Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9181/9682 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaksi,mies oli hirveän nirso. Tein meille pastasalaattia ja valkosipulipatongit uunissa sekä olin  ostanut viiniä,kyselin mieheltä mikä viini käy ja mitä haluaa salaattiin niin vastasi että kaikki käy. No sitten nyppi omenoita salaatista ja kitisi ettei tykkää valkoviinistä. Piti näyttää sille  sen lähettämät tekstarit kun jankutti pyytäneensä punkkua,sitten se uskoi ja  lähti tuohtuneenä ostaamaan koskilta kaljaa. Arvatkaa tekikö mieli enää avata ovea sille!

Toiseksi,mies oli kiimainen ja epähygieeninen moukka. Heitti farkut pois ja vei käteni bokseriensa etumukselle joka oli virtsasta kostea,sitten  maukui että ota suihin ota suihin  pleeeeease. En pystynyt katsomaan elokuvaa kun mies kärtti ja kopeloi. Sanoin että saa jäädä siihen sohvalle,minä menen sänkyyni. Eikun  tulee perästä ja hankaa kosteaa etumustaan selkääni vasten ja koettaa kaivella tissejäni  koko helvetin yön. Aamulla sanoin että

Hyi! ^-^ 

Vierailija
9182/9682 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen omakotitalossa haisi vahvasti ns"vanha talo" minkä lisäksi miehellä oli kolme kissa joiden hiekkalaatikot olivat kylppärissä,kylppäriin mentiin keittiön läpi ja keittiössä leijui aina silmiä kirvelelevä kissanvirtsan katku. Tuntui aina että haisin kun lähdin sieltä. Lisäksi aloin talossa aina aivastella. Miehellä oli kova limainen yskä jota luulin tupakkayskäksi mutta ei ollut ehkä sittenkään sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/9682 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x eronnut keski-ikäinen mies osoittautui puolessa vuodessa lähinn säälittäväksi reppanaksi joka yritti urhoollisesti kamppailla mt ongelmiensa kanssa ja esittää jotenkin pärjäävää tai edes yhyään normaalia. Vaikka oli ajoittain ihan hauskaa seuraa ja viihdyttiin yhdessä, niin onhan se älytöntä että näillä ikävuosilla toinen on niin persau...en ettei voitu tehdä juuri mitään , missä olisi tarvinnut rahaa, ellen minä maksanut. Joskus ulkoilureitin varrella pystyi tarjoamaan kahvin ja pullan, minä maksoin aina viikonloppuruoat luonani, kun halusin ulos syömään sanoin heti et mä maksan koska tiesin ettei hänellä ole rahaa (joka myös hävetti häntä). Kun käytiin jossain kauempana, mentiin aina mun autolla (eli mun bensoilla). 

Eikä tässäkään mitään, mutta luulisi että noissa vesissä uivalla olisi hiukan nöyrempi ja kiitollisempi elämänasenne.... ei hän oli välillä hyvinkin ylimielinen pullistelija ja kauhean tyytymätön kaikkeen. Oikein teinityttömäinen valittaja. 

Toivottavasti on saanut elämäsä kuntoon ja oppinut ettei muiden vähättelyllä ja negatiivisella valittamisella kovin pitkälle pötkitä parisuhteessa. Eikä missään muuallakaan

Vierailija
9184/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehellä oli  lyhyet,antennimaisesti sojottavat rastat joita ei näkynyt profiilikuvissa koska oli niissä pipo päässä ja oli myös valehdellut pituutensa,olen 170cm ja mies oli minua lyhyempi. Aktiviteettina tämä peikko halusi päiväoluelle.

- Miehellä oli  kova yskä ja huuliherpes,ei päästy edes ekoja treffejä alkuun kun käskin kotiinsa paranemaan.

- Mies suuteli kuin teini joka ei ole koskaan pussaillut,hirveä tärinä ja kavahti taakse kun huulemme koskettivat. Ja sängyssä mies nylkytti reisieni välissä,mietin ihmeissäni eikö mies tajua ettei ole todellakaan sisällä? 

- Miehen asunto oli täynnä pölyä ja halloweenkoristeita,heinäkuussa.

Vierailija
9185/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli vahva mt-lääkitys. Sekosi muutamasta kaljasta treffeillä. Lapset oli sijoitettu. Vein kotiinsa nukkumaan ja poistuin paikalta.

Vierailija
9186/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen asunnossa sai kävellä vain tietyissä osissa lattiaa, mattojen hapsut piti kammata/suoristaa joka kerta ja seksi meni aina ihan saman kaavan mukaan. Jos tein jotakin "uutta", yritin vaihtaa asentoa - nainen jäykistyi ja meni lukkoon.

Oli jokin trauma ja hieman pakko-oireinen.

Älykäs ja kouluttautunut nainen. Tavattiin töissä.

Ei vaan toiminut kemiat.

Vierailija
9187/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v. Ekoilla treffeillä päädyttiin sänkyyn. Naisella oli palovammoja ihossa/ arpikudosta. Ei ollut osannut mulle etukäteen kertoa asiasta.

Tilanteen yllättävyys vaikutti suorituskykyyn, mutta homma tuli hoidettua. Oli hänen eka kerta. Olin nuori ja pinnallinen, en pystynyt jatkamaan tapailua.keksin jonkin tekosyyn.

Vierailija
9188/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kroppa oli löysää roikkuvaa ihoa - rintoja ei erottanut - olivat osa poimuja.

Oli vissiin laihtunut tosi paljon.

Vaatteet päällä Ok näköinen.

Alasti muodoton möykky.

En ole koskaan nähnyt vastaavaa.

Ei vaan pystynyt.

Vierailija
9189/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin naista, joka asetti ehtoja seksille: vähintään kolmet treffit ensin, yöpyminen ilman seksiä, vain keskustellen jne.

Myöhemmin suhteessa kertoi kuitenkin harrastaneensa seksiä heti ensi tapaamisella venäläisen narkkarin, turkkilaisen pitsakuskin jne kanssa.

Ei pystynyt jatkamaan

Vierailija
9190/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuoden suhteen jälkeen mies tajusi olevansa homo/bi. Olisi halunnut jatkaa mun kanssa, jos saisi samalla tavata jotakuta mun hyväksymää miestä.

Tunteita oli, mutta en vaan pystynyt.

Vierailija
9191/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naispari. Minä lesbo ja hän bi. Parin vuoden yhdessäolon jälkeen vaati, että hän saa ottaa miesrakastajan. Suostuin pakon edessä. Hän löysi netistä miehen, jota alkoi tapailemaan miehen asunnolla noin kerran viikossa. Totuin jo ajatukseen jollain tasolla, kunnes sattumalta/stalkkaamalla tapasin miehen. Oli lyhyt, tukeva, parrakas perussuomalainen sovinistinen mies. Hyvin "miehekäs". En pystynyt käsittämään, miten puolisoni piti häntä haluttavana.

Lopetin suhteen äkillisesti ja ikävästi tyhjentämällä yhteisen asunnon ja muuttamalla pois

Tapahtui 90-luvulla Pasilan opiskelijayhteisössä.

Vierailija
9192/9682 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvosteli ulkonäköäni. Hän oli liian turhamainen.

Vierailija
9193/9682 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Miehellä oli  lyhyet,antennimaisesti sojottavat rastat joita ei näkynyt profiilikuvissa koska oli niissä pipo päässä ja oli myös valehdellut pituutensa,olen 170cm ja mies oli minua lyhyempi. Aktiviteettina tämä peikko halusi päiväoluelle.

- Miehellä oli  kova yskä ja huuliherpes,ei päästy edes ekoja treffejä alkuun kun käskin kotiinsa paranemaan.

- Mies suuteli kuin teini joka ei ole koskaan pussaillut,hirveä tärinä ja kavahti taakse kun huulemme koskettivat. Ja sängyssä mies nylkytti reisieni välissä,mietin ihmeissäni eikö mies tajua ettei ole todellakaan sisällä? 

- Miehen asunto oli täynnä pölyä ja halloweenkoristeita,heinäkuussa.

Tämä viimeinen voisin olla minä paitsi että olen nainen. Ei sulla olisi miehen numeroa?

Vierailija
9194/9682 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison mahan alla piileskeli pieni löysä muna joka ei kovettunut mitenkään. Rekkakuski  jolla oli verenpainelääkitys. Mussutti mikrohampurilaisia ja joi litroittain colaa .Ketjupolttaja. Oli sillä oma talo,omaa metsää ja suloinen koira jonka vei aina äidilleen kun lähti duuniin.

Vierailija
9195/9682 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Nainen oli käytetty rikki

Kamalasti ilmaistu. Oliko hänelle siis tehty seksuaalista väkivaltaa niin, että hän oli vaurioitunut, vai mitä ihmettä? Olen sinun sanavalinnastasi vähän vihainen, ja surullinen siitä että hänelle on tapahtunut pahoja asioita. 

Somppuli pahasti silpotu.

Vierailija
9196/9682 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tee mitään uhrauksia parisuhteen vuoksi. Jos aikaa on nähdä vain 2h viikossa miten voi antaa yhtä paljon aikaa kaverilleen?

Hän ei suostu käyttämään saippuaa, joka päivä vaikka hygienian puute häiritsee minua. Kun itse päätin muutta oman hygienian tasoni hänen heinähippitasolleen ei hän suostunut tulla katsomaan onko se hyväksyttävää hänelle. Minun olisi pitänyt mennä hänen luokseen ja hänellä on auto, minulla ei. Yleinen asioden vaikeus

Vierailija
9197/9682 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin naista, joka asetti ehtoja seksille: vähintään kolmet treffit ensin, yöpyminen ilman seksiä, vain keskustellen jne.

Myöhemmin suhteessa kertoi kuitenkin harrastaneensa seksiä heti ensi tapaamisella venäläisen narkkarin, turkkilaisen pitsakuskin jne kanssa.

Ei pystynyt jatkamaan

Eli siis nainen oli oppinut virheistään ja todennut että parempi tutustua ihmiseen ensin ennen kuin harrastaa hänen kanssaan seksiä, ja sinulle oli hänen henkinen kasvunsa ongelma? Saahan sitä kumppanin jättää ihan mistä syystä tahansa, mutta tämä on aika mielenkiintoinen. 

Vierailija
9198/9682 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli lian hyvää ja sitä oli liikaa 

Vierailija
9199/9682 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lääkevastainen ja koetti helpottaa kovaa  migreeniäni  hieronnalla,oli vihainen kun  soitin veljeni viemään minut sairaalaan kun kohtaus ei omilla lääkkeillä mennyt ohi.

Ja kun sairastui influessaan,meni tekemään jotain joogaharjoituksia paljain jaloin metsään "luonto parantaa" päätyen sitten keuhkokuumeen vuoksi sairaalaan, jossa oli varmaan kiljunut kauhusta,kun koettivat lääkitä.

Pitkät hiukset oli mutta muuten ihan normaalin ja siistin näköinen silloin,nyt jokin aika sitten kun nähtiin kaupassa oli kasvattanut epäsiistin risuparran ja haisi hieltä eli varmaan  dödökin on jo pahasta.

Vierailija
9200/9682 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tällöin jo hyvää vauhtia keski-ikäinen. Suhteessa oli alkumetreiltä saakka jo tiedossa haasteita miehen hiljattain tapahtuneen repivän ja haasteellisen eron takia missä oli mennyt koko elämä uusiksi. Mutta mies oli ihan ok muuten ja ulkoosestikin mieleeni. Ajattelin että ans kattoo ny, kyllä se siitä, kun aika kuluu jne.

Hyvin pian alkoi blondivitsailu, nää tyypilliset "akka ratissa" lausahdukset, jatkuva mies-nais asetelmilla vääntäminen joka asiasta, siirtyen mihesen ylivallan ihannointiin ja naisten vitsin varjolla vähättelyyn. Myös se että.minua kutsuttiin monesti omassa kodissani henkilökunnaksi tai palvelusväeksi sai hälyytyskellot soimaan. 

Mies osoittautui ihan kakaraksi, erittäin heikko itsetuntoiseksi pelleksi joten ajattelin että olen elänyt tämän tasoisen kakaran kanssa lähes 30v sitten, haluan aikuisen täyspäisen, tasapainoisen miehen jolla elämä perusasiat kunnossa enkä mitän henkisesti teinin tasolle j

Minulla hiukan samantapainen kokemus jokunen v sitten. Mies koitti kovasti olla hauska ja kompensoi epävarmuuttaan vähän väliä toistuvalla vitsailulla joka aluksi sai minutkin nauramaan. Olihan hänellä tilannekomiikka hallussa ja pidän posiriivisista  ihmisistä. Mutta hänellä oli outo tapa kiusoitella minua, hän myös säikytteli minua. En muista koko aikuisiältäni yhtään tällaista kumppania olleen. Välill minusta tuntui et hän ei erota sitä miten ollaan omien ladten kanssa ja minun (aikuisen sivistyneen naisen ) kanssa. Ei minua kiusata eikä säikytellä. En aina ihan tiennyt oliko hän itse ollut se koulukiusaaja nuorena vai oliko häntä kiusattu (niinkuin itse minulle asian esitti).  Suhde kaatui moneen muuhunkin asiaa, mutta nuo oli kyllä outoja piirteitä keski-ikäiseltä mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi