Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää Sannin musiikkia. Muita hänen suosionsa ihmettelijöitö?

Vierailija
13.10.2018 |

Selittäkää minulle miksi Sannin musiikki on hyvää? Itse en voi sietää hänen nasaaliääntään tai samankaltaisia biisejä. Se Mitähän vittua-kappale on kammottavan huono ja siinä uhataan seurustelukumppania väkivallalla (kohta alkaa hampaat tippua), ei onnistuisi ikinä miehen laulamana..

Olen yrittänyt ymmärtää että Sannin musiikista voi joku tykätä kovasti, mutten vaan todellakaan ymmärrä miksi. Ja nyt tuo nainen nasaaliäänineen tunkee joka tuutista. Radion kanava vaihtuu heti, jos kuulen ko. määkimistä. Muita Sannista kärsiviä :D?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa johtua levy yhtiön vallasta.

Vaikka musiikki huonoa, niin radioasemien pakko ottaa mitä tarjotaan.

Vierailija
2/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se musiikki olekaan hyvää tai se pointti Sannin menestyksessä. Sanni menestyi vasta kun värjäsi hiuksensa sinisiksi ja lisäsi pitkät jatkeet hiuksiinsa, sitä ennenhän tämä oli sellainen ohuthiuksinen perusblondi, joka ei erottunut massasta, musiikki kuitenkin samantyylistä silloinkin kuin nykyäänkin. Teinitytöt haluavat esikuvia, ja sama homma toistuu tämän Evelinan kanssa, tuolla kaduilla on monia tummahiuksisia Evelinoja sonnirenkaineen ja tarkasti piirrettyine kulmakarvoineen ja contoureineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää minulle miksi Sannin musiikki on hyvää? Itse en voi sietää hänen nasaaliääntään tai samankaltaisia biisejä. Se Mitähän vittua-kappale on kammottavan huono ja siinä uhataan seurustelukumppania väkivallalla (kohta alkaa hampaat tippua), ei onnistuisi ikinä miehen laulamana..

Olen yrittänyt ymmärtää että Sannin musiikista voi joku tykätä kovasti, mutten vaan todellakaan ymmärrä miksi. Ja nyt tuo nainen nasaaliäänineen tunkee joka tuutista. Radion kanava vaihtuu heti, jos kuulen ko. määkimistä. Muita Sannista kärsiviä :D?

En voi sietää oikein mitään nykyajan naisartistia, tuntuvat kilpailevan siitä kenellä on ärsyttävin lauluääni.

Vierailija
4/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös Sannia inhoava. Nasaali pikkuoravaääni yhdistettynä mauttomiin lyriikoihin ei iske minuun (40+ mamma) eikä 12 ja 15-v teinityttäriini.

Vierailija
5/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän pikkutyttöjen fanituksen, mutta miten ihan aikuiset ihmisetkin käy yksin sen konserteissa?!

Vierailija
6/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää oikein mitään nykyajan naisartistia, tuntuvat kilpailevan siitä kenellä on ärsyttävin lauluääni.

Ja paskin musiikki.

Vierailija
7/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin muutama vuosi sitten Jos mä oon oikee -biisistä, sanoista pääasiassa, sen jälkeen ei oo oikein mikään iskeny. Kuulostaa niin samalta kaikissa biiseissä eli ei kai vaan ole kovin monipuolinen tai yllättävä artistina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme