Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
101/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä salasuhdetta yllä muutama kuukausi. Jos vielä tämän jälkeen tuntuu samalta, jätä miehesi. Jos tunteet viilenee jää miehesi luokse. Ihastuksesi voi olla suuri rakkautesi.

Tämä on ainoa järkevä ratkaisu oikeasti tuossa tilanteessa. Muuten se ihastus jää todella kaivamaan ja jäät katumaan, ettet katsonut, mitä tästä tulee. Mies saattaa olla häntäheikki, joka sanoo samaa kaikille - tai hän on sielunkumppanisi.

Vierailija
102/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se avioliitto on nykymaailmassa edelleen kaiken yläpuolella? Eikö riitä että rakkaus on loppunut ja molemmat olisivat onnellisempia jonkun muun kanssa? Nykyään lähes kaikki pärjäävät taloudellisestikin vaikka ero tulisi. Minä olen ehkä vähän ankea, mutta ajattelen että ero on parempi kuin kämppisliitto. Avn mukaan uusi parisuhde on sallittu vain mikäli toinen pettää, lyö tai kuolee.

Ei vaan ensin täytyy yrittää elvyttää se oma suhde. Tahdosta se on kiinni. Jos yrityksestä huolimatta tilanne ei parane sitten erotaan. Sen jälkeen ryhdytään vasta sitä pimppiä kaikille vastaantulijoille jakamaan.

Ai missä vaiheessa ap on "jakanut" joka vastaantulijalle?? Ei voi olla niin että nainen jakaa ja mies ottaa.

Ap kirjoitti, että on nähnyt tätä miestä 5 min. Kahden viikon päästä näkee uudestaan ja aikoo pettää omaa miestään tämän mielikuvitussulhon kanssa. Eikös se olis ihan sama asia jaella sitä toosaa vastaantulijoille-yhtä vähän ap niitä tuntee kuin tätä miestä.

Se on aivan eri asia. Minä ainakin olen niin luontaisesti nirso, että koen kemiaa äärimmäisen harvpihin miehiin. N kerran 5 vuodessa näen yhden sellaisen miehen edes vilaukselta. Ja silloin tiefän sen myös siitä yhdestä vilkaisusta, että kemiaa on.

Siksi voi n samaistua ap:n tilanteeseen. Koin tällaista kemiaa aikoinaan omaa miestäni kohtaan ja mentiin naimisiinkin. Sitten oli hyvin vaikeita jaksija ja harkitsin eroa. Silloin näin yhden vieraan miehen ja tiesin heti haluavani häntä järjettlmästi. En tunne häntä edelleenkän yhtään, mutta olen ollut salaisesti ihastunut siitä lähtien. Olen kamppaillut tunnetta vastaan ja nykyään menee ohan ok oman mieheni kanssa. Olen kuitenkin sillä rajalla koko ajan, että pelkään pettäväni sen vieraan kanssa.

Ymmärsin aloituksesta, että ap:n tilanne muistuttaa tätä. Hän ei ole tosin kirjoittanut tarkemmin omasta parisuhteestaan, että onko se kuinka loppu. Kyse ei siis ole sellaosesta, että psnosi ketä tahansa vastaantulevaa, vaan mitä ilmeisemmin juuri päinvastaisesta. Että kohtaa hyvin harvoin sellaisen miehen, joka kolahtaa ja jota himoitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä salasuhdetta yllä muutama kuukausi. Jos vielä tämän jälkeen tuntuu samalta, jätä miehesi. Jos tunteet viilenee jää miehesi luokse. Ihastuksesi voi olla suuri rakkautesi.

Tämä on ainoa järkevä ratkaisu oikeasti tuossa tilanteessa. Muuten se ihastus jää todella kaivamaan ja jäät katumaan, ettet katsonut, mitä tästä tulee. Mies saattaa olla häntäheikki, joka sanoo samaa kaikille - tai hän on sielunkumppanisi.

Sinä siis ehdotat tosissasi että jonkun pitäisi pettää miehensä ja menettää lapsensa miehen , jonka on nähnyt ir 5 minuuttia , takia. Et kyllä sinäkään ole penaalin terävin kynä.

Vierailija
104/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAaaahhhh. Ap:n vatsalle kun pääsisi joskus laukaisemaan lastin, liikutko pk-seudulla usein. Minuunkin tulisit todennäköisesti ihastumaan, jos tavattaisiin pikaisesti. Missä nähtäisiin? T. Hurmuri.

Tässä oli aika hyvä pointti. Miksei ap voisi hetken päästä antaa sinunkin tyydyttää himojasi häneen, jos hänet jotenkin hurmaisit. Siis yhtälailla kuin ap:n 5 minuutin ihastuksen. Ehkä ap alkaa nyt oikein ihastumisten sarjan, jotta voi oikein sarjassa antaa miesten laueta häneen, kuka minnekin.

Näköjään et pysty samaistumaan lainkaan luonnostaan nirson naisen asemaan vaan ajattelet kuin mies, joka voi panna kaikkea liikkuvaa.

Yritä nähdä tilanne niin, että olet varattu ja tapaat elämäsi ensimmäisen miehen, joka herättää sinussa eläimellistä himoa ensinäkemältä.

Vierailija
105/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se avioliitto on nykymaailmassa edelleen kaiken yläpuolella? Eikö riitä että rakkaus on loppunut ja molemmat olisivat onnellisempia jonkun muun kanssa? Nykyään lähes kaikki pärjäävät taloudellisestikin vaikka ero tulisi. Minä olen ehkä vähän ankea, mutta ajattelen että ero on parempi kuin kämppisliitto. Avn mukaan uusi parisuhde on sallittu vain mikäli toinen pettää, lyö tai kuolee.

Ei vaan ensin täytyy yrittää elvyttää se oma suhde. Tahdosta se on kiinni. Jos yrityksestä huolimatta tilanne ei parane sitten erotaan. Sen jälkeen ryhdytään vasta sitä pimppiä kaikille vastaantulijoille jakamaan.

Ai missä vaiheessa ap on "jakanut" joka vastaantulijalle?? Ei voi olla niin että nainen jakaa ja mies ottaa.

Ap kirjoitti, että on nähnyt tätä miestä 5 min. Kahden viikon päästä näkee uudestaan ja aikoo pettää omaa miestään tämän mielikuvitussulhon kanssa. Eikös se olis ihan sama asia jaella sitä toosaa vastaantulijoille-yhtä vähän ap niitä tuntee kuin tätä miestä.

Se on aivan eri asia. Minä ainakin olen niin luontaisesti nirso, että koen kemiaa äärimmäisen harvpihin miehiin. N kerran 5 vuodessa näen yhden sellaisen miehen edes vilaukselta. Ja silloin tiefän sen myös siitä yhdestä vilkaisusta, että kemiaa on.

Siksi voi n samaistua ap:n tilanteeseen. Koin tällaista kemiaa aikoinaan omaa miestäni kohtaan ja mentiin naimisiinkin. Sitten oli hyvin vaikeita jaksija ja harkitsin eroa. Silloin näin yhden vieraan miehen ja tiesin heti haluavani häntä järjettlmästi. En tunne häntä edelleenkän yhtään, mutta olen ollut salaisesti ihastunut siitä lähtien. Olen kamppaillut tunnetta vastaan ja nykyään menee ohan ok oman mieheni kanssa. Olen kuitenkin sillä rajalla koko ajan, että pelkään pettäväni sen vieraan kanssa.

Ymmärsin aloituksesta, että ap:n tilanne muistuttaa tätä. Hän ei ole tosin kirjoittanut tarkemmin omasta parisuhteestaan, että onko se kuinka loppu. Kyse ei siis ole sellaosesta, että psnosi ketä tahansa vastaantulevaa, vaan mitä ilmeisemmin juuri päinvastaisesta. Että kohtaa hyvin harvoin sellaisen miehen, joka kolahtaa ja jota himoitsee.

Olette kyllä täysin hulluja molemmat.

Vierailija
106/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että oli sun sielunkumppani, elämän rakkaus ja kaksoiliekki. Mutta et anna sille mahdollisuutta vaan jäät harmaaseen ja rakkaudettomaan arkielämääsi tylsän puolisosi ja asuntolainan kanssa. Sitten kuolinvuoteellakin vielä mietit mitä olsi voinut olla jos....

Vierailija
107/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä täysin hulluja molemmat.

Kuulostaa siltä, että et ole koskaan (vielä) elämässäsi kokenut aitoa puhdasta fyysistä intohimoa. Se kyllä onkin aika harvinaista, sen kokee ehkä enintään pari kertaa koko elämänsä aikana.

Vierailija
108/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan miettiä asiaa myös vähän pidemmälle. Teillä kummallakin on lapsia ja välimatkaa 600km. Jos päättäisitte joskus laittaa hynttyyt yhteen niin kumpi muuttaa kumman luokse? Varmaan lapsiakin olisi ihan kiva nähdä. Yhteishuoltajuus aika vaikeaa jos toinen vanhemmista asuu kauempana. Joko jomman kumman lapset kärsii.

Lähipiirissä on ollut näitä etäsuhteita. Ja riitoja on lapsista tullut kun toinen on halunnut muuttaa kauas.

Vierailija
109/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ne uusioperheet sitten syntyy, jos mies on aina häntäheikki ja nainen jakaa toosaa kaikille? Olen ymmärtänyt, että uusioperheet ovat ihan onnellisia perheitä myös?

Eikö tämä ole klassinen tilanne uusioperheen synnylle - kaksi ihmistä haluaa toisiaan palavasti ja ovat valmiita ottamaan toisten lapset mukaan huolettavakseen?

Vierailija
110/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan miettiä asiaa myös vähän pidemmälle. Teillä kummallakin on lapsia ja välimatkaa 600km. Jos päättäisitte joskus laittaa hynttyyt yhteen niin kumpi muuttaa kumman luokse? Varmaan lapsiakin olisi ihan kiva nähdä. Yhteishuoltajuus aika vaikeaa jos toinen vanhemmista asuu kauempana. Joko jomman kumman lapset kärsii.

Lähipiirissä on ollut näitä etäsuhteita. Ja riitoja on lapsista tullut kun toinen on halunnut muuttaa kauas.

Tätä olen myös miettinyt, että kuinka hommat voisi oikeasti edes toimia. Välimatka on niin pitkä.. Ei kumpikaan meistä halua lapsia tai heidän toisia vanhempiaan loukata tuollaisella asialla.. Siinä olisi muutenkin ihan tarpeeksi soppaa, jos hynttyyt yhteen laitettaisiin.

-aloittaja

Vierailija
111/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia ihastumista, mutta paras olisi, jos molemmat olisitte varattuja... Puhun kokemuksesta. Hyviä hetkiä suokaa toisillenne, mutta älkää antako puolisoidenne siitä kärsiä. Se tuo vain iloisuutta myös kotisuhteeseen. 

Vierailija
112/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut hullun ihastumisen, annoin mennä ja meillä oli intohimoinen seksisuhde pari vuotta. Jatkuvasti puhuttiin, että jätetään omat kumppanit ja perustetaan yhdessä uusioperhe, mutta asiat mutkistuivat ja päätin pysyä mieheni luona. Mieheni ei koskaan saanut tietää tästä ja välillä kadun kovasti hölmöilyäni. Välillä taas muistelen kaiholla elämäni jännittävimpiä vuosia ja mahtavia kokemuksia, en kuitenkaan vaihtaisi elämäntilannettani pois. Aloittajalle vinkkini siis on, joko katkaise välit tähän ihastukseen ja lopeta hänen ajattelunsa..keksi mitä tahansa muuta tai nauti, saatat katua kovasti, mutta kokemus voi jopa olla sen arvoinen.

Älä sano ei koskaan, mies voi hyvin saada vielä tietää niinkuin hänen kuuluisikin saada. Hyväksyisitkö itse miehellesi vastaavia kokemuksia selkäsi takana?

Täytyy varmaan vastata, että olisi pakko hyväksyä omien touhujen jälkeen. Olen samaa mieltä, miehen kuuluisi saada tietää, en aio hänelle enää kertoa, se ainoastaan satuttaisi ja rikkoisi turhaan hänet ja taas helpottaisi minun oloani ja taakkaani, tuntuu sekin väärältä. En olisi uskonut, että olen tällaiseen kykenevä, mutta olin kuitenkin ja nyt kun tiedän mitä se on, tekisin saman uudestaankin. En vaan usko, että voi kokea mitään niin syvää ja uskomatonta enää kenenkään toisen kanssa, muistot riittävät.

Vierailija
113/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis ehdotat tosissasi että jonkun pitäisi pettää miehensä ja menettää lapsensa miehen , jonka on nähnyt ir 5 minuuttia , takia. Et kyllä sinäkään ole penaalin terävin kynä.

Juuri näin. Pidetään omaa miestä ikäänkuin varalla, jos ei natsaa, niin pidetään sitten oma vanha kulta, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vittu että vituttaa tällaiset empatiankyvyttömät ihmiset.

Vierailija
114/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut hullun ihastumisen, annoin mennä ja meillä oli intohimoinen seksisuhde pari vuotta. Jatkuvasti puhuttiin, että jätetään omat kumppanit ja perustetaan yhdessä uusioperhe, mutta asiat mutkistuivat ja päätin pysyä mieheni luona. Mieheni ei koskaan saanut tietää tästä ja välillä kadun kovasti hölmöilyäni. Välillä taas muistelen kaiholla elämäni jännittävimpiä vuosia ja mahtavia kokemuksia, en kuitenkaan vaihtaisi elämäntilannettani pois. Aloittajalle vinkkini siis on, joko katkaise välit tähän ihastukseen ja lopeta hänen ajattelunsa..keksi mitä tahansa muuta tai nauti, saatat katua kovasti, mutta kokemus voi jopa olla sen arvoinen.

Mä en ikinä ole ymmärtänyt miten joku voi tehdä näin edes sen yhden kerran, saati kaksi vuotta?! En usko, että kykenet normaaliin kykyyn tuntea empatiaa ja syyllisyyttä. Niin sairaalta tuollainen kuulostaa. En vois katsoa itseäni peilistä, jos toimisin näin.

Olen kokenut voimakkaita syyllisyyden tunteita ja pahoinvointia teoistani, se muunmuassa mutkisti asioita. Aloin huomata fyysisiä oireita mieheni seurassa, tajusin ettei kahta voi rakastaa yhtä aikaa. Lopulta oli tehtävä jonkinlainen päätös ja nyt elän päätökseni kanssa.

Vierailija
115/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun nainen pettää niin onhan se nyt voimauttavaa, jännittävää ja mahtavia elämänkokemuksia luova asia.

Uskon, että mies jonka kanssa niin suhteen koki asian samoin. Kokemus oli järisyttävä.

Vierailija
116/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko ap:tä kaksi miestä kerralla? Voisin hoitaa sut tyydytettyjen himojen taivaaseen ja varmasti kokisit VAU efektin meistä molemmista. Mitä sen nyt on väliä kohdallasi, vaikka siinä olisi pari komistusta kerralla panemassa suo ja tyydyttämässä eläimellisiä himojasi.

Vierailija
117/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kaikki aina sanoo, ettei pidä erota tällaisessa???!!!! Kuolkaa te vain pystyyn, minusta omn elämänsä voi aivan hyvin järjestää, niin kuin se on itselle ihaninta. Lapsia pitää tietenkin ajatella, mutta itseään pitää ajatella myös. Mä ainakin tarttuisin tilaisuuteen, koska katuisin ikuisesti, jos en olisi valinnut olla onnellinen. Mä olisin todella onneton tuon jälkeen kaikissa muissa asetelmissa. Jos tuosta ei tulisi mitään, niin so what? Osaan mä elää yksinkin.

Vierailija
118/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin aina kaikilla muilla uusia miehiä pilvin pimein. Minä olen jo 54 v ja yhä vaan yksin koska ollut niin huono tuuri eikä ole löytynyt hyvää suhdetta. Tää on niin väärin! Tee ihan mitä lystäät, ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
119/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pidetään omaa miestä ikäänkuin varalla, jos ei natsaa, niin pidetään sitten oma vanha kulta, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vittu että vituttaa tällaiset empatiankyvyttömät ihmiset.

Mitä epäempaattistä siinä on? Kerropa.

Vierailija
120/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies-69 kirjoitti:

Tuo on normaalia ihastumista, mutta paras olisi, jos molemmat olisitte varattuja... Puhun kokemuksesta. Hyviä hetkiä suokaa toisillenne, mutta älkää antako puolisoidenne siitä kärsiä. Se tuo vain iloisuutta myös kotisuhteeseen. 

Niin, eli ei ole epäempaattista, jos toinen ei tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi