Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
9101/9708 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo silloi aikoinaan reippaasti + nelikymppinen 2. kertaan eronnut mies oli välillä kuin "Liisa ihmemaassa", hirmusta usein toistuvaa ihmettelyä ja pitkäkestoista ylianalysoivaa taivastelua millon mistäkin. Jos tein joitain arkisiakin juttuja eri tavalla kuin mitä hän tai mihin ilmeisesti oli ex parisuhteessaan tottunut, niin sitä piti taivastella ja spekuloida /huomautella, siis ihan asioista millä ei ole mitään väliä minkään suhteen. 

Hänen oli vaikea ymmärtää että minä pitkään sinkkuna yksin eläneenä en toimi samoin kuin lapsiperheessä toimitaan. En tiedä missä helv...n pahvilaatikossa / metikössä hän oli elänyt kun hän ihmetteli ja arvosteli ihan yleisestikin kaikkea muiden tekemisiä, sanomisia ja tapoja. Monesti huomasin pyöritteleväni päätäni ja ajattelevani että mitä hemmettiä toikin asia edes sulle kuuluu ja miksi käytät aikaasi ja voimavarojasi toisten (joskus jopa tuntemattomien) ihmisten tekemisten vatvomiseen. Minusta tuo ei ole kyllä mitenkään edes miehinen piirre vaan pikemminkin naiset harrastaa tätä ehkä useimmin.

Lisäksi hän puhui minulle ja kohteli minua välillä kuin lasta josta hänen kuuluu huolehtia. Sanoinkin jokusen kerran että muistathan, että en ole sinun lapsi, olen keski-ikäinen itsenäinen pärjäävä nainen, eikä sinun pidä puhua minulle kuin lapsillesi. 

Hän oli myös kova neuvomaan kaikessa, erityisesti kun ajoin autoa, hän kommentoi toistuvasti jotain, ihan kuin joku autokoulun opettaja, vaikka olen ajanut autoa yli 20v pääkaupunkiseudulla hyvinkin onnistuneesti 0 kolaria ja ajan n 17-20 t km vuodessa. Mutta tuo neuvomisen tarve muutenkin liittyi varmasti tuohon mitä edellisessä kappaleessa kirjoitin, sekä hänen jonkinasteiseen sovinistiseen ajattelumalliin miehisestä ylivallasta, perheen päänä olemisesta ja naisten vähättelystä. 

Hassua miten sitä näillä ikävuosilla vielä törmää hänenkaltaisiin miehiin, jotenkin olettaisi että löytäisi edes jollain tavalla tervejärkisen miehen joka ei olisi näillä ikävuosilla enää ihan pihalla siitä minkäläinen toimintamalli johtaa väistämättä eroon tai mikä taas johtsisi hyvään aikuisten tasavertaiseen suhteeseen. 

Hänen kanssaan vajaat 1/2v hengaillessani ymmärsin miksi hän oli jätetty edellisistä liitoista. Oli hänessä hyviäkin puolia ja jotenkin säälin häntä siitä että hänellä oli niin vaikea lapsuus, nuoruus  ym ym josta oli varmasti seurannut niin heikko itsetunto. Ulkoisesti mies oli hyvinkin mieleeni, pitkä ja ihan kivan näköinen, mutta valitettavasti niin erikoinen luonteeltaan että en vaan kykene olemaan hänen kaltaisen henkilön kanssa. 

Vierailija
9102/9708 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia sitä on vastaan tullut. Voisin kuitenkin jakaa tarinan siitä, kun tapasin nykyisen mieheni ja lapseni isän. Kirjoittelimme nettitreffipalstalla, mies kirjoitti ensin oikein fiksun ja minulle kohdistetun viestin johon vastasin. Tapasimme eräässä ruokapaikassa, ja ajattelin ensin että ihan liian ujo ja insinöörimäinen sopiakseen minun luonteeseeni, vaikka mies ihan komea ja mukava olikin. Mietin jo kuumeisesti treffien lopuksi, miten nätisti ilmoittaisin että kemiat ei meillä oikein kohtaa.

Mies kuitenkin halusi välttämättä ajaa minut autollaan kotiini (joka sijaitsi 300 m päässä treffipaikastamme) ja siinä ennen kuin lähdin autosta, hän suuteli minua, ja se suudelma sai kyllä todella sukat pyörimään jaloissa. Mies laittoi viestiä heti kotiin päästyään, ja ehdotti että hakisi minut viikonlopuksi luokseen. Suostuin, ja sillä tiellä nyt olemme, lapsinemme, taloinemme, kaikkineen.

Ehkä vähän ohi tämän ketjun aiheen, mut

Minulle kävi vähän samalla tavalla.

Tapasin baarissa miehen joka oli oikein hyvällä tuulella, oli juuri tullut lomareissulta etelästä, mutta oli mielestäni vähän liian humalassa, ja pakkasi halailemaankin vähän liian innokkaasti.

Valomerkin jälkeen hän kysyi saisiko puhelinnumeroni. Sanoin etten yleensä anna numeroani, mutta hän voi antaa omansa jos haluaa. Harmittelin sitten seuraavana päivänä että olin hänen pyyntöihinsä heltyneenä luvannut soittaa, ja yleensä pidän lupaukseni.

Soitto johti lopulta tapaamiseen kahvilassa. Hän osoittautui todella kaikin puolin mahtavaksi tyypiksi. Alettiin seurustella ja oltiin yhdessä 10 v. Erottiin lopulta, mutta hän on edelleen ehdottomasti paras luottoystäväni, vaikka erostamme on jo melkein 20 v, ja kummallakin on uusi perhe. Asumme eri paikkakunnilla, mutta tavataan perheinemme, noin kerran pari vuodessa, kun satumme samalle paikkakunnalle. 

Näinkin voi siis käydä, vaikkei ollut tarkoitus tavata edes toista kertaa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9103/9708 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin pari kuukautta 35 v miestä, joka oli kiva ja komea, ja tuntui olevan ihastunutkin, mutta

- Masentui kun tulin vähän myöhässä (työkiireitä) kolmansille treffeille. Sanoi että nyt on näköjään kuherruskuukausi jo ohi, sillä en ole tarpeeksi kiinnostunut hänestä

- Tupakoi jatkuvasti liesituulettimen alla, selkä minuun päin, masentuneen oloisena

- Aamiainen oli kuppi kahvia ja sätkä liesituulettimen alla tai parvekkeella. Tai meni makaamaan sohvalle heti kun oli hörpännyt kahvinsa, itse olin vasta alkanut syömään kattamaani aamiaista. Oli outo jutella pöydästä sohvalla makaavalle jo parin tapaamisen jälkeen

- Ei sulkenut vessan ovea lorotellessaan

- Piereskeli äänekkäästi ja avoimesti

- Kaverinsa outoja äärivaahtoavia nepsyjä

- Joka kerta kun tavattiin pyysi apuani johonkin tietokoneeseen tai kännykkään liittyvään ongelmaan, joiden kanssa sain pähkäillä 

- Tv:n katselu ainoa harrastus

- Tuli tunne että oli oikeastaan ihastunut yhteen mieskavereistaan. Puhui koko ajan hänestä ihaillen, ja kun pari kertaa tavattiin häntä viikonloppureissuilla, niin ei halunnut koskeakkaan minuun, vaan hoki että kaverinsa ehkä tulee huoneeseen, ei voi nyt.

Soitteli kuitenkin pitkään vielä sen jälkeen kun jätin, olisi halunnut että yritetään uudestaan.

Toivon että on löytänyt paremmin toimivan suhteen, ja että voi olla oma itsensä... 

Vierailija
9104/9708 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei rakastanut minua.

Vierailija
9105/9708 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat. Tapailimme pari kuukautta konka aikana sai aina pelätä millä tuulella hän oli. Ensi sekunnista oli aina selvää mistä päin tuulee ja kannattaako tapaamista jatkaa. Hänellä oli äksyilypäiviä ja ihania hemmottelupäiviä. Minä ole keskitien kulkija ja kaipasin vakaata ennalta arvattavaa puolisoa.

Vierailija
9106/9708 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu  oktalossa,jäi siihen eron jälkeen. Hänellä on jokin hälytyssysteemi joka ilmoittaa kun etu tai takaovi avataan. Olin menossa käymään sovitusti mutta kukaan  ei avannut,kokeilemalla huomasin kuitenkin oven olevan auki ja menin sisään. Äkkiä mies ilmestyi hämärästä imurin putki lyömäaseena ja huusi kuin joku eläin,oli kuulemma pelannut kuulokkeet päässä kun oli tullut ilmoitus että ovi aukesi. Kysyin olisiko minun vain pitänyt odottaa ulkona että kuulee ovikellon?ei,minun olisi pitänyt lähettää tekstiviesti! Olisi kuulemma oma vikani jos makaisin nyt kallo halki lattialla.

Yhä vapisten lähdin kieltäytyen kahvista  ja keksin muita menoja, kun mies olisi halunnut tavata.

Vierailija
9107/9708 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä nyt toistuu se, että nainen haisee, niin yli 200 miehen otannan pohjalta sanon että miehen vehkeet nyt vaan haisee usein ihan hirveälle. Ihan vaikka suihkusta olis tullu.

Tykkään seksistä ja myös suuseksistä, mutta harvalla miehellä on ollut ns. kutsuva tuoksu. Ja siis tuoksu, ihan luonnollinen, ihana, kiihottava. 

Sama koskee mälliä, tuoksuvien miesten mälli on ei nyt hyvää, mutta aika neutraalia, helposti nieltävää. Haisuleilta en oo ees pystynyt loppuun asti imemään. Jos hommat on tehty perinteisesti, saa alakertaa pestä todella.. haisee niin hirveälle.

Vierailija
9108/9708 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joi salaa rivarinsa yläkerrassa ja kun mentiin lenkille niin kuseksi ympäriinsä sen takia koko ajan. Muutenkin alko maistui liikaa, sammui aina sohvalle vaikka juotiin vain pari lasia viiniä. 

- Poltti ja joi kaljaa liikaa ja soitteli sitten juovuspäissään. 

- Liian pihi, en saanut esim. mitään synttärilahjaa kun menin hänen luokseen. Mutta jos sanoin että maksan safkat ravintolassa ni jo hän tilasi lisää juotavaa, kysymättä minulta. Lompakko oli myös unohtunut kotiin kun lähdettiin venereissulle viikoksi.

- Haiseva suu. Pidätin hengitystä ja yritin tarjota karkkia mutta ei auttanut. Hyi vieläkin oksettaa kun muistelen.

- Paha haju, ehkä villasukista, pesemättömistä vaatteista. 

Nämä kaikki stoorit eri miehistä

Vierailija
9109/9708 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M55

Vierailija
9110/9708 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M55

Eiks tyä mittä ollu? Mil elitte?

Vierailija
9111/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisriippuvuus ja huono  suuhygienia,hampaat oli ihan mädät ja kun syötiin leffan aikana popcornia,yksi hammas halkesi kokonaan.

"Ihana" korona-aika kun treffitkin vedettiin maski naamalla eikä nähnyt heti toisen purukalustoa. 

Vierailija
9112/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan lahna sängyssä. Veti siideriä ja jotain kuvottavia sokeriliemiä jatkuvasti. Harrasti lähinnä realityohjelmien katsomista. Nuo elintavat näkyi kyllä päällekin päin.

M40

Jos ne näkyi jo päällepäin, niin miten säälittävä olet sitten itse päätyäksesi kuitenkin hänen kanssaan sänkyyn?

Vierailija
9113/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä nyt toistuu se, että nainen haisee, niin yli 200 miehen otannan pohjalta sanon että miehen vehkeet nyt vaan haisee usein ihan hirveälle. Ihan vaikka suihkusta olis tullu.

Tykkään seksistä ja myös suuseksistä, mutta harvalla miehellä on ollut ns. kutsuva tuoksu. Ja siis tuoksu, ihan luonnollinen, ihana, kiihottava. 

Sama koskee mälliä, tuoksuvien miesten mälli on ei nyt hyvää, mutta aika neutraalia, helposti nieltävää. Haisuleilta en oo ees pystynyt loppuun asti imemään. Jos hommat on tehty perinteisesti, saa alakertaa pestä todella.. haisee niin hirveälle.

Terveellinen ruokavalio ja paljon hedelmiä niin sperma maistuu "hyvälle"

Muuten tuohon ihmisten hajuun niin jos ihmisen perustuoksu ei miellytä, ette ole luodut toisillenne. Toki ruokavalio ja elintavat ovat sitten asioita jotka haisevat myös.

Vierailija
9114/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi ärsyttää miehen lässyttävä puhe ja kihinä sekä minun erityislaatuisuuteni korostaminen - mikä myöhemmin paljastui kuin paljastuikin manipuloinniksi. 

Tämä syy kuullostaa varmasti oudolta, mutta antaa mennä! :D Löysin täältä aikoinaan kuvaketjun rinnoista ja hämmennyin todella paljon kun jollain oli aivan samanlaiset kuin omani. Olisin voinut luulla että olen ottanut sen kuvan, mutta kylppärin kaakelit olivat asteen liian keltaiset jotka näkyivät taustalla. Olisiko ollut että jopa syntymämerkki oli samassa kohdassa kuin itselläni. Tästä hämmentyneenä näytin kuvaa tapailulleni, ja hän keksi nopeasti "ei ne ole samanlaiset, sulla on nänni hieman erinäköinen ja vasen rinta plaplapla", eli hän torppasi hämmennykseni tällaisella millintarkalla tärkeilyllä. Hän luuli tekevänsä vaikutuksen, mutta itseäni alkoi vain rehellisesti vttaa suunnattomasti tuollainen päteminen. 

Toinen oli kun äitini lähetti kuv

Ei helkkari, kaikenlaisia syitä sitä kuuleekin.

Vierailija
9115/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin keissiä takana, siksi väsähdin kun en jaksanut yksinkertaisesti edes mennä treffeille enää. Sinkkuna nyt ollut 3v. ja vieläkään ajatus treffeille menosta ei innosta tarpeeksi.

Yleisimmät syyt miksi lässähti alkumetreille tai alle vuoden tapailun aikana:

- puhumattomuus (yksi oli täysin mykkä vielä toisilla treffeillä)

- rajojen yli hyppiminen, kun ei tarkoittaa hänelle kyllä 

- lääppiminen

- likainen huumori silloinkin kun selvästi näkee naamasta ettei naurata

- kyseenalaistetaan kaikki mitä ikinä itsestäni kerronkin

- pyöritellään silmiä ja päivystellään 

- käytöstavat ovat....ei niitä ole

- valehtelu

- olematon tai valikoiva kuuntelutaito

Ja se pahin:

- narsismi, puoli vuotta tapailin narsistia ja toivuin tästäkin vielä seuraavat puoli vuotta ja oikeastaan tänäkin päivänä on vielä jälkiä siitä. Ja siis kyse ei ollut vain narsistisista piirteistä, niitä on kaikilla, vaan täys narsistista joka täytti kaikki kohdat sen määritelmässä.

Vierailija
9116/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen  ja sanoi "tee jotain!"  Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa  kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.

Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.

On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.

Vierailija
9117/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen  ja sanoi "tee jotain!"  Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa  kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.

Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.

On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.

Saanen nauraa. 

Vierailija
9118/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin OIKEA päätös!!!

Vierailija
9119/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen nauraa. 

Naura pois, naurettavaahan se on jos ei nainen osaa edes munaa pitää kädessä.

Vierailija
9120/9708 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaaminen ja tekeminen (tai tekemättä jättäminen) ovat ihan eri asioita.

Voi esim kirjoittaa kommentin tälle palstalle, vaikkei siinä ole mitään järkeä tai totuutta. Niin kuin tämä äskeinen kommenttisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän