UPS älkää IKINÄ tilatko toimitusta sieltä!!
Hermot menee!! Paketti saapui heidän varastoon viime viikon tiistaina. Soitin Aspaan samantien ja sovin toimituksen kotiin samalla päivälle, annoin ovikoodin jne. Järjestin faijani päivystää kotiin, jos he tuliskin ennen, kun pääsen töistä kotiin. Matkalla kotiin huomaan heidän lähetyssivulta, että paketteja onkiin kaksi. Soitan Aspaan hätäisesti, hei tulevathan molemmat nyt tänään. Jos ei ehdi toinen mahdollinen päivä on 10.11 Ma, jolloin olen vapaalla. Aspa sanoo juujuu ei huolta, mä laitan viel kuriirille viestiä. Kotiin saapui vain 1/2 paketeista😪.
Seurantalähetyksessä näkyy toisen saapuvan 10.11. . Äsken huvikseen avasin seurannan, skannattu varastossa aamuyöllä, ei todellakaan ole missään toimituksessa. Soitan Aspaan viidennen kerran ja puhelimeen vastaan elämänsä tylsistynyt nainen, joka sanoo et se tulee vasta huomenna joskus 12-17 välillä. V***u, palaa käpy! Nyt sovittu haku, vaikka toimitus painaa 15kg ja asun 3 kerroksessa hissittömässä kämpässä.
Toinen kerta, mulle tulee toimitus UPS ja yhtä huonosti meni ekakin kerta. ÄLKÄÄ tilatko mitään toimitettavaksi heiltä!