Lähdin treffeiltä takaovesta kesken jälkiruoan ja jätin naisen maksamaan laskun
Pois päästyäni blokkasin naisen kaikkialla, osoitettani hän ei onneksi tiedä.
Kommentit (13)
Kerrankin nainen saa kokea sen mitä itse miehille tekee ja kun naiset ei näe omassa toiminnassan mitään väärää niin nyt kun sinä teit samalla tavalla niin eihän siinä ole mitäön väärää
Eihän sen naisen tarvii maksaa kuin omasta ruuasta
Ikivanha ragebait. Ravintolassa on varauduttu näihin. Miehestä tehdään ilmoitus poliisille. Ei nainen ole vastuussa pelkurimiehen tekemästä laskusta kun hän ei sitä ruokaa tilannut.
Itse kavereiden kanssa kun menen ulos syömään,sanomme jo tilaus vaiheessa että laskut erikseen. Et silleen.
Minä ostan itselleni omat hyvät ruuat. Ahvenkeitot ja mureat pihvit.
Juuri tuollaiset luuserimiesten voimafantasiat ovat syynä siihen, että joka kerta ravintolaan mennessäni (kaveriporukka tai deitti) sanon tarjoilijalle, että maksan vain omat ruokani. Jos pöytäseurueesta joku häipyy maksamatta, niin ravintola saa soittaa poliisit. Minä en maksa muiden ihmisten ruokia mitä en ole tilannut enkä syönyt.
By the way, naisella ei ole mitään velvollisuutta antaa miehelle seksiä vastineeksi ravintolakäynnistä. Jos mies haluaa viettää aikaan naisen kanssa, niin mies joutuu maksamaan naiselle ruuat ja juomat. Vastineeksi tästä ravintolakäynnistä mies saa naiselta vain kiitoksen. Jos mies haluaa seksiä, niin hän voi soittaa huoralle (seksityön ammattilainen). Luuserimiehet kyllä "ghostaavat" huoriakin eli lupaavat tulla asiakkaaksi mutta eivät tulekaan.
Imcelit ei pääse treffeille. 0/5
😴💤
Mistä takaovesta? Jossain kauppakeskuksen henkilökunnan käytävältä pääsit ulos ja lastauslaiturille? Eiköhän tuo ravintola laita rikosilmotusta kun lähdit maksamatta. Naisen ei ole pakko maksaa sun ruokia. Eikä miehen pakko maksaa naisen,jos sitä mietitte. Maksaa omat ja ravintola sitten tekee sun suhteen mitä tekee. Ehkä on valvontakamera kuvaa laittaa rikosilmoitukseen.
AP syyllistyi rikokseen (petos) mutta ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Pomminvarmasti narsisti ja väkivaltainen. Onneksi nuo AP:n puheet ovat vain epätoivoista trollaamista. Hän keksii satuja mielikuvitustreffeistä. AP on todellisuudessa niin pihi, että häntä ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä että joutuisi maksamaan jonkun toisen ruuat ja juomat.
Korkean tason mies pitää kunnia-asiana sitä, että hän maksaa naisten laskut.
Akka oli 30 kg kuviaan lihavampi, arvaan?