Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9221/9682 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta veli oot vaan tavannut huonoja naisia, ei kaikki oo tommosia

Vierailija
9222/9682 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta veli oot vaan tavannut huonoja naisia, ei kaikki oo tommosia

No, jäi kuitenkin ikävä kuva naisista. Jotenkin et kaikki on sananlaisia. Lohduttavaa kuulla ettei näin kuitenkaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
9223/9682 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on ollut minä joka olen tullut jätetyksi, siis miehet eivät ole halunneet jatkaa tutustumista. Aina en ole saanut siihen syytä,  että miksi mies on halunnut lopettaa tapaamiset, mutta on sanottu esim. "ei tunnu enää hyvältä, kyllästyin, tunteita ei ole syntynyt, haluan etsiä naisen joka synnyttää minulle vauvan". 

Kerran itse lopetin tapaamiset yhden miehen kanssa, jota tapailin 3kk ajan yht. Joku 8 kertaa. En missään vaiheessa tuntenut vetovoimaa häntä kohtaan, hän oli huono seksissä, pihi, ei osoittanut kiinnostusta minuun, hänen asunto oli ihan hirveä. Mutta ainakin yritin tutustua häneen, mutta jos 8 tapaamisen jälkeen ei tunteita ole tullut, niin ei niitä tule myöhemminkään.

Vierailija
9224/9682 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voinut ruokakaupassa käydä ilman ahdistusta ja tärinää. Oli jatkuvasti pienissä kaljoissa ettei pää leviäisi.Oli kela-tuillla elävä taiteilija.Myös fyysinen terveys oli heikko sillä oli saanut liukastumisesta pysyvän selkävamman ja käytti eräänlaista korsettia. 

Miehellä oli mahtava huumorintaju ja lämmin sydän,oli hyvä myös suutelemaan  ja laittamaan ruokaa. Mutta olimme aina jommakumman luona tai baarissa,mies hermostui ja alkoi höpistä että "liikaa ihmisiä,tää paikka pitäis räjäyttää" jos menimme elokuviin tai ostoskeskukseen. Kun minulla oli nimipäivät sain mieheltä hänen maalaamansa taulun ja jouluna suklaalevyn  ja tupakkaaskin jotka oli todennäköisesti haettu lähiÄrrältä. Sen kummempaan shoppailuun ei pystynyt.

Minulla on edellisesti liitosta poika joka oli tuolloin 10v ja kun poika oli luonani,en halunnut hermoheikkoa ukkoa tärisemään nurkkiin. Käyn myös töissä,siivoustyötä ja olen usein väsynyt. Rakastuin mieheen,mutten jaksanut olla mikään kantava voima. En jaksanut kirjaimellisesti pitää kädestä ruokakaupassa tai kolmen tunnin ahdistuspuheluita.

Vierailija
9225/9682 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin keväällä lyhyen aikaa erästä naista, ehdittiin nähdä 6 kertaa, ja harrastaa seksiä muutamaan otteeseen.

Hän kyllä vaikutti kiinnostuneelta, mutta aloin kiinnittää huomiota siihen, että minä olin aina se joka yhteydenpidossa lähetti ekan viestin. Tein kokeilun, että en enää lähettänytkään viestiä hänelle vaan jäin odottamaan ottaako hän vuorostaan yhteyttä minuun: ei ottanut  😀 

M40

Vierailija
9226/9682 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se klassinen, aloin seurustella ihan kivannäköisen keski-ikäisen vasta eronneen miehen kanssa jolla elämä mennyt kutakuinkin raadollisesti uusiksi repivässä erossa. Ajattelin, että no, eihän sitä tiedä, ollaan aikuisia, annetaan toiselle aikaa, tukea ja ollaan yhdessä toinen toistamme piristäen jne. Eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle. 

Aloin pian huomata, että hän on vielä niin katkera ja ilmeisesti teinin tasolle jääneenä ajatteli että nyt hän ottaa vain rusinat pullasta, saa kaiken sen takaisin mitä on edellisessä liitossa menettänyt tai ei ole saanut huomiota, hyväksyntää ym ym. Oli täysin parisuhteen vapaamatkustaja, perässä vedettävä passiivisagressiivinen teinityttömäinen valittaja, kaikkeen hirmuisen tyytymätön vaikka kertoi olevansa vähään tyytyväinen. Hän esitti jotain "kaupungin tavoitelluinta poikamiestä, jokanaisen unelmaa" jne vitsin varjolla, jutuissa vilahteli vähän väliä joku seksistisyys, tyyliin isoja porkkanoita kaupassa nähdessään vitsaili että pitäskö sulle ostaa noita "heh heh", mieles tekee kuitenkin, jossain kaupassa luki jostain tavarasta "kullattu" hän alkaa kaikkien kuullen vääntää siitä jotain puujalkavitsiä hihii, vai "kullitettu". Ei helvetti mä häpesin, aikuinen mies. Hän ei ymmärtänyt kun tiuskaisin hampaideni välistä sähisten että turpa kiinni helvetti...  Hitto mikä urpo. Tästä kaikesta huolimatta oli ihan onneton reppana sängyssä, hyvä että uskalsi koskea minua ja hoiteli itsensä sillä pikkiriikkisellä vehkeellä 15 sekunnissa, ilman että edes oli mitään yritystä saada minua nauttimana edes vähän. tv:täkin katsellessa häntä piti silitellä, hieroa hartioita ja jalkoja, koskaan hän ei tehnyt minulle samoin, ei edes käsivarren silitystä vaikka piti kättään muuten esim herteillani. Hän itse aina sanoi että tuntuu niin hyvältä kun hellittelen, silitän ja kosken häntä, mutta taas, hemmetin itsekkäänä ei yhtään tajunnut että itse olisi voinut tehdä sanoin, ei tainnut vaan viitsiä. Siis ihan helveltin itsekeskeinen ihminen vailla mitään kykyä ajatella asioita toisen näkökulmasta. 

kiertoon....

9227/9682 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan mies lopettanut tapailun siitä syystä, että on tavannut jonkun mielenkiintoisimman naisen? 

Kun mä olen usein saanut pakit mieheltä muutaman tapaamiskerran jälkeen ja on tullut mieleen, että onko hän sitten tavannut jonkun paremman naisen ja halunnut vaihtaa lennosta uuteen kumppaniin...

Vierailija
9228/9682 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinan yhden kerran treffeillä kuvissa ihan kivan mäköisen miehen kanssa joka tuli paikalle jollain pientäkin pienemmällä iänikuisella ruosteisella Renault Gliolla tms jossa oli pyörätkin yhtä pienet kun lastenvaunuissa. Mies kertoi et hänellä on 3 lasta, ero on adtunu just voimaan ja nyt pitäs uus daami löytää. Sitten hän kertoi koko tunnin ulkoilutreffiemme ajan mitä kaikkea he harrastavat lasten kanssa, miten kiireistä arki on ja sitten kun lapset on äidillään niin hänellä on sitä tätä ja tuota ja sit kun joskus on 1 päivä ettei oo mitään, niinon ihana olla kotona tai mökillä ihan vaan yksin, kukaan ei puhu eikä vaadi häneltä mitään. 

Kysyin -  "oletsä miettiny mihin rakoon tossa kaikessa meinaat sen uuden daamin tunkee?" Ei osannu vastata. ....

ei tavattu enää.

Vierailija
9229/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin opiskeluaikoina miehen kanssa, joka kutsuu vessapaperia pissipaperiksi. Ehkä kolmannen tai neljännen kerran, kun se oli sanonut sen sanan, tajusin, että se tosiaan sanoo vessapaperia pissipaperiksi. Aina kylässä ollessa yritin varmistaa jossain vaiheessa, että vessassa on paperia, niin ettei se ala kysellä pissipaperiaan ja nolaa minua totaalisesti kaikkien edessä. Jossain vaiheessa iski sitten kylmänhiki, kun mietin, että entä jos saan lapsen miehen kanssa, joka ei osaa edes sanoa vessapaperi. Siihenpä loppui se deittailu.

Vierailija
9230/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkui vielä eksässään.

Vierailija
9231/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittautui mielenvikaiseksi, sai väkivaltaisia raivareita. Jyrkät säännöt pääkopassa, eli ei toivoakaan rauhallisesta arjesta.

Aika pitkään osasi kuitenkin esittää normaalia.

Vierailija
9232/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viikon pitkiä 12h päiviä ja olin aika väsynyt ja piti priorisoida aika. Kävi kylässä, ilmoitin kuinka olen tehnyt pitkiä päiviä.Tokaisi etten ole saanut mitään taas aikaiseksi ja miten hän olisi saanut tehtyä vaikka mitä. 

Heitin miehet ulos ja päätin tapailun. Tyytyväinen päätökseen :) 

Vierailija
9233/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein viikon pitkiä 12h päiviä ja olin aika väsynyt ja piti priorisoida aika. Kävi kylässä, ilmoitin kuinka olen tehnyt pitkiä päiviä.Tokaisi etten ole saanut mitään taas aikaiseksi ja miten hän olisi saanut tehtyä vaikka mitä. 

Heitin miehet ulos ja päätin tapailun. Tyytyväinen päätökseen :) 

Siis miehen

Vierailija
9234/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Onko kukaan mies lopettanut tapailun siitä syystä, että on tavannut jonkun mielenkiintoisimman naisen? 

Kun mä olen usein saanut pakit mieheltä muutaman tapaamiskerran jälkeen ja on tullut mieleen, että onko hän sitten tavannut jonkun paremman naisen ja halunnut vaihtaa lennosta uuteen kumppaniin...

Olen.

Vierailija
9235/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin naista, joka asetti ehtoja seksille: vähintään kolmet treffit ensin, yöpyminen ilman seksiä, vain keskustellen jne.

Myöhemmin suhteessa kertoi kuitenkin harrastaneensa seksiä heti ensi tapaamisella venäläisen narkkarin, turkkilaisen pitsakuskin jne kanssa.

Ei pystynyt jatkamaan

Se oli selvästikin tosissaan sun kanssa. Muita käytti vain seksiin.

Tässä on kyllä varsin hauska ero miesten ja naisten logiikassa. Melkeinpä näin miehenä.väittäisin, että tuo neitsyt maarian esittäminen 304:lta on kyllä vihoviimeinen asia, mitä sellainen mies jolla on valinnanvaraa jaksaisi katsella. Juten ei AP jaksanutkaan.

Tietysti todella isolla osalla miehiä ei pahemmin ole valinnanvaraa ja saahan tuollaisella nyt ainakin parisuhteen dynamiikan alusta asti sopivaan suuntaan käännettyä ja kaapin paikan näytettyä jollekin epätoivoiselle raukalle.

Vierailija
9236/9682 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani psykologi, ja joitain mielenterveydeltään hauraita miehiä ammattini on vetänyt puoleensa. Sellaisia ahdistus/masennusherkkiä alkoholiin kallellaan olevia wannabe-taiteilijoita etenkin. Teen käytännön kliinistä työtä, ja vapaa-ajalla en vaan jaksa ottaa uusia kuormittavia ihmisiä elämääni.  

Vierailija
9237/9682 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu viikko. Olin töissä kun tytär soitti että miksi tuo on täällä? Mieskaveri oli tullut yllätyskylään. Tytär oli 12 ja poika 9. En ollut vielä esitellyt miestä niille.Kiehuin raivosta niin että hyvä kun sain tehtyä työvuoron loppuun. Menin kotiin ja siellähän mies istui juomassa olutta ja katsomassa Netflixiä.

Vierailija
9238/9682 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ei ollut oikein rahaa, ja sillä naisella oli. Annoin jutun sitten olla. Oli muuten mukavan äänekäs..

Nyt sitten on rahaa mutta alan olemaan liian vanha mihinkään. Eikä oikein jaksaisi nähdä vaivaa kun miehen yleensä pitää tehdä kaikki.

"Eikä oikein jaksaisi nähdä vaivaa kun miehen yleensä pitää tehdä kaikki."

Viestiäsi miinustettiin, mutta ymmärrän sinua hyvin. Itsekin väsyin sinkkuna ollessani deittailuun juuri tämän vuoksi, että naiset odottivat aina miehen tekevän kaiken ja näkevän vaivaa naisen ja tapailun eteen. Nainen tietenkin oli vain avuton prinsessa aina.

Vierailija
9239/9682 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei antanut työntää pikkusormea anukseensa toisella treffikerralla.

Vierailija
9240/9682 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini poistettiin, kun kysyin, onko naisen syyt tapailun jättämiseen aina vähän hyväksyttävämmät kuin miehen :D

Esim. miehen epäesteettisen vartalon vuoksi voi lopettaa tapailun, mutta jos mies sanoo samaa naisesta, se on rumaa. Samoin jos miehellä on pieni penis, jättäminen on ymmärrettävää, mutta jos naisella on löysä emätin, siitä syystä jättämisestä miinustetaan.