutta realiteetti on se, että suurimmalla osalla myös terveistä normaalipainoisista naisista on kehossa rasvaa, selluliittiä, eikä iho ole sileä kuin vauvan peppu.

Tästä keskustelusta on selvinnyt mulle yksi asia. Arkikielessä normaalipainolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaista kroppaa ihmiset pitää läskinä. Läski on vain synonyymi keholle, joka on omaan makuun liian iso, oli siinä sitten oikeasti rasvaa liikaa tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi