Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9700)

Vierailija
9121/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen  ja sanoi "tee jotain!"  Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa  kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.

Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.

On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.

Luuletko että pilde kostuu munaa katselemalla? Et itse taida  raukka ymmärtää mitään siitä miten naista miellytetään ja kiihotetaan. Maksulliselle naiselle voi sanoa ylimielisesti että "tee äm mä jotain" ja käydä makaamaan velton haisevan munan kanssa,mutta jokainen itseään kunnioittava nainen poistuu tilanteesta.

Vierailija
9122/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joi litratolkulla energiajuomaa mutta hampaat pesi joskus ja jouluna

- Käsitys esileikistä oli nopea kouraisu jalkovälistä ja käsky pyllistää,sitten ihmetteli miksen ole märkä

- Kämppä oli niin täynnä tavaraa ettei kävelemään päässyt kuin kapeita polkuja ja kylpyammekin oli pois käytöstä kun sinne oli pinottu tavaraa

- Valitti vaatteistani ettei hupparit ja parkatakit ole naisellisia 

- Kertoi  ottaneensa rippileirillä toiselta pojalta suihin vitsinä

- Pilkkasi kirjojani ja sanoi että kaikki kirjastot pitäisi polttaa

Nämä kaikki siis eri henkilöitä joista osaa tapailin  pidemmän,osa lyhyemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9123/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika ilkeä sanallisesti ja väänsi sen aina niin että minä olin sanonut sen eikä hän. Oli vähän outo muutenkin. Ei tapailtu montaa kertaa. Vaaraton tyyppi kuitenkin. 

Vierailija
9124/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M55

Ja silti ehdin pettää aina kun silmä vältti 

Vierailija
9125/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan kyllästyn nopeesti, enkä jaksa enää nähdä. Ei välttämättä mitään vikaa tapailukumppanissa, viihdyn vaan hyvin yksinkin niin en sitten useimmiten jaksa lopulta mitään sen syvempää suhdetta.

Mut kerran oli yks mies joka kutsu mut luokseen ekaa kertaa, oltiin tapailtu jonkun aikaa käyty syömässä jne. Sit keitteli kahvit ja juteltiin siinä. Vähän halailtiin sohvalla tms. Sit sen puhelin soi ja sen ex soitti, oli et sori mun on pakko vastaa tähän. Se sit nousee ylös siit sohvalt js puhuu siin mun vieressä sen exän kaa kaikkee henkevää joku puol tuntii ihanku mä en ois siin ees. Mä sit lähin siitä häirittemästä ja lopahti kyl mielenkiinto siihen tyyppiin. 

Vierailija
9126/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei se että on seurustellut vain kahden kanssa tarkoita että olisin huono sängyssä"

Puheessa annetaan ymmärtää että rahaa on, mutta ulosanti on todella epävarman ihmisen suusta.

Minä en ole ostettavissa. 

Ei ei ja ei.

Puhelin myyjienkin pitäisi luovuttaa kolmannen kieltäytymisen jälkeen, mutta tälle herralle ei mee jakeluun että ei on ei.

Vierailija
9127/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kerää punaisella 30% alennuksella merkattuja ruokatarpeita ja vaatii vielä odottelemaan 60% alennusta illalla. Ei kiinnosta kaupassa ajan kuppaaminen. Lopetan.

Vierailija
9128/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen  ja sanoi "tee jotain!"  Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa  kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.

Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.

On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.

Siel on jokke niin katkera kun ei pildee hälle irtoo. Älä ole huolissasi et saa jatkossakaan.

Vierailija
9129/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siel on jokke niin katkera kun ei pildee hälle irtoo. Älä ole huolissasi et saa jatkossakaan.

Kylä sitä pildee on herutettu ihan tarpeksi.

Vierailija
9130/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorsasi niin kauheasti ja lujaa ettei naapuritkaan varmaan nukkuneet. En voisi kuvitella eläväni valvomalla öitäni kuunnellen ku joku vetää niin että rappaukset tippuu katosta. Jätin hänet heti ensimmäisen yhteisen yön jälkeen, toki muotoilin sanani nätisti enkä tainnu mainita ko syytä edes.

Olisit kertonut! Jäin itkemään perääsi! 

Niih, kävin huuletkin täyttämässä ja tisseihin säästän nyt 😔

Vierailija
9131/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lopetti suhteen ja näin se tilastoissa menee. RAAH, naisten loputon kerjääminen ja hyväksynnän vaatiminen heidän paskalle käytökselle suhteissa. Olen mies ja minun sydän särkyi ja hän petti toisen miehen kanssa. No miltä tuntuu kun naiset selittää kaiken omaksi eduksi, no helvetin pahalle. Seuraavaksi odotan lausuntoa kuinka narsisti olen, ja kyllä rakastan itseäni enemmän kuin hullua naista.

Vierailija
9132/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pienet vehkeet.

- Vaikutti alkuun fiksulle, mutta paljastui että oli opetellut asioita ulkoa ilman syvempää ymmärrystä.

- Maksatti mielellään kaiken minulla (voitteko kuvitella, myös näitä miehiä on olemassa!)

- Jatkuva valehtelu.

Kaikki samassa paketissa, huhhuh mikä kultakimpale jäikään vapaille markkinoille. 

Vierailija
9133/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pienet vehkeet.

- Vaikutti alkuun fiksulle, mutta paljastui että oli opetellut asioita ulkoa ilman syvempää ymmärrystä.

- Maksatti mielellään kaiken minulla (voitteko kuvitella, myös näitä miehiä on olemassa!)

- Jatkuva valehtelu.

Kaikki samassa paketissa, huhhuh mikä kultakimpale jäikään vapaille markkinoille. 

Voitko kuvitella että naisen pitäisi maksaa jostain?

Vierailija
9134/9700 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian löysä heltta

Vierailija
9135/9700 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pienet vehkeet.

- Jatkuva valehtelu.

Voitko kuvitella että naisen pitäisi maksaa jostain?

Voitko kuvitella ettei kenenkään pitäisi maksattaa kaikkea muilla? Toisten ihmisten hyväksikäyttö ei ole oikein, ei miesten eikä naisten puolesta. Piste.

Vierailija
9136/9700 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lopetti suhteen ja näin se tilastoissa menee. RAAH, naisten loputon kerjääminen ja hyväksynnän vaatiminen heidän paskalle käytökselle suhteissa. Olen mies ja minun sydän särkyi ja hän petti toisen miehen kanssa. No miltä tuntuu kun naiset selittää kaiken omaksi eduksi, no helvetin pahalle. Seuraavaksi odotan lausuntoa kuinka narsisti olen, ja kyllä rakastan itseäni enemmän kuin hullua naista.

Jos ymmärsin oikein niin 1 nainen petti sinua. Olen pahoillani puolestasi.

Se ei kuitenkaan tee kaikista naisista syyllisiä. Yleistäminen ei auta ketään.

Joskus on vain huono tuuri, tapaa väärän ihmisen. 

9137/9700 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyypin kanssa ei ehditty edes tapaamisasteelle, kun hän oli kuulemma joutunut kaikilla suunnitelluilla tapaamiskerroilla sairaalaan eikä viitsinyt minulle ilmoittaa, vaikka näkyi koko ajan olevan WhatsAppissa paikalla kun yritin kysellä, missä tarkalleen ottaen nähtäisiin. Sairaalaan joutumisen kertoi siis vasta jälkikäteen. 

Sitten ei ilmeisesti enää seura niin kiinnostanut, mutta ammattitaitoani päätti hyödyntää kun aloin saada puolen tunnin mittaisia puheluita joissa valitti milloin mistäkin elämäänsä liittyvästä asiasta. Kun lopulta puolen tunnin monologiin tuli parin sekunnin tauko, keksin valkoisen valheen jonka turvin saatoin lopettaa puhelun. 

Sitten radiohiljaisuutta kesti monta kuukautta kunnes taas yllättäen soitti. En vastannut vaan pyysin kertomaan viestillä, mitä hänellä oli mielessään. No tietysti lisää itsesäälimonologia. Laitoin hänelle pahoittelun viestillä ja kysyin, mitä muuten kuului. Sitten ei enää ollutkaan asiaa. 

Aion pysyä vannoutuneena sinkkuna.

Leave frosty tears to the grass. Move on. It's warm.

Vierailija
9138/9700 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DivAntonia kirjoitti:

Tämän tyypin kanssa ei ehditty edes tapaamisasteelle, kun hän oli kuulemma joutunut kaikilla suunnitelluilla tapaamiskerroilla sairaalaan eikä viitsinyt minulle ilmoittaa, vaikka näkyi koko ajan olevan WhatsAppissa paikalla kun yritin kysellä, missä tarkalleen ottaen nähtäisiin. Sairaalaan joutumisen kertoi siis vasta jälkikäteen. 

Sitten ei ilmeisesti enää seura niin kiinnostanut, mutta ammattitaitoani päätti hyödyntää kun aloin saada puolen tunnin mittaisia puheluita joissa valitti milloin mistäkin elämäänsä liittyvästä asiasta. Kun lopulta puolen tunnin monologiin tuli parin sekunnin tauko, keksin valkoisen valheen jonka turvin saatoin lopettaa puhelun. 

Sitten radiohiljaisuutta kesti monta kuukautta kunnes taas yllättäen soitti. En vastannut vaan pyysin kertomaan viestillä, mitä hänellä oli mielessään. No tietysti lisää itsesäälimonologia. Laitoin hänelle pahoittelun viestillä ja kysyin, mitä muuten kuului. Si

Epävakaita tyyppejä on ikävä kyllä deittaajien joukossa. Joko he eivät ole suhdeihmisiä, tai eivät kelpaa kenellekkään, joten ovat jatkuvassa kierrätyksessä.

Onneksi hän näytti oikean luonteensa jo ennen kuin ehditte tavata.

Sinuna en luovuttaisi tämän takia. On enemmänkin kuin lottovoitto, että kohtaisi sen oikean heti.

Itse jouduin seulomaan jonkin aikaa, ennen kuin löytyi hyvä tyyppi. Kaikenkarvaisia otuksia tuli nähtyä, mutta laitoin ne nopsaan kiertoon. Se on oppiraha jonka joutuu maksamaan, jotta löytää sen oikean. 

Lykkyä tykö sinulle!

9139/9700 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelliselle 😊 Päätin kuitenkin luottaa siihen että jossain vaiheessa se mies tulee vastaan ilman deittiappeja. Sen verran monta sammakkoa niissä on tullut vastaan. 

Leave frosty tears to the grass. Move on. It's warm.

Vierailija
9140/9700 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen värittömän tasapaksun non-seksuaalisen naisen tapailun Olen lopettanut tapailun, vaikka olivat muuten hyviä "tyyppejä". Usein olleet jostain syystä sosiaalialan naisia.