Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?

Vierailija
04.10.2018 |

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Onpas siinä mukava mies. Toivottavasti se tajuaa mennä setelin kanssa prostituoidulle jos seksiä haluaa. Toivottavasti hän ei sentään kuvittele että multa lohkeaa drinkeillä. Mutta eihän se nyt niin dorka voi olla :)”

Vierailija
2/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran on tarjottu baarissa drinkki mutta en myy itseäni alkoholista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän noloa se on, kun joskus noita ilmaisia juomia pummaavat kaverit laittavat miehet ostamaan juoman minullekin vaikka kuinka sanon, että ei kiitos. Siinä sitten se miesparka kuitenkin tulee juomien kanssa, jotka ojentaa kaverilleen ja myös minulle, vaikka kuinka siitä yritin kieltäytä! Todella noloja tilanteita, hyi olkoon. :/

Vierailija
4/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Onpas siinä mukava mies. Toivottavasti se tajuaa mennä setelin kanssa prostituoidulle jos seksiä haluaa. Toivottavasti hän ei sentään kuvittele että multa lohkeaa drinkeillä. Mutta eihän se nyt niin dorka voi olla :)”

Näin naisena ihmettelen, että luulet, ettei se ajattele niin.

Mä olen nainen ja se oli sarkasmia.

Vierailija
5/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletkos sinä tollo että viinilasillisella saat seksiä?

Pysy poissa kapakoista, olet säälittävän tyhmä.

Vierailija
6/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena join kokonaisia baari-iltoja miesten laskuun. Joskus menin jatkoille, joskus en.

Nykyään vaimona ja äitinä en ota tarjottuja drinkkejä vastaan. Oma mies ostaa tai ostan itse.

Vierailija
7/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Vierailija
8/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koskaan ilmaista juomaa vastaan. Tai no kerran otin, lomareissulla, kun baarimikko halusi tarjota shotit meidän koko porukalle (vastineeksi siitä, että pidettiin sen puolia yhtä haukkumaan äitynyttä asiakasta vastaan). Muuten ihan omalla rahalla ostan. Ja olenpa muuten kerran tarjonnut miehelle juoman, enkä vaatinut siitä mitään vastineeksi.

Että enpä tiedä, miltä se voisi tuntua.

Vierailija
9/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy sanoa, että nainen jos tulee notkuu juoman toivossa niin se ei oikein sytytä. Jos ei ole varaa ostaa itse muutaman euron tuoppia, niin sellasella ei ole varaa tehdä yhtään mitään. Ja sellasen ihmisen kanssa ei ole oikein muutakaan yhteistä.

Vierailija
10/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävän noloa se on, kun joskus noita ilmaisia juomia pummaavat kaverit laittavat miehet ostamaan juoman minullekin vaikka kuinka sanon, että ei kiitos. Siinä sitten se miesparka kuitenkin tulee juomien kanssa, jotka ojentaa kaverilleen ja myös minulle, vaikka kuinka siitä yritin kieltäytä! Todella noloja tilanteita, hyi olkoon. :/

Olen täysin samaa mieltä. Mulla yksi kaveri tekee juuri tätä. Ostaa itselleen illan aikana korkeintaan yhden drinkin ja loput saa flirttailemalla. Vaatii aina myös minulle ostettavan vaikka kieltäydyn. Ostan silti omat juomani enkä koske tarjottuun drinkkiin.

Vierailija
11/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko jotkut miehet tarjoilee? Enpä ole moisiin törmännyt.

Vierailija
12/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Ihan yhtä hyvin sinulle voi sanoa, että luuletko sä niiden miesten, jotka juomia ostaa todella haluavan tutustua, eikä pimppaa?

Ja ihmettelette vielä kun ette saa sitä pimppaa..

Vierailija
13/195 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne oikeasti halua tutustua naiseen, vaan pimppaa.

Sit ainaki kannattaa mennä sinne alan ammattilaiselle eikä hakuammunnalla ostella juomia naisille jos joltain lohkeaisi. Ammattilaiselta saat haluamasi käsittelyn sovittuun hintaan kun taas baarissa tod. näk. nainen vain haluaa tutustua eikä anna. Pahimmassa tapauksessa juo ja katoaa paikalta.

Itse olen vuosia sitten aikani yhden illan juttuja harrastanut eikä kyllä drinkin hinnalla kannata antaa. Se on se 5 sekkaa ja murahdus. Nautinnosta ei tietoakaan (ja mitä enempi mies yrittää alustaa taitojaan sitä pahempi pettymys odottaa).

Vierailija
14/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu että koko toi miehet tarjoo naisille drinkkejä baarissa-juttu on ihan urbaanilegendaa mut kai mä sit vaan oon niin vtun ruma koska mulle ei ole 11 v aikana (mitä siis olen baareissa käynyt) yksikään mies tarjonnut mitään. No, eipä ne kyllä oo lähestynyt missään muussakaan mielessä. 

Vierailija
15/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin  nuorempi, parikymppisten suosimassa yökerhossa pyöri kolme, neljäkymppisiä ukkoja tarjoamassa drinkkejä ja röökejä. Eivät ikinä saaneet ketään mukaan, vaikka sitähän tuolla yritettiin. Ja totta kai me joimme, kun hölmöt ukot maksoi .

Vierailija
16/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen ostama drinkki maksu seurasta ja seksistä? Mielenkiintosta.

Onneksi kävin nuorena todella harvoin juottoloissa, koska en tapaa myydä seuraani. 

Vierailija
17/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano yksikin syy, miksi tuntisin huonoa omatuntoa siitä, että joku mies on niin tyhmä, että kuvittelee saavansa multa pillua drinkeillä? Ei oo multa pois, jos joku mies tarjoaa. Säästyy vain omat rahat kaikkeen muuhun kivaan.

Vierailija
18/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ostaa se juoma, vaikka nainen sanoo ei kiitos? Koetaanko sillä ostaa paikka pöydästä, jutteluseuraa, suudelma? 

Vierailija
19/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja oletan naisten tarjoavan minulle illan juomat jos haluavat tutustua. Tai jos ovat köyhiä niin tulisivat oma aloitteisesti tutustumaan minuun.

Yksin olen saanut olla mutta se ei ole minun vikani vaan patriarkaattinaisten.

Vierailija
20/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alunperinkään luvannut tavaraa juomista. En edes vihjannut siine päin. En myöskään pyytänyt saada juomia - mies itse niitä tyrkyttää.