Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9261/9682 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v nainen oli tyhmä ja rasisti. Myöhemmin selvisi, että hänellä oli huostaanotettu nyt jo aikuinen lapsi mustan miehen kanssa. Jotain traumoja oli jäänyt vissiin.

Aluksi vaikutti kännissä mukavalta, mutta...

Vierailija
9262/9682 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropenis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/9682 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen oli typerä

Toinen oli korni

Kolmas koditon

Nyt olen itsekseni

Vierailija
9264/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Vierailija
9265/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Vierailija
9266/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui vain itsestään ja valitti 'vihervasemmistosta'. Oli kovin ylpeä työstään jonain ihme tiedustelulaitostutkijana. Oikeasti ihan pelle.

Vierailija
9267/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kroppa oli ihan "tasapaksu" ilman vaatteita. Ei naisellisia muotoja. En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Ei ollut houkka, mutta ei varsinaisesti lihavakaan.

Menin puihin, kun näin ekan kerran ilman vaatteita.

Vierailija
9268/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kroppa oli ihan "tasapaksu" ilman vaatteita. Ei naisellisia muotoja. En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Ei ollut houkka, mutta ei varsinaisesti lihavakaan.

Menin puihin, kun näin ekan kerran ilman vaatteita.

Mulla oli taas aikoinaan virolainen nainen, jolla uskomaton naisellinen kroppa, mutta naama oli ruma. Hampaat miten sattuu ja kynitty poikapolkka. Hirvee räkättävä nauru ja jätkämäiset jutut. Veti viinaa enemmän kuin minä.

Vierailija
9269/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Tää tyyppi kopio tämän täsmälleen saman tekstin milloin minnekin :D Varmaan valmiina jossain tallennettuna. Kokeile seuraavan kerran muokata tekstiä niin, etteivät "aasialaiset naiset" kuulostaisi ilmaisussasi kuin joltain eksoottiselta eläinlajilta, harrastukselta tms.

Vierailija
9270/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en edes alkanut tapailla muutamaa paperilla hyvää miestä, koska ajattelin etten ole riittävän hyvä pitkällä tähtäimellä ja oma perhetausta oli liian sekava (millä ei olisi pitänyt olla mitään väliä, mutta ajattelin asioiden menevän vaan liian monimutkaisiksi). Jälkeenpäin katsottuna tämä on ollut iso virhe, en tiedä olisiko kuitenkin ollut järkevä katsoa juuri ne jutut muiden aivan älyttömien juttujen sijaan.

Seurustelin myös yhden huipputyypin kanssa, joka oli varsin empaattinen. Kuitenkin tapailtuani melkoisia kuspäitä huomasin itsekin vain muuttuneeni ja lopulta juttu loppui aika seinään ja epäreilusti osaltani. Varmaan aika pitkään tämä tyyppi mietti mitä teki väärin ja missä vika.

Ja sit on kasa niitä juttuja joissa itseä kohtaan tapailu loppui ja ihmettelin miksi, mutta itsellä oli melkoiset muurit ja luulen että se blokkasi muutamat. Ja sitten ihan se fakta että aika moni etsi sellaista ns. taitoluistelunaista millainen en ollut ja ehkä tapasivat just sen sellaisen täysin tyttömäisen pumpulissa olleen tyypin (tiedättekö miestyypin joka ei jotenkin ole löytänyt itseään ja tykkää juuri näistä tietynlaisista naisista: yep).

Lopulta päädyin yhteen puolisoni kanssa kuka on täysin erilainen näistä kaikista. Hyvä opetuspolku kai.

Vierailija
9271/9682 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 304

Vierailija
9272/9682 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kaljan tissuttelu,huonot hampaat (pelkään hammaslääkäriä ja tunsin myötätuntoa kun ajattelin että mies pelkää myös,myöhemmin tajusin että   ei pelkää vaan pesee hampaat joskus ja jouluna ja siksi lahot),aina huppari päällä ja huppu syvällä päässä, ei osanut nukkua ellei stereoista pauhannut black metal täysillä (voi naapureita),iso penis mutta ei taitoa käyttää sitä niin että nainenkin nauttisi.. joo. Puoli vuotta katseltiin toisiamme kunnes sanoin sen klassisen "olemme liian erilaiset".

Vierailija
9273/9682 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.

Vierailija
9274/9682 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli yksinhuoltaja

Vierailija
9275/9682 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Vierailija
9276/9682 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydessäni pissalla oli nainen pieraissut huoneeseen mojovan pierun. Meni halut. En viitsinyt suoraan sanoa mitään asiasta, mutta en ottanut enää yhteyttä.

Vierailija
9277/9682 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaati sheivaamaan vaikka sanoin  että saan näppyjä. No  vedin sitten posliinin miehen mieliksi ja kommentti oli "no hyi helv.. miten se on  ton näköinen?"  Tuntui, että mies oli nähnyt p""ja vaan aikuisviihteessä eikä tajunnut että oikeasti posliini tarkoittaa  punaisia näppyjä ja naarmuja, joita tulee kun raapii kutinaa unissaan. Jätin miehen sitten metsästämään täydellistä pildeä.

Vierailija
9278/9682 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Vierailija
9279/9682 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Vierailija
9280/9682 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän