Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona
Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..
Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.
Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.
En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.
No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..
Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!
Kommentit (317)
Onhan se ihan mahdollista, että se toinen mies on fyysisesti Se Oikea nykyään. Varmasti kiinnostus yhteen ihmiseen hiipuu 10 vuodessa. Ihminen on biologisesti moniavioinen, eikä pitkä yksiavioinen suhde ole normaalia luontaisesti.
Nyt pitää vaan miertiä, että arvostaako itse enemmän fyysistä himoa vai kumppanuutta. Eri ihmiswt haluavat elämässä eri asioita.
Itselläni on kokemusta, ihastuin jo sekunnin murto-osassa fyysisesti yhteen vieraaseen mieheen, olen halunnut häntä hulluna ja henkisesti pettänyt ilmeisesti. Kuitenkin oma suhde on ollut sen verran hyvä, että olen yrittänyt päästä ihastuksesta eroon ja olla pettämättä oikeasti. Nyt olen huomannut, että taidan olla hieman myös rakastunut siihen vieraaseen, todellisuudessa tuntemattomaan mieheen. Tunnen hirveästi myötätuntoa ja empatiaa häntä kohtaan ja jos hän näyttää esim kärsivältä, haluaisin jotenkin lohduttaa tms. Eli fyysinen ihastus on laajentunut tunnepuolellakin.
On helpommin sanottu kuin tehty hankkiutua eroon tällaisesta "mielikuvitussuhteesta".
Vierailija kirjoitti:
Ihastumiselle ei voi mitään, mutta teoilleen voi. Ruokit tuota ihastumistasi vastaamalla miehen viesteihin ja lähettämällä selfieitä. Olet mielestäni jo nyt ylittänyt sellaisen rajan, että sietäisit hävetä.
Minä "jouduin" olemaan kesällä tekemisissä miehen kanssa, johon varmaan ajan myötä olisin ihastunut, mutta järjestin asiani niin, ettei minun tarvitse enää tavata häntä. Rakastan omaa miestäni enkä halua ihastua muihin. Jollain asteella näihin asioihin voi todellakin itse vaikuttaa.
Tietenkin niihin voi vaikuttaa. Miettikääpä tilannetta, kun olette erittäin ihastuneita johonkin henkilöön. Kuinka usein ihastutte silloin vielä johonkin uuteen, ulkopuoliseen? Tuskin koskaan. Olette silloin kohdistaneet tunteenne yhteen henkilöön, eikä siihen muita mahdu väliin. Kummasti näyttää kuitenkin pitkän liiton aikana mahtuvan muita väliin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ärsyyntynyt tällä hetkellä omaan mieheeni, että tekisi suutuspäissäni mieli kirjoittaa sulle "Anna mennä vaan!", mutta yritän hillitä itseäni. Mieti oikeesti sun omaa miestä ja asioita, joihin hänessä ihastuit. Puhut nyt jostain lähes mielikuvitus ystävästäsi (et todellakaan tiedä hänestä juuri mitään). Tiedät sen, mitä tämä mies on halunnut sulle kertoa eli hän on tottakai halunnut tehdä itsestään sun silmiin tietynlaisen. Oikeesti nyt yks puhelu ja kerrot, että oli kivaa puhua ja viestitellä, mutta sulla on perhe ja haluat panostaa siihen. Toivotat hänelle kaikkea hyvää, jonka jälkeen poistat koko numeron.
Tuo mielikuvitusystävä kyllä järjellä ajateltuna kuulostaa siltä mikä tilanne tällä hetkellä onkin.. Sitä yritän itsellekin välillä iskostaa, mutta samassa ajatuksessa se jo unohtuu, kun mietin, että ei kai 2kk aikana puheluissa voi aina osata esittää vain parhaita puoliaan? En minä ainakaan..
-aloittaja
Tottunut valehtelija pystyy tähän helposti. Mitä hän on esimerkiksi kertonut vaimostaan ja lapsistaan?
Lapsistahan me puhutaan päivittäin, kun se on osa normaalia arkea. Hän on laittanut kuviakin niistä, mutta siihen minä en ole itse lähtenyt.. Erosta ollaan myös puhuttu ja hän on toki kertonut oman näkemyksensä siitä. Exästä mainitsee silloin, kun on jotakin aiheeseen liittyvää - lapset ovat lähdössä äidilleen tmv. Ei mitenkään kiertele hänestä puhumista ja puhuttelee etunimellä häntä..
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ärsyyntynyt tällä hetkellä omaan mieheeni, että tekisi suutuspäissäni mieli kirjoittaa sulle "Anna mennä vaan!", mutta yritän hillitä itseäni. Mieti oikeesti sun omaa miestä ja asioita, joihin hänessä ihastuit. Puhut nyt jostain lähes mielikuvitus ystävästäsi (et todellakaan tiedä hänestä juuri mitään). Tiedät sen, mitä tämä mies on halunnut sulle kertoa eli hän on tottakai halunnut tehdä itsestään sun silmiin tietynlaisen. Oikeesti nyt yks puhelu ja kerrot, että oli kivaa puhua ja viestitellä, mutta sulla on perhe ja haluat panostaa siihen. Toivotat hänelle kaikkea hyvää, jonka jälkeen poistat koko numeron.
Tuo mielikuvitusystävä kyllä järjellä ajateltuna kuulostaa siltä mikä tilanne tällä hetkellä onkin.. Sitä yritän itsellekin välillä iskostaa, mutta samassa ajatuksessa se jo unohtuu, kun mietin, että ei kai 2kk aikana puheluissa voi aina osata esittää vain parhaita puoliaan? En minä ainakaan..
-aloittaja
Kymmeneen vuoteen et ole huomannut että puolisosi ei ole sinulle se oikea vaan oikea on todellisuudessa jossakin muualla, mutta 2kk puhelujen perusteella olet huomannut tämän tyypin olevan se oikea?
Ja onhan hän toki nähnyt ko tyypin ir viiden minuutin ajan työasiassa. Ääliöt vielä vaihtelevat selfieitä kun eivät muuten tiedä edes toistensa ulkonäköä. Kyllähän tämän on pakko rakkautta olla. NOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aloittaja
Tottunut valehtelija pystyy tähän helposti. Mitä hän on esimerkiksi kertonut vaimostaan ja lapsistaan?
Lapsistahan me puhutaan päivittäin, kun se on osa normaalia arkea. Hän on laittanut kuviakin niistä, mutta siihen minä en ole itse lähtenyt.. Erosta ollaan myös puhuttu ja hän on toki kertonut oman näkemyksensä siitä. Exästä mainitsee silloin, kun on jotakin aiheeseen liittyvää - lapset ovat lähdössä äidilleen tmv. Ei mitenkään kiertele hänestä puhumista ja puhuttelee etunimellä häntä..
-aloittaja
Rupeappa nyt yhtä suurella kiinnostuksella ja intensiteetillä juttelemaan miehesi kanssa. Sinä kyllä olet syvältä, etkä tajua edes hävetä. Toivonpa tosiaan että saat ansiosi mukaan.
Jos nyt olet lähdössä antamaan tuolle miehelle, joka ei kunnioita yhtään nykyistä pitkää suhdettasi, vaan haluaa rikkoa sen. Niin, antaisitko hänen ottaa sinut takaapäin ja laueta siitä pakaroillesi ja selällesi?
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit heti vetämään ja huomenna lennät pimppa ojossa uusiin kokemuksiin.
Pimppa ojossa...🤣 haluisin nähdä missä asennossa se tapahtuu!
Tuo mies kuulostaa itsekkäältä. Tosin et sinäkään pulmunen ole ollut.
Mies ei kunnioita avioliittoasi yhtään, ajaa vain omaa etuaan. Sitähän ne, jotkut, tai aika monet miehet, ja naisetkin, tekevät.
Entäpä oma aviomiehesi? Onko hän ollut lojaali, auttavainen, oletteko puhaltaneet yhteen hiileen, ainakin tiukoissa tilanteissa? Onko hän ajatellut myös sinua, jopa enemmän kuin itseäsi? Onko teillä ollut isoja vastoinkäymisiä, riitoja tms. negatiivista?
Vaikka olisin kuinka ihastunut johonkin toiseen, en noin itsekkään miehen mukaan lähtisi. Onhan joku syy siihen, että hän on eronnut, mutta sinä et.
Ei kuulosta hyvältä tämä sinun tuttavuutesi. Minusta hän siis vaikuttaa lähinnä itsekkäältä, anteeksi nyt vain. Nauti ihastumisen tunteista, mutta älä nyt ihmeessä jätä jonkun mielikuvan perusteella hyvää perhe-elämääsi, jossa et vieläkään oikein huomaa olevan mitään vialla. Vai onko sittenkin? Mieti TODELLA tarkasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus. Törmäät johonkin tavikseen, näet hänet 5 minuuttia, ja olet ihan vietävissä. Jep.
Te miehet, joilla ei ole naista, älkää edes halutko. Se voi loppua yhdessä silmänräpäyksessä, kuten huomaatte. Kannattaa olla sinkku ja vain tapailla kevyesti naisia, ja niinhän suurin osa nykyään taitaa tehdäkin.
Tavikseen? Helpompi kai tavikseen on ihastua kuin johonkin ulkoisestikin tavoittamattomaan ihmemieheen...
Tarkoitin lähinnä sitä, että tuollainen nainen voi ihastua ihan yhtäkkiä koska tahansa keneen tahansa, ja päättää pitkän liittonsa. En haluaisi sellaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aloittaja
Jep ja yleensähän nämä moraalittomat lurjukset valehtelevat ennen kaikkea itselleen. Jos uskoo itse omia valheitaan, niin osaa esiintyä uskottavasti. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin 30 -40v sattui tuollaista paljon. Oon sairaanhoitaja ja superihanat ihastuneet lääkärit kävelivät päin seiniä ja hölmöilivät.
Mutta olisivatko he halunneet jättää lääkärivaimonsa ja lapsensa minun takia? En ikinä edes kuvitellut.
Mies kuulostaa niin helpolta nakilta että lienee eronnut ja haku päällä.
Mieti haluatko riskeerata kaiken jonkun hurmaheikin takia, hänestä saattaa paljastua ties mitä..Tämä. Et todellisuudesta tiedä tästä miehestä mitään muuta kuin mitä se on kertonut. Kyllähän pelimiehet ajankuluksi osaa naisia lämmitellä. Eikä siinä ole kuin kaato tavoitteena ja sitten siirrytään seuraavaan. Tämähän ap on selkeästi varma turvallinen nakki koska ei jää paikkakunnalle pitemmäksi aikaa pyörimään.
Tämäkin erittäin hyvä kommentti. Tämä mies kuitenkin olisi halukas tulemaan tapaamaan minua ja lapsiani - keksii hyviä ideoita, joissa voisimme olla niin, että lapsillakin olisi hauskaa ja voisimme olla lähekkäin ilman kyseleviä katseita.
Ja pelimieheksi hän jaksaa soitella mielestäni aivan liikaa - puhumme siis edelleen puhelimessa päivittäin useita kertoja, vaikkei edes mitään kerrottavaa ole. Teemme esim. ruokaa yhtäaikaa tai juttelemme lenkillä ollessamme.. Tämä onnistuu yllättävänkin helposti, koska mieheni on vuorotöissä..-aloittaja
Noh, etköhän sä sitten ole jo päätöksesi tehnyt? Vedät suunnitelmiin jo lapsia mukaan ja soittelette päivittäin.
Voi että, senkun tietäisinkin.. Mietittyttää vain, että voiko tunteet omaan mieheen loppua näin ykskaks? Jos pilvilinnoja oikein rakentelen, niin olisiko minun ero ollut muka tuossa, että ihastuin/rakastuin uuteen ja en jää kaipaamaan entistä ollenkaan? Järjellä ajateltuna kuulostaa aika uskomattomalta..
-aloittaja
En usko, että noin typerää ihmistä voi olla, joten 1/5 hyvästä provoilu yrityksestä. Jokuhan täällä näitä samantyylisiä tehtailee silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumiselle ei voi mitään, mutta teoilleen voi. Ruokit tuota ihastumistasi vastaamalla miehen viesteihin ja lähettämällä selfieitä. Olet mielestäni jo nyt ylittänyt sellaisen rajan, että sietäisit hävetä.
Minä "jouduin" olemaan kesällä tekemisissä miehen kanssa, johon varmaan ajan myötä olisin ihastunut, mutta järjestin asiani niin, ettei minun tarvitse enää tavata häntä. Rakastan omaa miestäni enkä halua ihastua muihin. Jollain asteella näihin asioihin voi todellakin itse vaikuttaa.
Tietenkin niihin voi vaikuttaa. Miettikääpä tilannetta, kun olette erittäin ihastuneita johonkin henkilöön. Kuinka usein ihastutte silloin vielä johonkin uuteen, ulkopuoliseen? Tuskin koskaan. Olette silloin kohdistaneet tunteenne yhteen henkilöön, eikä siihen muita mahdu väliin. Kummasti näyttää kuitenkin pitkän liiton aikana mahtuvan muita väliin helposti.
Mikä tän pointti oli? Tottakai ihastus omaan mieheen hälvenee 10 vuoden kuluessa. Kullanarvoinen tieto olisi, miten sen muka voi estää tai saada sen takaisin? Kyllä uusi kiinnostaa luonnostaan enemmän kiin vanha. Eli oliko sulla joku ratkaisukin kuvaamaasi ongelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kunnioita avioliittoasi yhtään, ajaa vain omaa etuaan. Sitähän ne, jotkut, tai aika monet miehet, ja naisetkin, tekevät.
Entäpä oma aviomiehesi? Onko hän ollut lojaali, auttavainen, oletteko puhaltaneet yhteen hiileen, ainakin tiukoissa tilanteissa? Onko hän ajatellut myös sinua, jopa enemmän kuin itseäsi? Onko teillä ollut isoja vastoinkäymisiä, riitoja tms. negatiivista?
Vaikka olisin kuinka ihastunut johonkin toiseen, en noin itsekkään miehen mukaan lähtisi. Onhan joku syy siihen, että hän on eronnut, mutta sinä et.
Ei kuulosta hyvältä tämä sinun tuttavuutesi. Minusta hän siis vaikuttaa lähinnä itsekkäältä, anteeksi nyt vain. Nauti ihastumisen tunteista, mutta älä nyt ihmeessä jätä jonkun mielikuvan perusteella hyvää perhe-elämääsi, jossa et vieläkään oikein huomaa olevan mitään vialla. Vai onko sittenkin? Mieti TODELLA tarkasti!
Ohis mutta voi sen miehen eroon olla ollut syyllinen ex vaimonsakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän pointti oli? Tottakai ihastus omaan mieheen hälvenee 10 vuoden kuluessa. Kullanarvoinen tieto olisi, miten sen muka voi estää tai saada sen takaisin? Kyllä uusi kiinnostaa luonnostaan enemmän kiin vanha. Eli oliko sulla joku ratkaisukin kuvaamaasi ongelmaan?
On ratkaisu. Joko toimit niin, ettet anna ihastusten vaikuttaa itseesi, etkä vie niitä yhtään eteenpäin, vaan keskityt oman liittosi parantamiseen. TAI et ala mihinkään liittoon, vaan elät vapaissa-/tapailusuhteissa, jolloin voit aina lähteä uusien kiinnostavien ihastusten perään. Valitse noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se avioliitto on nykymaailmassa edelleen kaiken yläpuolella? Eikö riitä että rakkaus on loppunut ja molemmat olisivat onnellisempia jonkun muun kanssa? Nykyään lähes kaikki pärjäävät taloudellisestikin vaikka ero tulisi. Minä olen ehkä vähän ankea, mutta ajattelen että ero on parempi kuin kämppisliitto. Avn mukaan uusi parisuhde on sallittu vain mikäli toinen pettää, lyö tai kuolee.
Ei vaan ensin täytyy yrittää elvyttää se oma suhde. Tahdosta se on kiinni. Jos yrityksestä huolimatta tilanne ei parane sitten erotaan. Sen jälkeen ryhdytään vasta sitä pimppiä kaikille vastaantulijoille jakamaan.
Ai missä vaiheessa ap on "jakanut" joka vastaantulijalle?? Ei voi olla niin että nainen jakaa ja mies ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta voi sen miehen eroon olla ollut syyllinen ex vaimonsakin.
Niinpä. Ja voihan olla, et ap on kohta eronnut, jos mies saa hänen puuhastelustaan vihiä... et aika typerä ajatella vain yksoikoisesti et toisen täytyy olla pahempi/puhtoisempi on eronnut/vielä yhdessä.
Muutenkin sanoisin, että isompi itsekäs sika tässä on ap eikä tuo mies. Ap on tarinan petturi, vaikka eipä mieskään oikein toimi.
AAaaahhhh. Ap:n vatsalle kun pääsisi joskus laukaisemaan lastin, liikutko pk-seudulla usein. Minuunkin tulisit todennäköisesti ihastumaan, jos tavattaisiin pikaisesti. Missä nähtäisiin? T. Hurmuri.
Täällä on hyviä kommentteja siitä, miten et tunne lainkaan koko ihmistä.
Sinuna lopettaisin nyt häntä koipien välissä yhteydenpidon tuohon mieheen. Minusta sinä olet jo pettänyt siinä vaiheessa, kun olet kertonut tunteistasi tuolle miehelle. Ihastuminen on ok ja luonnollista, samaten pieni flirtti, mutta kun puolison selän takana tunnustetaan ihastus toiselle, on minusta ylitetty raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen muuttuu pikkuhiljaa rakkaudeksi. Kyllä jossakin on vikaa jos se rakkaus hälvenee. Kyllä suhde kestää jos kumpikin asettaa sen oman kumppanin ja hänen huomioimisen ykköseksi. Mitä enemmän kumppanilleen antaa sitä enemmän myös saa takaisin. Esim oma liittoni on kestänyt yli 30 v . Vanhempieni liitto kesti yli 40 v ja päättyi toisen kuolemaan. Isovanhemmat oli yhdessä yli 50 v. Varmasti kaikissa suhteissa on joskus niitä vaikeampia aikoja mutta yhteinen halu selviytyä niistä yhdessä on aina kantanut niiden ylitse.
Pimeä kommentti. Selvinpäinhän he olivat!! Mikä liiteri? Eikä missään sanottu että ap lihava. Mistä voi tulla tuollainen viha tuntematonta kohtaan?