Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Ensimmäiset treffit menivät hyvin.
Toisilla oli tarkoitus katsoa miehen luona elokuva.
Kun soitin ovikelloa mies avasi oven alasti "se" pystyssä.
Lähdin karkuun enkä vastannut enää puheluihim
Ensimmäiset treffit menivät hyvin.
Toisilla oli tarkoitus katsoa miehen luona elokuva.
Kun soitin ovikelloa mies avasi oven alasti "se" pystyssä.
Lähdin karkuun enkä vastannut enää puheluihin
Ei minusta ollutkaan kenenkään parantajaksi, terapeutiksi tai pelastajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka halusi melko usein puhua ns. tuhmia seksin aikana. Onhan se kiihottavaa jos oikealla tavalla puhuu, mutta hän puhui aivan käsittömättömiä lauseita. Kiroili paljon, "saat kunnolla senkin pulunnussija", "jippijaijee motherfucker", "täältä tulee sun pomomies" jne. Eihän tollasta kukaan nainen halua kuulla. Jostain syystä mies oli mieltynyt siihen "motherfucker" sanaan. Ei vaan enää itse pystyny.
voi vitja mitä huutonaurua :D
Vierailija kirjoitti:
Tapailin naista, joka asetti ehtoja seksille: vähintään kolmet treffit ensin, yöpyminen ilman seksiä, vain keskustellen jne.
Myöhemmin suhteessa kertoi kuitenkin harrastaneensa seksiä heti ensi tapaamisella venäläisen narkkarin, turkkilaisen pitsakuskin jne kanssa.
Ei pystynyt jatkamaan
Se oli selvästikin tosissaan sun kanssa. Muita käytti vain seksiin.
Onneksi meille on niitä oikeita miehiä esim. Itä-Euroopassa tarjolla. T. puolalaisen herrasmiehen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapailemi
Onneksi meille on niitä oikeita miehiä esim. Itä-Euroopassa tarjolla. T. puolalaisen herrasmiehen vaimo
Mies oli lentokapteeni, jonka elämänsisältö oli vain ja ainoastaan TV -sarjat. Liioittelematta vietti kaiken vapaa-aikansa suoratoistoista sarjoja ahmien. Jos hän ei ollut katsomassa sarjoja, hän puhui niistä, taukoamatta. Tietäen, etten mä ole katsonut kyseenomaisia sarjoja, siitä huolimatta vaan papatti monologiaan sarjojen tapahtumista. Ei siinä mitään, että katsoo TV:tä, mutta onhan se jotenkin hurjaa, jos nelikymppisen miehen elämän huippuhetkiä on joku game of thronesin uusin tuotantokausi, ja mitään elämää tai kavereita ei ole TV-sarjojen ulkopuolella. Tai ettei hänen kanssaan voi keskustella mistään muusta.
Tässä eri syitä tapailujen lopettamiseen
- opiskeluaikojen yksi poikaystävä olisi toivonut, että minä otan vastuun hänen opinnoistaan. Ilmoitan hänet tenttiin ja kurssille, haen kurssikirjat kirjastosta, teen lukusuunnitelman ja valvon, että hän lukee. Ja jotenkin maagisesti olisi pitänyt saada hänet innostumaan opinnoista. Ihan kuin omissa opinnoissa ei olisi ollut minulle tarpeeksi!
- opiskeluaikana jätin toisen poikaystävän hänen mielenterveysongelmien vuoksi. Oli masentunut, mikä oireili etenkin äreytenä, huonotuulisuutena, unettomuutena, vetäytymisenä mutta minua kohtaan vaativuutena. Hänellä oli ajatus, että kun on kerran saanut tyttöystävän, on minun velvollisuus hoitaa hänet kuntoon. Kerran suutahti siitä, että "ollaan seurusteltu 6kk eikä mun sosiaalinen elämä ole yhtään edistynyt ja ihan paska olo edelleen"... Tajusin silloin lähteä suhteesta. Tämän jälkeen hän laittoi ikäviä viestejä pitkään, milloin uhkaillen itsensä tai minun vahingoittamisella.
- yhden miehen jätin, kun hänellä oli mikropenis. Ei tapailusta muutenkaan olisi tullut mitään, sillä alunperin hän oli ollut enemmän kiinnostunut kavereistani ja minä olin värivaihtoehto. Mikropenis oli vaan piste i:n päälle.
- yksi lyhyen suhteen tapailumies ei halunnut puhua oikeastaan mistään. Itse tykkään seurata ajankohtaisia asioita mm kansainvälisestä mediasta ja luen paljon tietokirjoja. Näistä asioista mies ei ensinnäkään tiennyt paljoa, ja jos olisin halunnut pohtia jotain mielenkiintoista lukemani, hän tuohtui, koska hänen mielestään oli järjetöntä pohtia jotain, joka ei suoranaisesti liity itseen.
- yhdellä tapailumiehellä oli huono itsetunto, jota ylikompensoi mm merkkivaatteilla ja oman vanhempiensa duunaritaustan pimittämisellä. Kehuskeli rahalla ja omaisuudellaan. Kaiken merkin ja hinnan piti näkyä. Miespuolinen hyacinth bucket. Sai yhdellä tapaamisella kerrottua kavereilleni mm. vuositulonsa ja sijoitusasuntonsa. Nolo tyyppi.
Muutama lupaavasti alkanut tapailu on päättynyt siihen, että nainen ei ole ollut suuseksin ystävä. Ei siis ole halunnut kokeillakaan, eli kysymys ei ole ollut siitä, että olisin huono suuseksissä. On ollut myös pari muuta joihin on kiinnostus vain lopahtanut (huonon) seksin jälkeen.
Ei se siis tarkoita, että mies on ollut alusta alkaenkin vain "sen" perässä, jos tapailu loppuu sitten kun on saanut seksiä, niin kuin täältä saa monesti lukea. Jos ei ole seksuaalista yhteensopivuutta, niin se kiinnostus vain ei riitä muuhunkaan.
Keski iässä tapasin miehen jolla haastava eroprosessi takana. Ihan ok aluksi, mutta hänestä paljastui puoleen vuoteen se oikei oppikijamainen aikuislapsi, eli ts henkisesti teinin tasolle jäänyt aikuinen. Jotain todella ikävää oli tapahtunut hänen nuoruudessa koska sukuelinten kehityskin oli pysähtynyt vaikka muuten ulkoisesti mies oli pitkä ja ihan raamikas leveine hartioineen ja isoine vahvoine käsineen. Hänellä oli myös tosi outo tapa jäädä tuijottamaan minua kun olin esim pukemassa tai pyyhe päällä kampaamassa hiuksia (ja monissa muissa tilanteissa), saunassa käynti oli todella kiusallista kun hän ei saanut katsettaan irti minusta vaikka vihjaisin että kiusaannun tuijottamisesta. En ole törmännyt aiemmin tuollaiseen outoon tapaan hän oli tässäkin asiassa kuin se 12v joka on hoksannut että naisilla on tissit ja häntä on alkanut ne kiinnostaa. Tuo ei kuitenkaan yksittäisenä asiana ollut syy lopettaa suhde, vaan koko paketti oli täysi mahdottomuus aikuiseen, turvalliseen, luotettavaan, fiksuun ja tasavertaiseen suhteeseen.
Karvaiset olkapäät ja selkä. Käytti pankin mainospipoa.
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset olkapäät ja selkä. Käytti pankin mainospipoa.
Mies oli hankkinut Maga-lippiksen. Yäk!
Mies ajoi polttomoottoriautolla vuonna 2024 :D
Naisella koiria ja tatuointeja ja värjätyt hiukset.
Mies luuli että iso muna riittää seksissä eikä muuta tarvitse tehdä,tuskastui kun en tullutkaan märäksi hänen ison munansa näkemisestä vaan halusin muutakin "En mä jaksa räplätä sua!"
Joskus v -90 hyppäsin baari-illan jälkeen sänkyyn ja aloin siitä sitten seurustelemaan exäni pelikaverin kanssa ihan vaan kostoksi minut pettäneelle ja jättäneelle exälleni. Toimi kostotoimenpiteenä hyvin, mutta en välittänyt yhtään tuosta äärettömän itsekeskeisestä uudesta "kostotoimimiehestä". Olin hänen kanssaan vain jotta sain kääntää puukkoa exäni haavassa, joka edelleen kuitenkin kaipasi minua. Jätin tämän laastarisuhteen suhteellisen pian muuttaessani toisaalle opiskelemana. Sori siitä.
Kaksi vuotta neljän vuoden seurustelusuhteen jälkeen olin taas valmis tapaamaan miehiä ja tapailin kahta miestä(eri aikaan). Kumpaakin tapailin kaksi kuukautta ja ensimmäinen mies kertoi rakastavansa minua ensimmäisellä kerralla, kun olimme sängyssä. Laitoin sen pienen hiprakan piikkiin ja jatkoin tapailua, mutta hänestä kuoriutuikin hieman 'clingy' tyyppi(en nyt muista sitä suomenkielistä sanaa tolle) ja tykkäsi kovasti kiehnätä minussa. Ei siinä mitään, ei vaan löytynyt tarpeeksi kemiaa kaiketi, koska koin sen välillä epämukavaksi, joten päätin tapailun.
Toisen miehen kanssa huumori kohtasi hyvin ja nauroimme paljon, mutta hänen kanssaan oli hieman sama tilanne, että hän alkoi jo puhumaan yhteisistä matkoista ulkomaille ja siitä, että voisin asua hänen talossaan. Muuten oli kyllä mainio mies, mutta taas omaa pelkuruuttani lähdin menemään. Arvostan kyllä, että hän myönsi olleensa hieman liian innokas minua kohtaan ja ymmärsi, että jatkaisimme hieman hitaammin siitä eteenpäin mainittaessani asiasta, mutta koin myöhemmin parhaaksi päättää tapailun. Välillä harmittaa hänen tapailunsa päättäminen, mutta koin asian niin, etten ollut itse tarpeeksi hyvä hänelle.
Nuorempana ei ollut oikein rahaa, ja sillä naisella oli. Annoin jutun sitten olla. Oli muuten mukavan äänekäs..
Nyt sitten on rahaa mutta alan olemaan liian vanha mihinkään. Eikä oikein jaksaisi nähdä vaivaa kun miehen yleensä pitää tehdä kaikki.
En kestänyt miehen liian suurta intohimoa,kun katseli kaikkea urheilukilpailua ym.vihaan hiihtoa,jääkiekkoa,yleisurheilua ym.onneksi saan olla yksin.