Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen ja sanoi "tee jotain!" Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.
Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.
On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.
Ei kannata olla niin kiireessä ettei ehdi lukea ennen kuin vastaa hyvää päivää kirvesvartta.
Mutta vieläkään et viitsinyt hakea tuota alkuperäistä kommenttia esiin, vaan jatkat samaan malliin.
Tulee mieleen että ehkä oikeastaan oletkin sitä mieltä, että tämä on normaali käytäntö ennen eka sänkypuuhia, mutta nyt yrität esittää ettet lukenut oikein.
Lisäys 9167een.
Ja vaikka olis ollut sadas kerta, niin olisi minusta ollut todella mauton teko mieheltä.
Onneksi en ole koskaan tavannut tuollaista junttia.
Miehellä oli joku iso luomi tai muu vastaava selässä, jok atuli ilmi vasta ekalla s***i kerralla. Se oli niin oksettava kun käsi osui siihen, että lopetin suhteen siihen. Vieläkin ajatuskin käden osumisesta siihen palluraan oksettaa. En edes pystynyt katsomaan mikä se oli.
... Edelliselle, mitä ihmettä sä oikein selität?
... Edelliselle, mitä ihmettä sä oikein selität?
Naisella oli semmonen patti alapäässä enkä uskaltanut sorkkia
- Söi pitsaa käsin,oikein tunki suuhun. Olisi ollut ok kotona mutta ei ravintolassa
- Haukkui kirpputorit sossupummien ostopaikaksi
- Oli naurettavan mustasukkainen ja määräilevä, sain serkulta lahjaksi hänen tekemänsä ihanat,reisimittaiset villasukat ja kun kävin tupakalla vain ne villasukat,toppi ja huppari päällä niin olin olin kuulemma itseni esittelevä hu""ra ja moiset hu""ra sukat pitäisi polttaa. Jouduin piilottamaan rakkaat villasukkani
- Nukkuessa halusi pitää kiinni ja hermostui jos sanoin että on hiki ja ahdistaa. Kuorsasi vielä korvaan niin että sain varmaan tinnituksen
- Yhdynnässä ei osannut samaan aikaan suudella,hieroa rintojani ja panna
- Keitti niin väkevää kahvia että sitä olisi voinut syödä lusikalla
- Kun otin kissanpennun koetti päättää sen nimestä,kissalla ei kuulemma voi olla ihmisen nimi (Taika)
Vierailija kirjoitti:
Puhelin myyjienkin pitäisi luovuttaa kolmannen kieltäytymisen jälkeen, mutta tälle herralle ei mee jakeluun että ei on ei.
Tuli tuosta kieltäytymisestä mieleen ex, joka alussa sanoi että jos nainen kieltää ja työntää käden pois, niin hän kokeilee vielä kolme kertaa ennen kuin uskoo. Olisi pitänyt lopettaa tapailu tuossa vaiheessa. Ei kunnioittanut rajojani lainkaan.
Olin tällöin jo hyvää vauhtia keski-ikäinen. Suhteessa oli alkumetreiltä saakka jo tiedossa haasteita miehen hiljattain tapahtuneen repivän ja haasteellisen eron takia missä oli mennyt koko elämä uusiksi. Mutta mies oli ihan ok muuten ja ulkoosestikin mieleeni. Ajattelin että ans kattoo ny, kyllä se siitä, kun aika kuluu jne.
Hyvin pian alkoi blondivitsailu, nää tyypilliset "akka ratissa" lausahdukset, jatkuva mies-nais asetelmilla vääntäminen joka asiasta, siirtyen mihesen ylivallan ihannointiin ja naisten vitsin varjolla vähättelyyn. Myös se että.minua kutsuttiin monesti omassa kodissani henkilökunnaksi tai palvelusväeksi sai hälyytyskellot soimaan.
Mies osoittautui ihan kakaraksi, erittäin heikko itsetuntoiseksi pelleksi joten ajattelin että olen elänyt tämän tasoisen kakaran kanssa lähes 30v sitten, haluan aikuisen täyspäisen, tasapainoisen miehen jolla elämä perusasiat kunnossa enkä mitän henkisesti teinin tasolle jäänyttä.
Tarvitseeko samoja typeriä keksittyjä fantasia tarinoita kirjoitella tähän (tai muihinkaan) ketjuun kymmenettä kertaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä halusi torikahvilaan istuskelemaan vaikka oli tosi koleaa ja satoi, toisilla treffeillä taas koetti saada minua kanssaan kirjaston vessaan "mä vaan sormetan sua nopeesti".
Ei apua!
Mä olen huomannut deittimaailmassa et monet miehet ei kuuntele, mitä mulla on sanottavana eikä keskustelua saa aikaan mistään. Tai jos saa, jutut kääntyy äkkiä täysin niin että vastassa onkin täysi perverssi, jolla on pakkomielle muiden miesten varustukseen ja jopa niiden kuvaamiseen. Siis nyt puhutaan miehistä edelleen. Ja ehdotellaan kimppakivaa näiden miesten kavereiden kanssa jne.
Yhdeltä olen saanut kuukauden välein viestejä joissa kysyy, haluanko tutustua. Kolme kertaa tätä katselin kunnes sanoin jo suoraan että olen ilmaissut, etten halua muuta kuin kaveruutta ja sekään ei näytä onnistuvan koska ei saada kunnollista keskustelua aikaan. "Mitä kuuluu" ja "OK"-vastaukset ei ole sitä.
Miehellä järkyttävän huonot pöytätavat ja runsas kaljan kittaaminen. Kiroilu ja röyhtäily.
Ekaksi,mies oli hirveän nirso. Tein meille pastasalaattia ja valkosipulipatongit uunissa sekä olin ostanut viiniä,kyselin mieheltä mikä viini käy ja mitä haluaa salaattiin niin vastasi että kaikki käy. No sitten nyppi omenoita salaatista ja kitisi ettei tykkää valkoviinistä. Piti näyttää sille sen lähettämät tekstarit kun jankutti pyytäneensä punkkua,sitten se uskoi ja lähti tuohtuneenä ostaamaan koskilta kaljaa. Arvatkaa tekikö mieli enää avata ovea sille!
Toiseksi,mies oli kiimainen ja epähygieeninen moukka. Heitti farkut pois ja vei käteni bokseriensa etumukselle joka oli virtsasta kostea,sitten maukui että ota suihin ota suihin pleeeeease. En pystynyt katsomaan elokuvaa kun mies kärtti ja kopeloi. Sanoin että saa jäädä siihen sohvalle,minä menen sänkyyni. Eikun tulee perästä ja hankaa kosteaa etumustaan selkääni vasten ja koettaa kaivella tissejäni koko helvetin yön. Aamulla sanoin että eiköhän tämä ollut nyt tässä.
Mies laittoi tilkan kahvia ja rutosti maitoa,miehen henki haisi sitten kuumalle maidolle ja kahville. Piti kääntää pää pois kun mies tuli lähelle puhumaan ja suutelu ällötti.
Vierailija kirjoitti:
- Pienet vehkeet.
- Vaikutti alkuun fiksulle, mutta paljastui että oli opetellut asioita ulkoa ilman syvempää ymmärrystä.
- Maksatti mielellään kaiken minulla (voitteko kuvitella, myös näitä miehiä on olemassa!)
- Jatkuva valehtelu.
Kaikki samassa paketissa, huhhuh mikä kultakimpale jäikään vapaille markkinoille.
Kolmas rivi kuulostaa tutulta eli: maksatti kaiken minulla. Olen myös kokenut vastaavaa. Joka paikassa, missä olisi pitänyt jotain maksaa, alkoi kummallinen venkoilu eikä maksamisesta tullut mitään. Ei löytynyt korttia, ei rahaa tai joku ei toiminut. Sekään ehdottamani ei sopinut, että kumpikin maksaisi omansa. Aloin epäillä, että hän halusi vain ns. ilmaisia lounaita ja muuta vastaavaa. Pääasia, ettei maksanut mitään. Ajan mittaan alkoi ällöttää, eihän sitä jaksanut. Te jotka olette sairaalloisen nuukia, voisitteko kertoa lähemmin, mitä päässänne liikkuu.
Useamman vuoden jälkeen tajusin, että neiri on narsistinen psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pienet vehkeet.
- Vaikutti alkuun fiksulle, mutta paljastui että oli opetellut asioita ulkoa ilman syvempää ymmärrystä.
- Maksatti mielellään kaiken minulla (voitteko kuvitella, myös näitä miehiä on olemassa!)
- Jatkuva valehtelu.
Kaikki samassa paketissa, huhhuh mikä kultakimpale jäikään vapaille markkinoille.
Kolmas rivi kuulostaa tutulta eli: maksatti kaiken minulla. Olen myös kokenut vastaavaa. Joka paikassa, missä olisi pitänyt jotain maksaa, alkoi kummallinen venkoilu eikä maksamisesta tullut mitään. Ei löytynyt korttia, ei rahaa tai joku ei toiminut. Sekään ehdottamani ei sopinut, että kumpikin maksaisi omansa. Aloin epäillä, että hän halusi vain ns. ilmaisia lounaita ja muuta vastaavaa. Pääasia, ettei maksanut mitään. Ajan mittaan alkoi ällöttää, eihän sitä jaksanut. Te jotka olette sairaalloisen nuu
Luultavasti persaukinen ja ääriään myöten veloissa syystä X ja Y. Tuskin siis oikeasti pihi vaan on omien tyhmien valintojensa takia persaukinen ja ei kehtaa myöntää sitä.
Mies pyysi lähtiessään pesemättömiä pikkuhousujani lainaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen ja sanoi "tee jotain!" Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.
Jaha, ei ollut naisella kovin kummoiset seksitaidot jos ei osannut tuossa tilanteessa toimia. Miehen odotukset siinä taisi pahemmin romuttua.
On kyllä yllättävää, miten monet keski-ikäisetkään naiset eivät osaa käsitellä penistä yhtään. Ovatko sitten vain maanneet selällään passiivisena koko ikänsä.
Osaaminen ja tekeminen (tai tekemättä jättäminen) ovat ihan eri asioita.
Voi esim kirjoittaa kommentin tälle palstalle, vaikkei siinä ole mitään järkeä tai totuutta. Niin ku
Seksihalujen katoaminen on erittäin hyvä syy jättää seksi kesken vaikka olisi kuinka kiinnostava tyyppi.
Mikä siinä oli mielestäsi moukkamaista? Tulkitsitko sen niin, ettei seksi vielä ollut kuvioissa tuossa tapailussa ja siksi tiloanne tuli puun takaa? Minä tulkitsin niin, että seksi oli kyllä jo kuvioissa mutta naiselle ei vain kelvannut se että hän joutuisi tekemään miehelle jotain.