Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"

Vierailija
06.10.2018 |

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Kommentit (304)

Vierailija
221/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vessan ovi irroitettu kokonaan, ettei siellä kosketella itseä. Parvekkeen ja ulko-oven lukot on myös siirretty niin korkealle etten ylety niitä pyörätuolista avaamaan.

Vierailija
222/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nillittämistä! Mies on perheen pää ja määrää kuinka taloudessa eletään! Mikä siinä on nyt niin vaikeaa ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.

Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.

Näin se vain on! Olen itsekin ihmetellyt ihan samaa. Itse en käytä paperia ollenkaan vaan pyyhin isommat ulostejäämät peräaukon ympäriltä sormilla ja sitten pesaisen kädet.

Miksi tuhlaat vettä, voisit ihan hyvin pyyhkiä kädet vessapyyhkeeseen tai huljutella sormia pöntössä vedon jälkeen

Vierailija
224/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata vessapaperia ja kuluttaa rullatelinettä kun voi käyttää pyyhettä pyyhkimiseen? Pyyhkeen voi sitten pestä kun on sen kuun pyykkipäivä. Joka kuukaudelle voi nimikoida oman pyyhkeensä.

Vierailija
225/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää usein siellä vessassa esim. ajattelemalla kakatessaan jotain toista, siksi on hyvä pitää silmällä sitä vessakäyttäytymistä.

Vierailija
226/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa sen kustannuksella ja katso mitä hän seuraavan kerran kommentoi. Hauska tyyppi. Pidän tästä aloituksesta 😆

Vierailija
227/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei oo provo, niin kai sä itekkin tajuut että toi sun poikkikses on oikeesti pervo! Täysin asiaton tyyppi, jätä se h--n--.

Vierailija
228/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)

Mun miehinen hanuri selviää joskus parilla pyyhkäisyllä.

Joskus tarvitaan suihkua tai 20 pyyhkäisyä jollei suihkua ole. Siinä laulaa rulla ja WC:kin pitää vetää monta kertaa välissä.

Yksilöerot ovat sukupuolten eroja suuremmat.

Ja myös tilanteet vaihtelee. Joskus selviää kolmella palalla, joskus menee enempi. Ihmetyttää vessanatsit, jotka selittää että 2-3 palaa riittää joka kerta. Ainako niiden tuotos on just samanlainen? Ihan sairasta kytätä toisten vessapaperin kulutusta.

Ihan normivirtsaamisen jälkeen ilman menkkoja pitäisi riittää 2-3 palaa. Joissain laitoksissa olen törmännyt seitinohueen vessapaperiin, mutta suurin osa kaupoissa kuluttajille myytävästä paperista on niin paksua, ettei sormet mene läpi.

Joku kertoi aiemmin taittelevansa puolen metrin edestä paperia kertapyyhkäisylle, ja sitten syytetään tamponien tukkivan viemärit... 

Vierailija
229/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, Forrest, run!!!!!

Vierailija
230/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tukkivat viemärit tamponeilla, siteillä, paskapaperilla, vaipoilla ja siteillä.

T: huoltohenkilökunta.

Vierailija
231/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on pillua nuollessa tullu vastaan niitä paperinpaloja. Eräs nainen suuttui perkeleesti kun sanoin että "btw. sulla on Serlaa pillussa". Siihen loppu hommat sillä kertaa... 

Juu, oli itsellänikin joskus kun ennen suuseksiä pyrin vähintäänkin suihkuttelemaan paikkani bideellä jos suihkun jälkeen käyn vielä pissalla (kun se on varmaan miehellekin mukavampaa kun on raikas ja puhdas värkki), eikä aina ole sitä pyyhettä mihin kuivaisi (eli piti käyttää paperia). Mä olin onneksi tekemisissä aikuisen herrasmiehen kanssa, joka vähäeleisesti poimi paperinpalan pois tieltä, ja asiasta mitään mainitsematta alkoi hommiin.

Vierailija
232/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit kunnossa, mutta oikeesti talous kuralla.. pelkää, että menee konkkaan kun kulutat liikaa paperia siellä?

Tai sitten sillä on joku jemma siellä vessassa? Ase, huumeita tai jotain pervoo?

Tai sitten se on vaan outo pervo joka tykkää tietää mitä siellä tapahtuu.. luultavasti vielä tarkastaa myöhemmin kuvanauhalta tilanteen..

Kyllä näitä vaihtoehtoja löytyy valkkaa vaan paras ja mieti onko se  sun juttu, osa sun elämää mitä haluat viettää hänen kanssaan vuosikymmenet?

Vierailija
233/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tukkivat viemärit tamponeilla, siteillä, paskapaperilla, vaipoilla ja siteillä.

T: huoltohenkilökunta.

Ollaanpas me naiset ällöttävää porukkaa. Pakko kuitenkin tuoda esille, että käsittääkseni myös miehet käyttävät paskapaperia. Vaipoista taas on aika vaikeaa sanoa, että kuka ne on sinne viemäriin tunkenut, kun ei ne vauvat niitä itse laita, niin on todennäköisesti ollut joko isä taikka äiti. Aikuisten vaippoja taas käyttävät sekä naiset että miehet.

Vierailija
234/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen et on joskus ollut jonkun esim itseään vahingoittavan kanssa ja siksi on aidosti huolissaan jos kestää hetkikin pidempään vessassa..

Vierailija
235/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Ja sinä siis edelleen tapailet tätä miestä syystä että???

Vierailija
236/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan olen joskus kuullut miehistä, jotka linnottautuvat vessaan. Yleensä kyse on sellaisista, joilla on perhettä ja pitäis hoitaa niitä tenavia tai taloustöitä, niin kummasti rupeaa kakkoshätää pukkaamaan juur sillon, kun vaimo on kyynärpäitä ja varpaita myöten kiinni jossain tenavan hoitamisessa ja ne kaks muuta kiljuu kurkkusuorana ja tarvis isäpappaa apuun. Ja että ne istunnot saattaa kestää 45 min tai tunnin. Juuri sillai sopivasti, että vaimo on jo kerennyt hoitaa tilanteen. Itse asiassa taisin täältä palstalta lukea aloituksen, jossa tämä vaimo kyseli että onko reilua ja onko muilla tämmöstä. Miksi kukaan ei ollut huolestunut tällasten miesten vessatavoista ja niiden luonnonkulutus jalanjäljestä? Valitetaan vaan naisten menkkapyllyn pyyhkimisestä, ja sen vaikutuksesta luonnonvarojen tuhlaantumiseen (vaikka ei se ole edes tuhlausta, kun tarpeeseen pyyhitään ja siinä on tuloksena puhdas alapää), mutta kukaan ei puutu tällaiseen lusmuilun vuoksi tehtävään ja täysin turhaan vessassa hengailuun. Tuskin siellä pimeässä istuvat, sähköä kuluu ja sitä paperiakin kun näön vuoksi (täysin turhaan huom) vinguttavat sitä paperitelinettä, että vaimo luulisi pyyhintää tapahtuvan. Niin että kysyn vaan, että onko reilua?

Vierailija
237/304 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku kertoa, miten tätä vessapaperiarkkien kulutusta kytätään?

Jos olet siellä vessassa niin käytät paperia mitä käytät niin kuka sen pystyy laskemaan?

No niillä vessapoliiseilla on natiseva paperiteline. Kuuntelevat. "Ihi ihi squiik squiik ihi ihi" tms, joka tässäkin ketjussa on kuvattu, oli liikaa.

Siteerasin väärin. Tässä:

"Lisäksi meillä on kotona sellainen vanhanmallinen vessapaperiteline, joka nitisee ja vinkuu, kun siitä vetää paperia. Normaalisti, kun itse otan paperini, se vinkaisee kerran-pari. Mutta kun tämä ko kaveri käy vessassa, niin kuuluu sekuntikaupalla "viki viki squiik squiik iki iki"."

Kyllä se ääni on enemmänkin "ik-ik-iki-iki-squiik" ei siis "viki viki".

Ehtaa Av:ta 😂

Vierailija
238/304 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)

Mun miehinen hanuri selviää joskus parilla pyyhkäisyllä.

Joskus tarvitaan suihkua tai 20 pyyhkäisyä jollei suihkua ole. Siinä laulaa rulla ja WC:kin pitää vetää monta kertaa välissä.

Yksilöerot ovat sukupuolten eroja suuremmat.

Ja myös tilanteet vaihtelee. Joskus selviää kolmella palalla, joskus menee enempi. Ihmetyttää vessanatsit, jotka selittää että 2-3 palaa riittää joka kerta. Ainako niiden tuotos on just samanlainen? Ihan sairasta kytätä toisten vessapaperin kulutusta.

Ihan normivirtsaamisen jälkeen ilman menkkoja pitäisi riittää 2-3 palaa. Joissain laitoksissa olen törmännyt seitinohueen vessapaperiin, mutta suurin osa kaupoissa kuluttajille myytävästä paperista on niin paksua, ettei sormet mene läpi.

Joku kertoi aiemmin taittelevansa puolen metrin edestä paperia kertapyyhkäisylle, ja sitten syytetään tamponien tukkivan viemärit... 

No tuo riippuu ihan paperin paksuudesta. Eihän puoli metriä ole viittäkään palaa, ja jos kyseessä on sellainen halpa, ohut vessapaperi, niin aika ohut on tuokin taitos.

Vierailija
239/304 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei haittaa siteen vaihtaminen esim. olkkarissa, niin ei muuta kuin hommasta toimeen. Kun saa rätin alkkareista irti, niin voi huikata miehelle "Koppi!" ja nakata käytetyn siteen miehelle. Hän varmasti mielellään kiikuttaa sen roskikseen.

Vierailija
240/304 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli myös juuttunut tuohon anaalivaiheen kontrollointiin. Heillä ei kotona ollut wc-rauhaa. Otti esim. loukkauksena, jos wc:n oven laittoi lukkoon ja saattoi rynkyttää ovea ja mököttää pari tuntia sen jälkeen, jos ei avannut.

Kaikissa perheissä wc-asiat eivät todellakaan ole yksityisiä. Onneksi meillä oli ja on edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi