Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
121/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ärsyyntynyt tällä hetkellä omaan mieheeni, että tekisi suutuspäissäni mieli kirjoittaa sulle "Anna mennä vaan!", mutta yritän hillitä itseäni. Mieti oikeesti sun omaa miestä ja asioita, joihin hänessä ihastuit. Puhut nyt jostain lähes mielikuvitus ystävästäsi (et todellakaan tiedä hänestä juuri mitään). Tiedät sen, mitä tämä mies on halunnut sulle kertoa eli hän on tottakai halunnut tehdä itsestään sun silmiin tietynlaisen. Oikeesti nyt yks puhelu ja kerrot, että oli kivaa puhua ja viestitellä, mutta sulla on perhe ja haluat panostaa siihen. Toivotat hänelle kaikkea hyvää, jonka jälkeen poistat koko numeron. 

Tuo mielikuvitusystävä kyllä järjellä ajateltuna kuulostaa siltä mikä tilanne tällä hetkellä onkin.. Sitä yritän itsellekin välillä iskostaa, mutta samassa ajatuksessa se jo unohtuu, kun mietin, että ei kai 2kk aikana puheluissa voi aina osata esittää vain parhaita puoliaan? En minä ainakaan..

-aloittaja

Kymmeneen vuoteen et ole huomannut että puolisosi ei ole sinulle se oikea vaan oikea on todellisuudessa jossakin muualla, mutta 2kk puhelujen perusteella olet huomannut tämän tyypin olevan se oikea?

Mulle kävi näin. Nyt sen oikean kanssa 22. vuosi menossa.

Vierailija
122/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaikki aina sanoo, ettei pidä erota tällaisessa???!!!! Kuolkaa te vain pystyyn, minusta omn elämänsä voi aivan hyvin järjestää, niin kuin se on itselle ihaninta. Lapsia pitää tietenkin ajatella, mutta itseään pitää ajatella myös. Mä ainakin tarttuisin tilaisuuteen, koska katuisin ikuisesti, jos en olisi valinnut olla onnellinen. Mä olisin todella onneton tuon jälkeen kaikissa muissa asetelmissa. Jos tuosta ei tulisi mitään, niin so what? Osaan mä elää yksinkin.

Sinun mielestäsi paneminen ihmisen kanssa, jota et käytännössä tunne ollenkaan on onnellisuutta? Vieläpä niin että pettäisit miestäsi. Kylläpä täällä on idiootteja laumoittain liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että oli sun sielunkumppani, elämän rakkaus ja kaksoiliekki. Mutta et anna sille mahdollisuutta vaan jäät harmaaseen ja rakkaudettomaan arkielämääsi tylsän puolisosi ja asuntolainan kanssa. Sitten kuolinvuoteellakin vielä mietit mitä olsi voinut olla jos....

Tai sitten tää on pelimies. Pumppaa ja dumppaa. Apn mies saa tietää ja heittää apn pihalle. Ap muuttaa rupuiseen yksiöön ja näkee muksujaan kerran kuussa.

Vierailija
124/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä salasuhdetta yllä muutama kuukausi. Jos vielä tämän jälkeen tuntuu samalta, jätä miehesi. Jos tunteet viilenee jää miehesi luokse. Ihastuksesi voi olla suuri rakkautesi.

Tämä on ainoa järkevä ratkaisu oikeasti tuossa tilanteessa. Muuten se ihastus jää todella kaivamaan ja jäät katumaan, ettet katsonut, mitä tästä tulee. Mies saattaa olla häntäheikki, joka sanoo samaa kaikille - tai hän on sielunkumppanisi.

Sinä siis ehdotat tosissasi että jonkun pitäisi pettää miehensä ja menettää lapsensa miehen , jonka on nähnyt ir 5 minuuttia , takia. Et kyllä sinäkään ole penaalin terävin kynä.

Juuri näin. Pidetään omaa miestä ikäänkuin varalla, jos ei natsaa, niin pidetään sitten oma vanha kulta, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vittu että vituttaa tällaiset empatiankyvyttömät ihmiset.

Mitä epäempaattistä siinä on? Kerropa.

Täh? Siis etkö sä tiedä mitä empaattisuus tarkoittaa? No ei ole ihme, jos täällä ei pettämistä pidetä minään. Mene vaikka googlettamaan, jos nyt ymmärtäisit sittenkään.

Vierailija
125/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se avioliitto on nykymaailmassa edelleen kaiken yläpuolella? Eikö riitä että rakkaus on loppunut ja molemmat olisivat onnellisempia jonkun muun kanssa? Nykyään lähes kaikki pärjäävät taloudellisestikin vaikka ero tulisi. Minä olen ehkä vähän ankea, mutta ajattelen että ero on parempi kuin kämppisliitto. Avn mukaan uusi parisuhde on sallittu vain mikäli toinen pettää, lyö tai kuolee.

Ei vaan ensin täytyy yrittää elvyttää se oma suhde. Tahdosta se on kiinni. Jos yrityksestä huolimatta tilanne ei parane sitten erotaan. Sen jälkeen ryhdytään vasta sitä pimppiä kaikille vastaantulijoille jakamaan.

Ai missä vaiheessa ap on "jakanut" joka vastaantulijalle?? Ei voi olla niin että nainen jakaa ja mies ottaa.

Ap kirjoitti, että on nähnyt tätä miestä 5 min. Kahden viikon päästä näkee uudestaan ja aikoo pettää omaa miestään tämän mielikuvitussulhon kanssa. Eikös se olis ihan sama asia jaella sitä toosaa vastaantulijoille-yhtä vähän ap niitä tuntee kuin tätä miestä.

Se on aivan eri asia. Minä ainakin olen niin luontaisesti nirso, että koen kemiaa äärimmäisen harvpihin miehiin. N kerran 5 vuodessa näen yhden sellaisen miehen edes vilaukselta. Ja silloin tiefän sen myös siitä yhdestä vilkaisusta, että kemiaa on.

Siksi voi n samaistua ap:n tilanteeseen. Koin tällaista kemiaa aikoinaan omaa miestäni kohtaan ja mentiin naimisiinkin. Sitten oli hyvin vaikeita jaksija ja harkitsin eroa. Silloin näin yhden vieraan miehen ja tiesin heti haluavani häntä järjettlmästi. En tunne häntä edelleenkän yhtään, mutta olen ollut salaisesti ihastunut siitä lähtien. Olen kamppaillut tunnetta vastaan ja nykyään menee ohan ok oman mieheni kanssa. Olen kuitenkin sillä rajalla koko ajan, että pelkään pettäväni sen vieraan kanssa.

Ymmärsin aloituksesta, että ap:n tilanne muistuttaa tätä. Hän ei ole tosin kirjoittanut tarkemmin omasta parisuhteestaan, että onko se kuinka loppu. Kyse ei siis ole sellaosesta, että psnosi ketä tahansa vastaantulevaa, vaan mitä ilmeisemmin juuri päinvastaisesta. Että kohtaa hyvin harvoin sellaisen miehen, joka kolahtaa ja jota himoitsee.

Olette kyllä täysin hulluja molemmat.

Kuulostaa siltä, että et ole koskaan (vielä) elämässäsi kokenut aitoa puhdasta fyysistä intohimoa. Se kyllä onkin aika harvinaista, sen kokee ehkä enintään pari kertaa koko elämänsä aikana.

Höpöhöpö. Naisilla on liikaa joutilasta aikaa ja elämä liian helppoa. Sitten ryhdytään kehittelämään kaikkea soopaa turhautuneissa mielissä. Kyllä teidän kannattaisi ryhtyä hertta-sarjaan novelleja kirjoittamaa. On taas niin uskomatonta shaibaa tämä.

Vierailija
126/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäiset lapset? Sulla on kaksi vaihtoehtoa, joko jatkat nykyisessä liitossasi tai sitten eroat ja lähdet uuteen, MUTTA et voi pettää! Petoksella alkanut suhde päättyy yleensä tavalla tai toisella huonosti.

Vierailija
127/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ne uusioperheet sitten syntyy, jos mies on aina häntäheikki ja nainen jakaa toosaa kaikille? Olen ymmärtänyt, että uusioperheet ovat ihan onnellisia perheitä myös?

Eikö tämä ole klassinen tilanne uusioperheen synnylle - kaksi ihmistä haluaa toisiaan palavasti ja ovat valmiita ottamaan toisten lapset mukaan huolettavakseen?

Tuskimpa mitkään uusioperheet syntyy 5 minuutin tuttavuuden jälkeen. Suorastaan sairasta, että tämä pettäjänainen ylipäätään lapsensakin tähän sotkee.

Todennäköisesti kun ap rientää pimppi ojossa tapaamaan tätä tyyppiä käykin ilmi, että tämä sielunkumppani on täysin erilainen miksi mielikuvitus on hänet luonut. Haisee pahalta , on puolikalju möhömaha jolla on limaiset kädet ja pieni pippeli. Lisäksi ei todennäköisesti ole oikeasti edes muijastaan eronnut.

Vierailija
128/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun tätäkin keskustelua lukee niin ei enää yhtään ihmettele miten kaikenmaailman auervaarat pystyy laumoittain naisia pyörittelemään. Mikään ei ole niin järjetön ja kiimainen kuin elämäänsä väsähtänyt perheenäiti.

Vierailija
129/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaikki aina sanoo, ettei pidä erota tällaisessa???!!!! Kuolkaa te vain pystyyn, minusta omn elämänsä voi aivan hyvin järjestää, niin kuin se on itselle ihaninta. Lapsia pitää tietenkin ajatella, mutta itseään pitää ajatella myös. Mä ainakin tarttuisin tilaisuuteen, koska katuisin ikuisesti, jos en olisi valinnut olla onnellinen. Mä olisin todella onneton tuon jälkeen kaikissa muissa asetelmissa. Jos tuosta ei tulisi mitään, niin so what? Osaan mä elää yksinkin.

Sinun mielestäsi paneminen ihmisen kanssa, jota et käytännössä tunne ollenkaan on onnellisuutta? Vieläpä niin että pettäisit miestäsi. Kylläpä täällä on idiootteja laumoittain liikkeellä.

Ei vain paneminen, vaan tutustuminen ja eläminen! Kyllä, todellakin olisi onnellisuutta. Minun elämäänihän tämä on.

Vierailija
130/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkimus-puolisot täällä itkee, kun alkavat tajuta, että ehkäpä heidänkään kanssaan ei olla rakkaudesta...

Vierailija
131/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain paneminen, vaan tutustuminen ja eläminen! Kyllä, todellakin olisi onnellisuutta. Minun elämäänihän tämä on.

Kylläpä jollekkin tulee karu herätys kun kupla puhkeaa ja totuus paljastuu. Mutta niinhän se on, sitä saa mitä tilaa. Yleensä vain nämä ei tajua mitä kaikkea se tilaus tarkoittaa.

Vierailija
132/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkimus-puolisot täällä itkee, kun alkavat tajuta, että ehkäpä heidänkään kanssaan ei olla rakkaudesta...

Petturit täällä oikein yllyttää toisiakin pilaamaan elämänsä.

Vierailija
133/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah-haa mitä kirjoituksia.

Jo vanha kansa tiesi, että kun ihastuu niin " silloin seisoo mulukku ja järki".

Naisilla vaan järki ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
134/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annavitun viedä. Se on sinulle luontaista ja nyt tuli sopiva impulssi, joka sai tämän piirteen esiin. Elämääsi kyllästynyt tanttahan sinä olet, ja tyypillisesti odotat ratkaisua ulkopuolelta. Mikä on oma vastuusi nykyisen suhteesi tilasta. Eroa ensin miehestäsi ennen kuin alat toosaasi jakelemaan tuntemattomille.

Vierailija
135/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä kohtaa heräsit tästä unesta ap?

Suomalainen mies soittaa seuraavana päivänä tunnustaen himonsa...buuuaahahahaaa!!!!

Vierailija
136/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lupaa kuun ja tähdet jo tuossa vaiheessa niin luultavasti työnnät kätesi puhtaaseen p*skaan.

Mies selvästi tietää, mistä naruista vetää, kun ottaa jo lapsetkin mukaan juttuun.

Vierailija
137/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että oli sun sielunkumppani, elämän rakkaus ja kaksoiliekki. Mutta et anna sille mahdollisuutta vaan jäät harmaaseen ja rakkaudettomaan arkielämääsi tylsän puolisosi ja asuntolainan kanssa. Sitten kuolinvuoteellakin vielä mietit mitä olsi voinut olla jos....

"Sielunkumppani, elämän rakkaus tai KAKSOISLIEKKI" 🤣🤣

Vierailija
138/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies onkin suklaasimmuinen kikkarapää :)

Vierailija
139/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies vaihtoi juuri  vaimonsa nuorempaan naiseen. Oli ensin pettänyt monta vuotta. Tämä onnistui töiden avulla. Perheessä monta pientä lasta. Sitten, kun vaimo vihdoin sai tietää niin mies syytti vaimoa ja kielsi tältä kaiken yhteyden pidon myös lapsiin liittyvien asioiden suhteen. Oli kuin ei olisi tehnyt mitään pahaa ja ei juuri edes tavannut lapsiaan. Välillä riiteli vanhempiensa kanssa myös ja kielsi heitäkin tapaamasta lapsia. Nyt sitten on jo lapsi tulossa uuden vaimon kanssa. Välit vanhempiin taas kunnossa sekä tapaa "vanhoja" lapsiaan, joita sitten "lahjoo" rahalla ja vei jokapaikkaan minne pienituloisempi äiti ei pysty. Ja tämä kaikki on totta. Ja kyseessa "parempien" piirien ihmiset. Tiedän kaiken, koska asiasta ovat paljon itse puhuneet. Sinänsä minua ei kiinnosta kovinkaan paljon, mutta vähän paha mieli tuli. Olisi eronnut ensin.

Vierailija
140/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis seksuaalista vetovoimaa keskenänne.. mutta henkinen on eri asia.

Tässä vaiheessa kyllä kannattaisi vetää liinat kiinni. Et tunne ihmistä, tässä vaiheessa homma on pelkkää mieluvaa ja mielihyvää. Älä anna pikkusormea! Peli poikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi