Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Kyyliä on olemassa vaikka mieskohde ei ole ikinä kysynyt sinua ulkoiluttamaan luitasi ja huutamaan perässä.
Sitten avataan ties mitä ketjua saadakseen tukea...
Mua kammottaa jo se, että mulle puhutaan oven läpi, kun olen vessassa.
Mun exä terrorisoi joskus ihan ilkeyttään vessassa olemista. Avasi vessan oven ulkopuolelta ja tuli heiluttelemaan vehkeitään naaman eteen, kun oli jo kauhea vessahätä sen minuutin aikana, mitä olin ehtinyt vessassa olemaan...
Minun eksäni aikanaan oli ylihysteerinen kaikille naisen eritteille. Jos minulla oli kuukautiset, niin piti side pakata koirankakkapussiin ja viedä suoraan ulkoroskikseen. Kun pyykkiä lajiteltaessa näki valkovuotojäljen pikkuhousussani, oksensi. Melko hankalaksi se sitten meni, varsinkin kun kuukautiseni ovat runsaat ja kestivät sen viikon/kk. Hänen asunnollaan oli myös erilliset vessapaperirullat minulle ja hänelle, koska "hän ei halunnut koskea menkkapöpöihin"
Vierailija kirjoitti:
Kyyliä on olemassa vaikka mieskohde ei ole ikinä kysynyt sinua ulkoiluttamaan luitasi ja huutamaan perässä.
Sitten avataan ties mitä ketjua saadakseen tukea...
Pysy sinä vain sekoilemassa niissä omissa aloituksissasi, joihin kukaan ei viitsi ikinä vastata.
Vierailija kirjoitti:
Minun eksäni aikanaan oli ylihysteerinen kaikille naisen eritteille. Jos minulla oli kuukautiset, niin piti side pakata koirankakkapussiin ja viedä suoraan ulkoroskikseen. Kun pyykkiä lajiteltaessa näki valkovuotojäljen pikkuhousussani, oksensi. Melko hankalaksi se sitten meni, varsinkin kun kuukautiseni ovat runsaat ja kestivät sen viikon/kk. Hänen asunnollaan oli myös erilliset vessapaperirullat minulle ja hänelle, koska "hän ei halunnut koskea menkkapöpöihin"
Tuskin on niitä miehiä sitten jotka suostuvat antamaan naiselle suuseksiä tämän menkkojen aikana. En tiedä paljonko näitä miehiä on mutta luulisi että aika vähän. Tietoa kellään?
Jos vessapaperin käyttötapa ei ole ihmisen oma henkilökohtainen asia, niin mikä sitten on?
En halua edes miettiä mitä kaikkea muuta suhteessa kontrolloidaan jos jo tästä täytyy tehdä tilintekoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen mies pystyy ylipäätään olemaan naisen kanssa suhteessa??
Mä en kyllä kuuntelisi mitään valitusta vessapaperin käytöstä.
Veisin oman rullan mukana, jos mies olisi muuten ok. Mutta vaikea uskoa, että mies olisi muuten ihan normaali tai että muuten viihtyisin ihmisen kanssa joka alkaa nipottaa jo vessapaperin paloista. Joko kyse on sairaasta pihiydestä tai valtavasta kontrolloinnin tarpeesta. Kumpikin on mulle turn-off ja tollaset ongelmat pahenee vaan suhteen edistyessä.
jättäisin kyllä naisen joka kävisi mun posliinilla paskalla.
Mieshän on se perinteinen Paskapylvään vartija. (Simpauttaja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.
Miehille riittää se yksi kaksi arkkia kun munan päästä pyyhkäsee mutta naiset tarvii muutaman arkin ihan jo siksikin että yhdestä tai kahdesta arkista menee sirmi läpi kun paperi kastuu.
Mulla ei ole kyllä mennyt sormet läpi vaikka olisin jopa pessyt alapään. Huvittavaa kun kaveri paasaa eka ekologisuudesta yms, ja sitten pyyhkäsee puoli sademetsää kerralla ;p
Ja itse tuhlaat vettä, kyllä huvittaa!
Siis sä et ikinä pese alapäätäsi? Hyi helvettii miten kuvottava, mahdat "tuoksahtaa" menkkojen aikana kun kuljet päivän veret muhimassa housuissa. Ja turha väittää mitään kuukupista tai tamponista, et sä niitä niin äkkiä saa vaihdettua että verta ei ehdi valua yhtään. Itse pesen alapään aina suojan vaihdon/tyhjennyksen yhteydessä, koska en halua kulkea perse veressä.
Ei kaikilla ole tsunamia emättimessä kerran kuussa. Oikeankokoinen tamponi kestää hyvin wc-käyntien välit normaalivuotoisilla. En koskaan käytä muuta kuin tamponia, edes öisin (ja joo, tiedän kyllä toksisen shokkisyndrooman vaarat :D).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen mies pystyy ylipäätään olemaan naisen kanssa suhteessa??
Trollihan tuo olikin. Ei tollanen mies ikipäivänä saisi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut muuten käyttävät noita papereita täysin päättömästi,revitään 10 palaa kun pieni osa riittäisi.Yksi sanoi ostavansa joka viikko useita serla- ja vessapaperipaketteja,asuu yksin.
Mitä on serlapaperi ja miten se eroaa Serlan vessapaperista?
Talouspaperi
Millä logiikalla talouspaperi on serlapaperia, mutta Serla-merkkinen wc-paperi ei?
Samasta syystä kuin vanupuikko on topsi, vähälaktoosinen on hyla, metallinen varasänky on heteka ja liima on erikeepperiä. On sellainen ilmiö kuin yleisnimistynyt tavaramerkki. Serla taisi olla ensimmäisiä talouspaperivalmistajia, joten puhuttiin yleisesti serlapaperista, vaikka tarkoitettiin talouspaperia. WC-paperia oli tuolloin jo ollut pitkään, joten siinä tuotemerkki ei vakiintunut yleisnimeksi.
Mistä näitä umpihulluja miehiä oikein löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut muuten käyttävät noita papereita täysin päättömästi,revitään 10 palaa kun pieni osa riittäisi.Yksi sanoi ostavansa joka viikko useita serla- ja vessapaperipaketteja,asuu yksin.
Talouspaperi
Millä logiikalla talouspaperi on serlapaperia, mutta Serla-merkkinen wc-paperi ei?
Samasta syystä kuin vanupuikko on topsi, vähälaktoosinen on hyla, metallinen varasänky on heteka ja liima on erikeepperiä. On sellainen ilmiö kuin yleisnimistynyt tavaramerkki. Serla taisi olla ensimmäisiä talouspaperivalmistajia, joten puhuttiin yleisesti serlapaperista, vaikka tarkoitettiin talouspaperia. WC-paperia oli tuolloin jo ollut pitkään, joten siinä tuotemerkki ei vakiintunut yleisnimeksi.
Ohis, mutta kutsuuko joku muka tosiaan mitä tahansa liimaa "erikeepperiksi", kun voi sanoa lyhyesti vain "liima"??
Mitä jos ihan kysyisit suoraan, väistelemättä. Sano näin: Kuulepa Pentti, minua häiritsee tuo sinun kommentointisi minun vessareissuistani, onko sinulla jotain minun vessareissujani vastaan vai mikä ihme siinä on kun pitää aikuisen ihmisen vessareissuja kuulostella ja kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperi
Ohis, mutta kutsuuko joku muka tosiaan mitä tahansa liimaa "erikeepperiksi", kun voi sanoa lyhyesti vain "liima"??
Ainakin minun lapsuudessani ja nuoruudessani, mutta silloin tarkoitettiin törpöstä puristettavaa valkoista liimaa. Liimapuikot ja pikaliima oli sitten erikseen.
Eihän näitä enää niin paljoa käytetäkään, ainakaan nuorempi polvi ei näemmä edes tiedä mistä on kyse. Enemmän tämä oli nykyisten viis-kuuskymppisten juttu. Viiskytluvulla puhuttiin Lim-liimasta, kun purkin kyljessä oli liima först på svenska.
Niin se kieli muuttuu.
Heippa! Pakko osallistua keskusteluun.
Floralys Lidliltä, ehdottomasti paras WC-paperi. (jota olen käyttänyt)