Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?
Kommentit (195)
En pyydä, en edes flirttaile, ja silti niitä hemmetin drinkkejä lähetetään "tuolta nurkkapöydän herrasmieheltä". Kerran olin treffeillä tyttöystäväni kanssa ja baaritiskillä notkunut mies osti samppispullon ja päätti liittyä meidän "nättien tyttöjen" seuraan. Meinasi käydä päälle kun lähdettiin pois paikalta kun ei huomio kiinnostanut(tietenkään), huusi vielä perään kuinka meni kalliit shamppanjat ihan hukkaan...
En kyllä koskaan muista edes näitä miehiä vilkaisseeni, tiedä sitten mistä saivat päähänsä ostella juomia...ikinä en lähetettyä juomaa nimittäin juo, sehän tarkoittaisi että lähestymisyritys on "hyväksytty".
Hyväksyn tarjotun drinkin/savukkeen vain jos itse saan tarjota seuraavat. Jatkoille lähden ja p*llua annan jos sattuu siltä tuntumaan, mutta sitä en mitenkään etukäteen suunnittele suuntaan tai toiseen. On kuitenkin kyse mun vapaa-ajasta, jota saan käyttää kuinka haluan kunhan en haavoita ketään. Edellämainitulla taktiikalla vältän "kiitollisuudenvelat" ym mielipahan.
Miten te naiset tämän teette? Seisotte baaritiskin edessä rivissä ostamatta mitään ja odotellen, kuin kanat orrella?
Ei mun ole koskaan naisille tarvinnut juotavia tarjota, olen sen silti hyvää hyvyyttäni joskus tehnyt - mutta yleensä vasta kun ensimmäiset mukit on tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Miten te naiset tämän teette? Seisotte baaritiskin edessä rivissä ostamatta mitään ja odotellen, kuin kanat orrella?
Ei mun ole koskaan naisille tarvinnut juotavia tarjota, olen sen silti hyvää hyvyyttäni joskus tehnyt - mutta yleensä vasta kun ensimmäiset mukit on tyhjät.
No itse olen jonottanut tiskille, lompakkokin ollut yleensä kädessäni valmiina. Ja sitten joku yhtäkkiä kysyy "mitä juot?" tai tyrkyttää valmista juomaa.
En ota vastaan. Ostan juomani ja menen takaisin oman seurueeni luo.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä meen tiskille ja joku kysyy mitä juon ja maksaa mun juoman ja sit mä katoon takas tanssilattialle poikaystäväni seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.
Ihan yhtä hyvin sinulle voi sanoa, että luuletko sä niiden miesten, jotka juomia ostaa todella haluavan tutustua, eikä pimppaa?
Miksi ihmeessä ne sitten juttelee ja jotai juomia tarjoaa? Kertoisi edes mitä on hakemassa niin ei tarvitsisi kitistä jos itse meni tuhlaamaan aikaa ja rahaa.
Mä pistän naiset tarjoamaan minulle
Vierailija kirjoitti:
Sama. Välillä teen myös niin, että "tarjoan" eli kysyn naiselta mitä tämä haluaa juoda ja jos naisen elekielestä on pääteltävissä että nainen on vain juoman perässä niin nikkaan silmää ja kumoan tehdyn drinkin omiin kitusiin. Jos naiset jopa pillastuvat kun ei tullutkaan juomaa. :D
Mulle on kerran yksi mies tarjonnut drinkin. Oltiin ystäväni kanssa yhdessä meksikolaisessa ravintolassa, ja meitä huomattavasti vanhempi mies tuli sanomaan " mä haluan tarjota teille drinkit ennen kuin mä sammun". Me oltiin vähän että ei sun nyt ehkä tarvii, se vaati ja sanoi, että tähän ei liity mitään taka-ajatuksia. No, me sitten kateltiin listasta jotain mahdollisimman halpaa, ja se sanoi, että ottakaa nyt jotain, mitä oikeasti haluatte ja sitten vielä nachot päälle. No, me otettiin. Sitten se mies rutisti meitä, antoi vielä vaihtorahat meille ja häipyi. Että semmonen kokemus mulla tuntemattomien tarjoamista drinkeistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Välillä teen myös niin, että "tarjoan" eli kysyn naiselta mitä tämä haluaa juoda ja jos naisen elekielestä on pääteltävissä että nainen on vain juoman perässä niin nikkaan silmää ja kumoan tehdyn drinkin omiin kitusiin. Jos naiset jopa pillastuvat kun ei tullutkaan juomaa. :D
Juu, ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.
Kyllä muuten osa miehistä todellakin luulee että sillä vitosen keskarilla irtoaa! Okei sen nyt vielä JOTENKIN ymmärtäisi jos mies olisi tarjonnut koko illan kunnon juomia, enkä itse naisenakaan suostuisi vastaanottamaan tällaisia tarjoomuksia ellei itseänikin kiinnostaisi kyseinen mies. Mutta on oikeasti tullut vastaan näitä että on tarjottu 1 keskari ja juteltu / tanssittu hetki vielä ja sitten mies ehdottaa, ja kun olen kieltäytynyt niin on suututtu. En yleensä otakaan vierailta miehiltä mitään tarjoumuksia vastaan, maksan itse juomani. Ja jos joku kiva tyyppi haluu tarjota niin mä sit tarjoan seuraavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja jännästi tiettyihin naisiin toimii tämä. Ensin saattavat olla että haista vitt u ja loppuillasta tulee ehdottamaan suoraan jatkoja ja panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja jännästi tiettyihin naisiin toimii tämä. Ensin saattavat olla että haista vitt u ja loppuillasta tulee ehdottamaan suoraan jatkoja ja panoa.
Totta kai näin tapahtuu.
Hauskaa miten naiset täällä ottaa nokkiinsa ja sanovat että "jos rahalla haluat pillua niin mene huoriin, minä en anna", mutta sitten kun menee niin haukutaan että on nolo ja hyväksikäyttäjä, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai näin tapahtuu.
Osasta naisia tulee kännissä ihan kummallisia kiimaisia tammoja vaikka eivät sitten panosta erityisesti nautikaan kun toosa ja kupoli vissiin niin jumissa viinasta. Mutta tietyssä kohtaa saattaa alkaa se "nivusten kourinta" vaikka aluksi ollut tosi nihkeetä tyyliin "mee nyt siitä juominesi".
Nykyisin maksan itse omat juomani. Aikoinaan toki nuorena ja kauniina tarjoajia oli jonoksi asti. Jos tuntui että kiva tyyppi, voin pari tuntia jutella, hyväksyin juomatarjouksen.
Kerran yksi tyyppi päätti juuri keskustelun aloitettuamme (tässä vaiheessa oli omat drinksut) mennä blackjack-pöytään. Antoi mulle 50€ setelin ja sanoi, että käypäs hakemassa mulle lonkero, ota itelles kanssa juoma ja tuot sitten varmasti loput takaisin. Kävin tiskillä ostamassa lonkeron ja itselleni viinipullon (laitoin sinne pillin) ja vein hälle sen 50 snt takaisin. Neuvottelimme baarimikon kanssa, mitä tilaan itselleni että vaihtorahaa jää mahdollisimman vähän. Saipas nenilleen, hyppyyttäjä.
parhaiten oon saanut naista kun olen sanonut että minähän en juomia osta, tuu hakee mut tuolta pöydästä jos kiinnostaa muu kun ilmaset juomat.
Pelimiesten ensimmäinen sääntö : Älä osta drinkkejä tuntemattomille naisille.
No eipä ole tullut mieleen että juomaa tarjoava hakee yöseuraa. Oon olettanut että hakee juttuseuraa. Jatkossa ei sitten juttuseuraa tule! Kiitos tästä.
Juuri tätä samaa ajattelin. En ikinä ottaisi vastaan juomaa, joka tuodaan pöytääni.
Olen aikoinani käynyt paljon baareissa silloin(kin), kun raha oli tiukalla, mutta koskaan en ole pyytänyt, vihjannut tai kärkkynyt ilmaisia juomia. Sen sijaan jos tarjotaan baaritiskillä tai niin, että olen itse mukana hakemassa juomaa, niin tottakai kelpaa, mikäli tarjoaja on sellainen, että hänen kanssaan on hauska sen juoman ajan jutella. Mihinkään muuhun en ole koskaan edes ajatellut sen velvoittavan enkä aio ajatella jatkossakaan. Sen sijaan jos mies on niin kiinnostava, että haluan itsekin jatkaa tutustumista, niin ehdotan että minä maksan seuraavat.