Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?
Kommentit (195)
Drinkillä ei saa seksiä. Pitää olla käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.
Eihän ne oikeasti halua tutustua naiseen, vaan pimppaa.
Sit ainaki kannattaa mennä sinne alan ammattilaiselle eikä hakuammunnalla ostella juomia naisille jos joltain lohkeaisi. Ammattilaiselta saat haluamasi käsittelyn sovittuun hintaan kun taas baarissa tod. näk. nainen vain haluaa tutustua eikä anna. Pahimmassa tapauksessa juo ja katoaa paikalta.
Itse olen vuosia sitten aikani yhden illan juttuja harrastanut eikä kyllä drinkin hinnalla kannata antaa. Se on se 5 sekkaa ja murahdus. Nautinnosta ei tietoakaan (ja mitä enempi mies yrittää alustaa taitojaan sitä pahempi pettymys odottaa).
Onko tällaisia oikeasti. Krapulassa ymmärrän jos viidessä minuutissa kuti lähtee.
Tällaisia on olemassa paljon. Luuletko oikeasti, että jotain baarikärpästä naisen nautinto kiinnostaa pennin vertaa?
Kiinnosti tai ei mukavaa se on panna nainen kunnolla. Nauttii siinä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Drinkillä ei saa seksiä. Pitää olla käteistä.
Et sä voi ruokaa kaupassakaan happy hour -drinkillä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.
Sit ainaki kannattaa mennä sinne alan ammattilaiselle eikä hakuammunnalla ostella juomia naisille jos joltain lohkeaisi. Ammattilaiselta saat haluamasi käsittelyn sovittuun hintaan kun taas baarissa tod. näk. nainen vain haluaa tutustua eikä anna. Pahimmassa tapauksessa juo ja katoaa paikalta.
Itse olen vuosia sitten aikani yhden illan juttuja harrastanut eikä kyllä drinkin hinnalla kannata antaa. Se on se 5 sekkaa ja murahdus. Nautinnosta ei tietoakaan (ja mitä enempi mies yrittää alustaa taitojaan sitä pahempi pettymys odottaa).
Onko tällaisia oikeasti. Krapulassa ymmärrän jos viidessä minuutissa kuti lähtee.
Tällaisia on olemassa paljon. Luuletko oikeasti, että jotain baarikärpästä naisen nautinto kiinnostaa pennin vertaa?
Teidän palstan panomiesten juttuja ei usko erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen enkä mikään kaunis,läksin kerran yksin parille pubiin ja joku mies tuli juttelemaan mikä oli ok mutta sitten sanoi ettå haluaa tarjota minulle kaljan. Vastasin ei kiitos,ostan itse oman kaljani. Mies ei uskonut vaan kävi hakemassa minulle sen kaljan ja jotain minttushotteja.
Join ne ja sanoin kiitos,mutta lähdenpä tästä mieheni viereen nukkumaan.
Tyyppi raivostui,huusi hu""aa ym perääni.
Miehet,miksi toimitte näin?!
Luuleteko oikeasti ettå voitte ostaa juomalla pi""lua?
Ei me ollakaan. Vain tuo mies oli. En ole ikinä tarjonnut tai ostanut naisille mitään...
Mulla on kyllä varaa ostaa omat juomani. Jos joku haluaa tarjota, siitä vaan. Ei se silti tarkoita että olisin hänelle jotain palveluksia velkaa. Nuorena oltiin kaverin kanssa yhdessä baarissa ja siellä eräs nelikymppinen ulkomaan tuonti kysyi ihan suoraan, että jos hän tarjoo meille juomia koko illan, saako hän meiltä piiiiiiip. Oli sentään rehellinen, siitä pisteet. Kun oltiin juotu itsemme känniin ja se mies lopultakin meni käymään vessassa (hän ei itse juonut kuin kahvia) niin me juostiin karkuun. Ei yhtään hävetä. Menkööt maksullisiin. Ja varmaan menikin, tulee halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuorempi, parikymppisten suosimassa yökerhossa pyöri kolme, neljäkymppisiä ukkoja tarjoamassa drinkkejä ja röökejä. Eivät ikinä saaneet ketään mukaan, vaikka sitähän tuolla yritettiin. Ja totta kai me joimme, kun hölmöt ukot maksoi .
Sama juttu .....monta kertaa olen 20-25 vuotiaana ollut baarissa ja vetänyt koko illan ilmaista juomaa miesten piikkiin. Aika moisessa soosissa olen ollut vaikka omaa rahaa meni ehkä 10 euroa.
Enkä siitä huolimatta ole tarjonnut mitään vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä varaa ostaa omat juomani. Jos joku haluaa tarjota, siitä vaan. Ei se silti tarkoita että olisin hänelle jotain palveluksia velkaa. Nuorena oltiin kaverin kanssa yhdessä baarissa ja siellä eräs nelikymppinen ulkomaan tuonti kysyi ihan suoraan, että jos hän tarjoo meille juomia koko illan, saako hän meiltä piiiiiiip. Oli sentään rehellinen, siitä pisteet. Kun oltiin juotu itsemme känniin ja se mies lopultakin meni käymään vessassa (hän ei itse juonut kuin kahvia) niin me juostiin karkuun. Ei yhtään hävetä. Menkööt maksullisiin. Ja varmaan menikin, tulee halvemmaksi.
No sepä. Nää on kovia sankareita, jos ne ostaa baarissa muutaman euron drinkin naiselle. Ei jumalauta. Karkkipussin hinta. Silläkö pitäis lähteä kiitollisuuden velassa sekstailemaan? Juuei. Mitä nämä oikein kuvittelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä. Nää on kovia sankareita, jos ne ostaa baarissa muutaman euron drinkin naiselle. Ei jumalauta. Karkkipussin hinta. Silläkö pitäis lähteä kiitollisuuden velassa sekstailemaan? Juuei. Mitä nämä oikein kuvittelevat?
Joo ja ällöttää varsinkin noissa tuontimiehissä se oletus, että kaikki naiset täällä on maksullisia. Itse asiassa ne maksulliset naiset tulevat ITSE ehdottelemaan, että haluatko ostaa minulle drinkin. Saa niitä juomia tarjota ihan vapaasti vaikka koko baarin naisille, mutta turha odottaa sen tekevän vaikutusta. Jos nainen ei alunperinkään tullut baariin etsimään sängynsottaajaa, ei se asia tarjotuilla juomilla yleensä mihinkään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Te ämmät ihan oikeasti kuvittelette olevanne oikeutettuja juomaan koko illan ja tekemään oharit.
Juu kiitti vaan rehellisyydestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alapeukkujen perusteella yhden yön suhteessa ei pidä panna nainen kunnolla? Ota teistä selvää sitten. Tuo aloittaja vinkui kun 5 sek kestää.
Ihan itse juomani maksan enkä tuikituntemattomalta edes mitään huoli.
En ole siellä heitä varten, vaan tuulettumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Te ämmät ihan oikeasti kuvittelette olevanne oikeutettuja juomaan koko illan ja tekemään oharit.
Juu kiitti vaan rehellisyydestä!
Ole hyvä. Ei se ole tyhmä jolle tarjotaan, vaan se joka tarjoaa. 😊
Yhdet voi tarjota, ei enempää!! Älkää miehet alkako maksumiehiksi!!