Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?

Vierailija
04.10.2018 |

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että miksi kuvitellaan, että drinkkejä tarjoamalla kuuluisi saada yhtään mitään. Jos noin kovasti harmittaa niin älä tarjoa. En juuri juo alkoholia ja ihan hyvin olen aina saanut haluamani juomat itse maksettua.

Jos niin kovasti harmittaa niin älä ota vastaan sitä drinkkiä.

Vierailija
82/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten pitäisi ymmärtää olla tarjoamatta niitä drinkkejä. Antaa naisten itse ostaa omat juomat ja taksit himaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, mulle on elämäni aikana miehet ostaneet varmaan kymmeniä drinkkejä, mutta tilanne ei koskaan päättynyt niin, että mies olisi pyytänyt minua mukaansa jatkoille. Siis oikeasti ei koskaan. 

Kaikki elämäni ns. yhden illan jutut ovat tapahtuneet mun aloitteesta.

Olen jopa itse tarjonnut miehelle drinkin, yrittänyt jutella ja tutustua, ja saanut pakit. Näin on käynyt nuorena muutamankin kertaa.

Outoa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
84/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Jännä juttu, mulle on elämäni aikana miehet ostaneet varmaan kymmeniä drinkkejä, mutta tilanne ei koskaan päättynyt niin, että mies olisi pyytänyt minua mukaansa jatkoille. Siis oikeasti ei koskaan. 

Kaikki elämäni ns. yhden illan jutut ovat tapahtuneet mun aloitteesta.

Olen jopa itse tarjonnut miehelle drinkin, yrittänyt jutella ja tutustua, ja saanut pakit. Näin on käynyt nuorena muutamankin kertaa.

Outoa.

Ja sitten heräsit ja laskit kissan ulos?

Vierailija
85/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen baareja, joissa nämä drinkkisankarit notkuu. Pubeissa saa onneksi olla rauhassa, ja seurakunta on yleensä sivistynyttä.

Vierailija
86/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olen törmännyt siihen, että miehet koittavat juottaa väkisin humalaan. En siis juo alkoholia paljon baarissa yhden korkeintaan kaksi juomaa. Joskus ja usein juon alkoholittomia.

Sellasta on sattunut, että joku tyyppi tulee juttelemaan, sitten haluaa tarjota, shotteja, drinkkejä ym. Lopulta tyyppi on ihan tuiterissa, kun vetää juomia kahden edestä. Itse istun melko selvänä ja katson tilannetta. Eikä kyllä hirveästi nappaa humalaisen miehen lähentelyt. Koko tilanne on vaan jotenkin hupaisa.

Ai vähän kuin näin?

Vierailija
87/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy sanoa, että nainen jos tulee notkuu juoman toivossa niin se ei oikein sytytä. Jos ei ole varaa ostaa itse muutaman euron tuoppia, niin sellasella ei ole varaa tehdä yhtään mitään. Ja sellasen ihmisen kanssa ei ole oikein muutakaan yhteistä.

Miksi miehet sitten tekee tätä :D?!

Vierailija
88/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesten pitäisi ymmärtää olla tarjoamatta niitä drinkkejä. Antaa naisten itse ostaa omat juomat ja taksit himaan.

Elukkamainen seksinhimo on hormonaalista, jonka tyydyttämiseksi mies voi suistua mitä epätoivoisimpiin tekoihin.

Vierailija
89/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei välttämättä suhtaudu kovin kevyin mielin hyväksikäyttöön. Koska sitähän tuo on. 

Vierailija
90/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mulle on kerran yksi mies tarjonnut drinkin. Oltiin ystäväni kanssa yhdessä meksikolaisessa ravintolassa, ja meitä huomattavasti vanhempi mies tuli sanomaan " mä haluan tarjota teille drinkit ennen kuin mä sammun". Me oltiin vähän että ei sun nyt ehkä tarvii, se vaati ja sanoi, että tähän ei liity mitään taka-ajatuksia. No, me sitten kateltiin listasta jotain mahdollisimman halpaa, ja se sanoi, että ottakaa nyt jotain, mitä oikeasti haluatte ja sitten vielä nachot päälle. No, me otettiin. Sitten se mies rutisti meitä, antoi vielä vaihtorahat meille ja häipyi. Että semmonen kokemus mulla tuntemattomien tarjoamista drinkeistä 😂

Ihana!!

Vierailija
91/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki ei välttämättä suhtaudu kovin kevyin mielin hyväksikäyttöön. Koska sitähän tuo on. 

Siis ketä tässä  hyväksikäytetään?

Vierailija
92/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tosi noloo tollanen toisten rahojen juominen jos tietää ettei haluakaan mitään.

En pystyisi tohon. Me kaikki naiset ei olla samanlaisia.

Vierailija
93/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku runkkari oikeesti saavansa pil*lua tarjoamalla juomia?

Ilkka Kanerva kuvitteli, kun olin nuori ja nätti tyttö... :D

Vierailija
94/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Taidat olla suomalainen nainen, kun osaat sotkea päivänselvän asian joksikin muuksi.

Puhe oli siitä, että juot koko illan toisen laskuun, eikä siitä että joku ostaa yhden kaljan ja juttelee mukavia..

Jos nainen juo koko illan epäkiinnostavan miehen laskuun, niin se iltahan menee häneltä ihan pieleen. Ja mies saa juuri sitä mitä kuuluukin eli seuraa niin pitkäksi aikaa kuin hän tarjoaa juotavaa.

Jos mies haluaa seksiä ostamalla vastineeksi siitä alkoholia, niin hänen pitää kertoa se ennen kuin ostaa. Jos siinä kohtaa nainen sanoo, että tottakai saat panna minua, jos maksat minulle muutaman keskioluen, ja sitten pettääkin lupauksensa, niin silloin mies voi tuntea itsensä hyväksikäytetyksi. Muussa tapauksessa en näe siihen minkäänlaisia perusteita.

Vierailija
95/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

Siis häh??? Tekeekö joku tällaista? Ostaa drinkkejä ja oletella omassa päässään että se velvoittaa drinkkien juojaa johonkin? Mitä helv...? Toi on pelkkää hyväksikäyttöä.

Jos haluat lähteä jonkun kanssa jatkoille niin sitten siitä sovitaan, ihan ihmisten kielellä ja puheella. Intiimimpi kanssakäyminen samoin, sanoilla sovitaan asiasta. Ei niin että tein asian x ja tämähän nyt on lupaus siitä ja siitä ja nyt on pakko tulla ja pakko antaa.

Vierailija
96/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Jos haluaisin tutustua ja kiinnostuisin oikeasti, välttäisin menemästä jatkoille. Haluaisin sen sijaan nähdän päivänvalossa jonain toisena päivänä. Jos mies hommaa narikasta vielä jonkun luokseen jatkoille kun lähden kotiin niin kertoohan se omaa tarinaansa ettei hän ollutkaan niin kiinnostunut tutustumaan minuun.

Vierailija
97/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisin tutustua ja kiinnostuisin oikeasti, välttäisin menemästä jatkoille. Haluaisin sen sijaan nähdän päivänvalossa jonain toisena päivänä. Jos mies hommaa narikasta vielä jonkun luokseen jatkoille kun lähden kotiin niin kertoohan se omaa tarinaansa ettei hän ollutkaan niin kiinnostunut tutustumaan minuun.

Ei suinkaan, vaan hän otti paremman puutteessa sen toisen. Eihän hän vielä seurustele kenenkään kanssa.

Vierailija
98/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku runkkari oikeesti saavansa pil*lua tarjoamalla juomia?

Ilkka Kanerva kuvitteli, kun olin nuori ja nätti tyttö... :D

Mutta enää ei tarjoilla juomia?

Vierailija
99/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yksi nuori neiti sanoi minulle baarissa:

”Moi, minkä drinkin tarjoaisit minulle?”

Sanoin tälle, että olen lukenut ihan saman ”iskuvinkin” juuri ilmestyneestä cosmopolitanista.

Tällä lainilla testataan miehen varallisuus ja mielikuvituksellisuus..

Ei meistä tullut matchia..

100/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän siitäkin, millaisissa porukoissa liikkuu ja millaisissa baareissa käy. Voin kuvitella, että jossain Kontulan ostarin lähiöpubissa Pena 50 v. yrittää tarjota läikkynyttä Koff-tuoppia kenelle vaan, että saisi edes hetken puhua jollekin naiselle.

Itse olen käynyt paikoissa, joissa on ehkä enemmänkin istuttu tuttavaseurueessa iltaa ruuan ja juomien kera, ja ihan normaalia on, että seurueen mies haluaa tarjota kierroksen daameille. Ei mitään ihmeellistä, eikä siinä ole mitään taka-ajatuksia. Toki olen tarjonnut juomia avokätisesti itsekin, vastavuoroisesti.

En oikein ymmärrä, missä tällaisiin miehiin edes törmää, jotka luulevat jollain surkealla oluttuopilla ostavansa naisen itselleen. Itselleni ei ole kukaan drinkin tarjoaja koskaan ehdottanut jatkoja. Kyllä se drinkki on tarjottu ihan osana normaalia illanviettoa. 

🇺🇦🇮🇱