Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?
Kommentit (195)
Itsepä ukko tarjoaa jos tarjoaa..mikä velvoittaa lähteä drinkkien oston jälkeen yhtään mihinkään jos ei huvita :D? Kiertäväthän miehetkin ympyrää baarissa ja iskevät koko akkalauman lävitse josko irtoais joltain p*llua.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten naiset täällä ottaa nokkiinsa ja sanovat että "jos rahalla haluat pillua niin mene huoriin, minä en anna", mutta sitten kun menee niin haukutaan että on nolo ja hyväksikäyttäjä, yms.
NO MEE: HUORIPUKKI. Se on siinä että huorissa hyppääjät on ihan HELVETIN noloja! Ei muuten saa naista ja heiluttaa likaisia seteleitään :::D. Säälittävää. Ei ihme, että maailman vanhin ammatti, sillä miehet ovat kautta aikain olleet osa niin säälittäviä.
Joskus joku mun ex-deitti näki mut toisella puolella baaritiskiä ja tilasi paukun baarimikon kautta. Otin paukun ja painuin lipettiin, ei kiinnostanut mutta paukku oli jees :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten naiset täällä ottaa nokkiinsa ja sanovat että "jos rahalla haluat pillua niin mene huoriin, minä en anna", mutta sitten kun menee niin haukutaan että on nolo ja hyväksikäyttäjä, yms.
NO MEE: HUORIPUKKI. Se on siinä että huorissa hyppääjät on ihan HELVETIN noloja! Ei muuten saa naista ja heiluttaa likaisia seteleitään :::D. Säälittävää. Ei ihme, että maailman vanhin ammatti, sillä miehet ovat kautta aikain olleet osa niin säälittäviä.
Ja henkistä ikää oli?
Mä en ottanut sinkkuaikoina drinkkejä vastaan, ellen ollut kiinnostunut miehestä sen verran, että mahdollisuus jatkoille lähtemisestä oli olemassa. Jos otat drinkin vastaan, olet sitoutunut myös seurustelemaan sen miehen kanssa sen drinkin juomisen ajan (etiketin mukaan), eli epäkiinnostavien tyyppien kanssa en olisi halunnut edes keskustella sen juoman vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin maksan itse omat juomani. Aikoinaan toki nuorena ja kauniina tarjoajia oli jonoksi asti. Jos tuntui että kiva tyyppi, voin pari tuntia jutella, hyväksyin juomatarjouksen.
Kerran yksi tyyppi päätti juuri keskustelun aloitettuamme (tässä vaiheessa oli omat drinksut) mennä blackjack-pöytään. Antoi mulle 50€ setelin ja sanoi, että käypäs hakemassa mulle lonkero, ota itelles kanssa juoma ja tuot sitten varmasti loput takaisin. Kävin tiskillä ostamassa lonkeron ja itselleni viinipullon (laitoin sinne pillin) ja vein hälle sen 50 snt takaisin. Neuvottelimme baarimikon kanssa, mitä tilaan itselleni että vaihtorahaa jää mahdollisimman vähän. Saipas nenilleen, hyppyyttäjä.
En nyt oikein ymmärrä tuota nenille antoa. Itse vain olisin todennut, että haeppa itse juomasi.
Enemmän olen törmännyt siihen, että miehet koittavat juottaa väkisin humalaan. En siis juo alkoholia paljon baarissa yhden korkeintaan kaksi juomaa. Joskus ja usein juon alkoholittomia.
Sellasta on sattunut, että joku tyyppi tulee juttelemaan, sitten haluaa tarjota, shotteja, drinkkejä ym. Lopulta tyyppi on ihan tuiterissa, kun vetää juomia kahden edestä. Itse istun melko selvänä ja katson tilannetta. Eikä kyllä hirveästi nappaa humalaisen miehen lähentelyt. Koko tilanne on vaan jotenkin hupaisa.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiesten ensimmäinen sääntö : Älä osta drinkkejä tuntemattomille naisille.
Ja ihan fiksujenkin miesten. Kun tapasin aikoinani nykyisen mieheni (baarissa), kumpikin haki omia juomiaan itse maksaen ja sovimme näkevämme illan loputtua myös jatkossakin. Ajattelin mielessäni tuolloin että olipa järkevä itsetuntoinen mies kun heti jollekin baarinaiselle ala tarjoamaan juomia. Aloimme seurustella ja toki sitten myöhemmin tarjosi minulle jotain ja minäkin hänelle mutta se on eri juttu se. Taisin joskus mainitakin miehelleni siitä että mielestäni teit siinä oikein kun et tarjonnut minulle silloin 1. iltana, jotenkin olisi tullut epätoivoinen kuva miehestä joka alkaa heti tarjoilemaan.
En oikein osaisi ottaa vakavasti näitä baaritarjoajiamiehiä, tulee vähän sellainen häntäheikkivaikutelma, joka tarjoaa jokaiselle naiselle :)
En oikein ymmärrä, että miksi kuvitellaan, että drinkkejä tarjoamalla kuuluisi saada yhtään mitään. Jos noin kovasti harmittaa niin älä tarjoa. En juuri juo alkoholia ja ihan hyvin olen aina saanut haluamani juomat itse maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin maksan itse omat juomani. Aikoinaan toki nuorena ja kauniina tarjoajia oli jonoksi asti. Jos tuntui että kiva tyyppi, voin pari tuntia jutella, hyväksyin juomatarjouksen.
Kerran yksi tyyppi päätti juuri keskustelun aloitettuamme (tässä vaiheessa oli omat drinksut) mennä blackjack-pöytään. Antoi mulle 50€ setelin ja sanoi, että käypäs hakemassa mulle lonkero, ota itelles kanssa juoma ja tuot sitten varmasti loput takaisin. Kävin tiskillä ostamassa lonkeron ja itselleni viinipullon (laitoin sinne pillin) ja vein hälle sen 50 snt takaisin. Neuvottelimme baarimikon kanssa, mitä tilaan itselleni että vaihtorahaa jää mahdollisimman vähän. Saipas nenilleen, hyppyyttäjä.
Hyppyyttäjä hävisi sitten pari tonnia blackjackiin ja sai just sen mitä halusi eli lonkeron ja pelata.
En osaa sanoa. Ostan itse omat juomani
Tämähän on ihan puhdasta hyväksikäyttöä. Ja huijausta. Sitten itketään ja valitetaan, kun miehet on sikoja ja kuvittelevat vain seksiä. Jos naiset käyttäytyy näin, niin se on ymmärrettävää että miehet ajattelevat naisen olevan kiinnostunut. Toivottavasti on mietitty asia loppuun asti, että miten mies reagoi kun huomaa ettei naisella ole mitään mielenkiintoa lähteä miehen mukaan, vaan naista kiinnostaa vain juomien kustantaminen...
Ihan hyvältä tuntuu, säästyy omat rahat muuhun kivaan. Ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa =)
Aikoinaan kun tuli vielä baareissa käytyä, niin joku neiti kerran liimautui kylkeen ja oli kovin drinkkiä vailla. Kaverinsa hihittelivät kauempana joten pelin henki oli heti selvä. Ei tuntunut neiti kauheasti arvostavan, kun totesin etten olekaan ennen tavannut prostituoitua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.
Sen takia niiltä miehiltä ei oteta sitä juomaa keiltä sitä ei haluta. Kyllä jokainen nainen tietää keltä sitä haluaa ja kannattaa ottaa.
Mä olen juurikin ottanut vastaan tarjotun juoman kun mies jutteli ja halusi tutustua.
Juoman tarjoamisessa itsessään ei ole mitään väärää. Se on vain tapa päästä lähemmäs ihmistä, on se missä tarkoituksessa tahansa. Typerää syyttää juoman tarjoajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan puhdasta hyväksikäyttöä. Ja huijausta. Sitten itketään ja valitetaan, kun miehet on sikoja ja kuvittelevat vain seksiä. Jos naiset käyttäytyy näin, niin se on ymmärrettävää että miehet ajattelevat naisen olevan kiinnostunut. Toivottavasti on mietitty asia loppuun asti, että miten mies reagoi kun huomaa ettei naisella ole mitään mielenkiintoa lähteä miehen mukaan, vaan naista kiinnostaa vain juomien kustantaminen...
Miten mies reagoi? Ja olennaisemmin: ketä se kiinnostaa? Ei ainakaan muita miehiä.
Tarjoaminen tarkoittaa jo käsitteenä sitä, että vastapalvelusta ei odoteta.
Ostaminen taas on sitä, että jostain hyödykkeestä odotetaan vastavuoroisesti toista hyödykettä.
Kertoo aika paljon miehen naiskuvasta (ja siis ihmiskuvasta), että kuvittelee ostavansa seksiä drinkillä.
Kukaan ei sitä ole luvannut ja näin ollen sellaisen odottaminen kertoo vähä-älyisyydestä.
Kukin saa ostaa vapaasti toki toiselle mitä haluaa, mutta toinen ei jää velkaa MITÄÄN, ei edes keskustelemista.
Seksin ostaminen on sitten prostituutiota, ja se on ihan asia erikseen. Siinä on yhdessä sovittu kauppa, ei tarjoamista.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun tuli vielä baareissa käytyä, niin joku neiti kerran liimautui kylkeen ja oli kovin drinkkiä vailla. Kaverinsa hihittelivät kauempana joten pelin henki oli heti selvä. Ei tuntunut neiti kauheasti arvostavan, kun totesin etten olekaan ennen tavannut prostituoitua.
Voit kieltäytyä seurasta ja tarjoamisesta myös kohteliaasti. Eniten tossa kerroit itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.
Taidat olla suomalainen nainen, kun osaat sotkea päivänselvän asian joksikin muuksi.
Puhe oli siitä, että juot koko illan toisen laskuun, eikä siitä että joku ostaa yhden kaljan ja juttelee mukavia..
Hienosti toimittu jos mies tekisi noin sinulle niin vaatisit rahoja takaisin tai kutsuisit poliisin-