Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
301/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä noin nopeasti alkaa, se myös loppuu yhtä nopeaan. Pidä mielessä, että hurmuri voi olla sarjaihastuja, tehnyt tuon saman jo monta kertaa ennen sinua ja ehkä siksi edellinen vaimo halusi erota. Ota juttutuokio sen eksän kanssa ja kysy eksältä, miksi erosivat. Jos voit elää sellaisen ihmisen kanssa, mitä eksä sanoo, niin antaa mennä. Sinuna satsaisin enemmän omaan perheeseen ja elämään ja tekisin sen oman miehen onnelliseksi.

Vierailija
302/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Tuntuu, että pää sekoaa, kun en kehtaa kenellekään aiheesta puhua..

Ensi tapaamisesta on nyt noin 2kk ja edelleen nämä meidän viestittelyt ja puhelut jatkuvat. Täällä kehtaan jopa myöntää, että olemme lähettäneet selfie -kuviakin, jotta emme unohtaisi miltä toinen näyttää.. apua...

Romanttista tämä on tosiaan ja tuntuu hullulle, kun en ole koskaan kuvitellut olevani mitenkään yltiöromanttinen, mutta kun toinen kehuu luonteen piirteitä ja ihmettelee omia tuntemuksiaan erittäin oudoksi, en voi olla muuta kuin sen sydänsilmäisen emojin näköinen!!

Välimatkaa on 600 km, että hankala on tapaamista saada sovittua. Seuraavan kerran olen kyseisellä paikkakunnalla 2vkon kuluttua ja tuntuu aivan ihanalta mennä sinne, mutta samalla kauhistuttaa, kun luulen tietäväni, että petän miestäni - mitä en koskaan kuvitellut tekeväni..

-aloittaja

Kyllä, petät miestäsi. Et vain ehkä ole tajunnut että teet sitä jo nyt. Sinulla on suhde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus. Törmäät johonkin tavikseen, näet hänet 5 minuuttia, ja olet ihan vietävissä. Jep.

Te miehet, joilla ei ole naista, älkää edes halutko. Se voi loppua yhdessä silmänräpäyksessä, kuten huomaatte. Kannattaa olla sinkku ja vain tapailla kevyesti naisia, ja niinhän suurin osa nykyään taitaa tehdäkin.

TÄMÄ!

Vierailija
304/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ja rakastaminen on aika eri asioita.

Kovalla liekillä roimahtavat tunteet myös sammuu nopeasti. pieni kipinä ja hiillos on hyvä olla kaikissa parisuhteissa mutta sellainen loimotus vaan polttaa kaiken loppuun.

Sanoisin että anna olla, et tunne koko tyyppiä ja tiedä voisitko häntä oikeasti rakastaa.

Vierailija
305/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä olet ihastunut.

Tosiasia on, että puhelimessa, netissä ym VOI teeskennellä muuta kuin on, kuumempaa, kivempaa, ihanampaa. Et tiedä oikeasti tästä ihmisestä, millainen hän on ja millaista hänen kanssaan olisi elää. Tällä hetkellä olet ihastunut mielikuvaan miehestä.

Voi olla, että hänkin on ihastunut, voi toisaalta olla, että leikkii kanssasi tai paremminkin nauttii palvonnastasi.

Hänellä voi olla muukin suhde tai suhteita. Asut sopivan kaukana etkä tule soittamaan ovikelloa huonolla hetkellä.

Itse teet päätöksesi. Surullista, jos parisuhteesi on oikeasti hyvä ja heität sen pois tai aiheutat suuria ongelmia pettämällä.

Tietysti voi miettiä, onko suhteesi hyvä? Oletko onnellinen? Mitä kaipaat, mitä miehessäsi ei ole?

Oma mielipiteeni: tyhmä olet, jos heti menet sänkyyn ihastuksesi kanssa. Jotakuta sattuu varmasti. Sinua ja / tai miestäsi.

Vierailija
306/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan ihailla kaukaa ja antaa ajan kulua :)

Vierailija
307/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menette sänkyyn parin viikon päästä kun seuraavaksi tapaatte. Eihän tuossa ole mitään järkeä kärsiä. Mutta älä kerro miehellesi vaikka suhde jatkuisi, siitä ei seuraisi mitään hyvää. Kerran täällä vaan eletään, kannattaa pitää hauskaa.

Vierailija
308/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin muutama vuosi sitten varattuun mieheen ja olin itsekin tuolloin varattu. Viestittelimme päivittäin ja tapailimme muutaman kerran viikossa salaa. Öitä emme pystyneet viettämään yhdessä, vaikka hotellihuone olikin varattuna.

Parin kuukauden tapailun jälkeen erosin miehestäni ja oletin, että salarakkaani toimisi samoin. Olimme jo puhuneet tulevaisuudesta ja kaikki oli mielestäni selvää. Mies ei kuitenkaan pystynyt jostakin syystä eroamaan vaimostaan.

Puoli vuotta eroni jälkeen, kerroin suhteestamme miehen ystävälle, mutta tämän johdosta mies jättikin minut, eikä vaimoaan.

Silloin teki kipeää ja pitkään sattui sydämeen. Nyt olen onnellinen, että tuon miehen avulla uskalsin erota ex-puolisostani. Tällä hetkellä elän onnellisessa suhteessa, jossa on todellista rakkautta. Salasuhteeni miehen tunteista vaimoonsa en tiedä, eikä heidän avioliittonsa edes kiinnosta minua.

Ero siis kannattaa, jos tosissaan sitä haluaa.

Vierailija
309/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu munaan.

T: Börjgsson

Vierailija
310/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa yhden asian näin miehenä.. Tuossa siis ihastuksesi on jo eronnut. Pitäisin tätä tavallaan hyvänä asiana. Miksi, koska jos ihastuksesi olisi edelleen naimisissa ja perheenisä, niin kynnys erota on miehelle erittäin suuri - jos liitto ei aivan paska ole. Miehelle kelpaa kyllä se sivusuhde mutta vaimoa ja lapsia hän ei noin vaan jätä. Syy miksi näin, on siinä, että me miehet eron tullen odotamme hyvin suurella todennäköisyydellä menettävämme niin lapset, siis isyyden, kuin kodinkin. Olemme siis erossa altavastaajia eikä ihan perusteetta. 

Eihän tämä kaikkia koske, minkä joku varmaan tulee kohta kertomaan. Silti väitän, että miehen on vaikeampi jättää vaimonsa kuin päin vastoin. Myös tilastojen mukaan suurin osa eroista, noin kolme neljästä, tehdään naisen aloitteesta (muodollisesti toki voidaan hakea eroa yhdessä).

Vierailija
311/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa yhden asian näin miehenä.. Tuossa siis ihastuksesi on jo eronnut. Pitäisin tätä tavallaan hyvänä asiana. Miksi, koska jos ihastuksesi olisi edelleen naimisissa ja perheenisä, niin kynnys erota on miehelle erittäin suuri - jos liitto ei aivan paska ole. Miehelle kelpaa kyllä se sivusuhde mutta vaimoa ja lapsia hän ei noin vaan jätä. Syy miksi näin, on siinä, että me miehet eron tullen odotamme hyvin suurella todennäköisyydellä menettävämme niin lapset, siis isyyden, kuin kodinkin. Olemme siis erossa altavastaajia eikä ihan perusteetta. 

Eihän tämä kaikkia koske, minkä joku varmaan tulee kohta kertomaan. Silti väitän, että miehen on vaikeampi jättää vaimonsa kuin päin vastoin. Myös tilastojen mukaan suurin osa eroista, noin kolme neljästä, tehdään naisen aloitteesta (muodollisesti toki voidaan hakea eroa yhdessä).

Siinä on iso ero onko eronnut vai sanooko vain niin. Tätähän ap ei voi tietää.

Vierailija
312/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ikä kaikki. Sen sanoo sananlasku. Elämässä tulee vahvoja ihastumisia - aina. Se että niihin pitää pystyä alkaa suhtautumaan. Ihastuminen on aina vahva tunne, mutta laita se raameihin, älä anna sen raamittaa sinua. Näitä elämässä tulee. Tämä ei jää ainoaksi.

Vierailija
313/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuossa voi muuta kuin tutustua mieheen ja ottaa selvää, onko hän oikeasti kiinnostava. Muuten joudut miettimään asiaa loppuelämäsi. On paljon mahdollista, että tässä ovat vain jotkut hermot alkaneet värähtelemään eikä asiassa ole aineksia mihinkään rakkaustarinaan.  Ehkä on kuitenkin paras, että tapaatte vain julkisilla paikoilla, ettei vain vahingossa tule tehtyä mitään sopimatonta.

Vierailija
314/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh

oot naiivi

Vierailija
315/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun nyt ap. Et tosiaan tunne tätä miestä vielä ollenkaan. Puhelinsoitot ja skypet ovat ihan eri asia kuin arki yhdessä. Tutullani oli kaukosuhde reilun vuoden verran, ja kun sitten muuttivat yhteen, homma hajosikin käsiin ihan täysin. Mies on monilta osin täysin erilainen kuin minkä kuvan hän onnistui antamaan itsestään. Eivät varmaan olisi tänä päivänä yhdessä ellei lapsi olisi tullut mukaan kuvaan.

Vierailija
316/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt nusauttamassa nyt ainakin kerran. Jos se oma mies taas sen jälkeen kelpais.

Vierailija
317/317 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika uskomattomalta jutulta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi