Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?
Kommentit (195)
Istuimme aikoinaan ystäväni kanssa puolityhjässä baarissa ja pöytäämme tuli mies joka kysyi voiko tulla juttelemaan, mikäpä siinä. Minä olin jo tuolloin naimisissa, ja ystäväni on lesbo. Juttelimme tämän miehen kanssa ensin asiallisesti , kunnes alkoi ravata baaritiskillä ja hokea miten tahtoo tarjota meille juomat kun olemme niin hauskoja ja nättejä mimmejä. Tässä vaiheessa teimme selväksi siviilisäädyt ja seksuaalisen suuntauksen sekä kerroimme että meillä on varaa ostaa omat juomamme, ei vaikutusta. Pöytään ilmestyi siidereitä, kuoharipullo ja shotteja! Kun kävin vessassa, mies oli ilmottanut ystävälleni panevansa minua kunnolla sinä yönä ja tässä vaiheessa päätimme kiittää juomista sekä poistua, jolloin mies sai raivarin. Juoksi paitasillaan ulos perässä, huusi ja nimitteli.
Vierailija kirjoitti:
Istuimme aikoinaan ystäväni kanssa puolityhjässä baarissa ja pöytäämme tuli mies joka kysyi voiko tulla juttelemaan, mikäpä siinä. Minä olin jo tuolloin naimisissa, ja ystäväni on lesbo. Juttelimme tämän miehen kanssa ensin asiallisesti , kunnes alkoi ravata baaritiskillä ja hokea miten tahtoo tarjota meille juomat kun olemme niin hauskoja ja nättejä mimmejä. Tässä vaiheessa teimme selväksi siviilisäädyt ja seksuaalisen suuntauksen sekä kerroimme että meillä on varaa ostaa omat juomamme, ei vaikutusta. Pöytään ilmestyi siidereitä, kuoharipullo ja shotteja! Kun kävin vessassa, mies oli ilmottanut ystävälleni panevansa minua kunnolla sinä yönä ja tässä vaiheessa päätimme kiittää juomista sekä poistua, jolloin mies sai raivarin. Juoksi paitasillaan ulos perässä, huusi ja nimitteli.
Ja sitten vielä miehet valittelevat, että naiset ovat baareissa kylmiä ja tylyjä.
No ei kai, kun pienikin ystävällisyys koetaan heti lupaukseksi seksistä, ja kaikkea pitäisi irrota sillä juoman/baarissa myytävän ruusun hinnalla.
Parempi vaan olla mahdollisimman tyly ja epäkohtelias, niin ei vahingossakaan aleta kuvittelemaan mitään yhteistä yötä tms.
Miten nuo asiat liittyvät yhteen?
En mä näin tee (enkä muutenkaan lähde "jatkoille" kenenkään kanssa), mutta koko ajatus on outo. Väkivalloinko se mies on laitettu drinkkejä ostamaan? Siinä kohtaa kannattaa tehdä rikosilmoitus ryöstöstä. Jos et oo tehny naisen kanssa erikseen sopimusta siitä, mikä määrä juomia oikeuttaa mihinkin seksipalveluihin, niin kehottaisin vaan olemaan fiksumpi ja lopettamaan drinkkien juottamisen naisille seksin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa se.. Melko monta välivaihetta jää välistä ja mutkaa oikaistaan, kun muutaman drinkin odotetaan ostavan seksiä vieraalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen ostama drinkki maksu seurasta ja seksistä? Mielenkiintosta.
Onneksi kävin nuorena todella harvoin juottoloissa, koska en tapaa myydä seuraani.
Ihan rehellisesti: mitä sä sitten kuvittelit että se on? Love at first sight?
Olen eri, mutta vastaan: se on TUNNUSTELUA., voisiko tästä seurata jotain. Myös drinkin ostaja voi jättää homman sikseen koska vain.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullu että koko toi miehet tarjoo naisille drinkkejä baarissa-juttu on ihan urbaanilegendaa mut kai mä sit vaan oon niin vtun ruma koska mulle ei ole 11 v aikana (mitä siis olen baareissa käynyt) yksikään mies tarjonnut mitään. No, eipä ne kyllä oo lähestynyt missään muussakaan mielessä.
Ei ole urbaanilegendaa. Mulle joku ostaa juoman lähes joka baarireissulla, ja usein siis ilman, että olen edes jutellut tyypille. Tyyliin baaritiskillä kysyy, että mitä otan. Enkä pukeudu mitenkään huorahtavasti, viimeksikin farkut ja pitkähihainen paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen ostama drinkki maksu seurasta ja seksistä? Mielenkiintosta.
Onneksi kävin nuorena todella harvoin juottoloissa, koska en tapaa myydä seuraani.
Ihan rehellisesti: mitä sä sitten kuvittelit että se on? Love at first sight?
Kiva ele? t. eri
Ei kai kukaan nyt tosissaan oleta naisten olevan mitään seksiautomaatteja, että kun sisään laittaa drinkin, niin ulos tulee seksiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa se.. Melko monta välivaihetta jää välistä ja mutkaa oikaistaan, kun muutaman drinkin odotetaan ostavan seksiä vieraalta ihmiseltä.
Kyllä mä tajuan ainakin, että se mies pettyy, ellei saa seksiä. Ja koska välitän muidenkin ihmisten tunteista, kuin vin omistani, niin en halua tuottaa pettymystä, jos seksi ei kiinnosta. Toisaalta en ole myöskään varsinaisesti vastuussa jos drinkkien aikana käy selväksi, että mies ei kiinnosta ja hän pettyy. Ja ne tuli silti otettua ja juotua.
No niinpä. Ei ole kivaa, että kukaan pettyy, mutta on myös väärin pitää päivänselvänä, että drinkillä saa seksiä. Vastuun voi ottaa vain omasta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullu että koko toi miehet tarjoo naisille drinkkejä baarissa-juttu on ihan urbaanilegendaa mut kai mä sit vaan oon niin vtun ruma koska mulle ei ole 11 v aikana (mitä siis olen baareissa käynyt) yksikään mies tarjonnut mitään. No, eipä ne kyllä oo lähestynyt missään muussakaan mielessä.
Ei ole urbaanilegendaa. Mulle joku ostaa juoman lähes joka baarireissulla, ja usein siis ilman, että olen edes jutellut tyypille. Tyyliin baaritiskillä kysyy, että mitä otan. Enkä pukeudu mitenkään huorahtavasti, viimeksikin farkut ja pitkähihainen paita.
Tuo se vasta onkin kiusallista ja säälittävän oloista miehiltä, alkaa tyrkyttää juomaa jollekulle random-naiselle, joka näköpiiriin ilmaantuu. Ilman, että ensin on avattu keskustelua millään muulla tavalla. Ei kiitos, on minun vastaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis anteeksi, korjaan; kyllä mä voi jatkoillekin lähteä. Nussittua et saa.
1Miksi menet jatkoille, mutta et halua nussia? Koetko, että toosasi jotenkin kuluu vai etkö ylipäätään pidä paneskelusta?
Sanoisin myös tähän, että vaikka kenekään ei ole suostuttava mihinkään, mukaan lukien seksiin, niin on olemassa paljon kirjoittamattomia sääntöjä, joiden suhteen kannattaa olla tarkkana ja herkkänä. Jatkoille lähteminen on tilanne, joka on tosi altis odotuksille ja väärinkäsityksille, joten jos et ole valmis ainakin periaatteessa menemään sänkyyn, niin älä lähde jatkoille.
Koskaan ei tiedä, mitä voi tapahtua.
Suojaudun itse näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1Miksi menet jatkoille, mutta et halua nussia? Koetko, että toosasi jotenkin kuluu vai etkö ylipäätään pidä paneskelusta?
....ja samaan aikaan parisuhdeketjuissa miehet itkevät, että irtoseksiä harrastaneet naiset ovat huonoja naisia 😂
Kun nainen ei lähde jonkun baaripokan mukaan = pihtaava kranttu
Kun lähtee mukaan, ja harrastetaan seksiä= liian helppo ja huono nainen.
Niin. Kumma juttu, kun naisseuraa ei tunnu löytyvän.
Olen nainen ja nähnyt monen monta kertaa, kuinka nuoret pimatsut notkuvat baaritiskillä ja heittävät flirttiä miehille drinkkien toivossa. Älkää kieltäkö ettei tätä tapahtuisi!
On tosi säälittävää ja kiusallista, kun tämä tapahtuu omalle kohdalle, kun olet ollut vain kohtelias ja ystävällinen, ja sitten äijäporukka alkaa lappaa shottia pöytään ja hivuttautuu lähelle.
Kaikista kiusallisinta on vielä se, että kun mainitset olevasi perheellinen nainen, niin mies saattaa vastata että "niin minäkin"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin myös tähän, että vaikka kenekään ei ole suostuttava mihinkään, mukaan lukien seksiin, niin on olemassa paljon kirjoittamattomia sääntöjä, joiden suhteen kannattaa olla tarkkana ja herkkänä. Jatkoille lähteminen on tilanne, joka on tosi altis odotuksille ja väärinkäsityksille, joten jos et ole valmis ainakin periaatteessa menemään sänkyyn, niin älä lähde jatkoille.
Koskaan ei tiedä, mitä voi tapahtua.
Suojaudun itse näin.
Valitettavasti totta. Naivia luulla muuta.
Ihan kivalta, säästyypähän rahat. Ja miehen loukkaantumisen kannalta pelkkä win-win: jos hän pitää minua halpana prostituoituna, niin hänen sietääkin saada nenilleen ja köyhtyä sen muutaman tuopin verran. Ehkä hän oppii jotain arvokasta elämästä. Kuten sen, että jos tuopin hinta on yksi pano, niin se pitää osata ihan itse sanoa etukäteen. Ei kai ne oikeat prostituoidutkaan noin halvalla itseään myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....ja samaan aikaan parisuhdeketjuissa miehet itkevät, että irtoseksiä harrastaneet naiset ovat huonoja naisia 😂
Kun nainen ei lähde jonkun baaripokan mukaan = pihtaava kranttu
Kun lähtee mukaan, ja harrastetaan seksiä= liian helppo ja huono nainen.Niin. Kumma juttu, kun naisseuraa ei tunnu löytyvän.
Sä et tajua! Noin ajattelevat Kiltit Miehet™ ja kilttimiesten maailmassa jokaisen naisen pitäisi haluta seksiä heidän, ja vain heidän, kanssaan, koska he ovat ainoat jäljelle jääneet kunnolliset miessukupuolen edustajat. Kaikki muut ovat ääliöitä ja idiootteja, joiden peniksen kosketuksesta nainen muuttuukin kelvottomaksi lumpuksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä täytyy sanoa, että nainen jos tulee notkuu juoman toivossa niin se ei oikein sytytä. Jos ei ole varaa ostaa itse muutaman euron tuoppia, niin sellasella ei ole varaa tehdä yhtään mitään. Ja sellasen ihmisen kanssa ei ole oikein muutakaan yhteistä.
Näinpä. Samaa kastia kun osa täällä naisista jotka ovat sitä mieltä, että heillä ei ole yhteistä tuommoisen miehen kanssa joka "ei edes sen vertaa halua naiseen panostaa että tarjoaisi juomat ja pääsisi tutustumaan"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävän noloa se on, kun joskus noita ilmaisia juomia pummaavat kaverit laittavat miehet ostamaan juoman minullekin vaikka kuinka sanon, että ei kiitos. Siinä sitten se miesparka kuitenkin tulee juomien kanssa, jotka ojentaa kaverilleen ja myös minulle, vaikka kuinka siitä yritin kieltäytä! Todella noloja tilanteita, hyi olkoon. :/
Olen täysin samaa mieltä. Mulla yksi kaveri tekee juuri tätä. Ostaa itselleen illan aikana korkeintaan yhden drinkin ja loput saa flirttailemalla. Vaatii aina myös minulle ostettavan vaikka kieltäydyn. Ostan silti omat juomani enkä koske tarjottuun drinkkiin.
Aikoinaan olin tuttavien kanssa baarissa, kun yllättäen muutama täysin vieras mies toi meille kaikille juomat.
Kysäisin ohimennen tutuilta, että tunteeko joku nämä miehet. Ei kuulema, mutta "vähän hei kiva ku saatii ilmasta juotavaa! :)"
Seuraavaksi kysyin, että näkikö kukaan sitä miten miehet tilasivat juomat ja toivat pöytään, eli näkikö kukaan ettei juomiin sujautettu matkalla mitään ylimääräistä.
No ei, ei nähnyt, mutta olin kuulema vainoharhainen ja murehdin turhia, ihan hyviä nää juomat varmasti on. En suostunut juomaan omaani, mutta senkin tuttavat joivat mielellään.
Vähän itsesuojeluvaistoa saisi noissa tilanteissa olla. Lähdin tuttavien kanssa yhtä matkaa, halusin nähdä ettei mitään ikävää satu.
Sillä kertaa ei sattunut mitään, mutta silti pidettävä mielessä mikä riski niissä ventovieraan tarjoamissa drinkeissä on, jos et ole ollut tiskillä mukana ja saanut juomaa suoraan baarimikolta.
Taas muistin, miksi en koskaan lähtenyt baarista kenenkään matkaan ja puolisokin löytyi työelämästä.
Kyllä tuota ihan oikeasti käy. Huvittavin oli yksi kerta tiskillä jobottaessani, kun viereinen mies reteästi piti kädessään sadan euron seteliä mahdollisimman näyttävästi. Katsoi sitten minua (emme tunteneet, ei yhteistä porukkaa, ei yhteisiä tuttavia, eli täysin ventovieras) ja päräyttää ylimielisesti "Mitä sä juot?".
Jätin väliin. Samoin minulle tuntemattoman miehen ostaman ruusun olen baarissa nakannut kadulle.
En vaan viitsi ottaa yhtään mitään vastaan, kun se tuntui nykyään olevan maksua seurasta ja seksistä.