Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tapailtu viikko. Olin töissä kun tytär soitti että miksi tuo on täällä? Mieskaveri oli tullut yllätyskylään. Tytär oli 12 ja poika 9. En ollut vielä esitellyt miestä niille.Kiehuin raivosta niin että hyvä kun sain tehtyä työvuoron loppuun. Menin kotiin ja siellähän mies istui juomassa olutta ja katsomassa Netflixiä.
Ihan painajaismainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin keväällä lyhyen aikaa erästä naista, ehdittiin nähdä 6 kertaa, ja harrastaa seksiä muutamaan otteeseen.
Hän kyllä vaikutti kiinnostuneelta, mutta aloin kiinnittää huomiota siihen, että minä olin aina se joka yhteydenpidossa lähetti ekan viestin. Tein kokeilun, että en enää lähettänytkään viestiä hänelle vaan jäin odottamaan ottaako hän vuorostaan yhteyttä minuun: ei ottanut 😀
M40
Varmaan oletti, että kiinnostuksesi lopahti ja antoi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestini poistettiin, kun kysyin, onko naisen syyt tapailun jättämiseen aina vähän hyväksyttävämmät kuin miehen :D
Esim. miehen epäesteettisen vartalon vuoksi voi lopettaa tapailun, mutta jos mies sanoo samaa naisesta, se on rumaa. Samoin jos miehellä on pieni penis, jättäminen on ymmärrettävää, mutta jos naisella on löysä emätin, siitä syystä jättämisestä miinustetaan.
Miksi pitää kenellekään tehdä selvitystä miksei halua enää tapailla? Tuskin siihen on vain yksi syy, jättää sen pahimman sanomatta.
Juuri näin, mutta jos siitä kertoo vaikka jossain keskustelupalstalla, väljästä p i l l u s t a johtuva jättäminen ei saa ymmärrystä osakseen niin kuin pienestä peniksestä johtuva jättäminen.
Joitakin vuosia sitten päättyi pitkä parisuhteeni ja olin hetken sinkkuna, ennen kuin tapasin nykyisen kumppanini. Siinä välissä ehdin deittailla muitakin miehiä hetken aikaa. Yksi tyyppi, jonka kanssa tapasin useamman kerran, vaikutti ensitapaamisella ihan fiksulta kaverilta, mutta useamman tapaamisen jälkeen alkoi enenevissä määrin tuntua siltä, että kyseessä on mieslapsi, jonka henkinen kehitys on pysähtynyt teinivuosiin. Yli 5-kymppinen äijä, eikä yhtään vakavasti otettavaa parisuhdetta takana. Ajeli uudella katumaasturilla, mutta auton takalasissa oli joku helvetin takaikkunatarra. Kertomukset omasta menneisyydestään olivat epäuskottavia ja epäloogisia, tuli olo että valehtelee mm. oman koulutus- ja työhistoriansa. Viimeinen niitti oli se, että tämä äijä kehuskeli loukuttavansa kissoja ja ampuvansa ne. Asui maaseutukylässä, jossa aivan varmasti liikkuu vapaana myös naapurien lemmikkikissat. Eikä siis muuten harrastanut metsästystä, harrastus rajoittui tuohon kissojen tappamiseen.
Tavattiin baarissa,olin ilman meikkiä huppari päällä kuten yleensäkin. Mies kehui miten olen ihanan rento. Pussailtiin ja vaihdettiin numeroita,viikkoa myöhemmin treffeille elokuviin ja hampurilaiselle. Hyvin meni ja meillä oli mukavaa.
Sitten,toisilla treffeillä miehen luona mies kysyi "et siis oikeasti meikkaa ollenkaa? mietin vaan että olisit nätimpi sillai". Otin reppuni,oli nimittäin pitänyt jäädä yökylään ja lähdin.
Mies oli jälkeenpäin sitä mieltä ettei ollut haukkunut minua rumaksi ja että suutuin naurettavasta syystä.
Mies oli ihan hirvittävän tyhmä. Tosi kurjaa sanoa, mutta ei sitä kestä jos toinen on ihan palikka. Sitten puhui vielä hyvin vahvaa venyvää murretta.
Tyhmänkin ihmisen kestää, jos hän muistaa asioita. Mutta jos samat asiat pitää aina kerrata ja kerrata. Kun sä sanot monta kertaa "älä ihan noin kovaa puristele mun rintoja" ja silti oot aina mustelmilla... Sit kun pitäisi sängyssä puuhailla, niin aletaan etsimään niitä kortsuja. Mihinkäs minä ne laitoinkaan..?
Mies puhuu eksästään, kuinka jouluna eks soitti heidän lasten kanssa videopuhelua hänelle ja toinen mikä on raha,väittää olevansa rikas mutta ei oo . Lopetin tapailut.
Yks laitteli aivan tyhmiä viestejä pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin jo ennen tapaamistamme että on ehkä vähän perässävedettävä, mutta ajattelin positiivisesti että ehkä on vaan vähän ujo ja/tai varovainen.
No- ensivaikutelma on usein se mikä sitten toteutuukin. Oli koko 8 kk ajan perässävedettävä passiivinen suhteen vapaamatkustaja, osasi kyllä hyödyntää ns rusinat pullasta antamatta mulle oikeestaan muutakuin seuraa. Hänen vaikea elämäntilanne, ahdistus ja stressi erosta aiheutti myös mielialanvaihteluista, ilmeisesti myös paniikkihäiriötä tms. Olin hänelle laastari, terapeutti, hänen fiiliksen kohottaja, paapoja, huolehtija, lohduttaja paijaaja.
Ulkoisesti mies oli hyvinkin minun makuun, oisin voinut katella sitä loppuikäni, mutta aivan liian rikkinäinen, ongelmainen ja itsekeskeinen minun makuun.
Mulla ollut vähän samantyylisiä kokemuksia nimenomaan jo todellakin aikuisesta 45+ miehestä, joka eronsa
Vaikuttaa ihan exältäni
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M69
Miestä piti opettaa hygienian ja seksin saralla. Pese hampaat myös aamulla jos haluat pussailla,pese suihkussa myös se munasi, älä kisko tissejäni kuin lypsäisit lehmää, älä tunge sormea pilluun kun en ole märkä vielä..
Meni maku kun koko ajan sai neuvoa ja muistutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin treffeillä ulkoilemassa tyypin kanssa joka kyseenalaisti joka sanomiseni. Jos sanoin jostain ihan tavallisesta asiasta mielipiteeni (esim etten pidä suklaajäätelöstä) hän saattoi sanoa hyvin napakasti "perustele".
Mielestäni hänen käytös oli tosi outoa ja ehkä vähän hyökkäävää, en sitten pitkään aikaan sanonut mitään, annoin hänen puhua koska hän puhui tauotta.
Jossain kohtaa hän totesi että hän on kova haastamaan ihmisiä ja tykkää väitellä ---- minä en tykkää kummastakaan tavasta enkä lähtenyt toisille treffeille vaikka hän pyysi.Olisiko ollut hyvä kysyä hältä perusteluja tuohon miksi tuntee pakottavaa tarvetta haastaa ihmisiä ja väitellä ;-)
Kuulostaa tosi rasittavalta tyypiltä, ja muistuttaa erästä puolituttuani jolla on aspie, vaimonsa sanoo että heiltä kaikkoaa kaikki ystävät miehensä käytöksen takia. Itsekkin
Mitä se vaimo sitten meni naimisiin tuollaisen tyypin kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Lopetin "tapailun" koska naisella kesti 2 päivää vastata viestiin. Ihan lapsellista manipulointia
Minä lopetin tapailun kun mieheltä kesti 2 päivää vastata viesteihin. Ihan lapsellista manipulointia. Ei voitu koskaan soitella ja jutella joten lie ollut varattu vaikka sanoi asuvansa yksin.
Mies kertoi että hänellä on veljenpoika hoidossa mutta voin tulla kylään. Semmoinen noin 2v pikkumies siellä tallusteli ihan märissä vaipossa ja naama likaisena,vaihdoin vaipat ja sanoin miehelle ettei taida olla kovin kokenut lapsenvahti.
V""u,se oli miehen oma poika. Asui äidllään joka oli täysi juoppo ja sossutkin lopulta mukana kuvioissa,juuri ennen kuin erottiin poika sijotettiin kiireellisesti. Raukkaparka. Ei osannut edes puhua ,mölisi vaan. Olisin voinut kestää totuuden mutten sitä,että valehdeltiin. Mies joka ei tunnusta omaa lastaan on ihmissroska.
Miehellä karkasi virtsa kun olimme kävelyllä, yritti peittää asian heittäytymällä muka hauskasti märkään lumipenkkaan kieriskelemään. Kyllä minä kerkesin sen märän etumuksen huomaamaan. Mies oli yli neljänkymmenen, hyvässä työssä ja muuten ihan fiksun oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä karkasi virtsa kun olimme kävelyllä, yritti peittää asian heittäytymällä muka hauskasti märkään lumipenkkaan kieriskelemään. Kyllä minä kerkesin sen märän etumuksen huomaamaan. Mies oli yli neljänkymmenen, hyvässä työssä ja muuten ihan fiksun oloinen.
Sinä tässä olit nolo jos jätit moisen asian vuoksi. Myös meillä naisilla karkaa joskus pissaa.
Molo mitätön, haiseva ulosanti tökerö, liekkipartainen piereskeliä luuli oleva don huan, oman elimensä sankari.
Naisen ominaistuoksu oli epämielyttävä
Miksi pitää kenellekään tehdä selvitystä miksei halua enää tapailla? Tuskin siihen on vain yksi syy, jättää sen pahimman sanomatta.