Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9700)
Nainen oli aika typerä. Ei osannut puhua muusta, kuin meikeistä ja vaatteista.
Kerran tapailin naista 6kk ajan, jolla oli upea kroppa, mutta jotenkin tosi epämiellyttävä naama. Oli hyvin erikoinen yhdistelmä. Sen naaman katselu alkoi kirjaimellisesti ärsyttämään pidemmän päälle.
No joo olin 28v silloin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapailin naista 6kk ajan, jolla oli upea kroppa, mutta jotenkin tosi epämiellyttävä naama. Oli hyvin erikoinen yhdistelmä. Sen naaman katselu alkoi kirjaimellisesti ärsyttämään pidemmän päälle.
No joo olin 28v silloin.
Mulla oli aikoinaan virolainen naisystävä jolla oli samanlainen tilanne - aivan mahtava kroppa (isot kiinteet rinnat, mahtava peräsin, kauniit jalat jne), mutta naama oli "ruma" tosi ryttynen ja vanhannäköinen ikäisekseen. Lisäksi räkäinen ääni. Huomasin häpeäväni häntä julkisella paikalla joskus naaman/äänen takia. Nolotti oma pinnallisuus, mutta laitoin poikki.
Mies 52v
Ps: vieläkin joskus ajattelen sitä kroppaa.
Älkääs nyt kaikkia sossuja yleistäkö 😆 mä olen sossu ja kylläkin ylipainoinen mutta tyylini on värikäs, koristeellinen ja naisellinen. Ellei sitten ylipaino ole turn off mutta se on lähinnä muiden ongelma kuin mun. Ei minun tarvitse ketään yrittää ulkonäöllisesti miellyttää, minun tyylini on luotu omaksi ilokseni.
Se ei tykännyt minusta eikä naisista yleensäkään. Näkyi halveksumisena.
Tokat treffit ja olimme sopineet tapaavamme Prismassa,tekevämme ruokaostokset ja menevämme miehen luo kokkailemaan. Ihmettelin miksi mies kulkee perässäni ja ikääkuin välttelee. Lopulta sai sanottua "sinulla on nolot vaatteet". Minulla oli villatakki,parkatakki, leggarit,maiharit,säärystimet ja kaulahuivi,siis ihan normaali syysasu. Miehellä itsellään oli farkut,nahkatakki ja kenkiä en katsonut. Kuljen bussilla,jossain seksimekossako minun olisi pitänyt hytistä bussipysäkillä?!Vaatteeni olivat säähän sopivat,ehjät ja puhtaat ja olin käynyt suihkussa,
Meni sitten mielenkiinto lähteä miehen luo "noloine vaatteineni". Emme tavanneet enää.
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt kaikkia sossuja yleistäkö 😆 mä olen sossu ja kylläkin ylipainoinen mutta tyylini on värikäs, koristeellinen ja naisellinen. Ellei sitten ylipaino ole turn off mutta se on lähinnä muiden ongelma kuin mun. Ei minun tarvitse ketään yrittää ulkonäöllisesti miellyttää, minun tyylini on luotu omaksi ilokseni.
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Ja mä kierrän sellaiset miehet kaukaa jotka ei pääse yli siitä että ihmisiä on erilaisia. Vähän turhan kehittymättömiä mun makuun. Win-win 😀
Vierailija kirjoitti:
Tokat treffit ja olimme sopineet tapaavamme Prismassa,tekevämme ruokaostokset ja menevämme miehen luo kokkailemaan. Ihmettelin miksi mies kulkee perässäni ja ikääkuin välttelee. Lopulta sai sanottua "sinulla on nolot vaatteet". Minulla oli villatakki,parkatakki, leggarit,maiharit,säärystimet ja kaulahuivi,siis ihan normaali syysasu. Miehellä itsellään oli farkut,nahkatakki ja kenkiä en katsonut. Kuljen bussilla,jossain seksimekossako minun olisi pitänyt hytistä bussipysäkillä?!Vaatteeni olivat säähän sopivat,ehjät ja puhtaat ja olin käynyt suihkussa,
Meni sitten mielenkiinto lähteä miehen luo "noloine vaatteineni". Emme tavanneet enää.
Tapasin baarissa kivan miehen ja käytiin viikon päästä treffeillä. Hän katsoi vaatteitani oudosti, mustat verkkarit ja musta fleecetakki kun lähdin kiireellä. Ei ole kuulunut sen jälkeen. Luuliko hän että saavun kahvilaan kesämekossa kun ei kelpaakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Maahanmuuttajan paikat eivät tuoksuneet kivalle
Totta. Pisteliäs aromaattinen tuoksu ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kierrän sellaiset miehet kaukaa jotka ei pääse yli siitä että ihmisiä on erilaisia. Vähän turhan kehittymättömiä mun makuun. Win-win 😀
Toivoisin olevan erilaisiakin ihmisiä kun nämä sukupuolettomat muumit. Tasapaksu kroppa ja umpikireät legginsit ja tunika peittämässä tätä suloisaa vartaloa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kauhean ihastunut mutta siltikään ei kysynyt minulta mitään,tykkäsi vaan kertoilla omia kuulumisiaan. Kohteliaasti kysyin aina että mitä kuuluu mutta kyllästyin siihen ettei hän koskaan kysynyt vastavuoroisesti mitään. Sanoin että en halua enää tapailla niin oli aivan ihmeissään että meillähän oli niin kivaa. What!
Itse olen huomannut että ne joilla on Asperger-piirteitä, eivät kysy kuulumisia, eivätkä ole vastavuoroisia keskustelussa.
Kaksi sisaristani ja yksi lapsuudenystäväni ovat tällaisia, eivät ikinä kysy elämästäni mitään, eikä heitä tunnu kiinnostavan jos kerron jotain. Asun kaukana ja he soittavat kyllä, mutta vain puhuakseen itsestään, joskus tuntikausia. Ovat hiljaa jos kerron jotain elämästäni, mutta jatkavat kuitenkin vain omista jutuistaan.
Kun kysyn kuulumisia tai kommentoin kertomaansa, niin vastaavat mielellään ja yksityiskohtaisesti. Tiedän esim siskoni työpaikan, työtehtävät, päivän tapahtumat, lounaat, kahvitauot, sekä pomon, työkavereiden, ja jopa konttorin siivoojien nimet. Siskoni ei luultavasti edes tiedä missä olen töissä, tai missä asun tällä hetkellä. Tai mitä perheelleni kuuluu. Silti hän pitää minua lähimpänä ystävänään.
Joskus olen yrittänyt kysyä vähemmän, jättäen aikaa vastakysymykselle, mutta silloin tulee pelkkä hiljaisuus, kunnes jatkavat omia juttujaan.
Vuosien saatossa on käynyt raskaaksi, tunnen olevani heille pelkkä korva, oma elämäni ei yksinkertaisesti kiinnosta heitä. Ystävien, työkavereiden ja jopa puolituttujenkin kanssa on onneksi ihan eri vastavuoroisuus.
Mielestäni teit oikein että jätit tämän henkilön, sillä on uuvuttava olla se ainoa joka on kiinnostunut toisen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Herää kysymys: Eikö olisi ikävä elää kehonegatiivisen ihmisen kanssa?
Ja jos keskustelukumppania etsii, kyllähän ne korvat ja suu yleensä löytyy kaikilta ihmisiltä, vartalon koosta huolimatta.
Taisikin olla kropan toinen pää mielessä tällä kommentoijalla, vaikka yritti kaunistella sanomisiaan. Logiikka vain jäi puuttumaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen ja sanoi "tee jotain!" Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.
Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.
On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.
Osaaminen ja tekeminen (tai tekemättä jättäminen) ovat ihan eri asioita.
Voi esim kirjoittaa kommentin tälle palstalle, vaikkei siinä ole mitään järkeä tai totuutta. Niin kuin tämä äskeinen kommenttisi.
Mikäs sinä olet sanomaan järjestä tai totuudesta? Vai oletko se joka jätti miehen sängylle ja lähti kävelemään? En äkkiä keksi yhtään hyvää syytä toimia noin, jos on yhtään kiinnostusta kyseiseen henkilöön.
- Yksi mies oli varmaan piilohomo tai jotain kun "esileikkinä" mun piti ottaa suihin ja aina se tuli siinä puuhassa,ei ikinä päästy yhdyntään asti eikä myöskään suostunut koskemaan muhun. Lopulta sanoin vihaisena meneväni etsimään jonkun joka nuolee pillua ja panee. Tyyppi ei tajunnut ghostaamistani vaan laittoi varmaan 50 ääniviestiä "no mistä sä suutuit?Vastaa? Haloo?"
- Sitten toinen mies oli jotenkin vainoharhainen ruokien suhteen,esim, kanaa ei suostunut syömään kenenkään muun valmistamana edes ravintolassa eikä käyttämään punalaputettuja tuotteita
- Ja sitten oli mies jonka ominaishaju oli paha enkä vaan päässyt siitä yli vaikka mukava tyyppi olikin.
Vierailija kirjoitti:
"Luuletko että pilde kostuu munaa katselemalla? Et itse taida raukka ymmärtää mitään siitä miten naista miellytetään ja kiihotetaan. Maksulliselle naiselle voi sanoa ylimielisesti että "tee äm mä jotain" ja käydä makaamaan velton haisevan munan kanssa,mutta jokainen itseään kunnioittava nainen poistuu tilanteesta."
Eihän tuossa ollut kyse mistään pilden kostumisesta, vaan siitä että mies kaipasi naiselta jotakin. Ei se maailma pyöri pelkästään teidän naisten ympärillä, vaikka tuon narsismin vuoksi sitä onkin vaikea uskoa. Ei tullut edes mieleen, että mieskin voisi haluta jotain eikä ole olemassa ainoastaan tehdäkseen temppuja naiselle?
Seli seli. Et vain välitä tippaakaan naisen mielihyvästä TAI et tiedä mitä tehdä ja siksi puolustat tätä lötkön matonsa kanssa palvelua odottanutta.
Vierailija kirjoitti:
No joo olin 28v silloin.
Seurustelit siis 183 päivää ennen kuin nostit katseesi naisen kasvoihin.
Tuolla taitaa jo päästä Guinnesin ennätyskirjaan.
Olin kuntouttavassa työtoiminnassa ja tavattiin siellä. Juteltiin tupakkatauoilla ja lopulta lähdettiin työpäivän jälkeen kahville. Toisen kanssa oli hyvä olla kun saatettiin avoimesti puhua diagnooseista.
Sitten tämän naisen,kutsutaan vaikka Piaksi vointi huononi ja lopetti työtoiminnan. Koetin auttaa ja tukea käymällä esim. kaupassa mutta vähitellen aloin tuntea itseni kodinhoitajaksi,Pia antoi kauppalistan ja kun olin tuonut ostokset passitti minut kotiin,koska olin väsynyt. En myöskään koskaan saanut velkoja takaisin ja alkoi viiituttaa kun listat ja vaatimukset vaan kasvoi tyyliä " Tuo Lidlistä ne harmaat legginsit koko L ja Primasta sitä kahvijugurrtia ja"..
Kerran sitten menin sinne ja Pia kännissä pani jonkun miehen kanssa. Nauroi,miten hölmö olin. Ei tainnut mies juosta kauppa-asioilla sillä muuta päivä myöhemmin tuli viestiä "rakas anna anteeksi,olin niin kännissä,hae meille vaikka pitsat ja tuu juttelee" . Viestiä ei julkaistasisi jos kertoisin,mitä vastasin! On vähättelyä sanoa että olin raivoissani.
Nykyään asuu toisessa kaupungissa ja on kuulemma täysi narkkis.
Sama - suurin osa tuntemistani sosiaalialan naisista on sellaisia sukupuolettomia muumeja. Tasapaksu kroppa ja mukava pukeutuminen.