Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"

Vierailija
06.10.2018 |

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Kommentit (304)

Vierailija
101/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies todella kuvittelee, että siteet normaalisti vaihdetaan siellä missä vaatteetkin.  Miehillä voi olla ihan omituisia käsityksiä kuukautisista, sen olen huomannut.

Jouduin joskus selittämään miehelle siteiden ja pikkuhousunsuojien eron. Oli siis miespuolinen kaveri kylässä, ja minulla sattui olemaan avattu pikkuhousunsuojapakkaus näkyvillä vessassa, ja mies sitten kommentoi "hauskasti" (ARGH) että "onkos puolukkapäivät, kun siteet on tossa käden ulottuvilla". Sanoin, että ei nuo ole siteitä vaan pikkuhousunsuojia, jota käytetään ihan muutenkin, eikä mies uskonut. "On noi siteitä!" Meni hermot tähän jankkaamiseen ja hain pari sidepakettia ja avasin yhden oikein megaison yösiteen miehen nähtäväksi :D Mies kalpeni ja kysyi heikosti: "Siis kuinka paljon sitä verta oikein tulee?!"

Vierailija
102/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus ihan hetken aikaa sellaista miestä/poikaa, joka oli vähän samanlainen. Jotain fetissejä hänellä varmaan oli. Tällä miehellä oli kyllä ollut masennusta ja todella huono lapsuus, joten hän ei tainnut olla ihan terve muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies todella kuvittelee, että siteet normaalisti vaihdetaan siellä missä vaatteetkin.  Miehillä voi olla ihan omituisia käsityksiä kuukautisista, sen olen huomannut.

Jouduin joskus selittämään miehelle siteiden ja pikkuhousunsuojien eron. Oli siis miespuolinen kaveri kylässä, ja minulla sattui olemaan avattu pikkuhousunsuojapakkaus näkyvillä vessassa, ja mies sitten kommentoi "hauskasti" (ARGH) että "onkos puolukkapäivät, kun siteet on tossa käden ulottuvilla". Sanoin, että ei nuo ole siteitä vaan pikkuhousunsuojia, jota käytetään ihan muutenkin, eikä mies uskonut. "On noi siteitä!" Meni hermot tähän jankkaamiseen ja hain pari sidepakettia ja avasin yhden oikein megaison yösiteen miehen nähtäväksi :D Mies kalpeni ja kysyi heikosti: "Siis kuinka paljon sitä verta oikein tulee?!"

Ja tämän harhakuvitelman vuoksi jotkut eivät tajua, että kuukautiset voivat ihan oikeasti vaikeuttaa elämää. Verta tulee jatkuvalla syötöllä, suihkusta kun astuu ulos niin jo on lattialla. Töissä kun nousee tuolista, on 30 sekuntia aikaa ehtiä vessaan ennen kuin tulee housuille. Yöllä tosiaan tarvii sen lähes 40 senttiä pitkän vaipan ja sekin pitää nousta vaihtamaan. Samalla mahaa viilletään puukolla sisältäpäin ja menkkaripulit on aika tuttu ilmiö monelle.

Jos ei tätä ymmärrä, tai on tuntenut vain naisia joilla menkat on parin päivän pikkuhousunsuojajuttu, voi tosiaan ihmetellä että mitäs ne naiset pikkuasioista valittavat.

Vierailija
104/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli tuollainen. Jos olin vessassa yli minuutin tuli kyselemään että onko kaikki hyvin.. joskus kysyi miksi lukitsen vessan oven kun eihän hän sinne tulisi tietenkään. Yleisessä vessassa pisti jonkun vessaan tulevan naisen kysymään puolestaan tyyliin ”öö lissu? Onko täällä lissua? Pertti kysyy oletko kunnossa?” :)))))

Vierailija
105/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi kahta arkkia enempää mennä kyllä keneltäkään. Hyvä että mies on kiinnostunut, osoittaa että välittää.

Kuule kaks arkkia on aika pieni määrä paperia, jos sillä pitäs saada pyyhittyy verine pillu. Jos sillä määrällä pitäs pärjätä niin saa lopulta hinkata veren sormiinsa. Miehillä taas ei penis valu verta niin helppohan se pää on pyyhkäistä yhdellä arkilla kuivaksi.

Vierailija
106/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi hoitaa yhdessä wc-käyntejä? Helposti voi tulla ulkopuolinen olo, jos kumppani sulkeutuu lukkojen taakse.

Vierailija
107/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin täräyttänyt jo ekan kerran jälkeen "keksippä stana jotain muuta tekemistä!" :D wcssä ne kuninkaallisetkin käyvät yksin. Ja koska olen aikuinen, olisin tehnyt paperista jonkun joutsenorigamiparven että varmasti kuluisi :D "miksiköhän se juttu loppui lyhyeen, ken tietää.."

Me nauretaan sun kommentille täällä niin plajon että vatsaan koskee!!! Ha ha ha! Kiitos makeista nauruista!!!

Vierailija
108/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.

Joo, miehenikin valitti vessapaperini käytöstä ja kuulemma kaksi palaa pitäisi riittää pissan jälkeen. Pistin sen sitten kerran pyyhkimään mut pissan jälkeen kahdella palalla ja valitus loppui siihen.

Vierailija
109/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.

"......onhan se nyt monta senttiä per pyyhkäisy, laskeppa paljon se tekee vuodessa tai kymmenessä vuodessa, sillä rahalla tekee sitten vaikka matkan Tallinnaan tai hyvällä tuurilla jopa Tukholmaan. Ja kun haluan pestä hampaat niin en odota että eukko on töräytellyt tuubasoolonsa loppuun

Sulle on ainakin helppo ostaa synttärilahja josta ilahdut.

Paketti Emboa.

Vierailija
110/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Joo, miehenikin valitti vessapaperini käytöstä ja kuulemma kaksi palaa pitäisi riittää pissan jälkeen. Pistin sen sitten kerran pyyhkimään mut pissan jälkeen kahdella palalla ja valitus loppui siihen.

Olipa kerran mies joka valitti mujalleen WC-paperin käytöstä.

Ei ristus mikä puupää.

Vierailija
111/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pihi-Puupää! ! ! Tuu PYYHKIMÄÄN ! !

Vierailija
112/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä ovi auki, kun menet paskalle.

Tämä, mutta ota oma rulla paprua mukaan. Arvelen, että miehellä on jääny menneisyydessä omat pottatreenit jotenkin ihon alle.

HAH HAH ! Maha repee hah hah ihan paras kuitti!

Vierailija
113/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saattavat myös luulla, että siteen teippipuoli laitetaan alapäätä vasten. 

Vierailija
114/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu tulevaisuudessa pillutarkastuksiin. Näistä siis luin jossain narsistiketjussa, eli mies tarkisti naisen alapään tämän tullessa kotiin vaikkapa kaupasta, ettei siellä vain ole vieraan miehen elin käynyt.

Ja mistä moisen muka pitäisi näkyä? Oletetaanpa polyuretaanikondomi ja riittävä kiihottuminen, niin ei yhtään mistään. Ei silmällä, ei nenällä.

Hulluja nuo kyylämiehet, en muuta sano.

Vierailija
115/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saattavat myös luulla, että siteen teippipuoli laitetaan alapäätä vasten. 

Mitä :D Onko joku joskus ihan oikeasti kuullut miehen luulleen näin?

Vierailija
116/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä :D Onko joku joskus ihan oikeasti kuullut miehen luulleen näin?

Näin joskus jonkun videon, jossa homomiehille näytettiin kuukautissuojia ja pyydettiin selittämään niiden toimintaperiaate. Parikin miehistä arveli, että teippipuoli tulee p*llua vasten.

Heteromies luultavasti tekee helposti saman oletuksen sidettä tutkiessaan. 

Vierailija
117/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän harhakuvitelman vuoksi jotkut eivät tajua, että kuukautiset voivat ihan oikeasti vaikeuttaa elämää. Verta tulee jatkuvalla syötöllä, suihkusta kun astuu ulos niin jo on lattialla. Töissä kun nousee tuolista, on 30 sekuntia aikaa ehtiä vessaan ennen kuin tulee housuille. Yöllä tosiaan tarvii sen lähes 40 senttiä pitkän vaipan ja sekin pitää nousta vaihtamaan. Samalla mahaa viilletään puukolla sisältäpäin ja menkkaripulit on aika tuttu ilmiö monelle.

Jos ei tätä ymmärrä, tai on tuntenut vain naisia joilla menkat on parin päivän pikkuhousunsuojajuttu, voi tosiaan ihmetellä että mitäs ne naiset pikkuasioista valittavat.

Jos on noin vaikeat ja runsaat kuukautiset, miksei nainen hae apua. En tajua.

1) Oliko jossain muka sanottu, että apua ei ole haettu?

2) Onko muka itsestäänselvyys, että se apu tehoaisi automaattisesti?

Vierailija
118/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v nainen eikä mulla mene kun 1 arkki paperia pissalla käydessä..? 2 arkkia menee jos tulee paljon valkkaria tai on menkat. Siis miksi kukaan rullaisi paperia KÄDEN ympärille!?

Vierailija
119/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v nainen eikä mulla mene kun 1 arkki paperia pissalla käydessä..? 2 arkkia menee jos tulee paljon valkkaria tai on menkat. Siis miksi kukaan rullaisi paperia KÄDEN ympärille!?

En halua kuvitella kuinka pissaiset kätesi ovat. 

Ja mitä teet viinillä vessassa? :D

Vierailija
120/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kuvitella kuinka pissaiset kätesi ovat. 

Ja mitä teet viinillä vessassa? :D

Hahhaa, ei ole pissaiset kädet kun pyyhin vasta sen jälkeen kun pissan tulo on loppunut ;) ja joka tapauksessa pesen kädet hyvin jokaisen wc-käynnin yhteydessä...

Valkkari=valkovuoto.